Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7337
Pridružen: To avg 15, 2006 8:36 pm
Kraj: Celje

Športne zavorna ploščice in navadni diski.

Napisal/-a maniaxxx Po sep 29, 2008 6:14 pm

Kot že naslov teme pove, me zanima če je OK da dam športne zavorne plošcice ( ferodo racing mislim da so ) in navadne brembo diske. Bi bilo izboljšanje občutno in kako je kaj z trpežnostjo take kombinacije, zamenjal bi še zavorno olje za malo boljše..katero priporočate. hvala. če ma kdo kak drug nasvet glede sistema se priporočam.
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 12:20 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Po sep 29, 2008 6:45 pm

Še najboljša varjanta da ko uzameš fajna gresivne ploščice da daš čisto obične diske.
Ferodo domnevam da mislš DS 2500 uzet..

Računaj (kar najbrš veš) da tak setup ne zdrži dolgo, bo pa saj fajn bremzalo :D

Olje: ATE Blue..
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7337
Pridružen: To avg 15, 2006 8:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Po sep 29, 2008 6:48 pm

Hvala za nasvete...ker mi hocejo podturiti neke naluknjane diske neznane znamke pa mi ne disi zvijanje diskov..kok pa je to " ne dolgo " držanje? ..Pločice naj bi mi zdržale vsaj ene 30kkm, disk pa 60kkm? bi to šlo?

Kdo ve kje bi dobil te ploščice po kaki ugodni ceni?
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 12:20 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Po sep 29, 2008 7:01 pm

Ah kje ni šans. Dobr je precej odvisno od stila vožnje+kaki diski so orginal dimenzije (premer in debelina).

Pr takem setupu se menja diske z ploščicami, menjave se pa začnejo pr 10.000km. Pol pa spet odvisno kolk so agresivne ploščice in zgoraj omenjene zadeve..

Moj primer recimo. Mel sinter karbonske ploščice in brembo navadne na Hondi (dobr to je itak en kitajski crap). Ploščice primejo k hudič, disk pa ne vem če je 3000km zdrža pa ga je zvilo.

Pa ni problem moja vožnja ker preden sm swap zavor delal sm dal dol orginal diske z 60.000 +km ki so še k novi..

Na drugem avtu iste ploščice na 4batnem sistemu precej požrle disk (323*28) pr cca 5000km, k sreč ga pa ni zvilo.

ATke ploščice so pač narejen za dirkanje. Z njimi vozijo naši majstri razne gorske itd in po vsaki dirki z diski vred v kanto.

No namest Sinter ploščic sm na honda dal fritech racing ploščice (podobna dirkalna zadeva) tut zelo priporočam, sam spet ni dolga življenska doba. Prime pa skor še bolj in so mal bolj prijazne do diskov.


Dobr DS 25000 najbrš niso tolk agresivne, DS3000 pa že znajo bit take. Pač pr takih ploščicah računaj da bo svinjalo, cvililo (sploh k so mrzle) in bo radiralo diske. Prime pa , kar je pa bistvo.

Daje se pa gladke diske lih zarad tega da jih kasnej zvije+so precej cenejši in pač pogosto menjaš vse skupaj.

Zdej še enkrat pravim, odvisno kere Ferodo mislš uzet, DS2500 mislm da še kr zdržijo, sam res ne računaj na tvoje številke..
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7337
Pridružen: To avg 15, 2006 8:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Po sep 29, 2008 7:05 pm

Zdj glede na to da ma moj avto sam 90 ps ( corsa c ), in da delam 35 kkm na leto, vecinoma po ac mi nekak se ne zdi da 10 x na leto menjam diske..kaj bi pol blo najboljse da nardim da bo prijelo boljse od serisjega kompleta, pa bo drzalo vsaj nekih 10 15kkm
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 12:20 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Po sep 29, 2008 7:28 pm

Lej če maš že tak režim vožnje, bo material precej več zdržal :D 10-15km tut najbol agresiven komplet.
Jst mislm da z DS2500 in enimi navadnimi diski si zmagal. Morš pa prodat, druge žal ni pr teh zadevah. DIski mogoče znajo več zdržat, ploščice bi znal pa kr na leto menjat.

