Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
mitja320
Novinec
 
Prispevkov: 327
Pridružen: Pe avg 29, 2003 2:15 pm

DOHC, OHC, SOHC ?????

Napisal/-a mitja320 Ne avg 31, 2003 3:57 pm

Vem, da tole ni tuning, ampak ker nimate teme tech talk se mi zdi, da je najbolje kar tukaj vprašati.

Večkrat slišim oznake DOHC, OHC... mogoče še kaj, ampak ne vem in me res zanima v čemu je fora teh oznak. Videl sem to pri Oplu in mislim da Fordu, samo mi ni nobeden znal razložiti tega, razen nekega švercarja, ki je utrujal da to pomeni športno aluminijasto glavo :( , verjel mu pa nebi, tudi če bi bilo res.

Lp, Mitja
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Ne avg 31, 2003 4:05 pm

DOHC - Dual OverHead Cam
SOHC - Single OverHead Cam

Se pravi število odmičnih gredi.

OHC pa pomoje pomeni isto kot SOHC...pač ena odmična.

Evo, še en kul link na to temo:
http://auto.howstuffworks.com/question562.htm
 
mitja320
Novinec
 
Prispevkov: 327
Pridružen: Pe avg 29, 2003 2:15 pm

Napisal/-a mitja320 Ne avg 31, 2003 4:07 pm

Hvala

Lahko bi sam ugotovl :oops: , samo mi ni nikoli potegnilo. :D
 
Uporabniški avatar
RoadRunn3r
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 613
Pridružen: Ne avg 03, 2003 5:46 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a RoadRunn3r Ne avg 31, 2003 4:14 pm

Jop OHC pomen ena odmična gred v glavi motorja.
maš pa še OHV je pa stranska v bloku.
 
mitja320
Novinec
 
Prispevkov: 327
Pridružen: Pe avg 29, 2003 2:15 pm

Napisal/-a mitja320 Ne avg 31, 2003 4:35 pm

Road Runn3r je napisal/-a:Jop OHC pomen ena odmična gred v glavi motorja.
maš pa še OHV je pa stranska v bloku.


A je to tako, kot ima npr Y 45, ko poganja gred odročnike in oni ventile?
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Po sep 01, 2003 7:16 am

mitja320 je napisal/-a:
Road Runn3r je napisal/-a:Jop OHC pomen ena odmična gred v glavi motorja.
maš pa še OHV je pa stranska v bloku.


A je to tako, kot ima npr Y 45, ko poganja gred odročnike in oni ventile?


Točno

OHV = Over Head Valves

Včasih so obstajali motorji ki so imeli ventile ob strani, in je bil OHV še nekaj naprednega, danes je pa že skoraj zgodovina.
 
UnoTurbo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 92
Pridružen: Sr maj 07, 2003 10:12 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a UnoTurbo Po sep 01, 2003 10:08 am

Skoraj zgodovina..Viper mislim da jo imaš še vedno :):)

LP
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Po sep 01, 2003 1:34 pm

Aleksander je napisal/-a:DOHC in OHC v čem pa je sploh razlika med 2 in 1 odmično gredjo! :wink:


Ja ce mas 16V(oz stiri ventile na valj) mas skor obvezno 2 odmicni, no zelo poredki majo tudi eno!
Se pravi ena gred goni sesalne ventile druga pa izpusne, vsaj semizedi da je tak! :lol:
 
Galantfrik
Uporabnik
 
Prispevkov: 1030
Pridružen: To apr 16, 2002 11:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Galantfrik Po sep 01, 2003 8:33 pm

monster_d je napisal/-a:
Aleksander je napisal/-a:DOHC in OHC v čem pa je sploh razlika med 2 in 1 odmično gredjo! :wink:


Ja ce mas 16V(oz stiri ventile na valj) mas skor obvezno 2 odmicni, no zelo poredki majo tudi eno!
Se pravi ena gred goni sesalne ventile druga pa izpusne, vsaj semizedi da je tak! :lol:


Je tako :D
Slika
 
Uporabniški avatar
Haby
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 766
Pridružen: To jun 25, 2002 2:39 pm
Kraj: CE-LJ

Napisal/-a Haby To sep 02, 2003 11:18 am

monster_d je napisal/-a:
Aleksander je napisal/-a:DOHC in OHC v čem pa je sploh razlika med 2 in 1 odmično gredjo! :wink:


Ja ce mas 16V(oz stiri ventile na valj) mas skor obvezno 2 odmicni, no zelo poredki majo tudi eno!
Se pravi ena gred goni sesalne ventile druga pa izpusne, vsaj semizedi da je tak! :lol:


Tisti z eno niso tko poredki, vsi novi hondini motorji so 16v pa majo nekteri samo eno odmicno.
Slika
Se policaja pogovarjata o storilcu prekrška:
"Ti, a ga kaznujeva?" pravi prvi drugemu.
Drugi pa pravi: "Brez veze, sej vidiš, da je Celjan"
 
Uporabniški avatar
Ticko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 22
Pridružen: Po feb 03, 2003 8:42 pm
Kraj: Sl. Konjice

Napisal/-a Ticko To sep 02, 2003 11:42 am

moja mazda mx-3 ko ma 90 KM ma tut sam eno pa je 16 V. potem so pa zacel delat DOHC pa majo 107 KM...razlika ocitna. pa se ze moja zelooo lepo vrti :)
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero To sep 02, 2003 12:27 pm

UnoTurbo je napisal/-a:Skoraj zgodovina..Viper mislim da jo imaš še vedno :):)

LP


imaš prav, res obstaja, ampak zasnova tega motorja je pa še izpred XY lt. Podobno kot večina ameriških V8

Pri majhnih obratih dročnikom in mehanizmom za ventile ni problem sledit odmični gredi. Problemi nastanejo šele pri velikih vrtljajih.
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero To sep 02, 2003 12:28 pm

Ticko je napisal/-a:moja mazda mx-3 ko ma 90 KM ma tut sam eno pa je 16 V. potem so pa zacel delat DOHC pa majo 107 KM...razlika ocitna. pa se ze moja zelooo lepo vrti :)


Razlika v moči je verjetno predvsem zaradi drugačne oblike glave, kotov ventilov, pretoka plinov...Samo število gredi ne vpliva direktno na moč, ampak modernejše konstrukcije vsega skupaj kot celote pa vplivajo.
 
Uporabniški avatar
Sale
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3139
Pridružen: Po apr 22, 2002 5:49 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Sale To sep 02, 2003 12:40 pm

Kakšna je pa potem kratica za tiste, ki imamo 4 odmične? QOHC mogoče? :lol:

Mah s tem da imam jaz 4 se vedno rad pohvalim :P , kadar je govora o nokenvelah (mislim, da je to prava popačenka za odmično gred al se motim).
Slika Slika
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst To sep 02, 2003 12:42 pm

sale, a ni kurblvela :) Al je to mogoče kakšna druga "vela" :)
 
Uporabniški avatar
Sale
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3139
Pridružen: Po apr 22, 2002 5:49 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Sale To sep 02, 2003 12:52 pm

iKst je napisal/-a:sale, a ni kurblvela :) Al je to mogoče kakšna druga "vela" :)


A ni kurblvela (za koga mogoče tud kurbirvela :lol: :lol: ) glavna oz. ročična (baje po novem) gred. Hmm, ne vem bo kakšen mehanik povedu, oni so bolj seznanjeni z raznimi frgazerji, kilerji, iberlaufi, auspufi, šraufcigerji, cvikcangami, šlep špagami,... :wink: :wink:
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero To sep 02, 2003 12:53 pm

iKst je napisal/-a:sale, a ni kurblvela :) Al je to mogoče kakšna druga "vela" :)


te popačenke pridejo iz nemščine.... ''noknwela'' je odmična gred, ''kurblwela'' je pa ročična gred.

če se ne motim se v nemščini pravilno napiše Nockenwelle in Kurbelwelle.

Angleščina: camshaft - odmična, crankshaft - ročična
 
Uporabniški avatar
_BANDIT_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1111
Pridružen: Če feb 27, 2003 9:23 am

Napisal/-a _BANDIT_ To sep 02, 2003 1:40 pm

Sale je napisal/-a:Kakšna je pa potem kratica za tiste, ki imamo 4 odmične? QOHC mogoče? :lol:

Mah s tem da imam jaz 4 se vedno rad pohvalim :P , kadar je govora o nokenvelah (mislim, da je to prava popačenka za odmično gred al se motim).


Sale, ti maš že štiri odmične ja, samo na dveh glavah skupaj, ker maš V motor s po dvema odmičnima gredema na eno glavo.


jest mam pa OHV, hehe Viper style.... LOL
http://www.zup-racing.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! Slika
 
Uporabniški avatar
Sale
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3139
Pridružen: Po apr 22, 2002 5:49 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Sale To sep 02, 2003 1:43 pm

Tako ja - v vseh tabelah s podatki piše: število odmičnih gredi = 2x2. Sej če se ne motim moraš imet tudi ti nekaj podobnega v Hell mobilu, a ne.

Kratica bi bila potem lahko DDOHC - double dual overhead camshaft :-P :P

Aha, sem šele potem opazil, da si napisal katero varianto imaš ti. Viper style torej 8) 8) 8) .
Slika Slika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov