esem je napisal/-a:Kompresor vzame do 30 % moči vsem konjem motorja ali samo 30 % prirastka? Če vsem (verjetno), je tvoj izračun napačen.
Mini Cooper S ima turbino - je prejšnji imel kompresor ali je lapsus?
drugače pa hvala.
Dodajmo še to, da pri turbinah manjšajo luknjo z variabilnostjo (spremenljiv kot lopatic) ali z dvojno turbino (zaporedno - ena manjša za nižje obrate), kar oboje slabo vpliva na zanesljivost in predvsem ceno.
esem je napisal/-a:Kompresor vzame do 30 % moči vsem konjem motorja ali samo 30 % prirastka? Če vsem (verjetno), je tvoj izračun napačen.
Mini Cooper S ima turbino - je prejšnji imel kompresor ali je lapsus?
drugače pa hvala.
Dodajmo še to, da pri turbinah manjšajo luknjo z variabilnostjo (spremenljiv kot lopatic) ali z dvojno turbino (zaporedno - ena manjša za nižje obrate), kar oboje slabo vpliva na zanesljivost in predvsem ceno.
Blinder je napisal/-a:m156: eno je luknja drugo je lag. Tisto kar si ti napisal je lag. Ko moras drzat gas in bremzo hkrati, da drzis turbo na obratih
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov