
No tukaj pa je odgovor:
Spoštovani!
V nadaljevanju vam podajamo odgovor na vašo elektronsko pošto, z dne 21.09.2003.
V vozilo se sme vgraditi samo takšen motor kot ga vgrajuje proizvajalec za ta tip vozila, ker samo za takšen primer proizvajalec poseduje ustrezne homologacijske certifikate za zaviranje, vgradnjo motorja, zunanji hrup vozila itd.! Pri vgradnji močnejšega motorja, je potrebno opraviti vse posege na vozilu, po navodilih proizvajalca. Vgraditi je potrebno takšne sklope, kot jih vgrajuje proizvajalec za močnejši motor. Cena pregleda in izdaja C izjave in tehničnih poročil za posamično odobritev predelanega vozila znaša 15480,00 SIT z DDV.
Predelave mora opraviti pooblaščen servis in izpolniti »Tehnično poročilo o predelavi vozila« OBR RTI-762/1 s čimer potrdi, da so predelave opravljene po navodilih proizvajalca. V primeru, da se lastnik vozila loti predelave sam, mora tudi predložiti »Tehnično poročilo o predelavi vozila« OBR RTI-762/1, izpolnjeno s strani pooblaščenega servisa, ki bo predelave pregledal in potrdil, da so predelave opravljene po navodilih proizvajalca vozila.
Možno je tudi, da se vgradi motor, ki ga proizvajalec vozila ni vgrajeval v obravnavani tip vozila, vendar mora v tem primeru vozilo opraviti homologacijske meritve za zaviranje, vgradnjo motorja, zunanji hrup vozila itd., ki so zahtevne in drage, zato vam to odsvetujemo! Tudi v tem primeru se mora predložiti »Tehnično poročilo o predelavi vozila« OBR RTI-762/1, ki ga izpolni pooblaščeni servis.
Lep pozdrav!
Milan Ornik, univ.dipl.inž.str. Vodja RTI-PTP: Ernest Šraj, univ.dipl.inž.str.
Priloge:
• Navodilo vložniku OBR RTI-710/1
• Tehnično poročilo o predelavi vozila OBR RTI-762/1
• Vloga OBR DRSC-H 031/4
Če pa kdo rabi priloge pa mu jih lahko posredujem al pa jih dolpotegne na naslovu:
http://www.rti.si/Slo/obrpov.html