Iz lastnih izkušenj lahk povem tole.
Na 1049ccm motorju sem mel že 4 različne velikosti turbin.
T2(uno turbo): poln boost pri 3000 obr., hud navor sam od 5000obr. naprej je blo konc veselice. Posledično bolj trpijo ležaji, ojnice itd.
T3(lancia): poln boost pri 4700 in lepo drži v obrate,veliko manj trpljenja za mehaniko.
T3/T4 ( hf integrale) :poln bust skor pri blokadi, ni čutit sunka ampak bolj grejo obrati gor bolj pipa.
Na koncu sem pristal na isti turbini kot sem začel z turbo fičotom in sicer T25(saab). Ta mi prime pri 4000 in lepo drži boost do blokade (7600). Z to turbino je avto najhitrejši ker ma največje območje obratov kjer dela.
Definitivno pa drži to da velika turbina še ne pomeni dobrih časov.
Še dokaz te trditve. Črn audi ma velik večjo turbino od rdečega pa je počasnejši ker je preveč "na čakanju"
http://www.youtube.com/watch?v=yvvBsaf6BTU&NR=1