Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Dejan-k
Novinec
 
Prispevkov: 100
Pridružen: Ne okt 21, 2007 8:05 pm

Passat zavorni diski?kateri

Napisal/-a Dejan-k Pe maj 30, 2008 8:25 pm

Dober vecer

Eno vprasanje za vas pocasi moram menjati diske in bi dal gor neke z precnimi rezami ali luknjicami ce je to bolse od orgnilanih ki so ravni??me zanima katere priporocate in koliko so kaj cene taksnih diskov menjat bi pa mogo vse 4.passat je pa 3b l.98

LP Dejan
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

Napisal/-a phoebus Pe maj 30, 2008 8:42 pm

ZAreze so zato da se "spuca" umazanija iz diskov, luknjice pa za hlajenje. Z zarezami ti bo definitivno veliko bolj pobiralo ploščice (za luknjice nisem 100%).
 
Uporabniški avatar
Dejan-k
Novinec
 
Prispevkov: 100
Pridružen: Ne okt 21, 2007 8:05 pm

Napisal/-a Dejan-k Pe maj 30, 2008 8:51 pm

in kaj je bolse hladni diski ali cisti diski?no ce so cisti se menda tudi bolse hladijo.za kero varjanto bi se vi odločlI?pa cene ve kdo kaj?

LP
 
Uporabniški avatar
zlabon
Novinec
 
Prispevkov: 443
Pridružen: To dec 21, 2004 5:07 pm

Napisal/-a zlabon So maj 31, 2008 11:07 am

jaz imam Tarox Sport japan, ki so narezani in navrtani, ter njihove športne ploščice. Zadeva dela odlično, ni primerjave z original... Je pa res da ploščice bodo šle v 15-20k km. S ploščicam je treba mal eksperimentirat, baje da so ferodove zelo dobre (seveda športna linija)
Slika

katerga passata imaš? drugače jaz osebno bi ti priporočil Roesch diske, tudi sam bi jih vzel če bi jih delali za moj avto. Ima pa jih Sintar iz LJ.
Drugače so pa baje zelo dobri tudi zimermann
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe So maj 31, 2008 11:12 am

ce si navaden voznik so original diski cisto dovolj ali p ase prevec.
narezani diski so za to da se hladijo,naluknjani prav tako.
najboljsa izbira so samo narezani diski.najslabsa pa oboje(narezani in naluknjani)
ploscice(nekatere) so porezane po sredini da grejo "smeti" vn.diski niso zato narezani.
ce pa ze gledas kasne bol sportne diske pa glej po boljsih firmah.
roesch so dobri ampak tut dragi.tarox prav tako.je pa treba vedt da je zavorni ucinek zelo odvisen od samih ploscic.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
zlabon
Novinec
 
Prispevkov: 443
Pridružen: To dec 21, 2004 5:07 pm

Napisal/-a zlabon So maj 31, 2008 11:30 am

ja, jaz sem najprej hotel vzeti tarox G88 ki so samo narezani, pa jih na koncu ni blo na zalogi, tko da sem potem te vzel. Malo sem se bal če bodo slučajno pokali okrog luknjic kar je velikokrat bolezen slabše kvalitetnih športnih diskov. Pa sedaj po 3000km še vse super zgleda. Za sabo imajo ene 3 močna zaviranja iz 200 na 100 pa se zmerom dobro obnesejo. S tem da jih ne šparam za čez ovinke, sem namreč kar precej agresiven na zavorah :D
Edina slabost zaenkrat je to da ploščice puščajo ogromno svinjarije. Pač karbon nardi svoje, tu ni kaj.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe So maj 31, 2008 11:38 am

zlabon je napisal/-a:ja, jaz sem najprej hotel vzeti tarox G88 ki so samo narezani, pa jih na koncu ni blo na zalogi, tko da sem potem te vzel. Malo sem se bal če bodo slučajno pokali okrog luknjic kar je velikokrat bolezen slabše kvalitetnih športnih diskov. Pa sedaj po 3000km še vse super zgleda. Za sabo imajo ene 3 močna zaviranja iz 200 na 100 pa se zmerom dobro obnesejo. S tem da jih ne šparam za čez ovinke, sem namreč kar precej agresiven na zavorah :D
Edina slabost zaenkrat je to da ploščice puščajo ogromno svinjarije. Pač karbon nardi svoje, tu ni kaj.

to niti ni napor za disk.jst sm se v 2 minutah dvakrat zabremazau z 200-0.pa z diski ni nic narobe.avto je pa tezek 1.3 tone.pa mam zimmermann res da je vecjega premera.
najbolj je naporno za disk ko se pregreje.seprau ce ga zges skoz ovinke pa to.tm material trpi.
to da mas pa crne feltne od prahu je pa cist navadno.vazno je da grabjo.a se ti kj risi poznajo po diskih k vem da so sinarjeve carbon ploscice ful trde pa agresivne...
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
zlabon
Novinec
 
Prispevkov: 443
Pridružen: To dec 21, 2004 5:07 pm

Napisal/-a zlabon So maj 31, 2008 11:58 am

sej nimam sintar karbon, hotel sem vzeti njegove ploščice, pa sem čakal 1teden na odgovor pol sem pa kar taroxove karbon vzel. Risov ni nič tko da očitno niso tolk zlo trde.
Za original diske je blo 200-100 kar napor, ker se je takoj čutil fadding zarad pregrevanja.
Drugače pa tudi ni tak problem če se zavore pregrejejo, itak fora karbona je, da tud če ga pregreješ pa nazaj ohladiš bo spet vse kul.
Edino če jih pregreješ, bohnedaj z vročimi ustavit na 0. Obvezno nardit ene par kilometrov v izi da se mal ohladijo.

Je pa zlo važno kako se nove bremze utekajo, jaz jih nisem po klasiki ampak po tej metodi: (citirano z subaru foruma - malo sem skrajšal da ni preveč tega.)
Preverjena teorija sicer še vedno drži: novo nameščen (in pravilno očiščen) komplet zavor se lahko uteče tudi s previdnim in ne preveč sunkovitim zaviranjem, vendar za čim bolj optimalno delovanje zavornega sistema lahko poskusite tudi drug način, bolj poznan iz dirkaških krogov.

1. Pri hitrosti 100 km/h nežno pritisnite zavorni pedal in zmanjšajte hitrost na 70 km/h. Ponovno pospešite na 100 km/h in postopek ponovite dvakrat, da zavorni sistem ogrejete na delovno temperaturo in tako preprečite nadaljne termalne poškodbe, ki bi utegnile nastati v naslednjih vajah.
2. Pri hitrosti 100 km/h čvrsto im močno pritisnite zavorni pedal in zmanjšajte hitrost na 15 km/h - brez strahu, da bi prišlo do blokiranja koles ali posredovanja sistema ABS. Za tem takoj ponovno pospešite na 100 km/h ter postopek ponovite osemkrat. Nadvse pomembno je, da se nikoli ne ustavite popolnoma, saj se lahko plast zavornih oblog neenakomerno odtisne na vroče kolute, kar lahko kasneje rezultira s tresenjem, slabim zavornim učinkom ali celo uničenjem kolutov.

Opomba: ponekod lahko vajo ponovite tudi manjkrat, sploh, če je čutiti, da je pedal že mehkejši in zavorni učinek slabši. V takšnih primerih prenehajte in pojdite na vajo 3.
3. Običajno je zavorni učinek slabši po 7. ali 8. poskusu. Učinek je slabši tako dolgo, dokler se zavore popolnoma ne ohladijo. Smrad ali rahel dim je v takšnih primerih normalen pojav.
4. Po osmem zaustavljanju ponovno pospešite in napravite nekaj kilometrov brez zaviranja (če razmere dopuščajo). Zavore potrebujejo 5 - 10 minut za ohladitev. Izogibajte se zaviranju do mirovanja, sploh, kadar so zavore še vroče.
5. Po končanem utekavanju bi na zavornih kolutih morala biti modrikasta in svetlo sivkasta sled. Modrikasta sled nakazuje, da je kolut dosegel delovno temperaturo primerno za utekavanje, sivkasti madeži pa so sled/plastii zavornih oblog, ki so se pričele prijemati zavornega koluta. To je bil tudi namen utekavanja. Najučinkovitejši zavorni učinek se doseže takrat, ko je na zavornem kolutu tanek sloj zavornih oblog in ravno to podaljšuje življenjsko dobo komponent, povečuje zavorni učinek in zmanjšuje morebitno cviljenje med zaviranjem.
6. Obstaja tudi možnost, da kljub opravljenim vajam, zavore niso povsem utečene. To velja posebej v primerih, da smo zamenjali samo zavorne obloge. Takrat je potrebno postopek ponoviti, vendar obvezno z ohlajenimi zavorami. Včasih pedal zavore po prvem utekavanju še vedno ni tako čvrst, kot bi bilo za pričakovati, za kar je prav tako potrebno ponoviti postopek utekavanja. V takšnih primerih prvererite tudi stanje zavornega olja.

Pri zmogljivejših avtomobilih (z učinkovitejšimi / dirkalnimi zavornimi sistemi) se nanos sloja zavornih oblog lahko tudi "izrabi", sploh ob manj agresivni uporabi zavor. Tudi v takšnih primerih je potrebno utekavanje ponoviti.

Avtor:http://www.ge39.com/zavore.htm
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R So maj 31, 2008 7:23 pm

Daj gor navadne diske pa Ferodo ploščice, ti bo dovolj.
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
Dejan-k
Novinec
 
Prispevkov: 100
Pridružen: Ne okt 21, 2007 8:05 pm

Napisal/-a Dejan-k Po jun 02, 2008 6:44 pm

Pa je velika razlika vc eni zaj med navadnimi diski in temi sportnimi?ferodo pravite da so dobri diski?kaj pa ploščice pol?jaz bi dal zato bolse gor ker pac navadni se prej pregrejejo menda pa zaj na teh navanih ko jih mam na avtocesti ko vredi zapremzam kuj tuce tak trese volan pa to.cene pa doben ne ve okvirno??pa se da dat vecji premer diska gor kot je orginal??ni potrebno pol se menjat celjusti ali pa vsaj nosilec celjusti ??

LP Dejan
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Po jun 02, 2008 7:09 pm

Če boš dal gor nove diske in ploščice bo razlika očitna, s športnimi seveda še večja, vendar bo temu primerna tudi obraba. Za te konje ki jih imaš, so za moje pojme dovolj originalni diski+ploščice, če pa hočeš kaj več pa raje montiraj gor večje diske in recimo čeljusti od navadnega boxsterja.
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
Dejan-k
Novinec
 
Prispevkov: 100
Pridružen: Ne okt 21, 2007 8:05 pm

Napisal/-a Dejan-k Po jun 02, 2008 7:51 pm

A tak je to.no sem cipo avto pa sn si mislo ce ma vec konjov naj se ma bolse bremze:D.sao ce so dovol orginal bom meda te dal te ferodo gor.sao cene me se zaj zanimajo ce ve kdo?

LP Dejan
 
Uporabniški avatar
zlabon
Novinec
 
Prispevkov: 443
Pridružen: To dec 21, 2004 5:07 pm

Napisal/-a zlabon Po jun 02, 2008 8:38 pm

jah zdej definitivno best varijanta bi bla če bi vzel večje diske. Tud sam sem hotu najprej vzeti take diske kot jih ima celica 2.0T sam kaj ko je čeljusti težko dobit.
No na koncu sem se z mešanimi občutki odločil za varijanto iste velikosti, le da so športni. No in mi ni žal, pa me nebo noben prepriču da se ne splača. Že to veliko pomeni da se boljše hladijo,čistijo in da je boljši material.
So pa seveda zelo pomembne dobre ploščice, brez tega ni nič.... Ferodo,pagid,EBC... kar nekaj se jih najde, valda ne običnih OE kupovat ampak reci za bolj sport varijanto/fast road. Pa tudi da nebi slučajno jemal kakšnih racing!
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov