Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
pinjas
Novinec
 
Prispevkov: 411
Pridružen: Ne feb 06, 2005 11:11 pm
Kraj: Nova Gorica

hlajenje intercoolerja

Napisal/-a pinjas To jun 10, 2008 2:06 pm

Lp. Zanima me če bi mi znal kdo pomagat pri moji ideji. Zadeva je sledeča. Subaru wrx, avto dela vse lepo, vendar bi bilo dobro imeti razpršilec vode za intercooler kot pri STI modelu, predvsem v poletnih dneh. sedaj kar se vode tice ne bi bilo panike, narest, en home made sistem, bolj me zanima kako bi bilo če bi namesto vode dali co2 ali kateri drugi plin , ki bi znižal temepraturo zraka v intercoolrju. ali je kdo že to proval??
 
Uporabniški avatar
pinjas
Novinec
 
Prispevkov: 411
Pridružen: Ne feb 06, 2005 11:11 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a pinjas To jun 10, 2008 2:38 pm

za hlajenje z vodo ima STI model rezerar vode zadaj takod a se ta en greje v motornem prostoru, za plinsko hlajenej bi bila potrebna bombola, vednar je težko dobiti majhne velikosti, drugi rpoblem pa je montaža v motorni prostor, ...

ma kdo kaj izkušenj glede bombol, velikosti, možnost polnenja??
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith To jun 10, 2008 3:42 pm

za te pline nevem kok casa bi ti to lih zdrzal. js z co2 sicer nism hladil intercoolerja, sem pa hladil pivo. in sm ugotovu, da je kr zguba ker eno jeklenko porabs za ohladit 2~3 hladilne torbe pera.. zguba.

mogoce bi te pa tole znal zanimat:

http://www.lindseyracing.com/mm5/mercha ... re_Code=HP

Slika
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R To jun 10, 2008 4:02 pm

Hlajenje s CO2 se v praksi baje uporablja samo za drag-e, velik % plina gre v 0 zaradi hitrosti premikanja vozila, hlajenje z vodo je bolj uporabno za vsakodnevno rabo, učinkovitost pa je drugo vprašanje. Če nisi omejen s prostorom je najbolje dat večji intercooler.
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
zlabon
Novinec
 
Prispevkov: 443
Pridružen: To dec 21, 2004 5:07 pm

Napisal/-a zlabon To jun 10, 2008 5:32 pm

jah to z co2 bi kvečjemu prišlo v poštev za kakšno dirko, za vsakdanjo uporabo se pa praktično ne splača, sploh če pogledaš da jeklenka ni tako majhna in lahka...

drugač pa pomojem pinjas ne misle na vodni intercooler, tko k je voith predlagal, ampak prov razpršilnik vode za na zračni intercooler. Narediš vodno meglico, in ko gre le skupaj z hladilnim zrakom čez intercooler, pobere voda veliko energije in ohladi intercooler. To varijanto smo že nekaj razmišljali, da bi vzel avtomobilske injekrorje (ene 2kom) in z njimi razprševal vodo čez intercooler. Nevem pa kaj bi injektorji rekli na vodo. To da bi moral tankati destilirano vodo je sigurno...
Drugač običen vodni intercooler se pa ne obnese neki ful dobr, mel so ga naprimer legacy-ji turbo, s tem da je imela impreza GT ki ima isto mašino, zračnega... Dva frenda ki imata legavy-je turbo, sta dala gor rajš zračnega ker se boljše obnese
 
Spidojc
Novinec
 
Prispevkov: 487
Pridružen: To nov 29, 2005 6:04 pm
Kraj: ne veste tut ce povem

Napisal/-a Spidojc To jun 10, 2008 5:39 pm

ti sam eno cev naštimi pa pumpo pa da bo šprical na intercooler,če ti pa voda nebo kul pa uporab kšno hitro hlaplivo tekočino,sam da nebo kej zagorel,drugač pa co2 uporabljajo na dragih samo pred štartom da ga ohladi,ne pa med vožnjo...to še nism vidu,sam tut to bi lahko naredu zakaj pa ne
Krvav'c je zakon
 
Uporabniški avatar
fičfirič
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Ne dec 18, 2005 10:07 pm

Napisal/-a fičfirič To jun 10, 2008 5:46 pm

eh z inektorji škoda komplicirat.dobi kake šobe ki lepo razpršijo,daj kako pumpo od benza ali motorčke vetrobranske tekočine in gasa. Pa vsake tolko mal ledu u vodo vrži d bo bolje šlo:D
 
Uporabniški avatar
zlabon
Novinec
 
Prispevkov: 443
Pridružen: To dec 21, 2004 5:07 pm

Napisal/-a zlabon To jun 10, 2008 5:50 pm

ma ja ene šobe, sam se na nič drugega takega ne spomnim kar bi lepo razpršilo...
Kar da samo polivaš vodo čez, to ni to
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R To jun 10, 2008 5:53 pm

Spidojc je napisal/-a:ti sam eno cev naštimi pa pumpo pa da bo šprical na intercooler,če ti pa voda nebo kul pa uporab kšno hitro hlaplivo tekočino,sam da nebo kej zagorel,drugač pa co2 uporabljajo na dragih samo pred štartom da ga ohladi,ne pa med vožnjo...to še nism vidu,sam tut to bi lahko naredu zakaj pa ne


Ravno hitro hlapljiva tekočina je vnetljiva, voda hladi tudi zaradi tega ker poveča površino objekta, intercooler se segreje ravno med obremenitvijo, na štartu pač ni obremenjen do te mere, da bi ga bilo treba hladiti.
RiDe hArD
 
Spidojc
Novinec
 
Prispevkov: 487
Pridružen: To nov 29, 2005 6:04 pm
Kraj: ne veste tut ce povem

Napisal/-a Spidojc To jun 10, 2008 6:08 pm

R 34 GT-R je napisal/-a:
Spidojc je napisal/-a:ti sam eno cev naštimi pa pumpo pa da bo šprical na intercooler,če ti pa voda nebo kul pa uporab kšno hitro hlaplivo tekočino,sam da nebo kej zagorel,drugač pa co2 uporabljajo na dragih samo pred štartom da ga ohladi,ne pa med vožnjo...to še nism vidu,sam tut to bi lahko naredu zakaj pa ne


Ravno hitro hlapljiva tekočina je vnetljiva, voda hladi tudi zaradi tega ker poveča površino objekta, intercooler se segreje ravno med obremenitvijo, na štartu pač ni obremenjen do te mere, da bi ga bilo treba hladiti.


boš mogu pa na kšn drag pogledat jet kdaj,oni ga iz co2 ohladijo nevem na - pa se do cilja 100%nebo segrel tolk,tko da če bl mal veš usen če nič nepoveš,pa čist tko BTW impreza nima nobenih šob samo kovinsko cevko pa lukence notr navrtane
Krvav'c je zakon
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R To jun 10, 2008 6:15 pm

Spidojc je napisal/-a:
R 34 GT-R je napisal/-a:
Spidojc je napisal/-a:ti sam eno cev naštimi pa pumpo pa da bo šprical na intercooler,če ti pa voda nebo kul pa uporab kšno hitro hlaplivo tekočino,sam da nebo kej zagorel,drugač pa co2 uporabljajo na dragih samo pred štartom da ga ohladi,ne pa med vožnjo...to še nism vidu,sam tut to bi lahko naredu zakaj pa ne


Ravno hitro hlapljiva tekočina je vnetljiva, voda hladi tudi zaradi tega ker poveča površino objekta, intercooler se segreje ravno med obremenitvijo, na štartu pač ni obremenjen do te mere, da bi ga bilo treba hladiti.


boš mogu pa na kšn drag pogledat jet kdaj,oni ga iz co2 ohladijo nevem na - pa se do cilja 100%nebo segrel tolk,tko da če bl mal veš usen če nič nepoveš,pa čist tko BTW impreza nima nobenih šob samo kovinsko cevko pa lukence notr navrtane


Hladijo ga do cilja, če še ne veš;) Gre pa pri dragih za seštevek vseh nians ki združene pripomorejo k prirastku moči.
RiDe hArD
 
Spidojc
Novinec
 
Prispevkov: 487
Pridružen: To nov 29, 2005 6:04 pm
Kraj: ne veste tut ce povem

Napisal/-a Spidojc To jun 10, 2008 6:20 pm

a res to pa prvič slišm, pa sm bil že na velikih dregih, letos tut na king of europe pa nism nobenga tazga vidu,tko da če veš kej več pol pa le na dan z besedo pa me razsvetli
Krvav'c je zakon
 
Uporabniški avatar
fičfirič
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Ne dec 18, 2005 10:07 pm

Napisal/-a fičfirič To jun 10, 2008 6:27 pm

če res ni druge lahko šobe pobereš kakim pršilkam za vodo ali sprejem. (če je res problem dobiti kake kovinske)
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R To jun 10, 2008 6:31 pm

Ogromne turbine ki jih uporabljajo pri drag-ih so sposobne v hitrem času segret intercooler, zaradi posledično toplejšega zraka ki pride v motor pada moč, CO2 lahko na kratek rok močno zniža temperaturo objekta, vendar le na kratek rok, ker je jeklenka zaradi izstopnega pritiska hitro prazna, vendar pa zdrži do cilja, ravno zato se hlajenje s CO2 uporablja na dirkah, hlajenje z vodo pa pri civilnih avtomobilih.
RiDe hArD
 
Spidojc
Novinec
 
Prispevkov: 487
Pridružen: To nov 29, 2005 6:04 pm
Kraj: ne veste tut ce povem

Napisal/-a Spidojc To jun 10, 2008 6:37 pm

ja sej sam na kratek rok, drag traja iz tako veliko turbino ponavad pod 10s in mislim da v 10s se pa tut ne segreje tolk hitr,zato pa vidš pred štartom mudela k pride do avta pa ga z gasilnim(co2) aparatom špricne v IC
Krvav'c je zakon
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R To jun 10, 2008 6:39 pm

Govorimo o doziranju Co2-ja prek šob, ne pa o gasilnem aparatu, ne moreš zadeve ohladih za v naprej.
RiDe hArD
 
Spidojc
Novinec
 
Prispevkov: 487
Pridružen: To nov 29, 2005 6:04 pm
Kraj: ne veste tut ce povem

Napisal/-a Spidojc To jun 10, 2008 6:47 pm

seveda lahko, če ti samo satovje IC ohladiš pod 0stopin bo ta temperetura tudi nekaj časa ostala,in se v 10s nebo ogrela na eno preveliko temperaturo. Seveda pa da bi mel Co2 na šobe pa da bi ti skos gor pihal bi bilo pa idealno(že kr preveč),sam tega res še nism vidu na nobenem dragsterju,prej na kšni rally specijalki, bi mel tut večji učinek sam tut tm nevem če majo
Krvav'c je zakon
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 To jun 10, 2008 8:12 pm

Fantje ko že iščete trajne rešitve in iz avtomobilov iztiskate še zadnje hrčke za dirkanje je že kdo pomislil da bi v IC vgradil uparjalnik iz klime in s tem dobil dokaj veliko količino konkretno ohlajenega zraka v motor?

Konec koncev klimo ima danes že skoraj vsak kavni mlinček.


LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
Spidojc
Novinec
 
Prispevkov: 487
Pridružen: To nov 29, 2005 6:04 pm
Kraj: ne veste tut ce povem

Napisal/-a Spidojc To jun 10, 2008 9:38 pm

dirkalniki so drugač brez klime 8)
Krvav'c je zakon
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith To jun 10, 2008 10:14 pm

o fak sam ste pa naredl iz te teme eno godljo.

a sm gor lepo pastal odlicno resitev k se niti ni tok draga za ksnga k resno razmislja o tem.

vodni ic je mega resitev pa se ni to draga in lahk jih nastepas umes kokr mas placa.


pa gor je en napisu da se ic ne segreje.. ce se nebi grel pol nebi bil hladilnik.. fak logika pa taka :)
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov