Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
jky
Novinec
 
Prispevkov: 308
Pridružen: Če sep 25, 2003 12:21 pm

Olajsanje teze

Napisal/-a jky Pe sep 26, 2003 10:48 am

Ma kdo kaj izkusen z uravnotezanjem in olajsevanje teze iz avtomobilov??
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Re: Olajsanje teze

Napisal/-a super98 Pe sep 26, 2003 10:50 am

jky je napisal/-a:Ma kdo kaj izkusen z uravnotezanjem in olajsevanje teze iz avtomobilov??


Bod mau bol natančn! Notranjost al motor?
TJUNING PA TO...
 
KAVKAPUB
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 36
Pridružen: To sep 30, 2003 7:50 pm
Kraj: NM

Napisal/-a KAVKAPUB Sr okt 01, 2003 7:57 pm

Shujsaj za 100 kg :-P

Brez zamere! :D
 
Uporabniški avatar
jky
Novinec
 
Prispevkov: 308
Pridružen: Če sep 25, 2003 12:21 pm

Napisal/-a jky Pe okt 03, 2003 7:53 am

Ce shujsam 100 kg me ne bo vec.

Olajsat motor je draga zadeva, mislu sem notranjost . Primer: sedeze zamenjat, naj kaj je neuporabno in ven zabrisat, ce zgubis 100 kg iz avta ti ni treba kaj dost tunat masine.

Primer uravnotezevanja: je pa da das akumulator v prtljaznik , da izbosljsa tezo spredaj zadaj, ...

Sicer pa mal olajsat ojnice al pa bat tud nebi blo slabo.
 
galli
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 57
Pridružen: Ne jun 22, 2003 9:16 pm

Napisal/-a galli Pe okt 03, 2003 8:17 am

lp.
motor vn pober pa k pr kremenčkovih brci pa bo takoj laži pa še več vs je bol bo šlo.


heee.
 
Uporabniški avatar
Sale
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3139
Pridružen: Po apr 22, 2002 5:49 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Sale Pe okt 03, 2003 8:32 am

Da jaz prispevam svoj delež:

Za 100kg olajšat avto bo potreben že kar dokaj ekstremen ukrep - lahko ti povem, kako se to naredi pri dirkalnikih. Zapelješ avto v delavnico, ven pobereš vse sedeže, vratne, ter talne obloge. Potem se pa lotiš mukotrpnega dela in dobesedno postrgaš s podna (oz. kjerkoli se pač nahaja) vso izolacijo (ponavad je kakšna taka črna smola ala bitumen, ipd.). Pomagaj si s kakšnim grelnikom, fenom,... Tega se bo kar precej nabralo in boš s tem pridobil precej na manjši teži. Je pa to zelo zelo naporno delo, poleg tega boš pa v avto slišal vse šume, da o mrazu in vročini ne govorim. Potem pride še v poštev odstranitev zadnjega brisalca z motorčkom vred, odstranitev odvečnih ključavnic in podobno. Tudi vratne obloge zamenjaš s takimi iz lažjega materiala. Zamenjava akumulatorja z enako zmogljivim vendar veliko manjšim in lažjim. Seveda tudi sedeže lahko zamenjaš (npr. dirkalni sedeži imajo od 5 do 15 kil, kar je precej manj od serijskih). Odstraniš zadnjo klop, oblogo stropa, oblogo pokrova motorja, meglenke...

No to kar sem naštel so zelo radikalni ukrepi, ti pa se lahko za kakšnega od njih odločiš glede na to kakšen avto imaš in zakaj ga boš imel. Je pa tako, da se bo edino tako kaj poznalo, vse ostalo je bolj tako tako :? .
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Pe okt 03, 2003 9:16 am

kot je rekel Sale... če ne boš naredil drastično se ne bo poznalo, za kakšnih 10-15 kg se ne bo praktično nič poznalo.

Bi pa jaz pustil armaturo in sprednje obloge vrat pri miru ker lahko nastanejo hude poškodbe že ob manjši :cry:

Lahko si pa narediš sprednjo havbo iz karbona ;)
 
Uporabniški avatar
ssokec
Novinec
 
Prispevkov: 200
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:05 pm
Kraj: Črnomelj

Napisal/-a ssokec Pe okt 03, 2003 9:26 am

jst bi dodal še malenkost:
-vsa stekla razen sprednjega zamenjaš s plexi-jem je lažji od stekla
-odstraniš gretje (motorček, cevi, killerček, plastiko za dovajane zraka)
-rezervno kolo, dvigalko
Slika
 
cresh
Uporabnik
 
Prispevkov: 997
Pridružen: Če jul 25, 2002 10:26 am
Kraj: Litija

Napisal/-a cresh Pe okt 03, 2003 9:59 am

jst sem dal zadnjo klop in rezrvo ven, pa se rahlo pozna
my ride
Slika
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell Pe okt 03, 2003 10:36 am

zdej odvisno kolk maš KM...
ko sm pri jugotu ven pobral zadnjo klop,mfrsterkerijo ipd....se je kar dost poznal...ce mas pa avto k ma lepo konjenico se bo pa bolj malo poznalo..
V8 POWER
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Pe okt 03, 2003 12:22 pm

ssokec je napisal/-a:jst bi dodal še malenkost:
-vsa stekla razen sprednjega zamenjaš s plexi-jem je lažji od stekla
....


in zapraviš 10 ur dela..., pa verjetno še original vodila za šipe uničiš...

potem se ti pa en k****n bočno zaleti in ti plexi odreže ene par delov telesa...

ne se hecat z varnostjo z avti ki jih uporabljate vsak dan!!!
 
Uporabniški avatar
Sale
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3139
Pridružen: Po apr 22, 2002 5:49 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Sale Pe okt 03, 2003 12:57 pm

Pero je napisal/-a:
ssokec je napisal/-a:jst bi dodal še malenkost:
-vsa stekla razen sprednjega zamenjaš s plexi-jem je lažji od stekla
....


in zapraviš 10 ur dela..., pa verjetno še original vodila za šipe uničiš...

potem se ti pa en k****n bočno zaleti in ti plexi odreže ene par delov telesa...

ne se hecat z varnostjo z avti ki jih uporabljate vsak dan!!!


Se popolnoma strinjam s Perotom. Najprej je treba vedet, za kaj misliš avto uporabljat (tako kot sem že zgoraj napisal) - če ga misliš imet za vsakdanjo rabo, potem odpade 90% naštetih modifikacij.

Je pa zanimivo, da se pri dirkalnikih skoraj večina modifikacij nananša ravno na večjo varnost medtem, ko na to pri "piljenju" svojih makin radi pozabimo, a ne. V bistvu se pa vsi trudimo, da bi bili naši "navadni" avti čimbolj dirkalni.
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Pe okt 03, 2003 2:46 pm

Tudi na legalnih dirkah na zaprtih cestah poskrbite za svojo varnost!!!

Pa če ste resni se lahko pripravite da v eni uri pred dirko lahko snamete marsikaj iz avta, pa po dirki eno uro nazaj pa bo.

Zraven naj se pripelje še en avto pa zlagajte dele v njega.

Če je pa kdo resen naj se pa loti olajševanja avta in naj napiše za vsako stvar ki jo bo izgradil koliko je teška.
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Napisal/-a X-Hair So okt 04, 2003 1:29 pm

jky je napisal/-a:Ce shujsam 100 kg me ne bo vec.


:har :har :har
SlikaSlika
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon So okt 04, 2003 7:22 pm

Glede na to, da ga bo najbrž imel v vsakdanji uporabi večina stvari odpade. Lohk pa pred dirko (tko so men svetoval) vržeš ven rezervno gumo, dvigalko, subwoofer, če ga maš, pa kaj podobnega.
Ampak, če maš pa kakšen ultra močn avto se najbrž niti ne bo velik poznal. Pri švoh avtih se pa pozna. Vsaj v obratno smer (dodatna teža) gre no :P
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
_VeNoM_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3086
Pridružen: To apr 29, 2003 11:30 pm
Kraj: Lj-Krško

Napisal/-a _VeNoM_ So okt 04, 2003 7:37 pm

Sam dons je blo pošteno v idriji !!! 8)
Tm si vidu kako je avto predelan !!!!
Kva so vse naredil da je avto lažji!!
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov