primozek68 je napisal/-a:In kaj bi bilo po tvoje, da slišm, me prav zanima...
Vakumski sistem je narejen tako, da mora biti zatesnjen. Če ni zatesnjen, potem se lahko pojavljajo težave pri krmiljenju ostale motorne periferije kot napr.: turbine.
Če bi dejansko tako naredil,kot si ti napisal, potem bi dejansko vakumska cevka visela "v luftu". Kar pomeni, da ko bi ECU dal komando elektromagnetnemu ventilu,ki spušča vakum do membrane EGR ventila, bi se elektromagnetni ventil odprl, vendar vakuma do membrane ne bi prišlo, pač pa bi v vakumski sistem vdrl zrak. To pomeni, da bi do sistema za krmiljenje turbine (wastegate) prišel zrak namesto vakuma in na tak način bi "izklopilo" turbino. Kar pa pomeni, da bi avto postal skoraj nepremičnina. Tu bi še dodal, da v kolikor vozilo nima nepovratnega ventila nekje na odvodu med vakumsko črpalko, servo ojačevalnikom zavor in ostalim vakumskim sistemom, bi se lahko zgodilo, da bi zrak prišel tudi do servo ojačevalnika zavor. Kaj pa to pomeni med vožnjo pa upam, da vsi vemo.
Obstaja varianta, da bi v tisto vakumsko cevko ,ki jo omenjaš, porinil naprimer kakšno kroglico od ležaja ali pa bi preprosto vanjo porinil navoj od odrezanega vijaka. S tem ne bi naredil nič, ker bi vseeno lahko prišlo do vdora zraka v sistem. Če pa bi cevko nato še priklopil na membrano EGR ventila, pa bi se znalo zgodit, da ta blokada ne bo tesnila in se bo EGR ventil še vedno odpiral...vendar ne toliko ,kot bi se sicer brez blokade, ampak vseeno bi se in vse delo bi bilo jalovo. Povrhu vsega imajo nekatera vozila v samem EGR ventilu tudi senzor, ki zaznava položaj ventila. Ta položaj se nato sporoča ECU-ju. Če se ventil ne premika in če senzor to zazna, potem ni pravega signala do ECU-ja in problemi se kažejo v tem, da ECU javlja napako,ki se ob priklopu na tester pokaže kot defekten EGR ventil.
Povrhu vsega bi rekel, da je v vozilu, ki si ga lasti avtor te teme, EGR ventil, ki verjetno ni bil nikoli očiščen. To pomeni da se ne zapira 100%,ampak vedno spušča zraven še neki majhen delež izpušnih plinov.
EGR se blindira tako, kot so že napisali. Torej z bakreno podložko med cevjo in med EGR ventilom. Le tako ne bo nič povratnih izpušnih plinov v motor in le tako ne bo problemov v vakumskem sistemu in eventuelno ECU ne bo javljal napake EGR ventila v kolikor je v le tega vgrajen senzor.
LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.