Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Prednosti večje turbine pred..(original turbino, bi turbo...

Napisal/-a Dariooo Če jun 11, 2009 5:38 pm

Zdravo


No...kako sem opazil vas na forumu večino folka podpira večjo turbino...me zanimajo razlogi zakaj in kako...kaksne so prednosti pred ostalimi sistemi za prisilno polnjenje...z argumenti.......


LP
Slika
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Če jun 11, 2009 5:47 pm

More booooost = mooore power .

Zelo lahka računica 8)
 
Uporabniški avatar
C4V4L13R
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1763
Pridružen: To jan 16, 2007 8:34 pm
Kraj: Pod Gorjanci

Napisal/-a C4V4L13R Če jun 11, 2009 5:49 pm

kaj pa turbo luknja?
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Če jun 11, 2009 5:49 pm

kopron je napisal/-a:More booooost = mooore power .

Zelo lahka računica 8)


ja....več konjev...ampak v koliksnem območju vrtljajev....?!
Slika
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Če jun 11, 2009 6:08 pm

Manjsa turbina se hitreje zavrti in posledicno postreze motorju s pritiskom nizje v obratih. Vecja turbina obratno, kasneje. Ce hoces "high end" power je boljsa izbira vecja turbina, ce bi rad avto z vec navora v nizjih obratih, izberes manjso. Ne pozabit tudi na segrevanje. Za enak tlak bo manjsa turbina gagala bolj kot veliko in se bo posledicno bolj segrela. Vsak pa ve kaj pomeni segret zrak za avto ;)

LpF
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Če jun 11, 2009 8:02 pm

noben pa ne omenja "hibridou"? kjer se spremeni kompresorki del pa olajsa se vetrnico,tko da je turbo luknja enaka kot prej je pa turbina zmozna vec filat in to do konca.
to sm zj pisal za dizl turbine ker mene to bol zanima k bencinarji...
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Napisal/-a zoranwagen Pe jun 12, 2009 9:41 am

...lahko govorim za avte za drag...kljub temu da se ta vse odvija v zadnji tretini obratov je bolj met manjšo turbi, če je motor V boljši 2 mali kot primerljivo eno veliko...so delali primerjave na Golfu VR6 ena velika cca. 500hp al pa 2 manjši cca. 450 hp...pogon 4x4 in je bil avto z manjšima turbinama in manj moči hitrejši

razlog velika turbina potrebuje zaradi premale kubikaže preveč časa da daje polno moč...vrjetno v tej primerjavi dejansko nikol ni pihalo tistih 500hp

...znana sta Madžarska GMC in Corvetta, ki vedno na štartu poterbujta čas in na mestu turirata da dubi turbina polne obrate...se prav sliši kk vedno hitreje in hitreje sliši pa se pogovarjamo o 5,7 motorjih amapk pač spet tok obupna turbina...Edo pozna zgodbo je moral na na dirki se pogovrit da mu dajo več časa pri štartni proceduri

...pomoje je tud dost bolj škodljivo za ostale sklope avta da naenkrat udari tok in tok moči...kot pa da moč narašča
...ne smem kar želim...
 
Uporabniški avatar
croma_man
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4288
Pridružen: So nov 02, 2002 10:42 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a croma_man Pe jun 12, 2009 10:32 am

zw, ne morem verjet da si sposoben napisat en uporaben post, čestitke :)
the brand with the three stripes :)
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Napisal/-a zoranwagen Pe jun 12, 2009 3:18 pm

croma_man je napisal/-a:zw, ne morem verjet da si sposoben napisat en uporaben post, čestitke :)


Zakaj je potrebno prvocirat? Do sedaj je debat normalno potekala zdej pa ti zacenjas z off! Modi?

On. Nekdo pred mano je trdil da vec boosta pomeni vec moci pozablja pa da ni vse v moci. Moc mora bit uporabna in cez cimvecje obmocje vrtljajev pa ostale komponente morajo bit zmozne to moc prenasat. Da ne omenim gume ampak recimo sklopko kaj pomaga tok in tok konjev-navora ce pa sklopka skoz drsi kr ji prevec hodi. Raje pol manjso turbino, manj moci ampak te skoz in vedno prisotne!
...ne smem kar želim...
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Pe jun 12, 2009 9:51 pm

Croma....pa zoran....js pravim tko...veliko pametnega se da povedat, ce je kak pameten ki to bere oz poslusa....

Js se strinjam z zoranom, ker ko das ti vecjo turbino gor, rabis več časa oz večjo hitrost izpusnih plinov da to zavrtis...torej visje obrate....in jo jo pri visjih obratih 1x zavrtis...pol pa bum...zacne zelo mocno filat not.....in je sok za cel motor...in tudi slabo za avto in njegove vozne lastnosti....le pridobis na max moči...kar pa ti pri avtu ni najpomembneje......se pa da pridobit tudi precej moci pri nizjih obratih s pravilno dimenzioniranim izpušnim kolektorjem......


Torej....cakamo se na tiste, ki podpirajo večjo turbino....in njihove razloge...

LP
Slika
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Pe jun 12, 2009 11:15 pm

Erm...manj segrevanja ob enakem pritisku? Daljše življenska doba? Več moči v zgornjem rezimu vrtljajev?

LPF
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d So jun 13, 2009 12:32 am

Turbina mora definitivno večja it gor, ampak v mejah normale.
Serijsko turbino se neda kaj extra odpirat, če pa že laufa blizu maximuma jo hitro pobere...
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron So jun 13, 2009 6:54 am

Dariooo je napisal/-a:
kopron je napisal/-a:More booooost = mooore power .

Zelo lahka računica 8)


ja....več konjev...ampak v koliksnem območju vrtljajev....?!


Nooo, to je pa že drugo vprašanje :lol: .

Lp 8)
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda So jun 13, 2009 10:21 am

To ko govorite večja turbina rabi več ispušnih plinov in da je posledično slapše, to je vse res če pretiravaš z veličino turbine, če daš pa za otenek večjo je pa v vsakem primeru boljš
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra So jun 13, 2009 3:01 pm

Evo, zalo nazoren primer:

http://www.youtube.com/watch?v=SaRb7iQp_rY

Grande Punto Abarth SS prileze prek 230 km/h po števcu, medtem ko moj (navaden GP Abarth z remapom) noče prek 220. SS se pri 220 vrti že s 6000 rpm, medtem ko se moj pri isti hitrosti vrti s skoraj 500 vrtljaji na minuto manj.

In zakaj je tako? Moj ima manjso turbino kot SS.
In še iz ust nekoga, ki je obe vozili vozil:

Remapan GPA nabira hitreje kot SS, ampak je doziranje bistveno lepše / bolj zvezno...

To je praksa, eto ;)
 
Uporabniški avatar
MRC
Novinec
 
Prispevkov: 159
Pridružen: To nov 20, 2007 7:08 pm

Napisal/-a MRC So jun 13, 2009 4:05 pm

Iz lastnih izkušenj lahk povem tole.
Na 1049ccm motorju sem mel že 4 različne velikosti turbin.
T2(uno turbo): poln boost pri 3000 obr., hud navor sam od 5000obr. naprej je blo konc veselice. Posledično bolj trpijo ležaji, ojnice itd.
T3(lancia): poln boost pri 4700 in lepo drži v obrate,veliko manj trpljenja za mehaniko.
T3/T4 ( hf integrale) :poln bust skor pri blokadi, ni čutit sunka ampak bolj grejo obrati gor bolj pipa.
Na koncu sem pristal na isti turbini kot sem začel z turbo fičotom in sicer T25(saab). Ta mi prime pri 4000 in lepo drži boost do blokade (7600). Z to turbino je avto najhitrejši ker ma največje območje obratov kjer dela.

Definitivno pa drži to da velika turbina še ne pomeni dobrih časov.

Še dokaz te trditve. Črn audi ma velik večjo turbino od rdečega pa je počasnejši ker je preveč "na čakanju"
http://www.youtube.com/watch?v=yvvBsaf6BTU&NR=1
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo So jun 13, 2009 8:39 pm

no torej....ce je turbina malcek večja je ok, ampak ce se pa da ful vecjo pa nastane problem ker prime na zgornjem območju vrtljajev....kar ni ugodno za voznjo...

In se neki me zanima...recimo da bi se dalo dve turbini..eno večjo in eno manjso.....zaporedno....in se naredilo tko, da bi manjsa filala pri nizjih vrtljajih, večja pri višjih...se bi dalo to krmilit.....bi bili potreni by pass-i ne...da ko ena deluje, gredo plini (izpusni in vstopni) mimo druge....je to mozno? tako bi se najbolje optimirali pritisk v različnih obmoćjih delovanja motorjev...

Druga varjanta pa bi bla kombinacija mehanski gnanega kompresorja in turbine...to če se ne motim so TFSI motorji ne??

LP
Slika
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar Ne jun 14, 2009 10:07 am

Drgač pa treba še upoštevat prostornino motorja, odmične gredi itd., ker kje prime turbina je važno od proizvedenih izpušnih plinov.
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Ne jun 14, 2009 11:20 am

drmocar je napisal/-a:Drgač pa treba še upoštevat prostornino motorja, odmične gredi itd., ker kje prime turbina je važno od proizvedenih izpušnih plinov.


ja ja itaq....se da baje precej pridobit na nizjih vrtljajih tudi ce je pravilno izdelan izpusni kolektor... ;)
Slika
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Ne jun 14, 2009 11:31 am

Glede konbinacije večje in majše turbine vem samo, da ima bmw 535d, kombinacijo z turbom in kompresorjem ima pa golf 1.4 GT, kompresor ima večje zgube, ker je gnan na jermen
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov