Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
tadejc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: Če sep 11, 2008 9:40 pm

Montaža števca za količino in temperaturo olja

Napisal/-a tadejc Pe sep 12, 2008 9:29 am

No v svojo Lantro bi rad zmontiral stevec za temperaturo in kolicino olja. Kaj moram vse nabavit (razen stevcev) in kam se to sploh priklaplja?

Hvala
 
Uporabniški avatar
zlabon
Novinec
 
Prispevkov: 443
Pridružen: To dec 21, 2004 5:07 pm

Napisal/-a zlabon Pe sep 12, 2008 12:08 pm

za količino olja ga še nisem videl, verjetno si mislil za tlak?

med filter in blok daš tako sendvič plato in potem tam priklopiš senzorja za temp. in tlak. Zgleda pa nekako takole:KLIK
 
Uporabniški avatar
tadejc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: Če sep 11, 2008 9:40 pm

Napisal/-a tadejc Pe sep 12, 2008 12:32 pm

No se mi je zdelo, da z količino ne bo nič. Ali se da iz tlaka razbrat kdaj je premalo olja? Za koliko € se pa da pri nas dobit tale "sendvic", pa kje se ga da dobit?

LP Tadej
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Pe sep 12, 2008 2:04 pm

am nevem sicer zakaj te zanima tok kolicina olja v avtu.sj je res da hyundai znajo neki olja porabit ampak sj mas palcko pa lah na palcki pogledas kok ga mas.sj tok hitr ga pa tut ne zmankuje da bi ti ga med voznjo zmankalo...
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
drsokodj
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Sr nov 30, 2005 9:56 pm

Napisal/-a drsokodj Pe sep 12, 2008 6:37 pm

res je....vsakih 5000KM odpreš haubo pa pogledaš pa si zihr... če pa lučka posvet pa sm kluč nazaj zavrtiš
Slika
Slika
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
sablač
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 534
Pridružen: To okt 05, 2004 9:48 pm
Kraj: štore-celje

Napisal/-a sablač Pe sep 12, 2008 11:16 pm

za kolicino-nivo olja majo to renoji-r5 gt turbo,r 19 16v....ko das kontakt se kazalc odkloni (nakaksna elektronska sipka), ko pa zalaufa pa kaze naprej tlak olja...to precekiri.lp m
Vsi so vedeli da je to nemogoče. Potem pa je prišel nekdo, ki tega ni vedel in uspelo mu je!
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh So sep 13, 2008 11:43 am

Za merjenje nivoja boš potreboval vsaj kakšen senzor na plovec, seveda temperaturno odporen. Mislim da obstajajo v ta namen tudi optični.

Med nekaterimi inovativnimi članki sem zasledil, da bi naj obstajali tudi senzorji viskoznosti. Je že kdo kaj takšnega zasledil v kakšni serijski prodaji?
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 So sep 13, 2008 2:59 pm

sablač je napisal/-a:za kolicino-nivo olja majo to renoji-r5 gt turbo,r 19 16v....ko das kontakt se kazalc odkloni (nakaksna elektronska sipka), ko pa zalaufa pa kaze naprej tlak olja...to precekiri.lp m


Tak števec je že v večini renaultov kar nekaj časa. Ne samo v športnih različicah.

LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
Uporabniški avatar
tadejc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: Če sep 11, 2008 9:40 pm

Napisal/-a tadejc So sep 13, 2008 5:04 pm

Tak števc sem mel v Meganu 1.6e in ga kar pogrešam. Ampak pustimo zdej količino. Iščem najcenejšo opcijo za temp. olja in če se da zraven še pritisk olja.
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R So sep 13, 2008 5:12 pm

Rabiš tisti "sendvič komad" ki ti bo omogočil priklop dveh senzorjev(kot je bilo že povedano), enega že imaš na tem mestu, to je ta, ki ti ga imaš za lučko, k njemu vežeš še senzor za pritisk, za temp pa je bolje da imaš senzor čim globlje notri, merodajnost prikaza je tako večja.
Glede količine ti potem ne preostane drugega, kot da še naprej voziš Renault-e

off: abbe ti si že montiru števčke? :P
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe So sep 13, 2008 5:41 pm

u karter zvrtas luknjo pa nardis navoj,notr prsraubas senzor pa mas merodajno temperaturo olja.za pritisk pa nevem kako bos
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
_BuLLet_
Novinec
 
Prispevkov: 303
Pridružen: Po jul 23, 2007 12:54 am
Kraj: Radlje ob Dravi

Napisal/-a _BuLLet_ So sep 13, 2008 6:10 pm

sablač je napisal/-a:za kolicino-nivo olja majo to renoji-r5 gt turbo,r 19 16v....ko das kontakt se kazalc odkloni (nakaksna elektronska sipka), ko pa zalaufa pa kaze naprej tlak olja...to precekiri.lp m


To imam tudi jaz na peugeot 406 turbo. Ko daš kontakt se kazalec odkloni za par sek in potem pade dol nazaj.
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh So sep 13, 2008 6:21 pm

lenivec je napisal/-a:kaj pa tisto ko se namesto šraufa od karterja namontira za temp senzor?


Če govorimo o vijaku za izpust olja - se mi zdi preveč izpostavljeno udarcem, poškodbam, vodi in umazaniji. Pa še olje ne kroži ravno dovolj tam okoli, če je sesalna cev na drugi strani.
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Ne sep 14, 2008 4:28 pm

to dajat na karter je brez veze, ker lahko kaj poskodujes..doloceni avti tko imajo ze original, samo je pac luknja z navojem malo visje postavljena, tako da ne mores nikjer pobrat tega senzrja...

druga moznost je da das tisto ploscko med filtrom olja in blok motorja, kot je ze nekdo povedal....imam tudi jaz eno viska, le preveri kak navoj imas..js mislim da imam M20x1.5 (Ce te zanima, pm pa ti bom tocno preveru korak navoja), s tem da moja je se za hladilnik olja dat gor...ampak mislim da se dobi tudi cep za to...

tretja moznost je ta, da namesto senzorja za pritisk olja v motorju (tisti, ki se ti vzge lucka, ko ti pade pritisk) das vn in das senzor od stevcka not....ali nabavis adapter za 2 senzorja, tako da se ti bo lucka vzgala in tudi stevcek ti bo delal...

tu imas ful moznost....malo poglej po netu.. ;)

LP
Slika
 
dragon22
Novinec
 
Prispevkov: 263
Pridružen: So dec 15, 2007 6:00 pm

Napisal/-a dragon22 To sep 16, 2008 3:10 pm

Kaj pa bi potreboval za te števce:
turbo pressure gauge
vacuum meter
air/fuel ratio

kakšne inštrumente oziroma sonde bi potreboval za to in kam se montirajo (avto je megane RS).
Zanima me še če se da to dobit kje v sloveniji?
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo To sep 16, 2008 3:22 pm

dragon22 je napisal/-a:Kaj pa bi potreboval za te števce:
turbo pressure gauge
vacuum meter
air/fuel ratio

kakšne inštrumente oziroma sonde bi potreboval za to in kam se montirajo (avto je megane RS).
Zanima me še če se da to dobit kje v sloveniji?


-turbo pressure gauge ti je stevec pritiska turbine..torej ce nimas turbine ga sploh ne rabis...
vacuum meter mislim (ampak nisem 100%) ti sluzi kak vakum ti dela turbina v sesalnem kolektorju...samo ne me drzat za jezik...
air/fuel ratio ti je razmerje zrak gorivo....rabis pa mislim samo sondo lambdo...ki pa predvidevam da jo ze imas.....
da se pa dobit pousod, ceprav noben od teg ni pameten, ker nimas turbine..

LP
Slika
 
dragon22
Novinec
 
Prispevkov: 263
Pridružen: So dec 15, 2007 6:00 pm

Napisal/-a dragon22 To sep 16, 2008 3:32 pm

Ja sej ima turbino, to je megane sport 2,0T 165kW 225KM
 
Uporabniški avatar
shusuglao
Novinec
 
Prispevkov: 442
Pridružen: Ne jul 28, 2002 9:55 pm

Napisal/-a shusuglao Sr sep 17, 2008 12:34 pm

vacuum meter meri vakum v sesalnem kolektorju, to je za atmosferske motorje ki itak delajo samo vakum

za turbo motor kupiš kombiniran boost/vacuum števec
Slika
priklopiš pa isto na kolektor, ker če ga daš pred loputo za gas ti jasno ne bo vakuuma meril

dobi se vse tudi v slo, samo je ponavadi preko ebaya ceneje pa še večjo izbiro imaš
Slika
Clan Renault kluba Slovenija
 
dragon22
Novinec
 
Prispevkov: 263
Pridružen: So dec 15, 2007 6:00 pm

Napisal/-a dragon22 Sr sep 17, 2008 7:59 pm

kam se pa potem montira za pritisk turbine in air/fuel razmerje? In kako se to sploh montira, kakšne so to sonde, a moreš zvrtat kake luknje?
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov