nebivedu je napisal/-a:Petka turbo ni nič bolj ojačana od petke five. Mogoče samo drugačne zavore in zadnja prema, vse sotalo, kar se karoserije (brez odbijačev) tiče je pa 3 vratna petka in ni važno GTX, GTE, five ali GTT.
Točno tak....in tud 5 vratna ni kaj dost švohnejša edin dalša je za par cm....edina razlika pri petka so zavore.....1.1(47km) in 1.4(64) imata enake zavore....dizl ima močnejše prednje diske (debelejše z enakimi kleščami in ploščicami) 1.4T , in 1.7 pa imata spredaj ventiliran dvojni disk in zadaj diske. Sprednje zavore na petko pašejo (dvojne ventilirane) od megana 1.6 celo 98 letnika.....kanguja,cliota.....zadaj daš enostavno diske od GTT oz. menjaš komplet celo premo, ki je tudi trša.....Motorjev imaš malo morje ki pašejo šravf na šravf ( celo 1.8 16V) edin nosilce moraš tu pa tam malo predelat ampak je mačji kašelj.....V podvozju ni razlik edin kaj ima 1.4 T in pa 1.7 močnejši stabilizator nižje in bolj močne vzmeti.....to pa je vsa razlika.
Sanke motorja so enake pri vseh.....dizl ma spredaj pred hladilnikom še dodatno vezno.....karoserija je delana za levo in desno stran volana (angleška in evro verzija) Nosilci oz. luknje za nosilce so pri vseh za servo letev....servo letev paše od vseh petk (mislim da celo od tvingeca) bencinar ima servo pumpo gnano prek jermena ( doma se mi valja komplet če rabi kdo dam za zmerno ceno) dizl ima pumpo preko elektrike......menjalniki pašejo skrižem vsi....od 1.1 motorja na 1.4 energy (47 konjev potem pa 84 in gre normalno...) lamele sklopk so pri vseh enake.....1.7 turbo motor je v bistvu enak (podoben zelo) 1.6 dizlu katerga imam jaz.....blok motorja je enak....razlika je samo v glavi večjih batih in močnejših ojnicah.....na pogled sta motorja enaka.. če dizl ne bi imel tako očitne bosch pumpe ne ločiš med njima....