BTW: spet ti ostane varjanta da daš prednje zavore od močnejše Corse oz drugega opla :D Večji, debelejši diski in močnejše čeljusti. Če ne rabš kaj predelovat, znaš pocen skos pridt..
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7337
Pridružen: To avg 15, 2006 8:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Po sep 29, 2008 8:05 pm

Morm kr precej predelovat kokr mi je znano in me dost drago pride nazalost..bom vrjetn probal z navadnimi diski, nekimi boljsimi ploscicami pa boljsim oljem..porocam ce bo boljse:P..hvala za odgovore.
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 11:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Po sep 29, 2008 9:09 pm

speedfreak je napisal/-a:Morm kr precej predelovat kokr mi je znano in me dost drago pride nazalost..bom vrjetn probal z navadnimi diski, nekimi boljsimi ploscicami pa boljsim oljem..porocam ce bo boljse:P..hvala za odgovore.


Bolj kot je olje temp. obstojno, bolj ti bo vleklo vlago nase,prej ga boš moral menjat.

Poceni tuninga ni!!!
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4989
Pridružen: Po sep 10, 2007 5:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Po sep 29, 2008 9:13 pm

.....saj s temi ploščicami itak ni nič (ruži, cvili, ropota) ko je mrzla, treba orng "brzinc" odpelat da se segreje in potem lahko pričakuješ da je "to to"

P.S ampak čemu? za mestno vožnjo in "drkarijo"....olje se pa vsekakor splača zamenjat (ponavadi sem vlil tega)res pa da (kot je predhodnik napisal) potrebuje izrecno menjavo na dve leti...
Slika
in razlika na pedali je očitna.....

probaj dobit take(lahko tudi v rdeči škatli)so malj bolj"humane" ampak svoje "delo" opravljajo vseeno izvrstno))
Slika
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7337
Pridružen: To avg 15, 2006 8:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Po sep 29, 2008 9:21 pm

Js mam izredno malo mestne voznje, vecina je ac nad 150 km/h in razni road tripi na roglo, vrsic ipd..tam pa so zavore se kako pomembne...ni mi panika olje menjat na 2 leti ( to je 70kkm pr men cca ), ampak da bi pa diske pa ploscice menjal na vsaka 2 -3 mesce mi je mal huda.....

@Sašo..kje bi se dalo dobit tele ploščice?
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 6:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Po sep 29, 2008 10:40 pm

Ko berem tele intervale menjav zavornih ploščic in diskov sklepam, da je utrezna vožnja že zelo agresivna.

Sam sem pred letom pa pol za Golfa IV 1.9 TDI čipanega na 150 KM pri Sinterju vzel komplet ploščic in diskov. Do sedaj sem prevozil že 35kkm pa imajo ploščice še vedno polovico mesa, na disku pa je še vedno opazen pobran rob, tako da ga "na uč" ni pobralo dosti več kot pol milimetra. S tem kompletom se tudi feltna precej manj maže s črnim prahom. Sedaj se prednje in zadnje feltne enako hitro naprašijo, s serijskim kompletom pa so bile prednje neprimerno prej črne. Ta setup zagotavlja dobro zaviranje brez ogrevanja, prime pa še bolj, ko je ogret - če pa pretiravaš mu prideš pa tudi do živega, samo se je treba kar dobro potrudit.

Diski so Roesch VR2, ploščice pa so tudi Roesch, samo ne vem več kater model, za celoten komplet pa sem takrat odštel okrog 70k bivših tolarjev. Glede na vzdržljivost in performanse mi ni žal za vložen denar.
Slika
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4989
Pridružen: Po sep 10, 2007 5:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Po sep 29, 2008 10:49 pm

speedfreak je napisal/-a:@Sašo..kje bi se dalo dobit tele ploščice?

http://www.motomat.si/
tukaj probaj (če nimajo na zalogi, naročijo) ali pa Italija, vsaka malo boljša avto trgovina

P.S nekdo je govoril o Sinterjevih :?: :roll:
Ne vem sicer "racing" program, ampak tisto kar on prodaja za navadne avte, ni ničemu podobno (še za lojtrski voz ne) brenza pa "kot tramvaj v Zagrebu" (če se je kdo z njim vozil, potem ve o čem govorim. oz. kako je to "brenzanje")
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 12:20 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Po sep 29, 2008 10:58 pm

Navadnih Sinter ne poznam, racing oz karbonske (rdeče) primejo ko hudič, temu ustrezno zjb disk..
 
Uporabniški avatar
solidx
Novinec
 
Prispevkov: 322
Pridružen: So apr 21, 2007 10:42 am

Napisal/-a solidx Sr nov 12, 2008 9:45 pm

speedfreak je napisal/-a:Zdj glede na to da ma moj avto sam 90 ps ( corsa c ), in da delam 35 kkm na leto, vecinoma po ac mi nekak se ne zdi da 10 x na leto menjam diske..kaj bi pol blo najboljse da nardim da bo prijelo boljse od serisjega kompleta, pa bo drzalo vsaj nekih 10 15kkm


če imaš takšen avto zakaj imaš pol potrebo po športnih zadevah? bi se rad prej ustavil iz 100-0 ?

kak pa pol zaviraš če imaš 90ps in narediš 35.000km letno plus tega pa se voziš veliko po avtocestah in kljub temu menjaš 10x na leto ploščice?
Evo IX MR In Working Progress
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7337
Pridružen: To avg 15, 2006 8:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Sr nov 12, 2008 10:03 pm

solidx je napisal/-a:
speedfreak je napisal/-a:Zdj glede na to da ma moj avto sam 90 ps ( corsa c ), in da delam 35 kkm na leto, vecinoma po ac mi nekak se ne zdi da 10 x na leto menjam diske..kaj bi pol blo najboljse da nardim da bo prijelo boljse od serisjega kompleta, pa bo drzalo vsaj nekih 10 15kkm


če imaš takšen avto zakaj imaš pol potrebo po športnih zadevah? bi se rad prej ustavil iz 100-0 ?

kak pa pol zaviraš če imaš 90ps in narediš 35.000km letno plus tega pa se voziš veliko po avtocestah in kljub temu menjaš 10x na leto ploščice?


Plošcice ( serijske ) menjam na 45kkm približno, drugače pa ja, rad bi se varno in čimprej ustavil in mi pač ni žal denarja za dobre gume in zavore kljub " samo" 90 konjem, pač nisem en tistih, ki na svoje "mrcine" tlačijo raznorazne rabljene , zlizane gume in najcenejse ploscice ( videno na lastne oci na novi bmw5 ).

Mam zdaj green stuff pa navrtane diske od ebc-ja pa olje dot5.1. in je razlika opazna predvsem pri manj pregrevanja in prime tudi boljše, tako da za zdaj sem kar zadovoljen..so pa precej glasnejše in med vožnjo se slisijo cudni zvoki, kar še nisem uspel ugotoviti kaj jih povzroča :twisted: .

Aja, ta 90 konjsi avtocek gre čez 195 km/h... ( po garminu, ne po števcu ).
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
pinjas
Novinec
 
Prispevkov: 411
Pridružen: Po feb 07, 2005 12:11 am
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a pinjas Če nov 13, 2008 11:41 am

sam sem proval nekaj zavor in iz izkušenj ti povem da čez dvodelnega disska z sredino iz ergala ali aluminija ga ni!!!! Na moji hondi sem imel originalne, ki niso vredne nič
n-ato sem dal olje dot 5.1 in pletene zavorne cevke ( ki bi lahko rekel da so kar obvezne saj je razlika v trdoti pedala zelo občutna) in že je delalo vse bolje.

-Za tem sem zamenjal vse 4 diske z roesch-evemi prav tako ploščice in razliak je bila več kot očitna, vendar pri hudi vporabi so se sprednejzavore malenkostno pregrevale

sedaj sem dal dvodelne diske CTF originalnih dimenzij in ferodo DS2500 pločice in zadeva dela nenormalno
 
Uporabniški avatar
RpDany
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To avg 01, 2006 3:49 pm
Kraj: maribor-ruše

Napisal/-a RpDany Če nov 13, 2008 12:03 pm

jaz sem dal brembo diske pa jurid ploscice na mojga hyundai pa prime zelo vredu !
sem zelo zadovoljen.
[img]http://www4.slikomat.com/08/0221/54u-78987.gif[/img][img]http://www4.slikomat.com/09/0423/25z-logo1.jpg[/img] [img]http://shrani.si/f/2B/9a/32Sf0luY/yfntfhucnr64vuit.gif[/img]
 
Uporabniški avatar
solidx
Novinec
 
Prispevkov: 322
Pridružen: So apr 21, 2007 10:42 am

Napisal/-a solidx Če nov 13, 2008 9:47 pm

speedfreak je napisal/-a:
solidx je napisal/-a:
speedfreak je napisal/-a:Zdj glede na to da ma moj avto sam 90 ps ( corsa c ), in da delam 35 kkm na leto, vecinoma po ac mi nekak se ne zdi da 10 x na leto menjam diske..kaj bi pol blo najboljse da nardim da bo prijelo boljse od serisjega kompleta, pa bo drzalo vsaj nekih 10 15kkm


če imaš takšen avto zakaj imaš pol potrebo po športnih zadevah? bi se rad prej ustavil iz 100-0 ?

kak pa pol zaviraš če imaš 90ps in narediš 35.000km letno plus tega pa se voziš veliko po avtocestah in kljub temu menjaš 10x na leto ploščice?


Plošcice ( serijske ) menjam na 45kkm približno, drugače pa ja, rad bi se varno in čimprej ustavil in mi pač ni žal denarja za dobre gume in zavore kljub " samo" 90 konjem, pač nisem en tistih, ki na svoje "mrcine" tlačijo raznorazne rabljene , zlizane gume in najcenejse ploscice ( videno na lastne oci na novi bmw5 ).

Mam zdaj green stuff pa navrtane diske od ebc-ja pa olje dot5.1. in je razlika opazna predvsem pri manj pregrevanja in prime tudi boljše, tako da za zdaj sem kar zadovoljen..so pa precej glasnejše in med vožnjo se slisijo cudni zvoki, kar še nisem uspel ugotoviti kaj jih povzroča :twisted: .

Aja, ta 90 konjsi avtocek gre čez 195 km/h... ( po garminu, ne po števcu ).


aha pol če je to tako kot ti praviš, si pa kupiš TAROX, jih je imel kolega na corsi A 2.0 16v in morem rečt da boljšega izbora ni...vsaj za corse ne...al pa imaš še eno opcijo: piši mi na privat se tam pomenima več o tem.
Evo IX MR In Working Progress
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4989
Pridružen: Po sep 10, 2007 5:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Če nov 13, 2008 10:10 pm

speedfreak je napisal/-a:so pa precej glasnejše in med vožnjo se slisijo cudni zvoki, kar še nisem uspel ugotoviti kaj jih povzroča :twisted: .


......sama struktura ploščice, ter navrtan disk
 
Uporabniški avatar
mloncar
Uporabnik
 
Prispevkov: 976
Pridružen: Sr maj 12, 2004 12:47 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a mloncar Pe nov 14, 2008 5:33 pm

CupraR je napisal/-a:Ah kje ni šans. Dobr je precej odvisno od stila vožnje+kaki diski so orginal dimenzije (premer in debelina).

Moje izkušnje so povsem drugačne. Na R5 imam Fritech dirkalne ploščice in Lucas navadne diske. S tem kopletom sem naredil že ene 25k km (odpeljal sem 2 sezone avtoslaloma, bil sem na Racelandu, avto je videl precej testnih kilometrov (ko sem nastavljal podvozje) in tudi drugače se nisem počas peljal), pa bodo ploščice in diski zdržal še vsaj 10k ali več. Res pa je, da je moj avto zelo lahek (dobre 700kg)...
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost