Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
M3
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1931
Pridružen: Pe sep 05, 2003 9:11 pm
Kraj: Koper

kako do glasnega žvižganja turbine?

Napisal/-a M3 To sep 09, 2003 1:09 pm

Kako lahko pridem pri mašini 1.8T 150KM, da mi turbina glasno žvižga? kot npr. pri avtomobilih filma fast and furius ali pri drugih predelanih avtomobilih. pri dizlih se to zelo zelo lepo sliši ampak potem vse pokvari ropot diesel motorja. najlepša hvala za vse odgovore!
 
Uporabniški avatar
MGsax
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: Ne okt 27, 2002 2:51 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a MGsax To sep 09, 2003 1:12 pm

fantje preveč filme gledate!!!
SlikaSlika
če te zanima powerlifting ali strongman tekme klikni -
Stran za najmočnejše
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon To sep 09, 2003 1:22 pm

Večja turbina.
 
Punto_GT
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 520
Pridružen: Če mar 27, 2003 7:05 pm

Napisal/-a Punto_GT To sep 09, 2003 1:23 pm

MGsax je napisal/-a:fantje preveč filme gledate!!!


hehehe... še res je :lol: :lol:

Eno malenkost se bol slišiš če montiraš valvolo pop off namesto originalnega by-passa
 
Uporabniški avatar
M3
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1931
Pridružen: Pe sep 05, 2003 9:11 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a M3 To sep 09, 2003 1:33 pm

kolko pa mi bi prišlo stat če bi montiral večjo turbino? in še bi vprašal če kdo ve če se da v sloveniji dobiti turbine Garret ali G-Reddy?
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR To sep 09, 2003 1:35 pm

Večja turbina ti bo verjetno tudi posledično bolj obremenila motor :!:
http://www.raceland.si
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR To sep 09, 2003 1:35 pm

Garret turbine pa mislim da BEJA ima.

V Avto magazinu majo vedno pri koncu reklamo.
Zadnjič spremenil JohnyR, dne To sep 09, 2003 1:36 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
http://www.raceland.si
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon To sep 09, 2003 1:35 pm

To ne vem, sam za sabo potegne en kup drugih predelav. Pa ne vem točno kerih. Mucho dineros.
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell To sep 09, 2003 2:35 pm

Punto_GT je napisal/-a:
MGsax je napisal/-a:fantje preveč filme gledate!!!


hehehe... še res je :lol: :lol:

Eno malenkost se bol slišiš če montiraš valvolo pop off namesto originalnega by-passa

men blow-off zdej dost dela..oz. se dobr slis..
turbina pa ...hehe piska k hudic...
tuned ? nope....
preluknana dihtnga al pa pocen kolektor....morm menjat..poj nebo vec tolk zvizgal...
V8 POWER
 
Punto_GT
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 520
Pridružen: Če mar 27, 2003 7:05 pm

Napisal/-a Punto_GT To sep 09, 2003 2:39 pm

TechnoBoY je napisal/-a:
Punto_GT je napisal/-a:
MGsax je napisal/-a:fantje preveč filme gledate!!!


hehehe... še res je :lol: :lol:

Eno malenkost se bol slišiš če montiraš valvolo pop off namesto originalnega by-passa

men blow-off zdej dost dela..oz. se dobr slis..
turbina pa ...hehe piska k hudic...
tuned ? nope....
preluknana dihtnga al pa pocen kolektor....morm menjat..poj nebo vec tolk zvizgal...


A pole ti piha popič :) dobr zvok, a?

Ja sigurno imaš kaj počeno, k pr meni je full tiha pa čeprav je kar večja od originalne, sliši se jo samo tm okoli 3000 obratih in še to če pospešuješ počasi, k če stisneš jo preglasi motor.
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell To sep 09, 2003 2:42 pm

hehe blow-off lepo poje...
da je kolektor..je znacilen zvok pocenga auspuha..in turbina se slis od 2000 naprej se preden odpre :)
V8 POWER
 
Punto_GT
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 520
Pridružen: Če mar 27, 2003 7:05 pm

Napisal/-a Punto_GT To sep 09, 2003 2:44 pm

M3, si prebral? najbulši da počiš kolektor, hehehehe......
 
Valjo
Novinec
 
Prispevkov: 362
Pridružen: Po apr 07, 2003 7:00 pm

Napisal/-a Valjo To sep 09, 2003 3:14 pm

najbol ti bo žvižgala zjebana turbina če boš ful gas pohodu pa ga na enkrat spustu. torej kup zjebano pa boš mev žvižganje
 
Uporabniški avatar
TomyBoy2
Uporabnik
 
Prispevkov: 823
Pridružen: To jul 15, 2003 9:40 pm

Napisal/-a TomyBoy2 To sep 09, 2003 5:47 pm

Ja na ta avto bolj težko. Sem se pa peljal v starem pasatu VR6 . Z turbino ali kompresorjem, ne vem točno, za 1.000.000 sit. Kaj pa to dela, to pa res ni . Pospeški sigurno 5.0 sec. Original od zunaj navaden passat karavan, čisto tih ob normalni vožnji, ko pa pohodi gas, pa ima zvok ala Impreza ali EVO. Tako je piskal da sem dobil mravljince. Pravil je nekje 270 PS. Pa še sam je montiral turbino. Tako da dela ni bilo vključenega v to ceno. Po testni vožnji sem, bil še cel teden v "diliriju".
Nekaj takšnega je manjkal v Grosuplju.
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell To sep 09, 2003 6:17 pm

zakaj u grosuplju..sej videt ni kej..
tut jest bom mel cca 5.0 - 5.5s do sto..pa nebo nic posebnega vidt...( 190KM in pod 700kg)
V8 POWER
 
Uporabniški avatar
.::GTR::.
Uporabnik
 
Prispevkov: 1156
Pridružen: So mar 15, 2003 1:59 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a .::GTR::. To sep 09, 2003 6:18 pm

kup blow off(al pop off) ventil pa bo. turbina k se vrti s tako hitrostjo se ne more v trenutku ustavt ko spustiš gas. ta ventil ti izpusti odvečni pritisk + fajn žvižga ;)
 
Uporabniški avatar
shusuglao
Novinec
 
Prispevkov: 442
Pridružen: Ne jul 28, 2002 9:55 pm

Napisal/-a shusuglao To sep 09, 2003 8:12 pm

justyGTR je napisal/-a:kup blow off(al pop off) ventil pa bo. turbina k se vrti s tako hitrostjo se ne more v trenutku ustavt ko spustiš gas. ta ventil ti izpusti odvečni pritisk + fajn žvižga ;)


pa kdo ve kje bi se to dalo kupiti? ce narocim po netu bo najmanj za polovico drazji(postnina, carina, davki...)
Slika
Clan Renault kluba Slovenija
 
Valjo
Novinec
 
Prispevkov: 362
Pridružen: Po apr 07, 2003 7:00 pm

Napisal/-a Valjo To sep 09, 2003 8:41 pm

justyGTR je napisal/-a:kup blow off(al pop off) ventil pa bo. turbina k se vrti s tako hitrostjo se ne more v trenutku ustavt ko spustiš gas. ta ventil ti izpusti odvečni pritisk + fajn žvižga ;)


ha ha
blow off oz bypass je zato v avtu da ma leta manjšo turbo luknjo, oz da se turbina vrti tut ko avto prestavš v višjo prestavo. Dokler dela turbina podtlak je ventil odprt in spušča zrak mimo turbine v motor, bolj ko pa turbina dela bol se ventil zapre in pri določenem tlaku turbine se ventil popolnoma zapre in ves zrak gre čez turbino....oz pravilneje kompresor.

več o tem si lahka preberete na (ta stran je sicer posvečena audijevim turbo motorjem za s2, audi 200... ampak princip je povsot isti): www.sjmautotechnik.com/20vbypas.html
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR To sep 09, 2003 8:46 pm

Sam ena stvar: čip tuning pa bo tut turbina dost bl žvižgala, pol se da se koleno pred turbino zamenjat, pa ventil ki krmili wastgate-je pol vse skup bolj očitno. Bi pa lahk tut turbino menju: recimo K04-se da pol zadevo na tm cca 280PS navit
 
Mihc
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Sr sep 18, 2002 7:41 pm

Napisal/-a Mihc To sep 09, 2003 8:59 pm

pr turbacih ki imajo maf ne mores motirat atmosferski blow off al pa pop off walva ... to naredi samo psstttt .... nam razlagu zakaj k upam da veste ker ko ti saltas ti tlak spusti v atmosfero ne pa nazaj v sistem ... in ker to naredi ti sistem ugotovi da ti nekje pusa tlak in se preklopi iz normalnega tlaka na safe mode ... kar pa pomen da ti turbino prakticno deaktivira ... zato mas lahko samo diverter valve

tisto k pa ti mislis da zvizga turbina pa poglej ce das pokrov od motorja dol ce kej bolj zvizga ker pokrov ki je na motorj dan je tudi zvocna izolacija tako da se ne slisi tok vn (samo to se slisi pomoje sele ko mas turbo z tlakom 1.0 bar ali vec pod nimas kej praskat)
cim bolj odprt avspuh .... seveda od turbine naprej .. to pa je zadnji lonc pa vmesni deli.... to sem bral na neki diesel formih k so delal in se potem res hudo slisi turbina cez ....
I am kept in place by G-forces, not seatbelts
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov