Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Pospeški!!

Napisal/-a Pugi Po sep 15, 2003 11:10 am

Prosim, ne razumite tega narobe in berite do konca!

Zanima me kako merijo pospeške avtomobila, da jih potem predstavijo kot uraden podatek... Namreč!
Nočem zdj neki se napihvat al pa kej tacga, ampak me res zanima, zakaj vedno ko merim pospešek od 0 do 100 iz mirovanja dobim rezultat pod 10.4 (od 10.1 do 10.4), imel pa naj bi ga pa 11.0 oz. nekje celo piše 11.7 (samo mislim, da je to za SW).

Merim na cesti, ki je celo rahlo v klanec, speljem iz mirovanja, tako, da dam v 1., sitisnem štoparico in spustim sklopko - pa še to ne s polnim plinom, ker ga šparam.
Res je, da je oprijem dober (cesta&Dunlop9000/205), imam nekaj predelav, samo se mi zdi, da rezultati nebi smeli tako odstopati. Nabijam ga skorej do blokade (prestavljena iz 6400 na 7000), se pravi nekje do 6100, pri okoli 90 dam v 3.

Števec mi ne laže (preverjeno), bencina mam not več kot pol, meril sem že 10 krat.
 
Uporabniški avatar
MGsax
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: Ne okt 27, 2002 2:51 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a MGsax Po sep 15, 2003 11:15 am

mogoče pa merijo z novo mašino ti pa z zlaufano,....
SlikaSlika
če te zanima powerlifting ali strongman tekme klikni -
Stran za najmočnejše
 
Uporabniški avatar
Serđo™
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2412
Pridružen: Če mar 21, 2002 10:03 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Serđo™ Po sep 15, 2003 11:18 am

merjenje s štoparico v roki naj ne bi bilo najbolj točno - zakaj, ne vem, je pa pisalo nekje :)
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Napisal/-a zoranwagen Po sep 15, 2003 11:27 am

Mislim, da se pospeški merijo:
-1 oseba
- 70 kg prtljage
- poln tank goriva
- cesta ma naklon (ne spomnim se točno kolko %)
- vozi se v obe smeri potem pa vzamejo povpreček
- asfaltna podlaga je določena (grobost)
- pritisk v gumah je spet določen
- temp. zraka asfalta
- pa vrjetno se bi še kaj najdlo....

Zato tud vedno pride do odstopanj pa čeprav specializirane revije delajo teste. Je pa tud par norm po katerih se lahko meri!

Pa ne me obesit pišem tole iz spomina in nekak tak bi moralo bit!
...ne smem kar želim...
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Po sep 15, 2003 11:29 am

Vrjetno z novo, ja, ker js mam že 50k in se je tud končna povečala...

Štoparica v roki je bol tkotko, samo js sm meru 10 krat in sm po 11 sekundah že precej čez 100...

Zoran, hvala za pojasnila, nism vedu - 70 kil prtljage - bom naslednjič uzel sopotnika...
Zadnjič spremenil Pugi, dne Po sep 15, 2003 11:30 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
MGsax
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: Ne okt 27, 2002 2:51 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a MGsax Po sep 15, 2003 11:29 am

pa štoparca v roki je že en šibek člen.
SlikaSlika
če te zanima powerlifting ali strongman tekme klikni -
Stran za najmočnejše
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Po sep 15, 2003 12:26 pm

kako veš da ti števec ne laže ? Ponavad je napaka pri 100kmh že kar opazna in ti lahko podaljša čas za kakšne pol sekunde.

Pol je tukaj vprašanje gum. A maš na avtomobilu originalne gume ? Za moj avto konkretno lahko povem da ma original gume 15" širine 195. S takšnimi gumami je zlo težko spelat brez da bi se v prazno vrtele. Zato ima recimo z širšimi gumami in lažjimi feltnami avto boljše pospeške kot jih navaja tovarna (jaz nisem meril, ampak na forumu od SX kluba je dost takšnih ki so merili, tudi z laserjem in tistim kolesom itd.)

Pol si reku da maš nekaj predelav. Že samo če maš dober zmontiran filter not pa če so feltne lažje od originalnih se dost pozna.

Pač, sprijazni se da maš boljše pospeške kot jih navaja tovarna :)
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Po sep 15, 2003 1:14 pm

Ja, sej vem, te predelave, pa to.. Uglavnem me je zanimal način merjenja pospeškov, kar je ZW dobr razložu.

Dones smo probal 3x307 1.6 drag.
Onadva sta popolnoma izenačena, js sm pa z vsakim zmagou več kot očitno, kar je posledica:
vzmetenje H&R, Športni Filter Sprintfilter SuperCompetition + dotoki zraka, 205 namesto 195 (pa še lite namest železnih), auspuh zweirorenTM, pa še rahel chipT...

Predelave se obrestujejo!!! :D
 
Uporabniški avatar
jakaracman
Uporabnik
 
Prispevkov: 829
Pridružen: To sep 03, 2002 1:59 pm

Napisal/-a jakaracman Po sep 15, 2003 2:07 pm

Števici pri 100 km/h večinoma lažejo okol 5%, če si menjal dimenzije gum lahko še več, pa je takoj kaka sekunda ...
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Po sep 15, 2003 2:23 pm

števec najlažje preveriš tako da najdeš ravno avtocesto z malo prometa in voziš konstantno z isto hitrostjo. Na sredini imaš tablice z distanco na 500 m. Za 120 kmh bi rabil 1/2 minute, če bi rabil pri 100 km/h vzami kalkulator pa preračunaj ;) več meritev ko boš naredil, bolj točen bo rezultat. Čisto natančen pa ne bo nikoli z štoparico v roki :(

Isto je z pospeški, meritve z štoparico so bolj okvirne kot pa dejansko natančne. Pa verjetno vsaka tovarna raje napiše malo manj pa si srečen če dejansko več dobiš, kot pa če bi napisali prehud pospešek, pa ga nihče nebi mogel doseči.

Drugače je pa še veliko faktorjev ki vplivajo na pospeške, od temperature in vlage zraka, obremenjenosti avta, stanja motorja...

Meni se tudi zdi da so tovarniški podatki z polno posodo za gorvo, 2 osebe (ali 1+70 kg ;) ) merjeno v obe smeri, itd... To plus odstopanja meritev bi te bolj približalo tovarniškim podatkom.
 
Uporabniški avatar
Haby
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 766
Pridružen: To jun 25, 2002 2:39 pm
Kraj: CE-LJ

Napisal/-a Haby Po sep 15, 2003 7:23 pm

@ZW A ne merjo z dvema odraslima v avtu?
Slika
Se policaja pogovarjata o storilcu prekrška:
"Ti, a ga kaznujeva?" pravi prvi drugemu.
Drugi pa pravi: "Brez veze, sej vidiš, da je Celjan"
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Po sep 15, 2003 7:45 pm

Res je, da ti števec že takrat laže za cca 5%. Tovarniški podatki pa itak lahko lažejo. Vozil sem avto, ki je imel podatek 0/100 14,3 in drugi 13,8. Pa med njimi ni primerjave... Drugi gre 100x bolše. Najbolše je gledat neko razmerje med močjo in razmerjem moč/masa.
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Napisal/-a zoranwagen To sep 16, 2003 8:15 am

Haby je napisal/-a:@ZW A ne merjo z dvema odraslima v avtu?


Po eni normi je 2 osebi po drugi pa 1 oseba+prtljaga!
...ne smem kar želim...
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d To sep 16, 2003 10:21 am

Em a ste se kdaj uprasali a so podatki iz prakse ali racunski???
Ce ni varinanta da se zglede na maso, moc... itd. zravcuna pospesek tako kot tudi koncna!
No mozn tudi da se motim!
Aja glede na pospesek z predelavami pa je tak, pri enih se manse dodelave dost poznajo, pr enih pa spet ne!
Jaz sm ga tudi izbolsal za caa. 3,5s!
Sicer pas je pri tej zadevi veliko dejavnikov jih je lepo napiso zoranwagen!
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell To sep 16, 2003 10:28 am

potem si prisel iz 12s na 9.5s...v kar pa dvomim....
jest sm mel svojga tam okol 10-11s..pa je res hudo sel ( priblizno tako kot Getz)
V8 POWER
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d To sep 16, 2003 10:56 am

TechnoBoY je napisal/-a:potem si prisel iz 12s na 9.5s...v kar pa dvomim....
jest sm mel svojga tam okol 10-11s..pa je res hudo sel ( priblizno tako kot Getz)


a-a
60-ka orginal ma 15,5s do 100!
zdaj pa okol 12s je!
 
Uporabniški avatar
PoLOdivjan
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 506
Pridružen: Če maj 09, 2002 8:22 am
Kraj: Koper - Ljubljana

Napisal/-a PoLOdivjan Pe sep 26, 2003 5:59 pm

pozna se tut kakšno vreme je ce je bol hladno gre bol, mogoče je ze kdo upazu da gre avto lepše pred nevihto, ( bol gost zrak)
Slika
 
cresh
Uporabnik
 
Prispevkov: 997
Pridružen: Če jul 25, 2002 10:26 am
Kraj: Litija

Napisal/-a cresh Pe sep 26, 2003 6:56 pm

ej pugi a maš ti HDI?
my ride
Slika
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 Pe sep 26, 2003 9:46 pm

Pugi je napisal/-a:Ja, sej vem, te predelave, pa to.. Uglavnem me je zanimal način merjenja pospeškov, kar je ZW dobr razložu.

Dones smo probal 3x307 1.6 drag.
Onadva sta popolnoma izenačena, js sm pa z vsakim zmagou več kot očitno, kar je posledica:
vzmetenje H&R, Športni Filter Sprintfilter SuperCompetition + dotoki zraka, 205 namesto 195 (pa še lite namest železnih), auspuh zweirorenTM, pa še rahel chipT...

Predelave se obrestujejo!!! :D



Kako ti pa lahko vzmetenje pomaga pr pospešku??? Sej ga nisi tok znižu da si zmanšu zračn upor...al pa
TJUNING PA TO...
 
Mean Machine
Novinec
 
Prispevkov: 157
Pridružen: Po avg 11, 2003 6:41 pm

Napisal/-a Mean Machine Pe sep 26, 2003 10:19 pm

Moje izkušnje: Če je avto ful trd (amortizerji) se pri štartu in bremzanju ne dviguje (ali zapiči na nos) kot s serijskim vzmetenjem, kar posledično LAHKO omogoča boljši pospešek (bolj v teoriji kot v praksi).

Glede zraka- če je hladno zuni filtr dobi več hladnega zraka..... :shock: :?:
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost