im nobody je napisal/-a:kak lahka pride do pregretja če pa gredo pri blindiranem plini direktno ven ne pa vroči nazaj v motor?ni logike...sem pa zasledil na netu veliko in v 95% svetujejo to...češ da koristi motorju
primozek68 je napisal/-a:@trijoadijo: egr krmili čist svoj ventil, n18, tko, da ne vem od kje tebi povezave na turbino ali celo na bremze...
imilet1 je napisal/-a:kaj bi pa pridobil pri ciscenju sesalnega kolektorja na turbo dizlu,ce bo cez 100km spet zapacan od olja...?Ko sem svojega na omegi td snel,je bilo kar svinjarije nabrane-kot mast.S cim bi to najlazje in najhitreje odstranil?Ter kako bi zadevo potem posusil?
im nobody je napisal/-a:dobivam različna mnenja glede blindiranja egr ventila....lisko ka ti praviš?se splača ali ne?oziroma prosil bi še za kakšna mnenja oziroma izkušnje...je že imel kdo probleme ko je blindiral razn glede tehničnega ko ni naredil glede plinov?mislim če je imel kake probleme glede mašine elektronike turbine karkoli
abbe je napisal/-a:dobro si se odlocu,jst tut to podpiram,bom svojga tut sam mal na drgacen nacin k ostali....
imilet1 je napisal/-a:kaj bi pa pridobil pri ciscenju sesalnega kolektorja na turbo dizlu,ce bo cez 100km spet zapacan od olja...?Ko sem svojega na omegi td snel,je bilo kar svinjarije nabrane-kot mast.S cim bi to najlazje in najhitreje odstranil?Ter kako bi zadevo potem posusil?
im nobody je napisal/-a:abbe je napisal/-a:dobro si se odlocu,jst tut to podpiram,bom svojga tut sam mal na drgacen nacin k ostali....
na kak način boš pa ti?sej nimaš velik izbire...jz bom dal 1.5 mm baker ploščo pa je to to
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov