Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
seizure
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: Sr jul 22, 2009 8:37 am

passat 2.0 tdi 140km DSG mnenje

Napisal/-a seizure So sep 05, 2009 12:14 pm

Zanima me vaše mnenje o tem avtomobilu. Po svoje sem malo razočaran, da ima kar 10.1s do sto, po drugi strani me zanima ali je to ista mašina kot tista, ki ima 170KM in jo je torej mogoče "dočipati".
Če kdo ima ta avot, me zanima kakšna je dejanska poraba, kako ste zadovoljni z avtom na splošno.
LP
 
BOKI81
Novinec
 
Prispevkov: 302
Pridružen: Sr apr 30, 2008 7:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a BOKI81 So sep 05, 2009 12:23 pm

Kaj si pa pričakoval da bo imel 7 sekund...sej ma 140 konj pa tono pa pol najmanj :P

Motor pa kolkr jst vem da ni isti kot 170 konjski. Ni samo spremenjena elektronika (čipan) kolkor večina ljudi misli...kaj točno je drugače ti pa nevem povedat.
Lp
 
Uporabniški avatar
el_diablo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1784
Pridružen: Če maj 24, 2007 11:55 am
Kraj: Gottschee

Napisal/-a el_diablo So sep 05, 2009 12:43 pm

140 in 170 konjska motorja sta v osnovi enaka,170 konjski ma bolj precizne piezzo brizgaljke.
obstaja točka,na kateri drzno postane neumno...
 
seizure
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: Sr jul 22, 2009 8:37 am

Napisal/-a seizure So sep 05, 2009 12:54 pm

Ne. Pričakoval sem kakih 9.6 ali kaj podobnega, ampak saj to ni bistveno.
Torej je razlika v brizgalkah in s zamenjavo čipa ne dobimo 170 KM?
lp
hvala za odgovor
 
Uporabniški avatar
hp6715s
Novinec
 
Prispevkov: 405
Pridružen: Pe jun 27, 2008 4:50 pm

Napisal/-a hp6715s So sep 05, 2009 1:05 pm

seizure je napisal/-a:Ne. Pričakoval sem kakih 9.6 ali kaj podobnega, ampak saj to ni bistveno.
Torej je razlika v brizgalkah in s zamenjavo čipa ne dobimo 170 KM?
lp
hvala za odgovor


Ja s "čipom" (spremenjeno elktroniko) dobiš 170 konjev in navor se poveča iz 320 Nm na 380 Nm.
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder So sep 05, 2009 1:25 pm

Tale avto kar dobro vleče. Z dsg-jem pa se boš še manj pogosto znašel v turbo luknji.
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
GiGi1985
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1556
Pridružen: Ne feb 27, 2005 9:54 pm
Kraj: EU

Napisal/-a GiGi1985 So sep 05, 2009 1:29 pm

pol sekunde razlike do 100 te bo verjetno pokopalo?! :roll: :lol:
 
Uporabniški avatar
HaMzO
Uporabnik
 
Prispevkov: 1164
Pridružen: So sep 30, 2006 1:05 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a HaMzO So sep 05, 2009 1:58 pm

jz nevem kva ti pričakujš od tega 140konjskega avta?? da bo mel take pospeške kot športni okol 5 sek :D

to kok ma do 100 je med zadnjimi zadevami k sploh gledaš na avto, sploh če kupujš dizla.
raj ze zajebavi in obremenjuj z opremo kakšno boš mel.

dsg pa itaq mora bit v avtu :)
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6429
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Napisal/-a IcEm4n So sep 05, 2009 2:47 pm

GiGi1985 je napisal/-a:pol sekunde razlike do 100 te bo verjetno pokopalo?! :roll: :lol:


ampak res svašta :lol: :lol: :lol: Res je bistvena razlika med 9.6 pa 10.1 :lol: :lol:
Slika
 
Uporabniški avatar
AudiFreak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1257
Pridružen: Pe apr 28, 2006 2:53 pm
Kraj: Ried im Innkreis

Napisal/-a AudiFreak So sep 05, 2009 3:21 pm

seizure je napisal/-a:Ne. Pričakoval sem kakih 9.6 ali kaj podobnega, ampak saj to ni bistveno.
Torej je razlika v brizgalkah in s zamenjavo čipa ne dobimo 170 KM?
lp
hvala za odgovor


Dobiš z čipom celo 185 KM pri SKNu.

citiram:
Motor je najnovejša razvojna stopnja znanega koncernskega 2-litrskega TDI motorja, za skok v moči in navoru pa so zaslužni nova geometrija turbinskega polnilnika in piezo vbrizgalne šobe.

Sicer pa te bom zdaj osrečil: Passat z ročnim menjalnikom ima 9,8 do 100 km/h, prav tako DSG. Ne vem od kod ti ta podatek, razen če si gledal varianta. Ta pa ima res 10,1 sekunde.
 
seizure
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: Sr jul 22, 2009 8:37 am

Napisal/-a seizure So sep 05, 2009 7:46 pm

HaMzO je napisal/-a:jz nevem kva ti pričakujš od tega 140konjskega avta?? da bo mel take pospeške kot športni okol 5 sek :D

to kok ma do 100 je med zadnjimi zadevami k sploh gledaš na avto, sploh če kupujš dizla.
raj ze zajebavi in obremenjuj z opremo kakšno boš mel.

dsg pa itaq mora bit v avtu :)

Ne vem kaj naj bi pomenila pripomba "sploh če kupuješ dizla". Pa vendarle - tisti ki ne čuti razlike med 9.6 in 10.1 - tistemu pač ta razlika gotovo ni pomembna. Logično.

Sicer pa: kaj pomeni kratica DPF pri nekaterih pastatih?
LP
 
baucek
Novinec
 
Prispevkov: 349
Pridružen: So jun 23, 2007 7:55 pm

Napisal/-a baucek So sep 05, 2009 7:54 pm

Sicer pa: kaj pomeni kratica DPF pri nekaterih pastatih?


Filter trdnih delcev (filter za saje).
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Napisal/-a Jerch_ So sep 05, 2009 8:30 pm

lepo ga čipaš na 178km in maš 9,3s do 100. in te bo osreču :lol:
 
seizure
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: Sr jul 22, 2009 8:37 am

Napisal/-a seizure So sep 05, 2009 8:32 pm

Osrečilo ravno ne..., bi mi pa znalo pričarati nasmeh....
Če se kdo morda spozna:
Koliko pa tako čipanje spremeni siceršnje lastnosti motorja - ali se taki avtomobili potem bolj kvarijo, imajo kake druge težave (?), kako se spremeni poraba? In konec koncev: koliko tako čipanje stane?
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Napisal/-a Templar So sep 05, 2009 8:36 pm

Pri Passatu je treba biti pozoren kar se tiče 2.0 TDI in ni nujno isti motor kot tisti z 170KM. 140KM sta bila dva oz na začetku je bil PD sistem, ki ga potem zamenjal CR sistem ki pa je načeloma enak kot 170KM. Sta se pa PD in CR 2.0 140KM ene pol leta prodajala skupaj razlika je bila ene 500€ oz. toliko je bilo popusta na PD. Je pa CR 2.0 bil ocenjen boljši kot PD, saj je tišji in manj problematičen. PD 2.0tdi pije olje skoraj kot bencin.

Čipanje pa stane od 500€ naprej čeprav je večina pri nas kvalitetnega čipanja okoli 800€, imajo pa ljudje različne izkušnje z čipanjem, eni ne morejo prehvalit spet drugi pa ne morejo prešimfat.
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Napisal/-a Jerch_ So sep 05, 2009 8:42 pm

če si iz lj ali okolice imaš vsaj tri zelo znane ponudnike. nebom delal reklame, vpiši v kakšen iskalnik na spletu chip tuning pa boš najdu.
praviloma so priznani dražji, zato pa ti nudijo neke garancije (ampak ne na motor) na pravilno delovanje..
cene.. okvirno od 400-800eu. odvisno od ponudnika. s tem da pač kakšen popoldanc ti le skopira mapo na CPU, kakšen bolj sofisticiran tuner pa se zapelje s tabo in PCjem še kakšen krog, preveri zadevo in ti med drugim tudi preveri napake in nasploh diagnosticira motor, turbino itd..

moj je čipan (02 passat, 130 --> 162km) že 100.000km. prevoženih ima skoraj 200.000.
pazim, da ga ne vgašam pregretega in zjutraj dosti bolj vestno segrejem motor kot pred čipanjem. poraba ob recimo varčni vožnjim, po predpisih je za 0,5l manjša. pri močnem priganjanju pa tudi do literčka več.

kaj je mene osrečilo? da imam precej zabrisano turbo luknjo, dosti več navora (skoraj 390nM) lepše razporejenega in sekundo boljši pospešek. če bo to tebi kej pričaralo ga čipaj in malo bolj popazi na avto, če ne nima smisla...

PS: niti slučajno ne kupuj kakšnih magic škatlic, power boxov in nevem še česa, ker ti samo spreminjajo parametre (lažejo računalniku) in lepo počasi uničujejo motor..
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov