Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Dorian
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: Po nov 12, 2007 5:52 pm
Kraj: Ljubljana

SLABE LASTNOSTI NIŽANJA AVTA 25-30mm? JE RES?

Napisal/-a Dorian To feb 17, 2009 4:27 pm

od veliko ljudi, ki so v avto biznisu sem zasledil , da jih kar nekaj odsvetuje nižanje avta, ker naj bi bilo "kao" nevarno.Omenjajo , da pri velikih hitrostih in vožnji čez luknje,ležeče policaje...lahko pride do resnih problemov .Je to res ker če je pol EIBACHI odpadejo:)
 
Uporabniški avatar
el_diablo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1784
Pridružen: Če maj 24, 2007 11:55 am
Kraj: Gottschee

Napisal/-a el_diablo To feb 17, 2009 4:31 pm

bi lahko malo definiral te probleme???
:lol: :lol: :lol: :lol: :roll: :roll: :lol: :lol:
obstaja točka,na kateri drzno postane neumno...
 
Uporabniški avatar
SENATOR
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 737
Pridružen: To sep 14, 2004 6:06 am
Kraj: near Nova Gorica

Napisal/-a SENATOR To feb 17, 2009 4:43 pm

Če greš 100 na uro čez ležečega ali v kako luknjo, so problemi tko al tko...... :lol:

Nevarno je če ga znižaš oz tršaš ''preveč'' oz. da je avto primeren samo za dirkališče in pre-trd za normalno vožnjo, pol pa prištej še naše ceste. :)

Samo nižanje pa lahko samo izboljša lego na cesti (seveda če pravilno izvedeno) ker se zniža težišče avtomobila in s tem zmanjša nagibanje avtomobila v zavojih.

Zelena luč za EIBACHE. ;)


LP :)
30 STYLING AWARDS

http://www.youtube.com/watch?v=fZYbGHM5WY0
 
Uporabniški avatar
Dorian
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: Po nov 12, 2007 5:52 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Dorian To feb 17, 2009 5:06 pm

Originalne vzmeti imajo svojo karakteristiko delovanja in dimenzije. V primeru krajšanja oz. rezanja ovojev ji spremenimo karakteristiko delovanja ter skrajšamo dolžino v raztegu, kar lahko povzroči premikanje ali celo izpadanje vzmeti iz ležišča. Ker je pri vožnji vzmet raztegnjena pri razbremenitvi notranjega kolesa v hitreje voženih zavojih ali pri prečkanju neravnin, lahko izpad vzmeti iz ležišča močno vpliva na obnašanje avtomobila in v skrajnem primeru pripelje do nesreče. Poleg nevarnosti izpadanja se pri krajšanih vzmeteh pogosto pojavi problem neustreznega sedišča, saj ima večina vzmeti končne ovoje drugačnih dimenzij, kot ostale. Zato je poleg krajšanja ovojev potrebno tudi segrevanje in krivljenje končnih ovojev, da vzmeti ustrezajo sedišču. S segrevanjem in ohlajanjem spreminjamo lastnosti materiala in mu zmanjšamo elastično trdnost, kar pogosto pripelje do zloma ovojev.

No tole recimo je komentar strokovnjakov pri A3M-u
 
Uporabniški avatar
C4V4L13R
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1763
Pridružen: To jan 16, 2007 8:34 pm
Kraj: Pod Gorjanci

Napisal/-a C4V4L13R To feb 17, 2009 5:07 pm

veš kko pravjo...kar je prveč še s kruhom ni dobro. v mejah normale pa zadevo lahko kvečjem izboljšaš. seveda je treba nabavit pravo stvar in jo prav vgradit/naštelat.

20-30mm lahko vzameš brez skrbi samo fedre. če pa menjaš komplet amortizerje in fedre je pa itak komplet zadeva prilagojena, kar je sam še boljše...
 
Uporabniški avatar
nightmare
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 756
Pridružen: Sr maj 28, 2008 2:48 pm
Kraj: Cerknica

Napisal/-a nightmare To feb 17, 2009 5:15 pm

No rezanje navojou kar hitro odmisli.Kdor to počne mu res ni mar zase.
Kar se pa tiče nižanja.Če so fedri namenjeni za določen tip vozila pol ni bojazni da bi izpadli iz sedišča.Ni mogoče ker pol se neb smel nit prodajat,ne.
Problem nastane pri amortizerjih.Ko ti zamenjaš originalno vzmet z nižjo se amortizerju spremeni pozicija delovanja.Amortizer nima več optimalnega giba saj je bat kateri blaži vibracije spuščen nižje.Zaradi tega ti ga lahko ob vožnji čez luknje razbije in ta preneha delovati.
Če se že odločiš za nakup samih vzmeti ti ptiporočam da se nato zapelješ do kakega majstra,ki se stem ukvarja in ti še amortizerje glede na fedre postavi v pravilno območje delovanja.Sepravi ti zmanjša hod,da ti ga ne more razbit.

Lp
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR To feb 17, 2009 5:16 pm

Lej bistvo lege so amortizerji in z nižjimi fedri se sicer v ovinku lahko avto bolj drži ceste, na neravninah pa lahko začne zelo plavat. (hod amortizerja je prevelik, naprom nižjemu fedru)

Razn pri res top izvedenkah (RS, GTI itd..) so v večini stock amortizerji "prešvoh" in je pametno ob nižanju jih vsaj tršat..

Torej za kakšno kolk bol športno vožnjo je fajn res še amortizerje uštimat. No pol pa hitr ugotoviš da karoserijo preveč zvija, ko pa to poštimaš pa hitr ugotoviš da pa cel avto preveč nagiba :lol: Tako ti kmal struti in močnejši swayi ne uidejo :lol: :lol:
Zadnjič spremenil CupraR, dne To feb 17, 2009 5:18 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
nightmare
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 756
Pridružen: Sr maj 28, 2008 2:48 pm
Kraj: Cerknica

Napisal/-a nightmare To feb 17, 2009 5:18 pm

Pa še to ja.kakršne koli druge vzmeti so mehkejše od originalnih,zato je fajn amortizer stršat.
 
Uporabniški avatar
C4V4L13R
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1763
Pridružen: To jan 16, 2007 8:34 pm
Kraj: Pod Gorjanci

Napisal/-a C4V4L13R To feb 17, 2009 5:19 pm

Dorian je napisal/-a:Originalne vzmeti imajo svojo karakteristiko delovanja in dimenzije. V primeru krajšanja oz. rezanja ovojev ji spremenimo karakteristiko delovanja ter skrajšamo dolžino v raztegu, kar lahko povzroči premikanje ali celo izpadanje vzmeti iz ležišča. Ker je pri vožnji vzmet raztegnjena pri razbremenitvi notranjega kolesa v hitreje voženih zavojih ali pri prečkanju neravnin, lahko izpad vzmeti iz ležišča močno vpliva na obnašanje avtomobila in v skrajnem primeru pripelje do nesreče. Poleg nevarnosti izpadanja se pri krajšanih vzmeteh pogosto pojavi problem neustreznega sedišča, saj ima večina vzmeti končne ovoje drugačnih dimenzij, kot ostale. Zato je poleg krajšanja ovojev potrebno tudi segrevanje in krivljenje končnih ovojev, da vzmeti ustrezajo sedišču. S segrevanjem in ohlajanjem spreminjamo lastnosti materiala in mu zmanjšamo elastično trdnost, kar pogosto pripelje do zloma ovojev.

No tole recimo je komentar strokovnjakov pri A3M-u

ja čakej...homemade nižanje po kmečko al pa zadeva narjena kot je treba je razlika...misliš, da pri eibachu vzamejo fleksrco v roke pa mal požagajo originalne fedre :lol: :lol:
 
Uporabniški avatar
T-Man
Novinec
 
Prispevkov: 132
Pridružen: To okt 10, 2006 5:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a T-Man To feb 17, 2009 7:38 pm

nightmare je napisal/-a:Pa še to ja.kakršne koli druge vzmeti so mehkejše od originalnih,zato je fajn amortizer stršat.

?
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda To feb 17, 2009 8:37 pm

T-Man je napisal/-a:
nightmare je napisal/-a:Pa še to ja.kakršne koli druge vzmeti so mehkejše od originalnih,zato je fajn amortizer stršat.

?


Kr neki
 
Uporabniški avatar
c.o.b.
Uporabnik
 
Prispevkov: 973
Pridružen: Če maj 04, 2006 5:16 pm

Napisal/-a c.o.b. To feb 17, 2009 10:15 pm

eibach ni enako rezanju navoja originalnih vzmeti... upam da s ezavedaš da ko "pravilno "nižaš avto, dobiš nove vzmeti, stare grejo ven... tist tekst iz a313m pa opisuje dogajanje če original vzmet krajšaš, kar ni uredu... :lol:
 
Uporabniški avatar
/miha\
Novinec
 
Prispevkov: 450
Pridružen: Sr okt 24, 2007 7:39 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a /miha\ To feb 17, 2009 10:57 pm

Tkole če malo pomislim...

...ko avto zapelje v luknjo na cesti pridobi neki kinetične energije, ker pač začne padat v luknjo. To energijo mora porazdeliti vzmet (delo=energija= sila x pot) in absorbirati dušilec (drugače vzmet vrne prejeto delo in avto se odbije od tal). Torej, če naredimo vzmeti bolj toge s krajšim hodom pomeni pri isti kinetični energiji in krajši poti VEČJO silo.

Sledi: karoserija je mnogo bolj obremenjena

vprašanje: A kej pokajo karoserije?
Sam ne se kregat :P
 
Uporabniški avatar
nightmare
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 756
Pridružen: Sr maj 28, 2008 2:48 pm
Kraj: Cerknica

Napisal/-a nightmare To feb 17, 2009 11:11 pm

pskoda je napisal/-a:
T-Man je napisal/-a:
nightmare je napisal/-a:Pa še to ja.kakršne koli druge vzmeti so mehkejše od originalnih,zato je fajn amortizer stršat.

?


Kr neki


Kaj je kr neki?Druge kupljene vzmeti pa ni važno kira firma je so mehkejše kot original.Avto je na občutek trši ker je premaknjen hod delovanja amortizerjou ne pa zarad fedra.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Sr feb 18, 2009 12:19 am

kar jest vem amortizer dusi enako neglede na to koliko je stisnjen.pa tut v obe smeri dela.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
nightmare
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 756
Pridružen: Sr maj 28, 2008 2:48 pm
Kraj: Cerknica

Napisal/-a nightmare Sr feb 18, 2009 12:31 am

Ne ne dela isto.Pa še dost bol občutljiu je ker je pač hod zamaknjen in bi ob večjem udarbu ga razbilo.
 
Uporabniški avatar
lexuss
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 638
Pridružen: Ne nov 20, 2005 11:33 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a lexuss Sr feb 18, 2009 12:38 am

in keri so ti resni proiblemi? res me prou zanima ker mam znižan auto.
golf 3 vr6
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Sr feb 18, 2009 12:42 am

Ne komplicirajte za 25-30 mm, sploh pa glede Eibach ipd - še nič ni bilo narobe
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Sr feb 18, 2009 8:02 am

Ni resnih problemov, razn tega da zna avto plavat čez neravnine. Pač vzemte v kzakup da treba kaj z amortizerji narest, če hočte met kaj od lege..
 
Uporabniški avatar
dskrab
Novinec
 
Prispevkov: 421
Pridružen: Sr maj 04, 2005 10:05 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a dskrab Sr feb 18, 2009 9:19 am

Glede voznih lastnosti jaz ne vidim nobenih problemov z znižanjem vozila, kvečjemu samo boljše. Jaz vidim probleme edino pri vožnji po kakšnem takem terenu, kjer lahko hitro nasedeš al pa podrgneš kam ob kakšen robnik, če nisi dovolj pazljiv. Drugače, če pa je vse tako zmontirano, narejene optika in da so izbrane kvalitetne vzmeti pa ni nobenih problemov.
Sej nimaš kej! Tko je pa nč drugač!

It`s not just JDM. It`s a LIFESTYLE !
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov