TrijoAdijo je napisal/-a:sašo5 je napisal/-a:Dobra(odlična) mapa je RSR Matjaž ostalo je, da raje ne rečem kaj......
In kaj je naredil CSS Čipal že čipan avto in boh ne daj, da bi v škatlo filtra pogledal, kaj je notri......ma ni kaj "majstri in pol"
Hahaha....
nedolgo nazaj sva s kolegom debatirala o njegovem bivšem fokusu, ki mu je razkuhalo turbino pri 140kkm. Avto je bil čipan pri RSR-u. In je reku, da je že orenk razmišljal o tem, da mu je turbino razkuhalo zaradi rsr-ovega tjuninga (avto je bil redno vzdrževan, pa nikol hladen gonjen in "vroč" ugaševan)....Zdej ma OOOO-ja, in se nekak ne more odločit, ali bi dal čipat...če pa bi ga že, bi šel drugam in ne k RSR-u...
pocesnkII je napisal/-a:
epilog:
ekaj novih informacij od zadnje objave. Bil sem pri mehaniku, ki se je odločil da mi posname čip na svoj računalnik in CSS-jeve mape pošlje svojemu prijatelju, ki tudi čipira avte- Tunerc iz Novega mesta. Nato pa.... Še sam sem bil malo šokiran, kliče Tunerc nazaj čez 10 minut in pove mehaniku, da je on tega Polota čipiral že 8 let nazaj. Torej avto je čipiral že prejšnji lastnik iz Novega mesta in mi pri nakupu tega ni povedal.
Zato se je pa tudi meni zdelo čudno, zakaj avto po čipiranju pri CSSju ne gre zares opazno boljše. Avto je šel boljše, ampak le za spoznanje. Ker me je zanimalo, sem šel nazaj k mojemu čiperju naložit mape od Tunerca. Sledila je testna vožnja in viola... avto ne trese več. Po večih kilometrih "naganjanja" v 5. prestavi je bilo le enkrat opaziti, kot da hoče avto zatresti. Seveda pa gre avto slabše, nima toliko navora v okolici 2000 obratov.
tolk o tem kdo mape piše
adis je napisal/-a:wv je napisal/-a:zivjo jaz sem uzadno cipiral svojga konjicka pri njih pa mi za enkrat dela normalno imam volvota V70 T5 2.0 166KW 226KM 300NM pa sam ga cipiral na 277KM in 407NM zaj trga gate res zadovolan sam kako se bo obnesel bom pa še videl pa vam sporočim še.
kakšna vejica, pika bi bila tudi med drugim dobrodošla.
@libanonc:
mislim, da bo 1 post čisto zadosti in ne 3 zapored.
je pa zanimiv pogled na vse nicke, ki se skrivajo pod tvojim ip naslovom.
mrtwelvetrees je napisal/-a:Mene pa zanima, če je že kdo zgubil garancijo na motor (avto) če je uradni servis ugotovil da je "ćipan" oz "mapan" ali kako se ze reče.
Pa zanima me tudi, če to uradni serviser takoj vidi ko da tester gor ali sploh ne vidi razlike, oz. kako to tega pride, mora gledati parametre in jih primerjati z podatki na papirju ?
OBVESTILO ZA STRANKE!!!!
Meritve na valljih se plačajo, tudi če tuninga ne naredimo!!
Današnja stranka je bila zelo razočarana, ker modificiran avto ni deloval kot je bilo predvideno. Motor enostavno ni zmogel polne moči. Meritve pa je vseeno morala plačati.
Ta ista stranka gre h konkurenci na tuning in je tam zadovoljna. Avto ima več moči (bez testiranja).
Lepo, da je zadovoljna, vendar, meni avto ne deluje na polni moči ok. Ne bom naredil +10 ali 15hp in računal tuning.
Velika razlika je, če imaš dyno in stranki pokažeš koliko dobi ali pa nimaš dyno in samo trdis da ima 30hp.
Garancija na zadovoljstvo je 14dni, pomeni, da lahko v tem času testirate avto in če niste zadovoljni vam povrnemo denar.
Če je bil narejen tuning na valjih, se valji plačajo 60eur, razlika se povrne na vaš trr.
Garancija na program je časovno neomejena.
To pomeni, da vam tuning brezplačno povrnemo v primeru zamenjave računalnika, posodobitve programa na servisu ali
kateregakoli drugega razloga, ki bi vplival na izbris oziroma izgubo tuning programa.
Mi ne moremo in ne bomo izvajali meritve zastonj. Valji niso zastonj, elektrika ni zastonj, delovne ure niso zastonj.
Lp,
Alen
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 27 gostov