Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Ne feb 22, 2009 9:43 pm

kak lahka pride do pregretja če pa gredo pri blindiranem plini direktno ven ne pa vroči nazaj v motor?ni logike...sem pa zasledil na netu veliko in v 95% svetujejo to...češ da koristi motorju
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Ne feb 22, 2009 9:47 pm

im nobody je napisal/-a:kak lahka pride do pregretja če pa gredo pri blindiranem plini direktno ven ne pa vroči nazaj v motor?ni logike...sem pa zasledil na netu veliko in v 95% svetujejo to...češ da koristi motorju

am s tm k se plini ne vracajo gre v motor samo svez zrak kateri pri vzigo da visjo temperaturo ker je vec kisika notr,ce bi recmo prsli plini iz izpuha bi bla temperatura manjsa...
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
primozek68
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1983
Pridružen: Če dec 18, 2008 8:50 pm

Napisal/-a primozek68 Ne feb 22, 2009 11:06 pm

@trijoadijo: egr krmili čist svoj ventil, n18, tko, da ne vem od kje tebi povezave na turbino ali celo na bremze...
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Ne feb 22, 2009 11:09 pm

Od kod že pride vakum do ventila n18?

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne feb 22, 2009 11:09 pm

primozek68 je napisal/-a:@trijoadijo: egr krmili čist svoj ventil, n18, tko, da ne vem od kje tebi povezave na turbino ali celo na bremze...

Pri meni krmili EGR ventil vakum motorja, ki pa mimogrede krmili tudi servo zavore.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a imilet1 Ne feb 22, 2009 11:28 pm

kaj bi pa pridobil pri ciscenju sesalnega kolektorja na turbo dizlu,ce bo cez 100km spet zapacan od olja...?Ko sem svojega na omegi td snel,je bilo kar svinjarije nabrane-kot mast.S cim bi to najlazje in najhitreje odstranil?Ter kako bi zadevo potem posusil?
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne feb 22, 2009 11:53 pm

imilet1 je napisal/-a:kaj bi pa pridobil pri ciscenju sesalnega kolektorja na turbo dizlu,ce bo cez 100km spet zapacan od olja...?Ko sem svojega na omegi td snel,je bilo kar svinjarije nabrane-kot mast.S cim bi to najlazje in najhitreje odstranil?Ter kako bi zadevo potem posusil?

KAj bi sušil? Čez noč namočiš v nafto in se lepo stopi dol.....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Po feb 23, 2009 3:47 pm

dobivam različna mnenja glede blindiranja egr ventila....lisko ka ti praviš?se splača ali ne?oziroma prosil bi še za kakšna mnenja oziroma izkušnje...je že imel kdo probleme ko je blindiral razn glede tehničnega ko ni naredil glede plinov?mislim če je imel kake probleme glede mašine elektronike turbine karkoli
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
primozek68
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1983
Pridružen: Če dec 18, 2008 8:50 pm

Napisal/-a primozek68 Po feb 23, 2009 4:02 pm

Na nemškem tdi-ju boš s tem sam dobr naredu. Motor dobi čist zrak v sesalni kolektor. So res tudi drugi učinki, tko k je abbe reku, sam so zanemarljivi. Jest mam blindiran egr že 70.000km, pa ni blo nič narobe, tudi na tehničnem ne. Prednostno je egr le zaradi okoljskih norm, če boš pa odšraufal sesalni kolektor, pa boš vidu kaj je not zaradi egr-ja, ga boš prec blindiral.
 
Volvo power
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Pe jul 18, 2008 1:05 pm
Kraj: kočevje

Napisal/-a Volvo power Po feb 23, 2009 4:07 pm

Jaz priporočam blindiranje ;)
Imamo Fiat Stilo JTD, egr sem blindiral takoj ko sem ga kupil, takrat je imel avto 35000km, zdaj jih ima 120000km in avto gre ko avion.
Pri Volvotu sem pravtako blindiral EGR, potem ko sem ga kupil, s tem da sem moral komplet vse očistit, ker je bil sesalni kolektor tko zabit z sajami, da je bilo čudno, da je avto sploh še delal, po tem posegu gre tudi Volvo tko kot se spodobi.
Priporočam, da vsaj snameš sesalni kolektor in pogledaš koliko je kaj saj noter, pa se boš potem odločil ali boš blindiral ali ne, škodi pa ziher ne.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po feb 23, 2009 6:59 pm

im nobody je napisal/-a:dobivam različna mnenja glede blindiranja egr ventila....lisko ka ti praviš?se splača ali ne?oziroma prosil bi še za kakšna mnenja oziroma izkušnje...je že imel kdo probleme ko je blindiral razn glede tehničnega ko ni naredil glede plinov?mislim če je imel kake probleme glede mašine elektronike turbine karkoli

Jaz ko sem avto kupil je imel odklopljen ventil.....Potem sem ga očistil in priklopil nazaj. Ventil je normalno delal (sem dal gor tud video) A vendar če si peljal z 1200-1500 obrati in počasi dodajal gas je avto prvo malo skadil (posledica vračanja plinov in nepopolno zgorevanje) potem pa skočil ko nor (turbina mu dela že prej.....pritisk uhaja prek ventila, ko pa ventil zapre pa dobi motor sunek) ......in tako sem med ventil in cev založil 1mm bakreno ploščico. Motor več ni kadil in ni meč več značilnega "rukerja" pred sunkom turbine.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Po feb 23, 2009 9:25 pm

ga bom blindiral...sm se odloču
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Po feb 23, 2009 9:28 pm

dobro si se odlocu,jst tut to podpiram,bom svojga tut sam mal na drgacen nacin k ostali.... :D
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz Po feb 23, 2009 9:31 pm

Js tut mal razmišljam da bi. Predvsem me zanima kolk saj bi ven spraskal.. :)
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Po feb 23, 2009 9:34 pm

abbe je napisal/-a:dobro si se odlocu,jst tut to podpiram,bom svojga tut sam mal na drgacen nacin k ostali.... :D


na kak način boš pa ti?sej nimaš velik izbire...jz bom dal 1.5 mm baker ploščo pa je to to
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Po feb 23, 2009 10:06 pm

imilet1 je napisal/-a:kaj bi pa pridobil pri ciscenju sesalnega kolektorja na turbo dizlu,ce bo cez 100km spet zapacan od olja...?Ko sem svojega na omegi td snel,je bilo kar svinjarije nabrane-kot mast.S cim bi to najlazje in najhitreje odstranil?Ter kako bi zadevo potem posusil?


S čistilom za vplinjače bo šla svinjarija zelo lepo dol. Ampak....če boš kakorkoli čistil s kakršnokoli tekočino, potem iz varnostnih razlogov odmontiraj sesalni kolektor dol.Kako posušit? Se že samo posuši.Ko je suho,pa nazaj gor zmontiraj,pa je.

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Po feb 23, 2009 10:11 pm

im nobody je napisal/-a:
abbe je napisal/-a:dobro si se odlocu,jst tut to podpiram,bom svojga tut sam mal na drgacen nacin k ostali.... :D


na kak način boš pa ti?sej nimaš velik izbire...jz bom dal 1.5 mm baker ploščo pa je to to

oh ja obstaja tud drgacna resitev.
jst sm si tole omislu sam se zmontirat moram gor
tole nadomesti egr ventil

Slika
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
Skull23
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2128
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:28 am
Kraj: Kolomban

Napisal/-a Skull23 Po feb 23, 2009 10:13 pm

dejte medenino uporabit, vsaj 1mm...
 
Uporabniški avatar
primozek68
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1983
Pridružen: Če dec 18, 2008 8:50 pm

Napisal/-a primozek68 Po feb 23, 2009 10:15 pm

= mesing, da ne bo kdo predolg iskal kšne svečnike.
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Po feb 23, 2009 10:15 pm

zkaj?a baker ni dober?
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov