Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
tumbl
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 28
Pridružen: So apr 12, 2008 7:48 pm

Fiat Bravo 1.4 tJet

Napisal/-a tumbl Ne feb 22, 2009 10:47 pm

LP, na hitro sem pregledal po forumu in nisem zasledil teme glede novega Brava, ki bi omenjala "moj problem". Kolikor sem bil obveščen o tej zadevi naj bi imel 120 konjski bravo manjšo turbino kot 150 in ker je to električna turbina naj ne bi bilo mogoče namestiti šprtnega filtra in blow off-a? je temu res tako?... kako je s chip-anjem te mašine/računalnika, kako je glede elektronske turbine ne vem, toda glede navadne, če je temu res tako, da je to manjša turbina, sem slišal da ne bi bilo ravno ql čipat, saj bi bila ob daljših vožnjah, primer: celje - portorož preobremenjena ter bi bila bolj uporabna rešitev menjava turbine. Kako je s tem? je tudi temu res tako in koliko bi bilo predelave ter finančnega bremena?
 
a33
Novinec
 
Prispevkov: 263
Pridružen: Sr maj 11, 2005 9:37 am

Napisal/-a a33 Po feb 23, 2009 12:40 am

čipat se da jasno, ostalo pa ne vem... vsako čipanje bolj obrmeni zadeve.
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Po feb 23, 2009 8:25 am

Pa kje to pobirate. Električna turbina :lol: :lol: bo kr navadna, gnana na izpušne pline.

Čipat se da bp, ob "normalni" vožnji nima kej crknit. Če pa delaš namerno na tem da bo šla v pm ti bo pa crknla tut če ne čipaš.

Vsekakor pa iskanje in mal prebrat, zato pa so teme o čipanju..
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Po feb 23, 2009 8:47 am

Eh, turbina je res manjsa, a je kos svoji nalogi. Iz posta ne razberem ali se ogrevas za nakup ali si ga ze lastis? Ce prvo, zakaj hudica raje v startu ne izberes mocnejse razlicice?


LpF
 
Uporabniški avatar
a_sist
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1528
Pridružen: To jun 26, 2007 8:36 am

Napisal/-a a_sist Po feb 23, 2009 10:27 am

A ni očitno? Če kupiš 120 konjsko različico, je v osnovi cenejša + z zavarovanjem si v nižjem razred tudi po čipanju.. :P
No escape from the mass mind rape...
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Po feb 23, 2009 10:45 am

Avto se da čipat okrog 25-30km, materiali nič bolj ne trpijo če ga ne preganjaš na full, bo pa ti pri zmerni vožnji za približno 0,5l manj pil kot pa brez čipa. Menjava turbine je skoraj brezveze razen če hočeš pridobit več km ampak potlej za sabo potegne še enkup stvari. Blowoff ventil se da brez problema zmontirat in tudi športni filter, ki ga še posebno priporočajo če čipaš avto.
 
Uporabniški avatar
cr33p
Novinec
 
Prispevkov: 300
Pridružen: To okt 17, 2006 9:54 am

Napisal/-a cr33p Po feb 23, 2009 11:16 am

"120KM" verzijo se da čipat za ene 5-10KM, ker ima že serijsko precej več, kot 120KM :) Namerili so jih med 130 in 140KM, odvisno od avta. Brez drugih modifikacij (indukcija, izpuh) je kaj vec kot 145KM praktično nedosegljivo. Da se pa veliko narediti z večjo turbino. Od Abartha jih dobiš zelo ugodno od lastnikov, ki so vgradili SS kit in je ne rabijo beč.

Na 120KM T-JETu je premajhna turbina za konkretno čipanje, tako da ti največjo moč prestavi dol na 4.800-5.000obr/min, v višjih vrtljajih turbina pač ne dohaja. Posledično je tudi navor pomaknjen zelo nizko in je v "špici", zato pri agresivni vožnji malo bolj trpi menjalnik in sklopka. Če pa znaš z gasom, potem pa lahko na račun tega navora veliko prišparaš pri porabi.

Blow-offa imam in se malo pozna pri odzivnosti - motor je malce bolj len. Če ga pa čipaš in daš blow-off, ti bo vrglo v "zasilni program". Avto ima namreč vgrajen bypass ventil in ti višek zraka vrača v sistem.
 
Uporabniški avatar
jfast33
Novinec
 
Prispevkov: 101
Pridružen: Po avg 21, 2006 11:51 am

Napisal/-a jfast33 Po feb 23, 2009 11:21 am

Najbol je pustit original ker drugače lahko gre hit ke narobe.
let the good times roll
 
Uporabniški avatar
CockroaC
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3538
Pridružen: So okt 25, 2003 8:43 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a CockroaC Po feb 23, 2009 12:27 pm

Najboljse ni, je pa vsekakor najenostavnje in najcenje ;)
Slika
 
Uporabniški avatar
_Ozi_
Novinec
 
Prispevkov: 280
Pridružen: Ne sep 23, 2007 10:56 am
Kraj: Rivercity

Napisal/-a _Ozi_ Po feb 23, 2009 1:55 pm

jfast33 je napisal/-a:Najbol je pustit original ker drugače lahko gre hit ke narobe.


Original so vsi motorni "predimenzionirani", ker morajo biti prilagojeni širšem krogu lastnikom. To v takšni meri, da tudi, če ga vozi budala in stiska mrzlega in avto ne servisira itd. ne crkne takoj, ampak se mu zgolj skrajša življenska doba.

Pri remap-u se ta predimenzionirasnost oz. kako bi rekel hmmm...."rezerva", ki jo ima motor, zmanjša in se motor izkoristi do potenciala, ki ga dopuščajo določeni vgrajeni deli. S tem mislim predvsem, da sam motor po sebi zdrži dosti več kot pa določene komponente - npr. injektorji, turbo, sklopka,....

Npr. Scorpion Tuning predeluje takšen 1.4 T-Jet motor na 180hp, 202hp in 220hp. Sicer je tole v MiTo, ampak je motor isti - Klik

Za 180hp je potreben samo remap ECU-ja za ostalo ima pa pripravljene pakete, ki zajemajo od večjega turbota, IC-ja, injektorjev, drugačen airbox, izpuh,....

Najmočnejši paket RSR - Potenza ca. 220 CV (162KW) a 6400 g/min 330 Nm a 3200 - 4300 g/min.

Kolikor sem zasledil so tudi prišli že čez 250hp z tem motorjem :P

pskoda je napisal/-a:Blowoff ventil se da brez problema zmontirat in tudi športni filter, ki ga še posebno priporočajo če čipaš avto.


Na UK forumu ne priporočajo montaže BOV. Sploh, ker ima že original interni BOV, ki funkcionira zelo dobro. Za podobne zvoke se lahko namontira raje odprt sesalni sistem (BMC CDA, GSR Induction kit) in se potem sliši turbo bolje tako kot recirkulacija zraka.

cr33p je napisal/-a:"120KM" verzijo se da čipat za ene 5-10KM, ker ima že serijsko precej več, kot 120KM :) Namerili so jih med 130 in 140KM, odvisno od avta. Brez drugih modifikacij (indukcija, izpuh) je kaj vec kot 145KM praktično nedosegljivo. Da se pa veliko narediti z večjo turbino. Od Abartha jih dobiš zelo ugodno od lastnikov, ki so vgradili SS kit in je ne rabijo beč.


To nebo držalo! Motor ima sicer po default že več hp kot deklarirano vendar se lahko remapa na več kot 145hp. Angel Tuning in GSR so prišli z samim remapom do 156hp in okoli 250Nm.

cr33p je napisal/-a:"Na 120KM T-JETu je premajhna turbina za konkretno čipanje, tako da ti največjo moč prestavi dol na 4.800-5.000obr/min, v višjih vrtljajih turbina pač ne dohaja. Posledično je tudi navor pomaknjen zelo nizko in je v "špici", zato pri agresivni vožnji malo bolj trpi menjalnik in sklopka. Če pa znaš z gasom, potem pa lahko na račun tega navora veliko prišparaš pri porabi.


Majhna turbina ne "dohaja", ker bi potem preveč segrela zrak in posledično bi moč motorja padla. Ima pa prednost s tem, da je mala, ker max. navor dosti prej doseže. Na račun navora se lahko tudi hitro pelje - če izpustimo vse ostale dejavnike kot ratio,....

