Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
matic
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 66
Pridružen: Ne jun 22, 2003 4:03 pm

Clio II 1.6 16V - 2001 - vzmetenje

Napisal/-a matic Če jan 08, 2009 10:24 am

Avto ima dobrih 160k km in moram menjat amortizerje. Na avto me ze vec cas moti, da je premahak (ko sem ga kupil je imel slabih 140k km dobro leto nazaj). Sedaj bi ga zelel malenkosti sputiti in trsega.

Kaj bi priporocali? Katere amortizerje in katere vzmeti?

Hvala za vse nasvete!

p.s.: nekaj sem ze bral in brskal po forumu in zasledil, da nekateri pisejo, da je 1.6 16V clio ze serijsko trsi od 1.2 in 1.4 ampak sklepam, da to velja samo za 1.6 16V SPORT? Moj naj nebi bil sport ampak RXE - verjetno je potem to ista serijska trdota kot pri 1.2 in 1.4?
 
Uporabniški avatar
matic
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 66
Pridružen: Ne jun 22, 2003 4:03 pm

Napisal/-a matic Če jan 08, 2009 10:39 am

Za amortizerje vse kar sem do sedaj nasel je od MONROE:
Amortizer Monroe RENAULT CLIO II prednji (99-) E4382 R ca. 45 EUR
Amortizer Monroe RENAULT Clio II zadnji 98- E1233 Refle ca. 35 EUR
...ampak to so verjetno neka cenjsa varianta? Vidim da od Monroe obstajajo se oznake, ki imajo spredaj S in so se 1x drazje. Verjetno moram to gledat? Ampak ze zelim vzmeti kraje - avto sputiti (za ca. 3cm) morajo biti zato tudi ustrezni amortizerji - kako naj najdem take?
 
Uporabniški avatar
Element88
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 60
Pridružen: So nov 08, 2008 9:00 pm

Napisal/-a Element88 Če jan 08, 2009 10:53 am

kaj pa ce bi reskiral se kaksen € zraven in bi si kupil gewinde...
pol mas pa nasavljivo visino in trdoto??
le mnenje..
lepp pozdrav
 
Uporabniški avatar
matic
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 66
Pridružen: Ne jun 22, 2003 4:03 pm

Napisal/-a matic Če jan 08, 2009 11:06 am

Sem klical na amortizer.si in je strosek nekako naslednji:
vzmeti (Eibach) - 222 EUR
amortizerji - 200 EUR
delo - 70 EUR
---------------------------
skupaj - ca. 500 EUR

Amortizerje moram menjat ker so fuc in cena za to mi je zelo vsec, ker bi me pri uradnem serviserju to kostalo vec. Vzmeti pa so kar precej drage, kake Apex ali H&R so kar dosti ceneje kolikor sem gledal ... tako da nevem kaj bi :roll:

Kaj pravite vi?

p.s.: gewinde? Sem uber amater na tem podrocju.. lahko malo vec info o tem in koliko EUR je to vec? Kaj to potegne se za sabo?
 
Uporabniški avatar
Doche
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1975
Pridružen: Ne maj 06, 2007 7:24 pm
Kraj: Ried

Napisal/-a Doche Če jan 08, 2009 11:34 am

Gewinde so isto amortizerji pa vzmeti, ampak lahko sam nastavljaš višino. Če kupiš kaj dražje tudi trdoto.

Dobiš jih lahko že za 250 eur, tiste tadražje pa 1200. Potegne za sabo isto vse kot če bi menjal "po tvoje" tiste monroe z nekimi športnimi fedri. Delo + homologacijo. Za 500-700 eur pa dobiš že dovolj dobre gewinde, da se stegneš še za 100 eur za montažo itd..
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Če jan 08, 2009 11:36 am

Roke stran od apexov, h&r je pa že bolš naložba ja.

Jaz sem imel na enem avtu kar na original fedrih stršane amortizerje (30% naj bi bili. Stršani še preden sem avto nabavi nekje v italiji...) pa je bil zakon. Nič nagibal, trd, takojšen odziv... Vem da ko bom zase delal na drugih avtih bo podobna varianta padla pri amortizerju (razen če se bo najdu denar za gewinde res).

Kvečem da malo okoli povprašaš koliko so kaki športni amortizerji + fedri za nabavit.

Gewindi so pa ubistvu športni amortizerji in fedri z navojem na amortizerju, tako da se da višino avtomobila naštelati po lastnem okusu. Bolši modeli imajo še nastavljivo trdoto amortizerjev. Kar se cene tiče: sem jih sicer že za 270€ videl za moj avto, samo da so vsaj malo kvalitetni je kuj tam 600-700€ in več.
Slika
 
Uporabniški avatar
matic
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 66
Pridružen: Ne jun 22, 2003 4:03 pm

Napisal/-a matic Če jan 08, 2009 11:54 am

Kaksna pa je kaj razlika med Eibach in H&R? 220 EUR VS 170 EUR?
 
MuRiCi
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 719
Pridružen: Pe maj 18, 2007 5:04 pm
Kraj: Kärnten

Napisal/-a MuRiCi Če jan 08, 2009 12:05 pm

Med temi dvemi ni nekaj hude razlike,če sploh je.V ceni vidim da je kr 50€.Sam imam na cliu h&r -40.Za amortizerje ti bo pa kdo drug povedu,kaj je pametno nabavt.
Sem pa zadnjič na avtonetu zasledil,da se prodajajo nastavljivi amortizerji+fedre,vse novo menda. ;)
 
Uporabniški avatar
mloncar
Uporabnik
 
Prispevkov: 976
Pridružen: Sr maj 12, 2004 11:47 am
Kraj: Celje

Napisal/-a mloncar Pe jan 09, 2009 7:15 am

MuRiCi je napisal/-a:Med temi dvemi ni nekaj hude razlike,če sploh je.V ceni vidim da je kr 50€.Sam imam na cliu h&r -40.Za amortizerje ti bo pa kdo drug povedu,kaj je pametno nabavt.
Sem pa zadnjič na avtonetu zasledil,da se prodajajo nastavljivi amortizerji+fedre,vse novo menda. ;)

Tkaj je link...

http://www.avto.net/2004/oprema/oglas.asp?ID=2521462#
 
FreaK_22
Novinec
 
Prispevkov: 184
Pridružen: Po jun 12, 2006 5:12 pm

Napisal/-a FreaK_22 Pe jan 09, 2009 5:46 pm

matic je napisal/-a:Kaksna pa je kaj razlika med Eibach in H&R? 220 EUR VS 170 EUR?


Ni Večjih razlik...
Allways tuning
 
lebica
Novinec
 
Prispevkov: 171
Pridružen: Sr feb 12, 2003 7:20 pm
Kraj: BELAKRAJINA - SEMIČ

Napisal/-a lebica Pe jan 09, 2009 6:10 pm

Hm ... vzemi Eibach vzemti ampak tiste -3cm in ne tistih -45 cm ker pri tistih je avto enostavno preveč tog ..sploh za naše ceste ...to ti govorim iz lasnih izkušenj ..kobiniraj jih pa z kašnimi Sachs plinskimi amortizerji ali katerimi drugimi ... sam imam na svojem Eibach -45 ki sm jih kombiniral sprva z tršanjem originalnih amortizerjev pri Amortizerju ...ampak se ni obneslo ..sedaj imam gor Sachs Prformance sport amortizerje in je veliko bolše ..avto lepo požira luknje ..ampak je ševedno preveč tog za slovenske luknje ..tako da bo po dveh letih kmalu sledilo vrnitev na original fedre v kombinaciji z obstoječimi sachsi :P
Clio INITIALE Paris 1.5 Dci
Slika
 
MuRiCi
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 719
Pridružen: Pe maj 18, 2007 5:04 pm
Kraj: Kärnten

Napisal/-a MuRiCi Pe jan 09, 2009 9:57 pm

lenivec je napisal/-a:
Doche je napisal/-a:Za 500-700 eur pa dobiš že dovolj dobre gewinde, da se stegneš še za 100 eur za montažo itd..


kar je super naložba za avto vredn 2 jurja

Itaq kar daš na/v avto je˝super naložba˝ pa je za 2k al pa za 20k €,tk da nebi v tmo.
:P
 
Uporabniški avatar
Doche
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1975
Pridružen: Ne maj 06, 2007 7:24 pm
Kraj: Ried

Napisal/-a Doche Pe jan 09, 2009 10:11 pm

lenivec je napisal/-a:
Doche je napisal/-a:Za 500-700 eur pa dobiš že dovolj dobre gewinde, da se stegneš še za 100 eur za montažo itd..


kar je super naložba za avto vredn 2 jurja


Jaz sem to ceno primerjal z tistim njegovim izračunom. Od vsakega pa je potem odvisno kaj je za njega super in kaj slaba naložba.
 
Uporabniški avatar
SpunkyRacer
Uporabnik
 
Prispevkov: 1205
Pridružen: Ne jan 21, 2007 4:56 pm
Kraj: Logatec

Napisal/-a SpunkyRacer Pe jan 09, 2009 10:52 pm

Kupi H&R vzmeti in ene (recimo Monroe) amortizerje, in jih daj samo tršat Amortizerju in pač, da ti vse skupaj sestavi, da ti da potrdilo o strokovni vgradnji. Potem pa samo še homologirat.
lp
Rally is not for fun, rally is for LIFE!
 
Uporabniški avatar
el_diablo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1784
Pridružen: Če maj 24, 2007 11:55 am
Kraj: Gottschee

Napisal/-a el_diablo So jan 10, 2009 5:09 am

FreaK_22 je napisal/-a:
matic je napisal/-a:Kaksna pa je kaj razlika med Eibach in H&R? 220 EUR VS 170 EUR?


Ni Večjih razlik...


utemeljiš? :?: :idea:
obstaja točka,na kateri drzno postane neumno...
 
Uporabniški avatar
MaTe0
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1670
Pridružen: Sr jan 26, 2005 2:08 pm
Kraj: MB

Napisal/-a MaTe0 So jan 10, 2009 7:36 am

Jaz mam FK in zadovoljen. Dvomim da so H&R tolk bolše.
 
Dejan80
Novinec
 
Prispevkov: 286
Pridružen: Če jun 09, 2005 2:17 pm

Napisal/-a Dejan80 So jan 10, 2009 8:59 am

Imam APEX -35 in original vzmeti že 5.let pa je do sedaj vse OK!
 
dox
Novinec
 
Prispevkov: 243
Pridružen: Če okt 04, 2007 6:35 pm

Napisal/-a dox So jan 10, 2009 3:47 pm

Jaz mam supersport -40mm. Tudi zadovoljen. Cena je 110 € .
 
Uporabniški avatar
EMiR
Novinec
 
Prispevkov: 268
Pridružen: So maj 27, 2006 8:05 am
Kraj: Bled

Napisal/-a EMiR So jan 10, 2009 4:56 pm

ja verjetno res ni tok trd kokr 1.6 16V sport k sm ga jst mev in ima res odlicne vozne lastnosti ti mas verjetno 90 konjsko razlicico moj je imel 108 konjev tam nekje:)
A8 4.2 Quattro
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov