Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
leon137
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: Če jan 15, 2009 11:13 am

Napisal/-a leon137 Če feb 26, 2009 5:08 pm

to bi itaq napelu cev naprej, sam po moji logiki je zvok isti k ce pustim posodo gor:) Zvoka ni ce ni nikjer odprt, ce bo odprto bo pa vročina jebala.
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Če feb 26, 2009 5:10 pm

Zvok lih ni isti ker dobi več zraka (bo globje), treba pol samo poskrbet da se nek zrak dovaja. Kokr sm reku za tvojo mašino ne vema kako porihtat, to morš sam improvizirat..

Kar sm pa sam ustvarjal ti pa bp nalimam..
 
leon137
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: Če jan 15, 2009 11:13 am

Napisal/-a leon137 Če feb 26, 2009 5:29 pm

sj tm na prvi sliki se vid. Tisto posodo stran pa pol naprej cev to je 3minute dela:) s temi cevmi pa ni tezko kj improvizirat. En je prej omenu BMC filtre? Kje se to kup/naroci?
 
MuRiCi
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 719
Pridružen: Pe maj 18, 2007 5:04 pm
Kraj: Kärnten

Napisal/-a MuRiCi Če feb 26, 2009 6:42 pm

sam sem imel nekaj časa tako Slika
sedaj imam vgradni šf,s tem,da imam to posodo vseeno nataknjeno gor.
 
Uporabniški avatar
juhica
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To jan 28, 2003 4:40 pm

Napisal/-a juhica Pe feb 27, 2009 8:56 am

CupraR je napisal/-a:
juhica je napisal/-a:
CupraR je napisal/-a:Zrak se vrti in ohlaja preden pride do filtra..


se prau brez veze, nej kar dol vrze, bo brez boljse ker se zrak ne bo ohlajal in vrtel?


Pismenost je zajb a ne. Preberi kaj mu pišem..


jest sem mislu da si mu svetoval na odstrani resonancno posodo (in jo nadomesti s cevjo). sorry, ocitno sem res nepismen :bonk
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Pe feb 27, 2009 9:07 am

Zravn pa cinično sprašuješ da naj odtrani zadevo (resonančno posodo) ki ohlaja zrak?? Koj k. se spuščaš v stvari o katerih nimaš pojma.
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Pe feb 27, 2009 9:09 am

MuRiCi je napisal/-a:sam sem imel nekaj časa tako Slika
sedaj imam vgradni šf,s tem,da imam to posodo vseeno nataknjeno gor.


Evo to je še najboljša rešitev, v takem primeru ko imate filtr pri sesalnem kolektorju.

Ker nekateri imamo pa zadevo tako speljano da prid feiltr čisto na koncu in se drugače rešuje dovod zraka.
 
Uporabniški avatar
juhica
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To jan 28, 2003 4:40 pm

Napisal/-a juhica Pe feb 27, 2009 10:59 am

CupraR je napisal/-a:Zravn pa cinično sprašuješ da naj odtrani zadevo (resonančno posodo) ki ohlaja zrak?? Koj k. se spuščaš v stvari o katerih nimaš pojma.


caki mal, ti si reku da "Zrak se vrti in ohlaja preden pride do filtra.." ko sem vprasal zakaj je resonancna posoda... a ni res?

mimgrede, zrak se nic ne ohlaja v resonancni posodi. ne vem kako je pri avtomobillih ampak pri motorjih imajo take posode zelo pomemben namen in se jih ne odstranjuje ker kvecjemu zgubis na moci. zato sem tut vprasal ker sem pomislil na to da je v avtomobilih zaradi podobnega razloga.
 
Uporabniški avatar
juhica
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To jan 28, 2003 4:40 pm

Napisal/-a juhica Pe feb 27, 2009 11:10 am

sem se mal pomatru pa na hiter najdu tole:
http://planetsoarer.com/resonator/ResonatorsAcoustic.htm
na kratko:
The resonator actually helps fill the engine with more air since it is a cyclic event - not a continuous flow as such.

potem pa se tole:
http://planetsoarer.com/resonator/resonator.html

na kratko:
The magazine wanted to try some dyno testing for itself and see if they got the same results as the Society of Automotive Engineers paper. The test car used in the test was a 1500 cc 4 cylinder 12 valve engine with a standard 710 cc inlet resonator (The 1UZ-FE is a 4 litre 32 valve engine with a 1200 cc resonator).

Complete removal of the resonator saw a steady loss of power throughout the rev range of 4kW (7% loss!! peak power was 55kW). 5 resonators were tested, 245cc, 600cc, 710cc, 950cc and a 5000cc coolant bottle. 30 dyno runs showed a trend of small resonators best for high rpm power and large resonators good for low down torque with no straight line relationships between the different sizes. (our 1200cc resonator would look to be designed for low down torque, common for large heavy automatic cars).

se tole:
http://www.team-integra.net/sections/articles/showArticle.asp?ArticleID=466

itd itd...
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Pe feb 27, 2009 1:18 pm

juhica je napisal/-a:
CupraR je napisal/-a:Zravn pa cinično sprašuješ da naj odtrani zadevo (resonančno posodo) ki ohlaja zrak?? Koj k. se spuščaš v stvari o katerih nimaš pojma.


caki mal, ti si reku da "Zrak se vrti in ohlaja preden pride do filtra.." ko sem vprasal zakaj je resonancna posoda... a ni res?

mimgrede, zrak se nic ne ohlaja v resonancni posodi. ne vem kako je pri avtomobillih ampak pri motorjih imajo take posode zelo pomemben namen in se jih ne odstranjuje ker kvecjemu zgubis na moci. zato sem tut vprasal ker sem pomislil na to da je v avtomobilih zaradi podobnega razloga.


No, slabo si pomislil. Če imaš veliko posodo, kjer zrak kroži se bo ohlajal..
 
Uporabniški avatar
juhica
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To jan 28, 2003 4:40 pm

Napisal/-a juhica Pe feb 27, 2009 1:28 pm

CupraR je napisal/-a:
juhica je napisal/-a:
CupraR je napisal/-a:Zravn pa cinično sprašuješ da naj odtrani zadevo (resonančno posodo) ki ohlaja zrak?? Koj k. se spuščaš v stvari o katerih nimaš pojma.


caki mal, ti si reku da "Zrak se vrti in ohlaja preden pride do filtra.." ko sem vprasal zakaj je resonancna posoda... a ni res?

mimgrede, zrak se nic ne ohlaja v resonancni posodi. ne vem kako je pri avtomobillih ampak pri motorjih imajo take posode zelo pomemben namen in se jih ne odstranjuje ker kvecjemu zgubis na moci. zato sem tut vprasal ker sem pomislil na to da je v avtomobilih zaradi podobnega razloga.


No, slabo si pomislil. Če imaš veliko posodo, kjer zrak kroži se bo ohlajal..


lol. dej razlozi tole prosim... ne stekam zakaj bi se ohlajal. a je vstopni zrak toplejsi kot stene posode al kako?
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Pe feb 27, 2009 2:07 pm

Boš rekel da se fizikalno zrak ki kroži nekje ujet (v dovolj velikem prostoru) ne ohlaja??
 
Uporabniški avatar
juhica
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To jan 28, 2003 4:40 pm

Napisal/-a juhica Pe feb 27, 2009 2:56 pm

CupraR je napisal/-a:Boš rekel da se fizikalno zrak ki kroži nekje ujet (v dovolj velikem prostoru) ne ohlaja??


v tem konkretnem primeru, kjer skozi cev prihaja tok zraka in se v posodi vrtinci se kvecjemu greje (zaradi zadevanja molekul zraka ene ob drugo ter ob stene posode - zaviranja)...

snov (oziroma plin) pri normalnih pogojih se lahko ohlaja samo pri razpenjanju (torej zmanjsevanju tlaka), ali pri stiku s hladnimi stenami posode. drugac ne...

lej, tale resonancna posoda nima nobene veze z ohlajanjem zraka. drugac nebi interkulerja rabu...
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Pe feb 27, 2009 3:55 pm

Aha, grem iskat IC na svoje NA motorju :lol: :lol: :lol:
 
Uporabniški avatar
juhica
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To jan 28, 2003 4:40 pm

Napisal/-a juhica Ne mar 01, 2009 9:24 pm

CupraR je napisal/-a:Aha, grem iskat IC na svoje NA motorju :lol: :lol: :lol:


naus nic najdu, tut ce bi meu dizlasa ne ker bi ti ze ven vrgu ker to sam ovira pretok zraka...
:roll:
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Po mar 02, 2009 1:18 pm

juhica je napisal/-a:
CupraR je napisal/-a:Aha, grem iskat IC na svoje NA motorju :lol: :lol: :lol:


naus nic najdu, tut ce bi meu dizlasa ne ker bi ti ze ven vrgu ker to sam ovira pretok zraka...
:roll:


Če ti tko rečeš, strokovnjak :lol: :lol: IC za haljenje zraka v NA motorju :lol: :lol: komedijant
 
rontajzel
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Sr maj 07, 2008 8:01 pm

Napisal/-a rontajzel Če mar 12, 2009 4:37 pm

Se opravičujem, ker si sposojam temo, vendar me zanima če pozna kdo LRX Sport športne filtre, ki so mimogrede poceni? Ima kdo kakšne izkušnje?
Kakšna je razlika v primerjavi s filtri višjih cenovnih razredov kot naprimer K&N ali Speed performance?

Hvala, lp
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Če mar 12, 2009 8:37 pm

K&N se sedaj đabe dobijo iz anglije (ebay) tako da raj to priporočam, ker ga imaš itak za skos..
 
Uporabniški avatar
obby
Novinec
 
Prispevkov: 110
Pridružen: Sr apr 23, 2003 10:53 am

Napisal/-a obby Če mar 12, 2009 9:03 pm

 
Skyline87
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 86
Pridružen: Ne dec 10, 2006 6:13 pm

Napisal/-a Skyline87 Ne mar 15, 2009 2:57 pm

Mene pa zanima, če ma kdo mogoče papirje za športni filter?
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 34 gostov