Torque / Weight = Acceleration
Power / Aerodynamics = Topspeed

@tumbl - če boš segrel avto preden ga boš teral, pustil ohladiti preden ugasneš in delal redne servise (pri remapu bi jaz skrajšal serijski servisni interval) ne bo težav.

celje - portorož preobremenjena ter bi bila bolj uporabna rešitev menjava turbine


Če neboš skoz polna gas držal in ohladil zadevo preden ugasneš ne sme bit komplikacij!

Osebno bi ti priporočal GSR Induction kit in menjavo zadnjega lonca. Na UK forumih zelo hvalijo Ragazzonov zadnji lonec pri katerem bi naj bila opazna razlika po montaži. Za remap ti pa priporočam, da se obrneš na www.tuner.at , ki so zelo profesionalni in nudijo tudi garancijo na opravljeno delo. Po dogovoru oz. ko se nabere zadost kandidatov (mogoče tudi terminsko) pridejo tudi v SLO in remapajo ;)
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Po feb 23, 2009 2:40 pm

_Ozi_ je napisal/-a:Osebno bi ti priporočal GSR Induction kit in menjavo zadnjega lonca. Na UK forumih zelo hvalijo Ragazzonov zadnji lonec pri katerem bi naj bila opazna razlika po montaži. Za remap ti pa priporočam, da se obrneš na www.tuner.at , ki so zelo profesionalni in nudijo tudi garancijo na opravljeno delo. Po dogovoru oz. ko se nabere zadost kandidatov (mogoče tudi terminsko) pridejo tudi v SLO in remapajo ;)


Glede zadnjega lonca sem se pa jaz pozanimal z človrkom ki dirka z puntotom s1600 in mi je rekel da z zamenjavo zadnjega lonca ne bom skor nič dobil na moči, ker problem je drugje, samo občutek bo bolši ker bo bolj rulilo
 
Uporabniški avatar
cr33p
Novinec
 
Prispevkov: 300
Pridružen: To okt 17, 2006 9:54 am

Napisal/-a cr33p Po feb 23, 2009 3:05 pm

Angel Tuning in GSR so prišli z samim remapom do 156hp in okoli 250Nm
Pokaži kak graf before-after od Angel tuning :) Jaz ga namreč še nisem videl in dokelr ga ne vidim, rezultatom ne bom verjel. To je preprosta odločitev politike Fiata, da samo z remapom 120KM T-JET ne more biti hitrejši od Abartha. To se tudi lepo vidi na youtube filmčkih (re-map Sander z Italijanskega foruma vs. stock Abarth).

GSR ne dela map, ampak jih dela Red Dot Racing :) In do podobne stevilke KM so prisli z menjavo induction kita in custom mapo. Pa verjetno tudi ves, koliko tezav so imeli, da so do te stevilke prisli.

Sicer pa še na njihovi domači strani piše:
1.4 T-Jet (120bhp)
Re-map only: Typical peak power increase is from 5bhp. Typical torque increase is 35+Nm.
Please call for more details.
£ 249.00 inclusive of VAT
 
Uporabniški avatar
cr33p
Novinec
 
Prispevkov: 300
Pridružen: To okt 17, 2006 9:54 am

Napisal/-a cr33p Po feb 23, 2009 3:06 pm

pskoda je napisal/-a:Glede zadnjega lonca sem se pa jaz pozanimal z človrkom ki dirka z puntotom s1600 in mi je rekel da z zamenjavo zadnjega lonca ne bom skor nič dobil na moči, ker problem je drugje, samo občutek bo bolši ker bo bolj rulilo

Grski tuner je z menjavo komplet izpuha in sportnim katalizatorjem pridobil 3KM na T-JET motorju. Njihovo mnenje je, da se ne splaca, ker je ze original dober.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Po feb 23, 2009 3:13 pm

cr33p je napisal/-a:
pskoda je napisal/-a:Glede zadnjega lonca sem se pa jaz pozanimal z človrkom ki dirka z puntotom s1600 in mi je rekel da z zamenjavo zadnjega lonca ne bom skor nič dobil na moči, ker problem je drugje, samo občutek bo bolši ker bo bolj rulilo

Grski tuner je z menjavo komplet izpuha in sportnim katalizatorjem pridobil 3KM na T-JET motorju. Njihovo mnenje je, da se ne splaca, ker je ze original dober.


Ja tako nekak, uglavnem kar se da na mašini drugo je skor brezveze, škoda denarja
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Po feb 23, 2009 3:34 pm

/OFFTOPIC

@ Ozi:
Kar se tice Competence tuninga (link, ki si ga dal) - malo sem pobrskal o moznosti remapa GP Abarth (T-Jet motor) in se mi zdi, da so podatki pisani bolj na pamet. Namrec, navajajo, da naj bi imel avtomobil po predelavi 270 Nm navora (moj ga ima merjeno 260 stock) in pospesil do 100 km/h v 7,7 sekunde (stock Abarth ima merjeno pospesek 7,75 s...8,2 je bila ocena, ki je kasneje obveljala kot tovarniski podatek)...ne zvenijo kredibilno.

Serijski T-Jet je lahko s predelavo tako hiter kot Abarth, preverjeno...no, vsaj do ovinka :)

@ cr33p:
Grski tuner morda...imam pa grafe merjenj predelave vozila z menjavo izpuha (moram zbrskat, mislim, da je Supersprint in Ragazzon) = z menjavo celotnega izpuha (zadnji lonec, prepustnejsi katalizator in demontaza srednjega lonca) so pridobili 8 KM na 160 konjskem T-Jet agregatu.

LpF
 
Uporabniški avatar
_Ozi_
Novinec
 
Prispevkov: 280
Pridružen: Ne sep 23, 2007 10:56 am
Kraj: Rivercity

Napisal/-a _Ozi_ Po feb 23, 2009 4:15 pm

pskoda je napisal/-a:
_Ozi_ je napisal/-a:Osebno bi ti priporočal GSR Induction kit in menjavo zadnjega lonca. Na UK forumih zelo hvalijo Ragazzonov zadnji lonec pri katerem bi naj bila opazna razlika po montaži. Za remap ti pa priporočam, da se obrneš na www.tuner.at , ki so zelo profesionalni in nudijo tudi garancijo na opravljeno delo. Po dogovoru oz. ko se nabere zadost kandidatov (mogoče tudi terminsko) pridejo tudi v SLO in remapajo ;)


Glede zadnjega lonca sem se pa jaz pozanimal z človrkom ki dirka z puntotom s1600 in mi je rekel da z zamenjavo zadnjega lonca ne bom skor nič dobil na moči, ker problem je drugje, samo občutek bo bolši ker bo bolj rulilo


Priporočam ti, da pogledaš kako so speljane cevi pri original zadnjem loncu in boš takoj videl v zakaj je tako restriktivno tako kot je tudi od Ragazzona ali podobno bolj pretočen lonec. Aja pozabil omenit, da govorim za Sport različico Bravota :P Pri GP je drgač ;)

cr33p je napisal/-a:Pokaži kak graf before-after od Angel tuning Jaz ga namreč še nisem videl in dokelr ga ne vidim, rezultatom ne bom verjel. To je preprosta odločitev politike Fiata, da samo z remapom 120KM T-JET ne more biti hitrejši od Abartha. To se tudi lepo vidi na youtube filmčkih (re-map Sander z Italijanskega foruma vs. stock Abarth).

GSR ne dela map, ampak jih dela Red Dot Racing :) In do podobne stevilke KM so prisli z menjavo induction kita in custom mapo. Pa verjetno tudi ves, koliko tezav so imeli, da so do te stevilke prisli.

Sicer pa še na njihovi domači strani piše:
1.4 T-Jet (120bhp)
Re-map only: Typical peak power increase is from 5bhp. Typical torque increase is 35+Nm.
Please call for more details.
£ 249.00 inclusive of VAT


Uradno piše tudi na strani od www.tuner.at , da obstaja samo ena možnost za remap. Ti pa lahko zagotovim, da imajo pripravljene A,B in C za vse želje kupca. Ravno tako pišejo tisti, ki so remapali na UK forumu, da ko jih obiščeš te vprašajo kaj bi rad in koliko. Nato ti povedo kaj je možno itd. in tako dobiš največ bang for your bucks ;)

Če pogledaš samo kaj vse so delali z Mjet RDR :shock:

Glede grafa - če boš malo sam pobrskal po UK forumu boš prec našel info. To ali pa verjameš ali ne je pa čisto tvoja stvar seveda. Npr. Grku so namerli pri 1.4 T-Jet 150hp Sport Bravotu 150hp pri normal mode, z Sport mode pa 174hp - je pa MY2008. Najdeš graf itd. vse na forumu ravno tako kot graf, ko so še remapali avto na 180hp+

Remapan GP 120hp vs. Abarth :twisted:
http://www.youtube.com/watch?v=86CQ9Oh2-mQ

Remapan 120 T-Jet na 150hp ;)
http://www.youtube.com/watch?v=D33fZ5sq ... re=related

@gofra - www.tuner.at ima bolj slabo pokrito spletno stran. Najboljše jih je kontaktirati kjer zveš mnogo več in se lahko z njimi dogovoriš kako in kaj. Kolega ima 159 remapano tam ravno tako kot sem zasledil, da je eden iz AK forumu remapal MiTo in je več kot zadovoljen z rezultatom :P

Če rabiš info ti priporočam, da kontaktiraš uporabnika "Uroš" na forumu Kraški gadje ;)
 
Uporabniški avatar
cr33p
Novinec
 
Prispevkov: 300
Pridružen: To okt 17, 2006 9:54 am

Napisal/-a cr33p Po feb 23, 2009 4:21 pm

Nekaj časa govoriš o GP, nekaj časa o Bravotu :) Kdo bi te zastopu :)

U glavnem, ko sem spraševal o remapu na UK forumu, mi je Oldschool povedal, da naj na 120KM GP T-JET kaj vec kot 145KM niti ne upam. Morda z menjavo izpuha in indukcije pridem do 150, a ne garantira. Zato sem tudi šel v nabavo turbine od Abartha.

Une filmcke tudi poznam, Sander dela kar dobre mape :)

Kar se grada tice, me zanima before-after od GP T-jet 120KM od angel tuninga :) Mi ga najdes?
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Po feb 23, 2009 4:45 pm

Pozabljate bistvo izpuha na turbačih: downpipe.

Če daš širšega in še do konca porihtaš se precej konjev pridobi. Srednji del, zadnji lonec da samo zvok..
 
Uporabniški avatar
_Ozi_
Novinec
 
Prispevkov: 280
Pridružen: Ne sep 23, 2007 10:56 am
Kraj: Rivercity

Napisal/-a _Ozi_ Po feb 23, 2009 5:45 pm

cr33p je napisal/-a:Nekaj časa govoriš o GP, nekaj časa o Bravotu :) Kdo bi te zastopu :)

U glavnem, ko sem spraševal o remapu na UK forumu, mi je Oldschool povedal, da naj na 120KM GP T-JET kaj vec kot 145KM niti ne upam. Morda z menjavo izpuha in indukcije pridem do 150, a ne garantira. Zato sem tudi šel v nabavo turbine od Abartha.

Une filmcke tudi poznam, Sander dela kar dobre mape :)


Zgoraj sem pisal zraven kdaj za Bravota in kdaj za GP ;) ne vem zakaj sem imel prvo v mislih, da išče GP in sem za vsak slučaj dopisal kdaj mislim katerega ;)

Če te muči, da sem napisal, da se lahko pridobi 5hp več kot ti ne vem zakaj zdaj tukaj neki drkaš okol za vsako besedo :roll: no, ko boš chipal le poročaj na koliko hp si prišel, da vidimo če ima Oldschool prav ;)

cr33p je napisal/-a:Kar se grada tice, me zanima before-after od GP T-jet 120KM od angel tuninga :) Mi ga najdes?


Glede na napisano kar čitaš UK forum tako, da mislim, da boš sposoben sam najti :P

CupraR je napisal/-a:Pozabljate bistvo izpuha na turbačih: downpipe.

Če daš širšega in še do konca porihtaš se precej konjev pridobi. Srednji del, zadnji lonec da samo zvok..


Mislim, da ima Ragazzon že nekaj takšnega v ponudbi oz. če je to to...

http://217.22.226.219/ragazzon.it/eng/z ... 7.jpg&alt=
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Po feb 23, 2009 6:02 pm

zdj če js to prav razumem, ali je 120 konjski t-jet, na zgornji meji zmogljivosti turbine, ali pa je tako fajn narejen, da ni pametno kaj preveč prčkat po njemu..kaj od tega je bolj prav?
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost