Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a ~toMmy~ Sr jul 16, 2014 9:33 pm

@CSS: Hvala za info, mogtoče se vidimo čez dobro leto, ko poteče garancija. ;)
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
lvlv
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Če jul 24, 2014 12:00 pm

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a lvlv Če jul 24, 2014 12:01 pm

Pozdravljeni,

ali bi kdo v kratkem želel iti skupaj z mano na CSS tuning? Gledam da če prideta dva je 20% popusta...

Sem iz Celja.. 070-848-010
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a CupraR To sep 02, 2014 1:55 pm

CSS Tuning je napisal/-a:Kot sem napisal, tuning ni peka kruha.
Če ne preneseš, da se ti pove, kaj od auta pričekujem, imate tunerje v vsaki vasi, ki bodo za par evrov obljubili vse kar je in kar ni mogoče.


Ok vprašanje, nism kej dost teme bral.

2.0 TFSI (2008 Cupra) z K04, trenutno ABT 285ps., vendar bo treba benz pumpo menjat in bi dal močnejšo zraven pa še izkoristil to turbino, ker se po navadi bp čipa med 310-320 z stock izpuhom. (ABT, Revo itd..)

Sicer sem ponudbo gledal, za ta motor, je za 300ps, LCR pa recimo 310, kjer pa je razlika IC in lih ta pumpa.

Kaj se da vn dobit in okvirna ponudba. Itak lahko na PM. Je smisel razkirat še 500€ za downpipe? Vem kolk fi 76 lahko ven da, vendar bi le downpipe menjal, ostalo se mi ne da j. (avto od fotra). In me zanima ali tukaj govorimo o 320-330ps oz ni možen tak prirastek?
 
Loky2
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 23
Pridružen: Pe maj 02, 2014 4:49 pm

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a Loky2 So sep 20, 2014 6:03 pm

mene pa zanima če ste po kakšnem slučaju že imeli možnost narediti tuning na novi mazdi3 2.0 mašina 120KM.........uradno se z isto mašino prodaja 120 in 165 konjska verzija. hvala za odgovor in lep pozdrav
 
Uporabniški avatar
IgorMM
Novinec
 
Prispevkov: 301
Pridružen: To nov 09, 2004 3:21 pm
Kraj: Ljubljana

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a IgorMM Po jan 19, 2015 10:11 pm

Sedaj imate akcijo 199€ pri zastopnikih podjetja CSS
 
Uporabniški avatar
pocesnkII
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 705
Pridružen: Po maj 28, 2007 12:38 pm
Kraj: kamnik

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a pocesnkII Če jan 29, 2015 1:18 pm

ŠE VEDNO SE ČAKA ODGOVOR NA TOLE:

'''ČIPANO''' pri CSS (kopirano iz drugega foruma)

Po tem ko sem obiskal že vrsto mehanikov se obračam še na forum in upam da je kdo že imel tak problem ali pa ga je razreševal.

Pri mojem Polotu 1.9TDI 100KM letnik 2004, čipiran pri CSSju na 130KM je problem sledeč. Avto pri polnem pospeševanju od 1900-2300 obratov trese. Tresenje se čuti na celem avtu, avto ne cuka in nima izgube moči. Po večih mesecih tega vam lahko še bolj natančno opišem kateri pogoji morajo biti izpoljeni da bo avto tresel.

In sicer:

- tresenje se pojavi ko se avto segreje na delovno temperaturo
- ko je avto mrzel tresenja ni, ko pride kazalec za temperaturo na 90 stopinj se tresenje pojavi
- ko je kazalec za temperaturo nekje vmes avto ne trese tako izrazito
- najhujše je poleti ko se avto zelo razgreje
- če je vreme deževno in ceste zelo namočene (torej da je tudi podvozje namočeno) tresenja ni ali pa je zelo neizrazito
- ob prižgani klimi tresenje manj izrazito (izgleda da vzame klima ravno toliko moči)
- pred čipiranjem avto ni tresel
- v prostem teku avto lepo teče, vžiga pa tudi kot nov

Iz tega predvidevam, da imam problem z nekim delom na avtu, ki je povezan s temperaturo. Bil sem že pri večih mehanikih, pustil avto tam, da so oni preizkušali pa mi nemore nihče ugotoviti, večina jih pravi da kaj takega še ni videla.

Na avtu je bil narejen veliki servis+ menjana sklopka/vztrajnik 15000km nazaj (sedaj je bil ravno na rednem servisu). Mislim da lahko mirne vesti izključimo sklopko/vztrajnik in pa tudi čipiranje, saj je čipan kvalitetno- čip sta preverila tudi 2 druga čiperja+ avto ne kadi, ne cuka, nima izgube moči.

In kaj mi mehaniki rečejo, ko nevejo kaj bi to bilo? "Dej ga nazaj na 100 konj pa neboš mel problemov." Meni pa ta odgovor ni niti malo všeč, ker če lahko hladen avto prenese 130KM, zakaj jih potem vroč nemore?!

Upam da je tole dovolj izčrpno, da si predstavljate ta problem.


epilog:

ekaj novih informacij od zadnje objave. Bil sem pri mehaniku, ki se je odločil da mi posname čip na svoj računalnik in CSS-jeve mape pošlje svojemu prijatelju, ki tudi čipira avte- Tunerc iz Novega mesta. Nato pa.... Še sam sem bil malo šokiran, kliče Tunerc nazaj čez 10 minut in pove mehaniku, da je on tega Polota čipiral že 8 let nazaj. Torej avto je čipiral že prejšnji lastnik iz Novega mesta in mi pri nakupu tega ni povedal.

Zato se je pa tudi meni zdelo čudno, zakaj avto po čipiranju pri CSSju ne gre zares opazno boljše. Avto je šel boljše, ampak le za spoznanje. Ker me je zanimalo, sem šel nazaj k mojemu čiperju naložit mape od Tunerca. Sledila je testna vožnja in viola... avto ne trese več. Po večih kilometrih "naganjanja" v 5. prestavi je bilo le enkrat opaziti, kot da hoče avto zatresti. Seveda pa gre avto slabše, nima toliko navora v okolici 2000 obratov.

Druga zanimiva stvar pa se mi je zgodila včeraj. Brskam po avto.net, nakar zagledam vgradne športne filtre K&N pri MATsportu. Takoj tisti trenutek pokličem, le jih imajo še na zalogi. Po pritrdilnem odgovoru se odpravim k njim, plačam in mi ga iz prijaznosti še zamenjajo. Avto mehanik odpre "airbox" notri pa 15000km star navaden filter, ki ne zgleda nič podoben prvotnemu stanju. S tem ne mislim, da bi bil filter umazan, ampak ves zmečkan, ponekod napihnjen, z eno besedo- zmaličen (škoda, ker ga nisem slikal). Tamkajšnji mehanik je reklel, da kaj takega še ni videl.

Sedaj je avto s tem filtrom opazno bolj odziven v nižjih obratih in zanimivo- tišji. In sedaj se mi dozdeva, kaj če je zmaličen stari filter oviral dotok zraka (ker je bil ves čuden, stisnjen, nič več podoben harmoniki) in je avto zato tresel.


tolk o tem kdo mape piše
Diagnostika in servis osebnih ter tovornih vozil ->PM
 
Uporabniški avatar
pinny
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2593
Pridružen: Sr feb 11, 2004 2:40 pm
Kraj: Šoštanj

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a pinny Če jan 29, 2015 1:28 pm

Če ni bilo neke opazne razlike po čipanju pri css ..... se je pa ja menda dal avto pred čipiranjem na valje in potem, pa se more točno videt razlika. In če je avto z tovarniških 100km, ne more met pred čipanjem pri css 130km, to ja da vsakemu človeku vedet, da je blo tle že prej nekaj storjenga.
 
jeronimo
Novinec
 
Prispevkov: 372
Pridružen: Sr jun 22, 2011 2:44 pm

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a jeronimo Pe jan 30, 2015 8:23 pm

Za zgornji primer sem bil priča v živo :) Tuning na tunano mapo :)
Ni zgleda mehanik rekel zastojn naj se da original gor :)
Imam sam sedaj problem z cukanjem pri nizkih obratih (med 1.2k obrati in 2k obrati) in mehanik isto rekel, nazaj original pa sprobaj.
Problem je k ne cuka skuz v tem območju. Lahko je kaj drugega, čas bo pokazal, kaj bo.
Najbolj pomembno je, da za avtom diši po pohanju :D
 
Uporabniški avatar
IgorMM
Novinec
 
Prispevkov: 301
Pridružen: To nov 09, 2004 3:21 pm
Kraj: Ljubljana

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a IgorMM Pe jan 30, 2015 9:11 pm

Za tegale polota še nekaj teksta manjka da bi se vse razumelo pravilno :)
Manjka da je imelo vozilo "90.000" in delan velik sevis, ter nej bi prejšnji lasnik menjal tudi sklopko vztrajnik vse (računov seveda noben nima) nevem zakaj pri tako malo prevoženih kilometrih to vse menjat? mogoče že od tunerca tuning bil tako dober da je pobralo sklopko ter vztrajnik, druge razlage ni.
Ko so se pobral podatki iz vozila je bilo vidno da je negdo že nekaj delal na vozilu. lastniku se je povedalo in če se opravi pravilen tuning bo začeno navor manj ruknil kot je že bil v vozilu.
Vozilo je treslo pri pospeševanju, se je nato navor zmanjšal, in tudi tresenje se je zmanjšalo vendar ne popolnoma.

Zakaj trese ko se vozilo ogreje, je bilo povedano, nej se da preverit kaj je bilo če je sploh bilo menjano kej (sklopka oz vztrajnik) in se bo problem rešil :)
do takrat se lahko samo še piše in piše in piše pravilnega odgovora pa nebo podal nihče.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a abbe Pe jan 30, 2015 9:19 pm

sj pravilen odgovor je že.
se je zamenjala mapam pa je nehal trest...
zj kdo je naredu kle kaj je vprašanje
lahko pa vi poveste kok navora je mel z vašo mapo da je tresl?
pa kok manj ma zj navora da ne trese.
jst mislm da če je mapa dobra nima kj trest neglede na navor ki ga ma.
sj tok velik se ga pa tut ne da vn spravt s tega mlinčka,sploh če vemo da avto ni nič kadil...
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
IgorMM
Novinec
 
Prispevkov: 301
Pridružen: To nov 09, 2004 3:21 pm
Kraj: Ljubljana

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a IgorMM Pe jan 30, 2015 9:34 pm

mape so sigurno dobre.
stanje vozila je problem ker ni dobro.
tale motor prenese če je znjim vse kot more bit oz ostalim komponentam 290nm pa smo spustili na 270 original in pa že ima 240
prvotna mapa ki je bila v vozilu je bila pa tako narejena da je samo sunk moči rukne pri 2000rpm in to je vse, nobenega pravilnega razpona moči.

problem je kle, ker idiotio nategujejo poštene ljudi, vrtijo kilometre nazaj ušminkajo da zgledajo kot nova vozila in prodajajo zgodbo "od stare mame vozilo mi smo samo posredik pri prodaji", nažalost je lastnik tega polota padu na to laž
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a abbe Pe jan 30, 2015 9:43 pm

ok zastopim,pa se strinjam da bi moral več k pa samo 30 nmprenašat brez težav
sam če je bil avto v slabem stanju bi mu lahko to povedal oz bi mu odsvetoval čipanje.
pa vs zj nebi po zobeh vlačl...če res niste nič krivi..
Ni vse res kar napišem
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5034
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a sašo5 Sr feb 11, 2015 4:18 pm

Dobra(odlična) mapa je RSR Matjaž :arrow: ostalo je, da raje ne rečem kaj......

In kaj je naredil CSS :?: Čipal že čipan avto in boh ne daj, da bi v škatlo filtra pogledal, kaj je notri......ma ni kaj "majstri in pol"
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a TrijoAdijo Sr feb 11, 2015 5:14 pm

sašo5 je napisal/-a:Dobra(odlična) mapa je RSR Matjaž :arrow: ostalo je, da raje ne rečem kaj......

In kaj je naredil CSS :?: Čipal že čipan avto in boh ne daj, da bi v škatlo filtra pogledal, kaj je notri......ma ni kaj "majstri in pol"



Hahaha....:D :D

nedolgo nazaj sva s kolegom debatirala o njegovem bivšem fokusu, ki mu je razkuhalo turbino pri 140kkm. Avto je bil čipan pri RSR-u. In je reku, da je že orenk razmišljal o tem, da mu je turbino razkuhalo zaradi rsr-ovega tjuninga (avto je bil redno vzdrževan, pa nikol hladen gonjen in "vroč" ugaševan)....Zdej ma OOOO-ja, in se nekak ne more odločit, ali bi dal čipat...če pa bi ga že, bi šel drugam in ne k RSR-u...
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
primozek68
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1983
Pridružen: Če dec 18, 2008 8:50 pm

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a primozek68 Sr feb 11, 2015 5:45 pm

Ja,zihr je kriv RSR. To,da je fikus s3kret sploh ne igra vloge,a ne?

Kaj pomeni "razkuhalo"?
Sex turns gay people into Mexicans.
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a TrijoAdijo Sr feb 11, 2015 8:14 pm

primozek68 je napisal/-a:Ja,zihr je kriv RSR. To,da je fikus s3kret sploh ne igra vloge,a ne?

Kaj pomeni "razkuhalo"?


Ja, kdo bo pa drug kriv? Morda tisti, ki ima enakega nečipanega fikusa s 100kkm več za sabo in originalno turbino? Ali morda tisti, ki ima originalno turbino v čipanem fikusu in 350kkm?

Hmmmm...kaj misliš...le kaj pomeni razkuhalo?
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a ~toMmy~ Sr feb 11, 2015 8:24 pm

Razfu**** bi še razumel, razkuhalo pa tudi meni ni jasno...
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5034
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a sašo5 Sr feb 11, 2015 8:26 pm

TrijoAdijo je napisal/-a:Ja, kdo bo pa drug kriv? ?

a ni en tvoj prijatelj dobil "čip" direkt iz Anglije na svoj mail, potem pa OBD in gasa... =P Veš kaj j e bilo potem s tistim fikusom (modre barve)

Kolega, mal si hecen zadnje čase =P oz. vem_škodi ti ljubljanski zrak :mrgreen: pa AC "ubija"
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a TrijoAdijo Sr feb 11, 2015 8:53 pm

sašo5 je napisal/-a:
TrijoAdijo je napisal/-a:Ja, kdo bo pa drug kriv? ?

a ni en tvoj prijatelj dobil "čip" direkt iz Anglije na svoj mail, potem pa OBD in gasa... =P Veš kaj j e bilo potem s tistim fikusom (modre barve)

Kolega, mal si hecen zadnje čase =P oz. vem_škodi ti ljubljanski zrak :mrgreen: pa AC "ubija"


Natančneje: Bivši prijatelj :P

Govoril pa sem o fikusu 1.8 tdci :P Tisti, o katerem pa ti govoriš je pa bil RS verzija :P

žabe mi škodijo...:P

~toMmy~ je napisal/-a:Razfu**** bi še razumel, razkuhalo pa tudi meni ni jasno...


Razfukalo,razkuhalo,sfukalo,zjebalo,....itd... ;)
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 40 gostov