Dorian je napisal/-a:Originalne vzmeti imajo svojo karakteristiko delovanja in dimenzije. V primeru krajšanja oz. rezanja ovojev ji spremenimo karakteristiko delovanja ter skrajšamo dolžino v raztegu, kar lahko povzroči premikanje ali celo izpadanje vzmeti iz ležišča. Ker je pri vožnji vzmet raztegnjena pri razbremenitvi notranjega kolesa v hitreje voženih zavojih ali pri prečkanju neravnin, lahko izpad vzmeti iz ležišča močno vpliva na obnašanje avtomobila in v skrajnem primeru pripelje do nesreče. Poleg nevarnosti izpadanja se pri krajšanih vzmeteh pogosto pojavi problem neustreznega sedišča, saj ima večina vzmeti končne ovoje drugačnih dimenzij, kot ostale. Zato je poleg krajšanja ovojev potrebno tudi segrevanje in krivljenje končnih ovojev, da vzmeti ustrezajo sedišču. S segrevanjem in ohlajanjem spreminjamo lastnosti materiala in mu zmanjšamo elastično trdnost, kar pogosto pripelje do zloma ovojev.
No tole recimo je komentar strokovnjakov pri A3M-u
pskoda je napisal/-a:T-Man je napisal/-a:nightmare je napisal/-a:Pa še to ja.kakršne koli druge vzmeti so mehkejše od originalnih,zato je fajn amortizer stršat.
?
Kr neki
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov