Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
_Ghostrider_
Novinec
 
Prispevkov: 121
Pridružen: So maj 06, 2006 12:00 pm

Vti ali Gti

Napisal/-a _Ghostrider_ To apr 14, 2009 8:58 pm

LP!
Imam par vprašanj glede honde crx vti 160ps in golf 4 gti 1.8T...
Sicer me predvsem zanima primerjava med motorjema (poraba, pospeški, tuning potencial,...)
hvala za odgovore
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

Napisal/-a Patrik_A3 To apr 14, 2009 9:00 pm

če hočeš blokadirat kupiš hondo,če pa hočeš met avto katerega itak pri nakupu preplačaš zaradi značke pa kupiš golfa
Slika One day......BACK TO BLACK! Slika
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody To apr 14, 2009 9:00 pm

tuning potencial definitivno 1.8 t
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody To apr 14, 2009 9:01 pm

Patrik_A3 je napisal/-a:če hočeš blokadirat kupiš hondo,če pa hočeš met avto katerega itak pri nakupu preplačaš zaradi značke pa kupiš golfa


tudi honde so predrage :P
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
gregga
Uporabnik
 
Prispevkov: 850
Pridružen: So avg 20, 2005 6:07 pm
Kraj: Slovenj Gradec

Napisal/-a gregga To apr 14, 2009 9:02 pm

im nobody je napisal/-a:
Patrik_A3 je napisal/-a:če hočeš blokadirat kupiš hondo,če pa hočeš met avto katerega itak pri nakupu preplačaš zaradi značke pa kupiš golfa


tudi honde so predrage :P

jap :D
js bi uzev 1.8T.....boljsi tuning potencial, Golf pa kot VW, fina roba ;)
 
Uporabniški avatar
gaši
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1640
Pridružen: So nov 10, 2007 1:25 pm
Kraj: Šentilj

Napisal/-a gaši To apr 14, 2009 9:08 pm

Probaj vsakega če imaš možnost..
 
Uporabniški avatar
Slicker
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4594
Pridružen: Pe jul 23, 2004 12:38 am
Kraj: okolica Trebnjega

Napisal/-a Slicker To apr 14, 2009 9:13 pm

poraba je na strani honde, pospeški so po moje nekje tam tam, tuning potencial pa 1.8T.
 
Uporabniški avatar
Ravo
Novinec
 
Prispevkov: 118
Pridružen: Po mar 24, 2008 11:19 am
Kraj: Moravče-Kamnik

Napisal/-a Ravo To apr 14, 2009 9:16 pm

honda definitivno kr se tiče pospeškov porabe pa vzdrževanja.vw pa mal bl luksus sam pa v originalu negre nikamor.na hondo morš dat za tuning da dobiš okol 300km tm ene 5000 eur use skup golfa pa loh sam čipiraš pa maš cca220km za 800eur.js bi uzeu hondo pa še problemou neboš mel z njo.
 
chevy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1539
Pridružen: Pe maj 02, 2008 1:53 pm

Napisal/-a chevy To apr 14, 2009 9:16 pm

Glede VTI ti lahko kaj napišem.
Poraba ob lepi vožnji se giblje okoli 7l/100 km (kljub 160 konjev). Če ga goniš (bog ne daj mrzlega - zelo občutljivi agregati) in nad cca. 5500 rpm se vklopi v-tec poraba veliko naraste, tudi +10 l/100 km. Maksimalen navor 150 Nm se začne pri 7000 rpm, malo smešno ja... ampak te mašine oz. ''glavna fora'' pri teh mašinah je šaltanje v nižjo, tisti zvok in vklop v-teca, visoki vrtljaji, da izstisneš teh 160 konjev iz motorja. Pospešek je tam nekje 7,5 sek. do 100 km/h in gredo predvsem majhni masi vozila ( GTI ima večjo).
Honda ima še kar velik tuning potencial. Da se dobit veliko ''robe'', večinoma je draga. Z menjavo npr. izpušnega kolektorja, avspuha, odmičnih, ipd. se da dobit par deset konjev. Vse je odvisno od €...
Je pa problem dobit dobro/ohranjeno VTI, ker so večinoma zgonjene. Tiste ''ta dobre'' se veselo vozijo in jih lastniki ne prodajo :)

Imaš tukaj test Civic VTI-ja.

Kar se tiče vzdrževanja, gre glas k Hondi. Tuning potencial gre k GTI-ju.
Mašine delajo odlično tudi če imajo visoko kilometrino. Redno vzrževanje, menjava olja in to... tankaj in vozi.

O GTI-ju nevem kaj preveč.

lp
 
Uporabniški avatar
myster
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1978
Pridružen: Pe feb 09, 2007 3:43 pm
Kraj: malo tu, malo tam, odvisno od vremena

Napisal/-a myster To apr 14, 2009 9:47 pm

kar koli kupiš, peljal se boš zelo hitro.sprobaj oba (mogoče če majo kaki znanci tak tip avta) in sam ugotoviš ker ti bol "sede".tuning potencial je možn skor pri vseh avtih...čist odvisn od evrčkov
Lep pozdrav :)
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf To apr 14, 2009 9:49 pm

Pri Hondah je edini problem, ko nekateri pretiravajo z predelavami in nato "crkne"
Pri Golfu je pa že problem, ko crkne že preden ga predelaš.
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
_Ghostrider_
Novinec
 
Prispevkov: 121
Pridružen: So maj 06, 2006 12:00 pm

Napisal/-a _Ghostrider_ To apr 14, 2009 9:54 pm

pozabo sem povedat da me zanima 150ps različica golfa....
 
Uporabniški avatar
myster
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1978
Pridružen: Pe feb 09, 2007 3:43 pm
Kraj: malo tu, malo tam, odvisno od vremena

Napisal/-a myster To apr 14, 2009 10:03 pm

_Ghostrider_ je napisal/-a:pozabo sem povedat da me zanima 150ps različica golfa....


to pa mislim, da ima abbe porihta na svojmu golfu 4ki
Lep pozdrav :)
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf To apr 14, 2009 10:07 pm

_Ghostrider_ je napisal/-a:pozabo sem povedat da me zanima 150ps različica golfa....


Zdaj je odvisno kaj hočeš imet, ali je to navor, ali pa konje. Drugače povedano,ali hočeš imeti velike pospeške (Honda) ali veliko registracijo (Golf) ;)
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe To apr 14, 2009 10:16 pm

myster je napisal/-a:
_Ghostrider_ je napisal/-a:pozabo sem povedat da me zanima 150ps različica golfa....


to pa mislim, da ima abbe porihta na svojmu golfu 4ki

jst mam dizla.NAVOR rules.
za vsakodnevno dinamicno voznjo je gti bolsa izbira.ce mas rad bol tisino v kabini golf.bol varn je golf,bol udoben tut.potenciala ma 10X vec ko honda.pa za cenej denar se ga da na 300 ps.
honda se bolje drzi v ovinkih,lazja je bol obvladljiva.ma svoj zvok pa svoje obrate 8000+
tko da ce ti je vsec zvok pa vrteneje na visoke obrate potem hondo kup..vti nevem kok ma do 100.vem da ma gti 8.5s do 100.ob cipu na 190 jh ma pa mal cez 7.tko da je ze bliz honde.
@lancia hf ce nimas ksnga bl pametnga posta pisat poj raj ne pis.pa ne se smesit tuki na forumu.1.8t motor je eden najbolsih motorjev kar jih je vag naredu.tako po vzdrzljivosti kot po tuning potencialu.nezahteven motor za vzdrzevanje...ce temu kar sem napisal nebi bilo tako ga nebi kar 10 let ugrajeval a vw,audi,seat,skodo.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf To apr 14, 2009 10:28 pm

abbe je napisal/-a:
myster je napisal/-a:
_Ghostrider_ je napisal/-a:pozabo sem povedat da me zanima 150ps različica golfa....


to pa mislim, da ima abbe porihta na svojmu golfu 4ki

jst mam dizla.NAVOR rules.
za vsakodnevno dinamicno voznjo je gti bolsa izbira.ce mas rad bol tisino v kabini golf.bol varn je golf,bol udoben tut.potenciala ma 10X vec ko honda.pa za cenej denar se ga da na 300 ps.
honda se bolje drzi v ovinkih,lazja je bol obvladljiva.ma svoj zvok pa svoje obrate 8000+
tko da ce ti je vsec zvok pa vrteneje na visoke obrate potem hondo kup..vti nevem kok ma do 100.vem da ma gti 8.5s do 100.ob cipu na 190 jh ma pa mal cez 7.tko da je ze bliz honde.
@lancia hf ce nimas ksnga bl pametnga posta pisat poj raj ne pis.pa ne se smesit tuki na forumu.1.8t motor je eden najbolsih motorjev kar jih je vag naredu.tako po vzdrzljivosti kot po tuning potencialu.nezahteven motor za vzdrzevanje...ce temu kar sem napisal nebi bilo tako ga nebi kar 10 let ugrajeval a vw,audi,seat,skodo.


Lepo to, da nisi eden iz med tistih pogostih, ki zvesto zagovarjajo VW. Samo resnica pa je, da šwabi nikoli ne dajo toliko kilovatou na cesto kolikor jih piše v prometni, zato tudi tak post ;) Ma če VR Golf III nemore enega podrtega unota turbo z 250 000 prevoženimi dol usekat... Jaz bi se zjokal z takim kilovati, in registracijo :cry:
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
BOKI81
Novinec
 
Prispevkov: 302
Pridružen: Sr apr 30, 2008 7:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a BOKI81 To apr 14, 2009 10:34 pm

lancia hf je napisal/-a:
abbe je napisal/-a:
myster je napisal/-a:
_Ghostrider_ je napisal/-a:pozabo sem povedat da me zanima 150ps različica golfa....


to pa mislim, da ima abbe porihta na svojmu golfu 4ki

jst mam dizla.NAVOR rules.
za vsakodnevno dinamicno voznjo je gti bolsa izbira.ce mas rad bol tisino v kabini golf.bol varn je golf,bol udoben tut.potenciala ma 10X vec ko honda.pa za cenej denar se ga da na 300 ps.
honda se bolje drzi v ovinkih,lazja je bol obvladljiva.ma svoj zvok pa svoje obrate 8000+
tko da ce ti je vsec zvok pa vrteneje na visoke obrate potem hondo kup..vti nevem kok ma do 100.vem da ma gti 8.5s do 100.ob cipu na 190 jh ma pa mal cez 7.tko da je ze bliz honde.
@lancia hf ce nimas ksnga bl pametnga posta pisat poj raj ne pis.pa ne se smesit tuki na forumu.1.8t motor je eden najbolsih motorjev kar jih je vag naredu.tako po vzdrzljivosti kot po tuning potencialu.nezahteven motor za vzdrzevanje...ce temu kar sem napisal nebi bilo tako ga nebi kar 10 let ugrajeval a vw,audi,seat,skodo.


Lepo to, da nisi eden iz med tistih pogostih, ki zvesto zagovarjajo VW. Samo resnica pa je, da šwabi nikoli ne dajo toliko kilovatou na cesto kolikor jih piše v prometni, zato tudi tak post ;) Ma če VR Golf III nemore enega podrtega unota turbo z 250 000 prevoženimi dol usekat... Jaz bi se zjokal z takim kilovati, in registracijo :cry:

Tud od voznika je odvisn,ne sam od avta ;)
 
Uporabniški avatar
sky88
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 533
Pridružen: Po mar 26, 2007 9:16 pm
Kraj: Velenje

Napisal/-a sky88 To apr 14, 2009 10:35 pm

Najbolje je da greš sam sprobat,pa se sam odloč.Drugače pa če si tak bolj fast&furious tip človeka si kupi Hondo,moje mnenje,da je VTI bolj avto za mlade,ker je dosti glasen avto,še posebej,če menjaš izpuh in pa filter.Nor občutek ob vklopu v-teca.Če si pa bolj skuliran tip,ki mu bolj paše ¨eleganca¨ in pa navor si kupi gti-ja.Mislim da v nobenem primeru neboš naredu napake.Največji problem je najti dober avto,za nepretiran denar,mišljeno za oba avta.

LP
1996 Honda Civic EJ9...bivša
1996 Honda Civic EK4...bivša
1999 Honda Civic EJ9...bivša
2003 Audi A4 B6 Avant...daily driven
1997 Honda Civic EK4...track driven
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf To apr 14, 2009 10:39 pm

BOKI81 je napisal/-a:Tud od voznika je odvisn,ne sam od avta ;)


S tako razliko v konjih bi se lahko 5x zašaltal pa te en tako švoh avto nebi smel prehitet, če veš na kaj mislim :jao:
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra To apr 14, 2009 11:48 pm

Kot bi vprasal al kupit kajzerce al tacrne zemlje? Mislim, ta dva motorja sta popolnoma razlicna, kar se doziranja uporabne moci tice. Poskusi oba, ce bos imel kdaj moznost pa bos videl o cem je govora...
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov