Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
jaka81
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: Po sep 22, 2003 10:56 pm
Kraj: Koper

Pridobivanje KM

Napisal/-a jaka81 Po sep 22, 2003 11:41 pm

Zanima me kaj lahko naredim na avtu da pridobim kej konjev??? :!: :?:
Kolko lahko pridobim na moči?? Koliko stanejo razne predelave in kaj je dovoljeno po zakonu?? :con ...imam namreč puntota 1.2 8V ....tko da motor ima kr švoh :cry: pa me zanima kako bi ga lahko mal izboljšau!! ...pa brez nekih drastičnih sprememb!! :wink:
Zadnjič spremenil jaka81, dne To sep 23, 2003 10:40 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
mazda-mx3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1285
Pridružen: Sr mar 19, 2003 8:09 am
Kraj: BiRiKiNi

Napisal/-a mazda-mx3 To sep 23, 2003 6:39 am

ola! pozdravljen na forumu :)
-prva stvar je zamenjava diltra za zrak s športnim (ponavadi dvojni konus-ni pa nujno)
-zamenjava izpušnega sistema po delih ali pa celotnega od kolektorja pri motorju do zadnjega lonca z drugim vecjega premera. Samo zamenjava zadnjega lonca ti ne bo prinesla nič več moči, kvečjemu dober sound kot na unem modrem puntotu od PP, ki ima isto mašino not kot ti.
Drugače pa lahko greš v trst in ti zamenjajo eprom na centralini motorja.

Ce še kaj rabiš piši na pm ali pa lahko prasas mantaro al pa gigena, sej ste (kot vidim po avatarju) v istem klubu.

LP
Defendemos la alegria :::::::::: Svoboda Tuningu!:)
Slovenski Mazda forum
 
Uporabniški avatar
jaka81
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: Po sep 22, 2003 10:56 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a jaka81 To sep 23, 2003 10:40 am

hvala za odgovor :)

nekdo mi je celo predlagau vgradnjo turbine ...je to možno na mojem motorju?? ga ne bi preveč obremenilo :?: :!: :?:
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR To sep 23, 2003 10:51 am

Samo en nasvet: prodaj avto kupi 16v, hgt la pa gt-ja ce ze hocs met puntota.
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 To sep 23, 2003 10:57 am

Vse kar je napisu mx3 je res sam ne vem kok se ti to kej splača! Rajš prodaj pa si kup 16V za ta dnar!
TJUNING PA TO...
 
Uporabniški avatar
jaka81
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: Po sep 22, 2003 10:56 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a jaka81 To sep 23, 2003 11:03 am

:? no sam že ki nimam namena prodat mojga in kupovat novega (vsaj zaenkrat ne) ...kaj mi lahko svetujete :?: :!: :vrum
 
Uporabniški avatar
Mantara
Novinec
 
Prispevkov: 282
Pridružen: So jun 08, 2002 5:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Mantara To sep 23, 2003 11:35 am

Pozdravljen Jaka!
Kod prvo bi ti svetoval da zamenjas celoten izpuh! TO je od kolektorja pa do zadnjega lonca! Z tem bos pridobil +10-15 konjev (priblizno)! kostalo pa te bo "samo" 1000 eurov :lol: oz. kaj manj odvisno kak izpusni sistem vzames!
+ das filter karbonski od BMC-ja pridobis +3 konje! Cena 150-200 eurov za filter!
To ti je osnovno!
Drugace pa lahko zamenjas odmicne gredi, kod je Mazda-mx3 svetoval tudi centralino!
Samo jaz tu ne priporocam da se v to so spuscas! Namrec prislo te bo stat krepko prevec!500k sit ali vec!
PS: moje mnenje: ce z ehoces mocnejsega rajsi prodas svojga +dodas 500k sit in kupis mocnejsega!
LP 8) :wink: Pa upam da te nisem pestrasu z cenami :lol:
Slika
 
Uporabniški avatar
Mantara
Novinec
 
Prispevkov: 282
Pridružen: So jun 08, 2002 5:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Mantara To sep 23, 2003 11:52 am

Evo en zelo dober link za puntote:
http://www.puntopower.com
Poglej si pod tuning, vse ti pise kako in kaj!

PS: ce bos dodatno ugrajeval turbino te bo prislo prevec kostat!
LP
Slika
 
Uporabniški avatar
jaka81
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: Po sep 22, 2003 10:56 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a jaka81 To sep 23, 2003 6:32 pm

:? sej da bi blo po moje bi že kupu boljšega.... ni od mene odvisno! ...sam pa nimam dovolj keša! :cry:
glede turbine pa sm slišau da se da dobit ful poceni ...zdej pa ne vem kolko je to res ...logično bi blo da ni tko poceni! ...sam recimo da si jo montiram ...obstaja nevarnost da preobremenim motor al ne :!: :?: :?:
glede cen pa me nisi prestrašu ker sm že prej nekako okvirno vedu kolko je kej :lol:

aja pa hvala za naslov :wink:
 
Uporabniški avatar
Mantara
Novinec
 
Prispevkov: 282
Pridružen: So jun 08, 2002 5:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Mantara To sep 23, 2003 7:17 pm

Mislim da ce je vse pravilno montirano in narejeno , pa seveda vse v mejah normale da motor nebi bil preobremenjen!
Vec pa ti nevem povedat ker nimam iskuselj z ugrajevanjem turbine :lol:
Slika
 
GVX
Novinec
 
Prispevkov: 114
Pridružen: Pe apr 18, 2003 8:30 pm

Napisal/-a GVX To sep 23, 2003 7:21 pm

Predelava motorja za yugo 1.3 na cca 105 km, stane 350.000 sit!
Za tvoj avto je verjetno dražje, pri montaži turbine pa ne gre samo zato, da jo "prišravfaš".Potrebno je zmanjšati kompresijo, zamenjati kpl. vžig, računalnik, montirati kovane bate, ventile polnjenje z natrijem (izpušne),dodati večji hladilnik, po vsem tem je vprašanje ,če ta glava in glavna gred to preneseta, ...
Za denar montaže turbine lahko kupiš zelo hiter avto, brez da bi tvojega sploh prodal!
L.P.
gvx
 
Uporabniški avatar
seat
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3582
Pridružen: Pe avg 08, 2003 6:54 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

km

Napisal/-a seat To sep 23, 2003 8:04 pm

Jaka najprej lep pozdrav in dobdodosel na forumu.Tuki bos tudi tko kot jst zvedu marsikaj zanimivega in poucnega,glede tvojega Punta pa je tko,nekaj extra predelav se ti ne splaca delat sej bos z pretiranim tuningom motorja pridobil tudi druge probleme,ker vsako poseganje v motor ali kam drugam potegne za seboj marsikatero tezavo vsaj jst tako mislim.Vgradnja sportnega filtra se mi zdi se najbolj smiselna ker to ni nevem kaksen poseg v agregat,samo nekaj dni nazaj je bilo tuki na foromu debata glede homogolizacije,ker je mel en uporabnik tezave s plavimi smrkci.Malo preglej debate in se pozanimaj z uporabnikom kako je s tem sportnim filtrom in homogolizacijo se mi zdi de je napisal da je moral placat nekaj kazni poglej pa bos videl. :D
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.ツ
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst To sep 23, 2003 8:07 pm

montaža turbine ni tko kot bi lego kocke sestavljal. Za to je potrebno ogromno znanja in izkušenj. Pa tudi turbine niso tako poceni. Garret t25 recimo, ena bolj mejhna turbina ki bi pasala na tvoj avto pride nova 1200 eurov + DDV pri nas.

Če hočeš met več konjev v avtomobilu si kupi drugega. Tega kaj bistveno neboš navil. Sploh pa ne brez drastičnih sprememb in gore denarja. Resno, tuning take mašine se preprosto ne splača. Boš vložu notr 1 miljon sit pa boš mel še vseen 120 konjev, kar je še vseeno šala.

Aja, še to. Če mene vprašaš vloži denar v podvozje in boš dobil iz puntota gokart :) Po ravnem sicer neboš hiter, ampak s pravim setupom in dobrimi gumami lahko dost večjih avtomobilov pustiš zadaj v ovinkih.
 
Uporabniški avatar
tj
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Sr maj 28, 2003 7:44 pm
Kraj: Polzela

Napisal/-a tj To sep 23, 2003 9:05 pm

Isto vprašanje kot jaka81, samo da za P206 1,4i (75KM). Zakaj, ker sem dal mal prevelke gume (195), pa zdaj nikamor noče it (no po pravici tud prej ni glih skakal...)

lp
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst To sep 23, 2003 9:27 pm

tj, isti odgovor kot jakatu :)
 
Uporabniški avatar
m4lcom`
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 65
Pridružen: To sep 23, 2003 12:46 am
Kraj: Vseeno samo da je dobra cesta!

Napisal/-a m4lcom` To sep 23, 2003 10:00 pm

Ja jas mam tuji eno pitanje kaj se puntota tiče... Jas bi ga zaj v kratkem rad kupo,
najraje 90-ko ali pa vsaj 75-ko (za HGT ni dnara). Pa me zanima, kok stanejo pragi,
pa spojlerji, pa kaki sportni filter... Tak na easy bol...

:vrum
Slika
Manjka še samo svizec, ki bo to vse zavil v folijo!
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d To sep 23, 2003 10:01 pm

-znizati glavo
-povecati kanale(sesalne + izpusne)
-Sporten filter + dovod hladnega zraka
-turbinca
-nitro
-cip
-pri frgazer motorjih vecji fergazer oz duplic
-sportna odmicna gred
-vecji ventili
-vecji bati
-daljsi hod bata
itd...
cisto odvisno kolk si pripravljen dat za dodatne konjicke!
lp
 
Uporabniški avatar
_VeNoM_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3086
Pridružen: To apr 29, 2003 11:30 pm
Kraj: Lj-Krško

Napisal/-a _VeNoM_ To sep 23, 2003 10:07 pm

MonsterD Za to vse koliko dnarja ?
 
Uporabniški avatar
_VeNoM_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3086
Pridružen: To apr 29, 2003 11:30 pm
Kraj: Lj-Krško

Napisal/-a _VeNoM_ To sep 23, 2003 10:07 pm

En Punto GT
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d To sep 23, 2003 10:15 pm

venom je napisal/-a:MonsterD Za to vse koliko dnarja ?


Em prevec uprasas :)
sem samo povedal kaj se da nardit!

Odvisno tudi od avta!
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov