Spectre je napisal/-a:Za blindiranje EGR-ja in odstranjevanje DPF filtrov bi morala bit kazen 5.000€ in sploh ne vem kako lahko gredo takšni avti čez tehničnega. VW vsi obsojajo, 30% starejših dizlov ima pa zablindiran egr ali odstranjen dpf, po možnosti še tuning na 30 konjev plus. wtf?
pskoda je napisal/-a:TrijoAdijo je napisal/-a:pskoda je napisal/-a:Takole lahko narediš - https://m.youtube.com/watch?v=k3xbkRKZ-24
Frajer sprašuje za forda, ne za une VW lokomotive.
Potem če ima lokomotiva od VW-ja bi moral imeti tudi ford to možnost nastavitve ali so lokomotive bolj napredne
pskoda je napisal/-a:noj je napisal/-a:Pozdravljeni!
Dpf filtra ta motor še na srečo nima. Jutri ga bom blindirav z rostfrei ploščico 3mm, pa odstranu loputo, da ostane odprt skoz. Pa še šobe pa pumpo bom sčistil z antigrippante, ma zadeva le 400kkm
No, pa javi, kaj se bo dogajalo.
Če blendiraš egr gre več nafte, zraka v komoro posledično več moči in seveda se ustvarijo večje temperature in je tudi več ispusta plinov.
Spectre je napisal/-a:Za blindiranje EGR-ja in odstranjevanje DPF filtrov bi morala bit kazen 5.000€ in sploh ne vem kako lahko gredo takšni avti čez tehničnega. VW vsi obsojajo, 30% starejših dizlov ima pa zablindiran egr ali odstranjen dpf, po možnosti še tuning na 30 konjev plus. wtf?
noj je napisal/-a:Pozdravljeni!
Dpf filtra ta motor še na srečo nima. Jutri ga bom blindirav z rostfrei ploščico 3mm, pa odstranu loputo, da ostane odprt skoz. Pa še šobe pa pumpo bom sčistil z antigrippante, ma zadeva le 400kkm
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 45 gostov