Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Svizec:)
Novinec
 
Prispevkov: 170
Pridružen: To jul 29, 2008 8:14 am

predelava-friziranje motorja

Napisal/-a Svizec:) Če jan 01, 2009 3:34 pm

Pozdravljeni!
Torej zanima me glede "friziranja "kot mulc sem delal prakso v eni mehanični delavnici in takrat se spomnim smo frizirali fiat seicento-ta (saicento pokal slo) spomnim se da smo razdrli motor:-scentrirali odmično in očično gred
-tehtali so bate z ojnicami vred
-brusli oz.hornali cilindre-valje
-podlagali so ventile
Zanima me če kdo ve kaj več o tem in če je to pravilno ker takrat je bilo vse bolj skrivnostno mulci smo samo razdrli sestavli pa nič.Prosil bi tudi za kakšno lteraturo

HVALA L.P.
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Če jan 01, 2009 6:46 pm

poskusi sreco z iskanjem, je ze blo marsikaj o tem.
Je pa enkrat nekdo poskeniral eno knjigo, o friziranju starih motorjev, mislim da je bil naslov ¨KAKO DELUJE¨.
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Če jan 01, 2009 6:56 pm

tukaj imaš kako kaj deluje tudi slikovni material je "priložen"
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... hp?t=53169

no, morda pa bo v pomoč
 
Uporabniški avatar
Svizec:)
Novinec
 
Prispevkov: 170
Pridružen: To jul 29, 2008 8:14 am

Friziranje

Napisal/-a Svizec:) Pe jan 02, 2009 7:15 pm

ja hvala za link adis to sem že našel :D :D .Kaj je mogoče kdo v praksi počel kaj takega?
 
aleshondas
Novinec
 
Prispevkov: 142
Pridružen: Po nov 03, 2008 5:55 pm

Napisal/-a aleshondas Pe jan 02, 2009 7:46 pm

to je tako obširen pojem da povej kaj točno te zanima za kakšen avtomobil.........

vglavnem so ljudje ki obvladajo samo povedat moraš želje!!!
7 gen honda civic sport
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Pe jan 02, 2009 10:16 pm

aleshondas je napisal/-a:to je tako obširen pojem da povej kaj točno te zanima za kakšen avtomobil.........

vglavnem so ljudje ki obvladajo samo povedat moraš želje!!!



Kot je že predhodnik povedal je treba natančno vedeti kaj se bo predelalo-čipalo, ker dosti ljudi naredi nekaj samo napol in potem hmalu začne stvari lomit ali trgat
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
kinkyllama
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Če jul 31, 2008 11:33 am
Kraj: ww

Napisal/-a kinkyllama So jan 03, 2009 9:49 pm

niti ni kakšna znanost...lažje kot dober pasulj skuhat

en pdf in voila :wiihuu
 
kinkyllama
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Če jul 31, 2008 11:33 am
Kraj: ww

Napisal/-a kinkyllama Ne jan 04, 2009 8:54 am

pri tuningu se držiš kot pijan plota samo dveh faktorjev

- kako spravit čim večji volumen zraka v časovni enoti v motor in
- če rečemo, da je pridobljeno delo izentropno nas zanima še delta t

in na koncu kako vse skupaj optimalno krmilit...

zdaj če se ne bom pogovarjal samo sam s sabo, lahko obdelamo vsako komponento motorja posebej...obdelava, materjali, proizvajalci.....
 
Uporabniški avatar
SpunkyRacer
Uporabnik
 
Prispevkov: 1205
Pridružen: Ne jan 21, 2007 4:56 pm
Kraj: Logatec

Napisal/-a SpunkyRacer Ne jan 04, 2009 11:23 am

imaš ti že izpit?

Men se zdi da smo to obravnaval v enem 2.letniku srednje šole :lol:
Rally is not for fun, rally is for LIFE!
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Ne jan 04, 2009 11:35 am

kinkyllama je napisal/-a:pri tuningu se držiš kot pijan plota samo dveh faktorjev

- kako spravit čim večji volumen zraka v časovni enoti v motor in
- če rečemo, da je pridobljeno delo izentropno nas zanima še delta t

in na koncu kako vse skupaj optimalno krmilit...

zdaj če se ne bom pogovarjal samo sam s sabo, lahko obdelamo vsako komponento motorja posebej...obdelava, materjali, proizvajalci.....


To me pa spominja na "frizeranje" mopeda, in ne avtomobila :cry
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
kinkyllama
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Če jul 31, 2008 11:33 am
Kraj: ww

Napisal/-a kinkyllama Ne jan 04, 2009 11:39 am

no, in v čem bi bila razlika??

kr na dan ;)
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Ne jan 04, 2009 11:46 am

kinkyllama je napisal/-a:no, in v čem bi bila razlika??

kr na dan ;)


Razlika je v tem, da kar si napisal nebi motor delal, ali bi ga pa zalivalo. Bi se pa dalo kašnega Yugota takole malo "Sfrizirat" ;)
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
kinkyllama
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Če jul 31, 2008 11:33 am
Kraj: ww

Napisal/-a kinkyllama Ne jan 04, 2009 12:00 pm

zgoraj vprašaj jugota

mogoče je kakšnega spedenal..me res zanima do kje je prišel..
100...130..govorim o hp, da ne bo pomote....recimo standardnimi ojnicami..požaganimi bati, 2x2 frgazar...
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Ne jan 04, 2009 12:13 pm

Yoni je napisal/-a:Če si strojnik, sploh pa če si energetik in obvladaš krožne procese se da marsikaj izračunat.... ;)

Če si pa mehanik, pa pač do zaključka prideš empirično(delaš poskuse)....takšnega je večina tuninga na tem forumu.

Tu se pa popolnoma strinjam s kinkyllamo...


To se strinjam stabo, da se da marsikaj izračunat, samo potem povleče še vse za sabo, da bo dobro in dolgo delovalo, in da boš dobil iz te predelave tudi vse lastnosti.

Zdej da bi pa poiskuse delal na motorju je pa bolj tako, use uredu dokler kaj ne uničiš :?
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Ne jan 04, 2009 12:17 pm

Yoni je napisal/-a:130KM je za 1300ccm motor od yugota kar precej... Na GHD v Ilirski Bistrici tako navite yugote odpira enega za drugim....


Yugoti za GHD,PRK imajo okoli 100 konjev in krajši menjalnik, za rally je pa stvar čisto drugačna
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
šinki
Novinec
 
Prispevkov: 358
Pridružen: Ne mar 30, 2008 5:43 pm
Kraj: idrija

Napisal/-a šinki Ne jan 04, 2009 12:30 pm

Zdaj pa nehi prbivat neumnosti. Če bi se kdaj peljal z 120 konjskim jugom bi videl kak to gre. Za rally pa je nekje 115km meja. Pri PRK in avtokkrosu (mogoče tudi GHD, ne vem) so dovoljeni 4 fergazarji, tam pa je mogoče dobiti tudi 130km+
okužen z Rallyus virusom
 
kinkyllama
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Če jul 31, 2008 11:33 am
Kraj: ww

Napisal/-a kinkyllama Ne jan 04, 2009 12:52 pm

Yoni je napisal/-a:130KM je za 1300ccm motor od yugota kar precej... Na GHD v Ilirski Bistrici tako navite yugote odpira enega za drugim....

jugo leti, leti..naši Jugo mojstri so iz teh motorjev izvlekli vse
mogoče smo premalo uporabljal kovane ojnice, bate, dru sump, regulacija max. rpm

mogoče itb..računalnik..vem, vem veliko nas je zagovornikov frgazarjev

men vsako leto kakšnega "odpre"..ne več jugota, škoda ker je bil "cenejši"
nažalost, bolj zaradi slabih (banalnih) tehničnih rešitev..najpogosteje okvara ležaja, stopljen bat...to se da rešit, z optimalnim mazanjem, pravočasno menjavo, preprečitev klenkanja, doziranje pravilne mešanice z natančnejšim krmiljenjem..
nažalost se vsi učimo na lastnih napakah in dosežke ljubosumno skrivamo pred drugim kot kača noge..

crknjen motor je samo dokaz, da hodiš po robu iščeš napredek...nažalost je vse odvisno od posameznikovih financ.... škoda je trenutna in lahko kr lep kupček zelencev


p.s.

še na neko najbolj pogosto napako sem pozabil
pozabimo izračunat max. hitrost, to je max. kinetično energijo ventila katero prenesejo naše vzmeti...ventil pride v resonanco vdari v bat nazaj v odmično, uniči zobat jermen in katastrofa je tu
 
šinki
Novinec
 
Prispevkov: 358
Pridružen: Ne mar 30, 2008 5:43 pm
Kraj: idrija

Napisal/-a šinki Ne jan 04, 2009 5:57 pm

Yoni, sm biu najbrž na večih dirkah kot ti, sklepam po tem da skoz sam o Ilirski Bistrici nabijaš (najbrž je to edina dirka ki si jo videl), tak da ne mi prav kako jugo gre.
Kot prvo pa mormo vedeti, da je predvse v rallyu motor šele na tretjem mestu. Pred njim sta še menjalnik in podvozje z zavorami.

Še to mi povej: si ti na forumu samo za to da pišeš kontra vsem, ki kaj pametnega napišejo. Za razliko od tebe.
okužen z Rallyus virusom
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Ne jan 04, 2009 6:19 pm

Yoni je napisal/-a:100KM ima zadnji med yugoti ja... Še tisti s 120KM ne gre nikamor, kaj šele tisti s 100KM....


Zdaj če kaj spremljaš dirke, bi lahko saj toliko vedel da Yugo od Velkavrha ima cca 100 konjev mogoče malo več niso merili (po papirjih iz Kragujevca) prvak v Yugo pokalu pa ni ratal zaradi rally Postojna, ker mu je tam dvakrat odtrgalo polosovino in je moral odstopiti, in vedi da ima jugo samo blok in glavo motorja serisko ostajo je vse tovarniško narejeno za rally
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
Svizec:)
Novinec
 
Prispevkov: 170
Pridružen: To jul 29, 2008 8:14 am

friziranje motorja

Napisal/-a Svizec:) Ne jan 04, 2009 6:37 pm

To je tako obširen pojem da povej kaj točno te zanima za kakšen avtomobil.........

vglavnem so ljudje ki obvladajo samo povedat moraš želje!!!
_________________
Ja malo bi glavo motorja "stjunal" zanima me kako bi ventile podložil kanale pobrusil... :?:
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov