Napisal/-a bridgestone Če avg 27, 2009 11:44 am
Mene zeanima kaj vse je potrebno menjati pri menjavi turbine (hardware), pustimo nastavitev motorne elektronike ob strani, ter kompleten izpušni/sesalni sistem (ventili, odmčne gredi, kolektor, downpipe, lonci, katalizatorji, CAI...).
Če damo not večjo turbino, potem smo verjetno dvignili maksimalen boost in posledično pretok zraka. Torej je verjetno po zdravi logiki potrebno zagotoviti tudi povečano zahtevo po gorivu. Torej ali se menjajo samo injektorji (črpalaka je verjetno pri bencinarjih le ta v tanku in je verjetno več kot dovolj), oziroma kolikor vem je nekje tudi regulator pritiska (krmiljen preko ECU) v skupnem vodu - ne mislim kler na dizel mašine ampak vsi EFI bencinci imajo skupni vod samo da je pritisk nekaj 100X nižji kot pri dizlih.
Kako je z N75 ventilom in blow off oz diverter ventilom, ali je potrebno kaj od tega menjat?
ZA diverter ventil bi se skor upal stavit da je potrebno menjat, za elektromagnetni N75 ventil pa nisem šur, saj je njegova naloga le kontroliranje wastegate ventila, in ne verjamem, da je potrebna pri večji turbini večja moč elektromagneta.
Aja še to a MAP in MAF senzor ostaneta ista?