alexx-dj je napisal/-a:ena stvar pa me zanima...kje bi jst lahko dobil medosno razdlaljo od par avto.....
Ampak tole pa je vic dneva
Vzameš meter, pa zmeriš to razdaljo

It's that simple.
Ampak resno, naj ti predstavim nekaj dejstev:
-CRX in podobni imajo motor prečno nameščen. Če hočeš iz tega potegnit kardan nazaj, moraš ali motor namestiti vzdolžno, ali pa si najdi nek 90°reduktor.
-Menjalniki pri avtomobilih z motorjem spredaj in pogonom zadaj, imajo prestavno ročko neposredno iz menjalnika, tako da je že tu treba misliti na pravo razdaljo, da ti bo ročka ostala na dosegu roke.
-Kardan potrebuje svoj prostor spodaj, torej tunel. Vsako rezanje in varjenje pa tu takoj spremeni trdnost in statiko celotnega avta. Sploh pa tile s "targa streho" mislim da imajo trojno plast pločevine spodaj za trdnost.
-Kardani s fiksnim zadnjim diferencialom (privit na karoserijo, netogi zadnji most), so uležajani in ležaji pritrjeni na karoserijo. Če ne zadeneš dimenzij in pritrditve v 0,01 mm, ti ga bo pobralo v 100 kilometrih, ali pa vse skupaj padlo dol.
-Zadnje obese, oziroma celotna zadnja prema, tudi potrebuje svoj prostor. Potem so tu še polosovine, ki jih ne sme nič ovirati, kardan s spreminjajočo dolžino, če boš uporabil togo zadnjo premo, Panhardov drog... In seveda še vsa optika in geometrija podvozja. Tu pa govorimo o 0,1 mm natančnosti...