Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Free Styler
Novinec
 
Prispevkov: 454
Pridružen: So avg 30, 2003 9:35 pm

Tunning motorja Toyote Celice???

Napisal/-a Free Styler Sr sep 24, 2003 8:45 pm

Najprej lep podrav vsem skupaj .Vprasanje: Namrec zanima me kaj oz. kako bi lahko dosegu vecjo moc motorja na T. Celici 1.6 ccm /77 kw, stem da ze imam sportni filter, rostfrei (direkt-brez prekatov in slepega crevesja,/ce se tako izrazim/) cev,kjer pride pritrjen filter na motor ,cakam se komplet z kolektorjem,cevjo in zadnji lonec,sportni izpuh od DEWITO-ta.Na servisu so mi predlagal menjavo racunalnika(katerega bi lahko dobil po zelo ugodni ceni)od 1.8 motorja,je pa tukaj nastal problem.Ko sem govoril z neko osebo preko salamonca(kjer prodaja razne dele za Toyote) mi je rekel da to ni izvedljivo oz.da SPLOH NE BI FUNKCIONIRALO zaradi nekaksnih kod med racunanikom in masimo.Kaj mi je storiti ? ? ? ? :oops: P.S.Aja,nebi rad pa /friziral/ masime oz. menjal z 2.0 ! Za vse odgovore se zahvaljujem. LP . :wink:
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 Sr sep 24, 2003 8:53 pm

Pomoje da tist z unim računalnikom ne bi delal! Probi kje dobit čip prov za ta motor! Lahk daš pa predelat še odmično, lahk daš polirat ventile, trše fedre gor, predelat glavo...auspuh obvezno s kolektorjem vred...
TJUNING PA TO...
 
Mihc
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Sr sep 18, 2002 7:41 pm

Napisal/-a Mihc Sr sep 24, 2003 8:58 pm

hmm od celice je motor kr dost napreden pomoje najbolj bi kak turbo dvignu moc ce pa hoces pc menat pa daj notr MoTeC pa ga daj programerat
I am kept in place by G-forces, not seatbelts
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 Sr sep 24, 2003 9:00 pm

Za turbo gor dat morš vse krepko predelat to ni tko da kr gor našraufaš! Pa še dragooooo :wink:
TJUNING PA TO...
 
Uporabniški avatar
_VeNoM_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3086
Pridružen: To apr 29, 2003 11:30 pm
Kraj: Lj-Krško

Napisal/-a _VeNoM_ Sr sep 24, 2003 9:08 pm

Ja kolega neki boš dnarja zmetu k jst tom okol 1mil. Drgač pa tko kokr SUPR98 prav
 
Uporabniški avatar
Free Styler
Novinec
 
Prispevkov: 454
Pridružen: So avg 30, 2003 9:35 pm

Napisal/-a Free Styler Sr sep 24, 2003 9:19 pm

Hja,vse to sm ze studiral pa se mi ne splaca,ker je cena za tako predelavo min. 1 mio sit,mene bolj to zanima okol racunalnika ce ma kdo kaksne izkusnje pri taki predelavi racunalnika,ker men zdej ne gre v glavo da na servisu pravjo tako oni drugi spet tako ,tretji spet drugace mal sm zmedn zdej, ja pa vsem hvala za odgovore :wink:
 
Uporabniški avatar
Free Styler
Novinec
 
Prispevkov: 454
Pridružen: So avg 30, 2003 9:35 pm

Napisal/-a Free Styler Sr sep 24, 2003 9:23 pm

Mihc je napisal/-a:hmm od celice je motor kr dost napreden pomoje najbolj bi kak turbo dvignu moc
ce pa hoces pc menat pa daj notr MoTeC pa ga daj programerat
Mihc a ti kej ves kje bi se dal to zrihtat oz. kdo to dela???
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Sr sep 24, 2003 9:35 pm

menjava računalnika z tistim iz 1.8 nikakor nebo funkcionirala. Ti bi rad naredu chip tuning, ki ti optimizira mešanico zraka in bencina ter vžig. Taka predelava pride cca 100k sit, na 4A-FE motorju v celici boš pa pridobil max ene 5 konjev. Vse skup z izpuhom in filtrom se nebo poznalo dosti, tko da edina varjanta za spodobno število konjev (200+) je menjava motorja ali ogromno denarja in konkretna predelava motorja + turbo.
 
Uporabniški avatar
Free Styler
Novinec
 
Prispevkov: 454
Pridružen: So avg 30, 2003 9:35 pm

Napisal/-a Free Styler Če sep 25, 2003 6:43 am

Ja ,iKst vidm da se spoznas na toyote,ja saj mene je sam zanimal okol racunalnika ce je kaksna varianta pa vidm da ni ,tko,da se vsem skupaj zahvaljujem za odgovore LP
 
Mihc
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Sr sep 18, 2002 7:41 pm

Napisal/-a Mihc Če sep 25, 2003 7:11 am

jojj no pa kokrat morem povedat da turbo ni samo visokotlacni
mas tudi nizkotlacne turbote ki nimajo visokega boosta !!!

z low pressure turbotom ti bolj skrbis da se komore polnjejo na njihovo 100% kapaciteto tako da motor dela optimalno in ni efektov dusenja sesalnega dela (filter , napeljava, ventili itd) tako da se ti kopresija nic ne poveca samo navor bo lepse razporejen (kasnej bo zacel padat) ...

pr takemu turbotu se mena samo izpuh, intercooler se doda ceprav pri takih tlakih ni potreben pa en blow off valve ...
ce pa turbo menas je pa naslednja smiselna menjava celotnega racunalnika ne samo cipa ker ti rabis pc ki bo se zavedu da mas turbo ...

prov ne stekam kako mislite vsi da ce je tudbo da more biti tlak tak da ti glavo raznese pa zraven mores najmanj se celo masino predelat .... govorim v low pressure turbotih .... zadeve delajo tudi za seriske golfe 4 samo da se mena celotni sesalni del z kompresorskem pa nic drugega seveda do dolocenega tlaka govorim
I am kept in place by G-forces, not seatbelts
 
Uporabniški avatar
Free Styler
Novinec
 
Prispevkov: 454
Pridružen: So avg 30, 2003 9:35 pm

Napisal/-a Free Styler Če sep 25, 2003 8:25 am

Mihc,ja v kej tazga bi se se spustu,da pa predelam komplet masino pa odpade,to kar si zdaj povedal,a kdo to realitira,pa kje in kolk casa funkcionira,pa kolk je to soldov($$$$)LP.
 
Uporabniški avatar
Gigen
Novinec
 
Prispevkov: 373
Pridružen: Če avg 22, 2002 10:09 am
Kraj: Izola/Portorož

Napisal/-a Gigen Če sep 25, 2003 4:20 pm

Sej na 4A-FE motor lahko montiras turbino na elektromotor brez predelave masine in elektronike. Imam isti motor, jaz bi rabil krajsa prestavna razmerja v menjalniku.
Made in Japan
 
G-4S
 

Napisal/-a G-4S Če sep 25, 2003 5:03 pm

Na zahtevo uporabnika smo prispevek izbrisali.
 
Uporabniški avatar
Drey #24
Uporabnik
 
Prispevkov: 1009
Pridružen: Pe maj 02, 2003 1:05 am
Kraj: Mars, The City Of Vipers

Napisal/-a Drey #24 Če sep 25, 2003 5:07 pm

Kero verzijo Celice pa maš? 8)
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Če sep 25, 2003 5:54 pm

Pri predelavah NA motorjev na turbo se itak večinoma uporabljajo low pressure varjante. Ampak še vseeno ni to tko kot če bi lego kocke sestavljal. Že sama turbina pride minimalno 100k sit. Pol pa custom izpušni kolektor, cev za dotok in odvod olja in komplet sistem da sploh olje po turbini kroži, pa itso za vodo lajtnga... Da ne govorimo pol o tem da je treba avto peljat na valerje da se elektronika prilagodi in da z povečanjem moči za recimo 50 konjev postanejo tudi zavore preslabe, amortizerji in vzmetenje je treba prilagodit, kakšen stabilizator zamenjat... Stvar potegne za sabo miljon malenkosti in če nisi zelo dober mehanik in neveš kje dobit poceni dele si mim grede ob miljon.

Za tako ceno se pa itak bolj splača nabavt celico turbo ki ma poleg vsega še 4x4 in spodoben tuning potencial.

Uglavnem, poceni konjev pri NA motorjih ni. Kupi turbo pa boš lahko za par jurjev mel 30 konjev več brez problema.
 
Uporabniški avatar
Free Styler
Novinec
 
Prispevkov: 454
Pridružen: So avg 30, 2003 9:35 pm

Napisal/-a Free Styler Če sep 25, 2003 8:19 pm

Hya , najprej da odgovorim Drey-u isti kot jo ima Gigen oz njegova slika.2.Kupiti celico turbo je VELIK PROBLEM ,in zakaj ,KER jih NI. Jest bi takoj kupu 2.0 turbo 4x4 sam tist k jo ma jo ne proda,k ve kaj ma.Ja no sej kot sem napisu nebi predelavov motorja k mi je vse jasn da vse to zasabo potegne ,ampak ce ne vprasas ne ves ... :wink: LP. Pa srecno :vrum
 
Mihc
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Sr sep 18, 2002 7:41 pm

Napisal/-a Mihc Pe sep 26, 2003 12:58 pm

joj no predelat mores nov avspuh in to samo zacenti del ... potem turbino ... in nastavitev tlaka potem mores dati programerat parametre pa bremze zamenat das boljse gor ... to je max 300.000sit !! ce se prov smomnem je ena ferma v slo k te predelave dela in jo raredi ca zza 200.000sit torej turbo
potem pa menas bremze iz klasike ventilated v road-race setup ne cisti race ... pa te sigurn ne stanejo vse 100.000sit
I am kept in place by G-forces, not seatbelts
 
klemen
Novinec
 
Prispevkov: 201
Pridružen: Sr apr 24, 2002 9:19 pm

Napisal/-a klemen So sep 27, 2003 3:32 pm

Na 1.6 77kw motor je karkoli škoda dat

Če govorimo o celici 2 generaciji nazaj potem za majhen denar kupiš 2.0GT. Preden boš iz 1.6 motorja dobil ven toliko boš verjetno že zapravil za nekaj kompletnih 2.0GT avtomobilov :)
 
Uporabniški avatar
TOYOTA
Uporabnik
 
Prispevkov: 1167
Pridružen: Če feb 13, 2003 4:20 pm

Napisal/-a TOYOTA So sep 27, 2003 4:09 pm

Pozdravljen..jest imam 20 turbo 4 wd carlos sainz bele barve......ko govoriš o predelavi mislim da je to kar si do sedaj naredil vse kar lohk nardiš brez posega v motor...ko sem menjal čip so mi zamejali skoraj cel računalnik oz. imam sedaj le-tega od modela st 205 od gt four turbo ...moja celica je model st 185....drugace pa pejt na toyoto pa reci enmu mehaniku ki ve zakaj se gfre naj ti dvigne št. obratov za 500-600 kar lahko naredi samo z računalnikom...cpu mal poprav pa bo....lahko ti pa zrihtam motor 3s gte...kot moj....za 800 ksit ..samo to moreš potem menjat še podvozje itd.......lahko se pa kdaj dobiva..posl mi kaksno zasebno pošto...upam da ti bo uspelo.....
 
Uporabniški avatar
Free Styler
Novinec
 
Prispevkov: 454
Pridružen: So avg 30, 2003 9:35 pm

Napisal/-a Free Styler So sep 27, 2003 4:27 pm

Ja TOYOTA, glede na to ,da si omenil ,da imas belo celico cs mislim da vem kdo si in tudi smo se srecali v ankaranu,z menoj je bil tud tist k ma rumeno celico cs (carlos saintz) tako da se zelo lepo priporocam okoli kakrsnih predlogov in pomoci okoli tega.Kar se pa tice drugega avta ,je pa to taka stvar,da tist k jo ma jo ne proda,kar pomeni da jih ni oz.jih je zelo zelo tezko dobiti.Vse kakor se ti bom pa oglasil preko mail-a.LP. P.S. Sem dostikrat na primorskem (Ankaran,Koper ...)
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov