Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
ludbe
Uporabnik
 
Prispevkov: 1021
Pridružen: So feb 10, 2007 5:18 pm
Kraj: Ivančna Gorica

premal konjev

Napisal/-a ludbe To jul 22, 2008 9:42 pm

mam golfa IV-ko tdi 90 konjskega, čipanga na 115 konjev, zdej pa me zanima na kolk bi se ga dalo še čipat, pa da bi bi mašina zdržala?
 
Uporabniški avatar
alesdrolec
Uporabnik
 
Prispevkov: 841
Pridružen: Pe maj 18, 2007 6:17 am
Kraj: Kamnik

Napisal/-a alesdrolec To jul 22, 2008 9:46 pm

do 130 bi mogl it....
frend ma audija a4 1.9 tdi iz 90 na 130....
 
Uporabniški avatar
AudiFreak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1257
Pridružen: Pe apr 28, 2006 2:53 pm
Kraj: Ried im Innkreis

Napisal/-a AudiFreak To jul 22, 2008 9:56 pm

Meni je en govoro da ima čipanega A4 90 KM z variabilno turbino na 150 KM. Trdil je da nima nič drugega gor. :?
Jaz ne vem no. Rekel je da avto gre brez problema in kot raketa.
Lumpi je imel Beetla čipanega na 125 KM (90 KM variabilna turbina) in ni poročal o težavah. :-P
Nimam privilegijev za branje tega foruma, ampak vseeno berem.
 
Uporabniški avatar
el_diablo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1784
Pridružen: Če maj 24, 2007 11:55 am
Kraj: Gottschee

Napisal/-a el_diablo To jul 22, 2008 9:58 pm

si zihr da ma 90konjski variabilno turbino? :?
obstaja točka,na kateri drzno postane neumno...
 
Uporabniški avatar
ludbe
Uporabnik
 
Prispevkov: 1021
Pridružen: So feb 10, 2007 5:18 pm
Kraj: Ivančna Gorica

Napisal/-a ludbe To jul 22, 2008 10:01 pm

kaj pomen to variajabilna turbina?
 
Uporabniški avatar
sejjaretun
Uporabnik
 
Prispevkov: 911
Pridružen: Ne feb 10, 2008 9:28 pm
Kraj: Wien

Napisal/-a sejjaretun To jul 22, 2008 10:05 pm

moj golf je chipan z 90 na 130 konjev in nimam tezav.
 
Uporabniški avatar
AudiFreak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1257
Pridružen: Pe apr 28, 2006 2:53 pm
Kraj: Ried im Innkreis

Napisal/-a AudiFreak To jul 22, 2008 10:08 pm

el_diablo je napisal/-a:si zihr da ma 90konjski variabilno turbino? :?

Za ludbe-jevega ne vem. Odvisno kateri letnik je. Pri audiju je tak, da so faceliftani A4 imeli že variabilne (99-01)

Variabilna turbina: da se lopatice odpirajo pod različnimi koti. V glavnem pri nižjih obratih že fajn fila in poraba je tudi nekaj nižja.
Nimam privilegijev za branje tega foruma, ampak vseeno berem.
 
Uporabniški avatar
ludbe
Uporabnik
 
Prispevkov: 1021
Pridružen: So feb 10, 2007 5:18 pm
Kraj: Ivančna Gorica

Napisal/-a ludbe To jul 22, 2008 10:10 pm

moj golf je letnik 2001
 
Uporabniški avatar
AudiFreak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1257
Pridružen: Pe apr 28, 2006 2:53 pm
Kraj: Ried im Innkreis

Napisal/-a AudiFreak To jul 22, 2008 10:17 pm

Pol imaš variabilno. 10 konjev še lahko dobiš. :P
Daj še pol večje šobe. Recimo 0.215 - 0.220mm bi se fajn prilegalo s čipom, večje več ne bi bile OK ker bi kadilo. (serijsko 0.185mm, recimo TDI 110 ima 0.205mm)
Šobe dobiš za 150 €, mislim da je to model VP37.
Nimam privilegijev za branje tega foruma, ampak vseeno berem.
 
Uporabniški avatar
ludbe
Uporabnik
 
Prispevkov: 1021
Pridružen: So feb 10, 2007 5:18 pm
Kraj: Ivančna Gorica

Napisal/-a ludbe To jul 22, 2008 10:19 pm

a pol do ene 130 bi šlo brez problemov?če bi ga sam čipov brez da bi šobe menov?
 
Uporabniški avatar
AudiFreak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1257
Pridružen: Pe apr 28, 2006 2:53 pm
Kraj: Ried im Innkreis

Napisal/-a AudiFreak To jul 22, 2008 10:21 pm

Jaz mislim da. S šobami vplivaš na moč in navor ne na vzdržljivost avta.
Nimam privilegijev za branje tega foruma, ampak vseeno berem.
 
Uporabniški avatar
ludbe
Uporabnik
 
Prispevkov: 1021
Pridružen: So feb 10, 2007 5:18 pm
Kraj: Ivančna Gorica

Napisal/-a ludbe To jul 22, 2008 10:22 pm

kašna bi bla pa razlika če bi zamenov šobe pa ga čipov na 130?
 
Uporabniški avatar
AudiFreak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1257
Pridružen: Pe apr 28, 2006 2:53 pm
Kraj: Ried im Innkreis

Napisal/-a AudiFreak To jul 22, 2008 10:25 pm

Tam 15-20% ti zvišajo šobe 0.220 mm na serijskem. Zdaj ne vem če se pol štejejo isti procenti ko ga že čipaš. Tak daleč še nisem. :D
Nimam privilegijev za branje tega foruma, ampak vseeno berem.
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ Sr jul 23, 2008 8:31 am

Jaz sem mel namen beetla nekaj časa še ga malo bolj odpret, zato sem kontaktiral Korenjak Bosch servis na Ptuju, kolk bi stale šobe od 110hp TDI-ja, ker je Matjaž rekel na RSR, da bi se potem dalo komot na 140hp odpret 90hp(tovarniško) motor. Pa mi je rekel na Boschu, da 60€+davek za eno šobo.


Drugač pa ja, jaz nisem imel problemov z Beetlom, tud skadil ni pretirano. Prevoženih 205k km ob prodaji.

Glede variabilnih turbin, ta 90 konjski motor v Beetlu je imel variabilno turbino, tud Matjaž je rekel da ima. Pa rekel še je da imajo golfi enak motor in turbo, zdaj pa nevem če je rekel golf5, ali je omenjal 4.
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
Pekolj
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 28
Pridružen: Ne apr 08, 2007 2:11 pm

Napisal/-a Pekolj Sr jul 23, 2008 2:00 pm

mam golfa IV-ko tdi 90 konjskega, čipanga na 115 konjev, zdej pa me zanima na kolk bi se ga dalo še čipat, pa da bi bi mašina zdržala?

Živjo!
jst mam pa audija A3 l.97 90KM pa me zanima kaksna je razlika v uporabi goriva po chipanju, tip motorja je AGR in kolk bi prodobu konju.Hvala!
 
Uporabniški avatar
AudiFreak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1257
Pridružen: Pe apr 28, 2006 2:53 pm
Kraj: Ried im Innkreis

Napisal/-a AudiFreak Sr jul 23, 2008 2:09 pm

Poraba naj bi bila minimalno večja/manjša. Odvisno kak bi vozil. Jaz zase lahko rečem, da bi po čipanju ostal kvečjemu na isti porabi kot pa na višji, ker vedno izkoriščam le navor in ga ne priganjam čez 3000, razen v 5. prestavi.

Tvoj bi šel na 115 KM, navadna turbina.
Nimam privilegijev za branje tega foruma, ampak vseeno berem.
 
Uporabniški avatar
pinjas
Novinec
 
Prispevkov: 411
Pridružen: Ne feb 06, 2005 11:11 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a pinjas Sr avg 06, 2008 2:22 pm

nek novinar je postavil vprašanje: zakaj bi kupovali VW 130 konjske dizle če pa lahko kupimo 110konjse inn jih čipamo na 130.

Odgovor zato ker 130konjke dizle lahko čipater na 170;)

Kupi raje drug avto oziroma večjo turbino in vse kar pride zraven
 
Uporabniški avatar
_BuLLet_
Novinec
 
Prispevkov: 303
Pridružen: Po jul 23, 2007 12:54 am
Kraj: Radlje ob Dravi

Napisal/-a _BuLLet_ Sr avg 06, 2008 4:04 pm

AudiFreak je napisal/-a:Poraba naj bi bila minimalno večja/manjša. Odvisno kak bi vozil. Jaz zase lahko rečem, da bi po čipanju ostal kvečjemu na isti porabi kot pa na višji, ker vedno izkoriščam le navor in ga ne priganjam čez 3000, razen v 5. prestavi.

Tvoj bi šel na 115 KM, navadna turbina.


Vidim, da nekaj veš o čipanju pa bom kar tebe vprašal...
Na kolko KM bi se dal čipat Audi A4 1.9 TDi 110KM letnik 96 ?
 
_Ghostrider_
Novinec
 
Prispevkov: 121
Pridružen: So maj 06, 2006 12:00 pm

Napisal/-a _Ghostrider_ Sr avg 06, 2008 5:57 pm

_BuLLet_ je napisal/-a:
AudiFreak je napisal/-a:Poraba naj bi bila minimalno večja/manjša. Odvisno kak bi vozil. Jaz zase lahko rečem, da bi po čipanju ostal kvečjemu na isti porabi kot pa na višji, ker vedno izkoriščam le navor in ga ne priganjam čez 3000, razen v 5. prestavi.

Tvoj bi šel na 115 KM, navadna turbina.


Vidim, da nekaj veš o čipanju pa bom kar tebe vprašal...
Na kolko KM bi se dal čipat Audi A4 1.9 TDi 110KM letnik 96 ?



mislim da na 140KM....drugače si pa tukaj poglejte http://www.rsrmotorsport.com/optimiranje/audi.php :)
 
target_practice
Novinec
 
Prispevkov: 494
Pridružen: Pe dec 07, 2007 8:18 pm

Napisal/-a target_practice Sr avg 06, 2008 10:33 pm

AudiFreak je napisal/-a:Jaz mislim da. S šobami vplivaš na moč in navor ne na vzdržljivost avta.


Sobe lahko vplivajo tudi na to. Odvisno je kdo naredi mapo med cipanjem. Ce je cas odprtja sobe napacen in kolicina goriva napacna, se lahko pojavi erozija batov, kar vodi v unicenje motorja.
Mene za modija!!! :)
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost