Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Zastava 750 (Fico po domace) - malo predelan

Napisal/-a Pro_Tuning Pe avg 21, 2009 9:41 pm

Da ne bo samo o Saxu govora.

VAG 1.8T motor.

Vremensko neugodne razmere (35 stopinj) in prezgana lambda (padla na izpuh) so nas ustavile pri 450KM in 475Nm. Ob ohladitvi in koncanih nastavitvah se nadejamo 500KM.

http://videos.streetfire.net/video/Zast ... 702475.htm

Rad bi opomnil, da to res ni avto za v trgovino temvec narejen z enim samim namenom.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
gaši
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1640
Pridružen: So nov 10, 2007 1:25 pm
Kraj: Šentilj

Napisal/-a gaši Pe avg 21, 2009 9:46 pm

:woohoo ..lahko že priložiš kaj slik celotnega avta?
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Pe avg 21, 2009 10:10 pm

Zadnjic sem naredil par slik in na njih ni videt nic vec kot na videu. Bom ob naslednji priloznosti kaj vec poslikal.

Se en video z druge strani
http://videos.streetfire.net/video/Zast ... 702655.htm
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
gaši
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1640
Pridružen: So nov 10, 2007 1:25 pm
Kraj: Šentilj

Napisal/-a gaši Pe avg 21, 2009 10:27 pm

Kaj školjka fičota je plastična? ..kak pa se gre kaj s tem po cesti za peljat?
 
Uporabniški avatar
Mgajvr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1359
Pridružen: Ne feb 18, 2007 7:12 pm
Kraj: okolica litije

Napisal/-a Mgajvr Pe avg 21, 2009 10:27 pm

kej tazga pe še nism vidu! ma pa kolega fičota, z motorjem od fiat UNO, in je že solidna zadeva, sploh za tak mali avto. res pa da no poširjen tko kot tale. :bonk
xXx

Skoda driver

tolk časa sm jo porivou, da je mi je vžgala in ušla...
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning So avg 22, 2009 11:06 am

Karoserija je vsa iz plocevine. Plasticni so samo zakljucki na blatnikih.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
Tiicoo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 741
Pridružen: Ne nov 12, 2006 3:20 pm
Kraj: Slovenj Gradec

Napisal/-a Tiicoo So avg 22, 2009 11:48 am

kje bo to za videt kaj ??
Slika
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning So avg 22, 2009 2:39 pm

Naslednja dirka je 12 in 13.9 v Veliki Gorici.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
matejmatej95
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Če sep 17, 2009 5:01 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a matejmatej95 Če okt 08, 2009 12:55 pm

kok je pa končna hitrost


škoda da ni legalen za vožnjo po cesti
 
Uporabniški avatar
jay
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3183
Pridružen: So feb 26, 2005 10:59 am
Kraj: Mb-Ruše

Napisal/-a jay Če okt 08, 2009 1:04 pm

si tekmoval v Nedeljo na dragu Žminj ?

Dober stroj, ampak vožnja je delala kr težave sploh speljevanje ni bilo nek biser ;)
p.s v corsi je no-turbo :)

Slika
Slika
dB team united
16. dB awards 2009
Slika
irmscher vectra C GTS
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Če okt 08, 2009 7:45 pm

Lastnik in hkrati sofer se ni navajen avta. Slej ali prej se bo ze naucil. Bo treba trenirat starte na kaksnem poligonu. Pripravljen je tudi nitro plin da dodatnim 100KM moci.

Koncna hitrost je teoreticno prek 300 na uro, menjalnik je dovolj dolg.

Tudi Corso sem delal jaz. Najboljsi cas Corse V6 je 11.8 sekunde na 402 metra ter 190km/h izhodne hitrosti. Serijski 2.5 V6 motor in dodane samo posamicne sesalne lopute. Imeti mora okoli 250KM ali vec. To je najhitrejsi avto na 402 metra z atmosferskim motorjem ter prednjim pogonom v Sloveniji ter bliznji in daljni okolici.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
Kovcek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 623
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:50 am
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a Kovcek Pe okt 09, 2009 6:28 am

Pro_Tuning je napisal/-a:Tudi Corso sem delal jaz. Najboljsi cas Corse V6 je 11.8 sekunde na 402 metra ter 190km/h izhodne hitrosti. Serijski 2.5 V6 motor in dodane samo posamicne sesalne lopute. Imeti mora okoli 250KM ali vec. To je najhitrejsi avto na 402 metra z atmosferskim motorjem ter prednjim pogonom v Sloveniji ter bliznji in daljni okolici.


Odvisno kako daleč je za tebe Poljska :D...če si slučajno pozabil na CRX-a (vozi 11,0) in pa civica od Kukija, katera oba vozita madžarsko prvenstvo in delata juretu kar velike probleme - zaradi njiju je kar obupal, in se želi drugo sezono preseliti v drugo klaso :roll:
Lp

kovcek
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Pe okt 09, 2009 9:58 am

Poljska je nekam dalec. V tiste avte pa je vlozeno precej vec denarja.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
jay
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3183
Pridružen: So feb 26, 2005 10:59 am
Kraj: Mb-Ruše

Napisal/-a jay Pe okt 09, 2009 10:00 am

tud to je res. Ampak dosti krat denar ni vse ;)
Slika
dB team united
16. dB awards 2009
Slika
irmscher vectra C GTS
 
Uporabniški avatar
pinny
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2595
Pridružen: Sr feb 11, 2004 2:40 pm
Kraj: Šoštanj

Napisal/-a pinny Pe okt 09, 2009 10:21 am

ste tud eni pravi norci kaj počnete z ttimu bogimu fičaku, ga bo ja raznjesl enkrat :lol: :lol: :lol: :lol:
noro ni kj :D
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov