Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
slavkot1
Novinec
 
Prispevkov: 177
Pridružen: So feb 09, 2008 7:20 pm

golf 4

Napisal/-a slavkot1 To avg 11, 2009 8:29 pm

mene zanima če je že kdo menu na golfu 4 tdi 90konjskemu šobe da bi dobu več konjev? Trenutno mam čipano na 115 sam bi rad še mal več dobi iz njega
 
Uporabniški avatar
King1
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4317
Pridružen: Po mar 10, 2008 6:06 pm
Kraj: Vzhodno od Domžal

Re: golf 4

Napisal/-a King1 To avg 11, 2009 8:54 pm

slavkot1 je napisal/-a:mene zanima če je že kdo menu na golfu 4 tdi 90konjskemu šobe da bi dobu več konjev? Trenutno mam čipano na 115 sam bi rad še mal več dobi iz njega


moje skromno mnenje. rajši kupi original močnejšega pa bo problem rešen.
lp

če ne pa ti bo uporabnik @abbe sigurno vedel kaj več povedati o tem.
 
Uporabniški avatar
Mgajvr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1359
Pridružen: Ne feb 18, 2007 7:12 pm
Kraj: okolica litije

Napisal/-a Mgajvr To avg 11, 2009 9:02 pm

je kolega hotel menjat, pa so svinjsko drage. pa še sklopka ne vem če bi zdržala.tko da je res bolje menjat cel avto za močnejšega, je manj sivih las in stroškov.
xXx

Skoda driver

tolk časa sm jo porivou, da je mi je vžgala in ušla...
 
nalcoq4
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 515
Pridružen: Sr jul 15, 2009 6:58 pm
Kraj: Ljubljana - Bežigrad

Napisal/-a nalcoq4 To avg 11, 2009 10:34 pm

Se strinjam s predhodnikoma.
 
Uporabniški avatar
mire
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2110
Pridružen: Če jan 11, 2007 7:44 pm
Kraj: koper

Napisal/-a mire To avg 11, 2009 10:40 pm

nalcoq4
Tvoj post je otkril toplo vodo.
rocna - bok - streha
Pravopis spreglej
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe To avg 11, 2009 10:55 pm

z vecjimi sobami nebos nc dosegel.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
ludbe
Uporabnik
 
Prispevkov: 1021
Pridružen: So feb 10, 2007 5:18 pm
Kraj: Ivančna Gorica

Napisal/-a ludbe Sr avg 12, 2009 6:05 am

boš mogel še vsaj turbino menat, drugač bo avto kadil pa vse skup se nič ne pozna
 
slavkot1
Novinec
 
Prispevkov: 177
Pridružen: So feb 09, 2008 7:20 pm

Napisal/-a slavkot1 Sr avg 12, 2009 8:59 pm

kaj pa čipat se ga nebi dalo na ene 125 konjev ker razlika med 90 pa 115 se mi saj men sploh ne opaz mogoče je pa slabo sčipano nevem nč o tem ker ga je fotr čipu ko ga je kupu novga biu sm pr enmu da mi ga čipa sam je reku da je že kao čipan ker turbina pod navorom polne 2,2 bara original 90 konjski pa kao sm 1,9 al kok če bo sosed kej zrihtu ga mam namen pelat k ercu na valje da vidmo kok jih ma realnih konjev
 
Uporabniški avatar
rover416
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1740
Pridružen: Če okt 13, 2005 7:39 am
Kraj: žužemberk

Napisal/-a rover416 Sr avg 12, 2009 9:12 pm

slavko a ti to resno o 2 barih pritiska :D :D :D :D
 
Uporabniški avatar
rumena ibiza
Poznavalka foruma
 
Prispevkov: 997
Pridružen: To nov 01, 2005 10:12 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a rumena ibiza Sr avg 12, 2009 11:15 pm

slavkot1 je napisal/-a:kaj pa čipat se ga nebi dalo na ene 125 konjev ker razlika med 90 pa 115 se mi saj men sploh ne opaz mogoče je pa slabo sčipano nevem nč o tem ker ga je fotr čipu ko ga je kupu novga biu sm pr enmu da mi ga čipa sam je reku da je že kao čipan ker turbina pod navorom polne 2,2 bara original 90 konjski pa kao sm 1,9 al kok če bo sosed kej zrihtu ga mam namen pelat k ercu na valje da vidmo kok jih ma realnih konjev


slavko te lahko neki prosm, vem, da si hodu v šolo, vejice pa pike pa tko uporabljaj...prosim, hvala
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Sr avg 12, 2009 11:21 pm

slavkot1 je napisal/-a:kaj pa čipat se ga nebi dalo na ene 125 konjev ker razlika med 90 pa 115 se mi saj men sploh ne opaz mogoče je pa slabo sčipano nevem nč o tem ker ga je fotr čipu ko ga je kupu novga biu sm pr enmu da mi ga čipa sam je reku da je že kao čipan ker turbina pod navorom polne 2,2 bara original 90 konjski pa kao sm 1,9 al kok če bo sosed kej zrihtu ga mam namen pelat k ercu na valje da vidmo kok jih ma realnih konjev

kasne 2.2 bara.ja mogoce z "atmosferskim" pritiskom k je 1 bar.
ce bi ti filal 2.2 bara ti vec nebi filal.(ja mal naumen stavek,ampak upam da kapiras)
najprej povej kje je bil avto cipan,ce ne ves potem je bil kje k ni biu dobr scipan.
pel h kakemu priznanemu tunerju pa poj porocaj..
al pa kokr si reku h ercu pelat sam tist je tut tko tko k majo tut valji pogresek.
drgac se ga pa da cipat na ene 120 km pr skn-ju.kar je za 40% vec kot mas v orginalu tko da to se more poznat..
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
rover416
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1740
Pridružen: Če okt 13, 2005 7:39 am
Kraj: žužemberk

Napisal/-a rover416 Sr avg 12, 2009 11:25 pm

se zmeraj nimajo valji taksen pogresek ,recmo max 3% pa se to sm prevec reku.konc koncu ce se ne zavajamo.se tak avto res ne splaca frizirat.bolse ruknt 130hp golfa.slavko saj pri tebi pa to res nebi bil problem.menjat avto :D
 
Uporabniški avatar
ludbe
Uporabnik
 
Prispevkov: 1021
Pridružen: So feb 10, 2007 5:18 pm
Kraj: Ivančna Gorica

Napisal/-a ludbe Če avg 13, 2009 7:24 am

sej bi se ga dal BP tud na 130hp čipat, je kar nekej uporabnikov tega foruma ki imajo iz 90hp na 130hp čip.

ewo mal si mojo bivšo temo oglej
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... highlight=
 
slavkot1
Novinec
 
Prispevkov: 177
Pridružen: So feb 09, 2008 7:20 pm

Napisal/-a slavkot1 Pe avg 14, 2009 10:53 pm

ja nevem kako je s tlakom tm mi un model kazu ko smo se zapelala naj gledam bare, pa je kazalo tm do 2,2 bara, in jst ko sm doma gledu k mam vag com mi isto ko sm se pelu okol 2.2, ko sm povn gas držu pa je pospešvalo. možno da je 1,2 to nadtlaka. erc kokr vem k mi sosed govoru ma valje k majo bremzo tko da tisto upošteva kotaljenje gum pa zračni upor ker jih veliko nima tega po slo zato je pr nekaterih ki čipajo na valjih 115 pri ercu pa 108 pol. če se bo ugotovilo da ni sčipan dobr bom pa tut to pr ercu sčipu. glede menjave avta pa tko avto je od novega pr hiši ma 170000km, nikoli me še ni pustil na cedilu, motor je suh kot poper, v 15000km ne spije nč olja mašina, ni bil nikoli razbit... če bom pa rablenga kupvou pa nikol neveš na kaj lahko pridš. sej s časoma si itak mislm nabavt kej boljšga sam do tkrt bom pa kr pr tem trpel:D
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Pe avg 14, 2009 10:57 pm

najbol kar lah nardis je da ga das cipat nmu ornk (kdo to dela v slo se ve).pa ce ti nebo dovolj potem lahko das stran katalizator.po pa pocas zmanka poceni opcij...
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
pocesnkII
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 705
Pridružen: Po maj 28, 2007 12:38 pm
Kraj: kamnik

Napisal/-a pocesnkII So avg 15, 2009 7:47 am

cip gor cip dol

ker kolikor je blo meni pojasneno seriske turbine na 130hp lahko dajo malo cez 170hp brez ostalih predelav. na nekem furumu je nekdo omenjav setup:
blindiranje EGR
- večja turbina (od 150tdi)
- dost velik IC
- decat, ful pretočni zadnji lonec, odstranitev srednjega (v mojem primeru ga itak ni), fi60
- primeren remap
S takim setupom se da na 130HP motorju prit na 220-230HP.
evo pa se link
http://uk-mkivs.net/forums/t/193610.aspx

do kolk pritiska je zmozna filat turbina od recimo enega audi ja al pa pasata 2.5 tdi 150/180hp.
mene pa samo zanima ta turbina bi bila dobra al ne
Diagnostika in servis osebnih ter tovornih vozil ->PM
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost