Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
mr.ramo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1774
Pridružen: Pe nov 16, 2007 2:12 pm
Kraj: WestCoast

namestitev 1.7 turbo motorja

Napisal/-a mr.ramo Pe okt 24, 2008 5:09 pm

lp..ker imam renault 5 me full mika da bi dau 1.7 T motor not :D ,ker pa nism kj prevec dobr seznanjem s tem kako to kj poteka :? ...bi vas prosu ce mi kdo mal pomaga glede nastavitve tega motorja in ce so seveda ksne "spesl" komplikacije glede te nastavitve na splošno:D...hvala v naprej:D..Lp!!
 
Uporabniški avatar
Žiiga
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 643
Pridružen: Če feb 01, 2007 9:17 pm
Kraj: Ljubljana Bežigrad

Napisal/-a Žiiga Ne okt 26, 2008 8:43 am

volvo 480 turbo ;)
Slika
Koni Sport Adjustable Dumpers, Renault sport CV axles, Renault sport suspension arms with powerflex, Williams front subframe, Williams cams, Custom made hydraulic hoses, custom made exhaust system
 
Uporabniški avatar
mr.ramo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1774
Pridružen: Pe nov 16, 2007 2:12 pm
Kraj: WestCoast

Napisal/-a mr.ramo Ne okt 26, 2008 5:34 pm

..ja sj wem da je to motor od volvota 480 :D..samo bi rabu mal napotkov kako to kj poteka ;) ...mogoce poznas koga da bi ze delau kaj takega?? ..lp
 
Uporabniški avatar
fičfirič
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Ne dec 18, 2005 10:07 pm

Napisal/-a fičfirič Ne okt 26, 2008 5:50 pm

na renault forumu je od tega dost napisano.Edin to vem da potem rabiš en nosilc iz lagune de paše.
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Re: namestitev 1.7 turbo motorja

Napisal/-a tristan01 Po okt 27, 2008 8:22 am

RejmiK je napisal/-a:lp..ker imam renault 5 me full mika da bi dau 1.7 T motor not :D ,ker pa nism kj prevec dobr seznanjem s tem kako to kj poteka :? ...bi vas prosu ce mi kdo mal pomaga glede nastavitve tega motorja in ce so seveda ksne "spesl" komplikacije glede te nastavitve na splošno:D...hvala v naprej:D..Lp!!


Upam da imaš R5 GTT, sicer boš moral predelati še ves preostanek avtomobila. Močnejši motor potegne za sabo tudi močnejše zavore, čvrstejše in nižje podvozje, kakšno dodatno ojačitev karoserije če je potrebno, drug menjalnik (najboljše da ga presadiš skupaj z motorjem), druge polosi...... Skratka niso to lego kocke, da boš motor snel in drugega notri vtaknil.


Lp Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
Uporabniški avatar
croma_man
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4288
Pridružen: So nov 02, 2002 10:42 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a croma_man Po okt 27, 2008 8:47 am

pr renoju so lego kocke ker tud menjalniki pašejo navzkriž :lol: :lol:
the brand with the three stripes :)
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 Po okt 27, 2008 12:57 pm

croma_man je napisal/-a:pr renoju so lego kocke ker tud menjalniki pašejo navzkriž :lol: :lol:


Upam da je tole mišljeno kot štos. Prirastek moči za cca 100KM ni mačji kašelj. Si niti ne znam predstavljati koliko se obremenitve karoserije povečajo. Sem v živo in od blizu videl kako je potrebno ojačati nekatere avtomobile s podobnimi predelavami, da ni po nekaj mesecih karoserija razpadla, pa še potem so se pojavljale razpoke (počeni zvari) na nosilnih elementih karoserije. Ok menjalnik pač pašejo križem. Veliko težav bo s tem rešenih, vseeno pa ne zagotavlja to varnosti na cesti.

LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po okt 27, 2008 1:09 pm

Petka turbo ni nič bolj ojačana od petke five. Mogoče samo drugačne zavore in zadnja prema, vse sotalo, kar se karoserije (brez odbijačev) tiče je pa 3 vratna petka in ni važno GTX, GTE, five ali GTT.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po okt 27, 2008 4:47 pm

nebivedu je napisal/-a:Petka turbo ni nič bolj ojačana od petke five. Mogoče samo drugačne zavore in zadnja prema, vse sotalo, kar se karoserije (brez odbijačev) tiče je pa 3 vratna petka in ni važno GTX, GTE, five ali GTT.


Točno tak....in tud 5 vratna ni kaj dost švohnejša edin dalša je za par cm....edina razlika pri petka so zavore.....1.1(47km) in 1.4(64) imata enake zavore....dizl ima močnejše prednje diske (debelejše z enakimi kleščami in ploščicami) 1.4T , in 1.7 pa imata spredaj ventiliran dvojni disk in zadaj diske. Sprednje zavore na petko pašejo (dvojne ventilirane) od megana 1.6 celo 98 letnika.....kanguja,cliota.....zadaj daš enostavno diske od GTT oz. menjaš komplet celo premo, ki je tudi trša.....Motorjev imaš malo morje ki pašejo šravf na šravf ( celo 1.8 16V) edin nosilce moraš tu pa tam malo predelat ampak je mačji kašelj.....V podvozju ni razlik edin kaj ima 1.4 T in pa 1.7 močnejši stabilizator nižje in bolj močne vzmeti.....to pa je vsa razlika.
Sanke motorja so enake pri vseh.....dizl ma spredaj pred hladilnikom še dodatno vezno.....karoserija je delana za levo in desno stran volana (angleška in evro verzija) Nosilci oz. luknje za nosilce so pri vseh za servo letev....servo letev paše od vseh petk (mislim da celo od tvingeca) bencinar ima servo pumpo gnano prek jermena ( doma se mi valja komplet če rabi kdo dam za zmerno ceno) dizl ima pumpo preko elektrike......menjalniki pašejo skrižem vsi....od 1.1 motorja na 1.4 energy (47 konjev potem pa 84 in gre normalno...) lamele sklopk so pri vseh enake.....1.7 turbo motor je v bistvu enak (podoben zelo) 1.6 dizlu katerga imam jaz.....blok motorja je enak....razlika je samo v glavi večjih batih in močnejših ojnicah.....na pogled sta motorja enaka.. če dizl ne bi imel tako očitne bosch pumpe ne ločiš med njima....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
mr.ramo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1774
Pridružen: Pe nov 16, 2007 2:12 pm
Kraj: WestCoast

Napisal/-a mr.ramo Po okt 27, 2008 10:09 pm

lisko...svaka ti cast za tak scenatij:Phehe...zj se mi malo bolj sanja kako kj poteka ta predelava :D ...kaj pa mislis a se mi to splaca naresti??..ker imam res zeljo nekaj takega narestii:D..kaj pa mislis kerega je lazje dati not 1.7 T ali 1.8 16v?? ...hvala za nasvete:D:D:D:D:D:D:D:D:D...pa Lp:P
 
Uporabniški avatar
mr.ramo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1774
Pridružen: Pe nov 16, 2007 2:12 pm
Kraj: WestCoast

Napisal/-a mr.ramo Po okt 27, 2008 10:11 pm

..aja paše neki:Dskoraj pozabo:Pheh..kasne turbine bi pa pasale na ta motor,pa kok bi se dalo to kj "navit"??... 8) 8)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po okt 27, 2008 10:40 pm

Splača al ne..... bilo kaj ti rečem se ne splača:D Tako da če ne delaš zase in za dušo potem raje opusti vse skupaj in niti ne pomisli na kaj takega......Glede bencinarjev in ostalih zadev ti ne znam kaj dosti svetovat ker moj cilj so dizli :D Tako da tu imam jaz malo več težav ker 1.5 DCI sploh ne vem če bi spravu not.....Malo pobrskaj po netu, maš dosti predelav petk tudi v sloveniji... pred kratkim je goodvard vgrajeval 1.4 energy motor v petko tako da kontaktiraj njega....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
mr.ramo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1774
Pridružen: Pe nov 16, 2007 2:12 pm
Kraj: WestCoast

Napisal/-a mr.ramo So jan 03, 2009 7:02 pm

...tkole zj tale predelava R5-ke na zalost nebo uspela ker je prislo do spremembe(novo avto na sceni:D)...tko da jbg..sj mogoce bo pa drugi avto delezen kasne podobne predelave kar werjamm da bo:D:D:D:D ..hvala useeno za nasvetee!!!...lp
 
Uporabniški avatar
solidx
Novinec
 
Prispevkov: 322
Pridružen: So apr 21, 2007 9:42 am

Napisal/-a solidx So jan 03, 2009 7:12 pm

croma_man je napisal/-a:pr renoju so lego kocke ker tud menjalniki pašejo navzkriž :lol: :lol:


pa to dobesedno ;) :twisted:
Evo IX MR In Working Progress
 
Uporabniški avatar
pocesnkII
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 705
Pridružen: Po maj 28, 2007 12:38 pm
Kraj: kamnik

Napisal/-a pocesnkII Ne jan 04, 2009 9:18 am

ce bos rabil motor in vse komplet vem za enega za smesno ceno 1.7 turbo
Diagnostika in servis osebnih ter tovornih vozil ->PM
 
Uporabniški avatar
Beastmaster
Novinec
 
Prispevkov: 369
Pridružen: Po avg 25, 2003 10:44 am
Kraj: Domžale

Napisal/-a Beastmaster To jan 06, 2009 3:46 pm

pocesnkII je napisal/-a:ce bos rabil motor in vse komplet vem za enega za smesno ceno 1.7 turbo

Volvo?
460?
480?
Koliko??
 
Uporabniški avatar
Pulz
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: To dec 30, 2008 10:48 am
Kraj: celje

Napisal/-a Pulz To jan 06, 2009 3:47 pm

U kakem stanju je motor pa turbina? kaka je cena? kolk od oka bi blo treba se ulozit u njega da bi biu tip top? cist informativno sprasujem
.........SMR........
 
Uporabniški avatar
...:::Team:::...
Novinec
 
Prispevkov: 371
Pridružen: Sr sep 26, 2007 12:47 pm
Kraj: ...It's Balkan you know, i change Bentley to Lada...

Napisal/-a ...:::Team:::... To jan 06, 2009 7:31 pm

pocesnkII je napisal/-a:ce bos rabil motor in vse komplet vem za enega za smesno ceno 1.7 turbo
PM prosim s ceno :D
P0rn Industries Inc.

speedfreak za moderatorja!
 
bezovek
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: So feb 04, 2006 10:32 am
Kraj: gg

Napisal/-a bezovek Če jan 08, 2009 3:11 pm

kaksna je pa razlika med 440/60/80
 
Uporabniški avatar
TriCikl
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 726
Pridružen: So okt 21, 2006 10:20 am
Kraj: Štajerska

Napisal/-a TriCikl Če jan 08, 2009 5:31 pm

bezovek je napisal/-a:kaksna je pa razlika med 440/60/80


440 in 460 se razlikujeta po obliki/dolžini (460 je 4, 440 pa 5 vraten) , 480 je pa po obliki povsem drugačen. V vseh treh pa so bili 1.7 renaultovi motorji.
Prelude To Disaster
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 3 gostov