Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Ford 2.0 16V tuning

Napisal/-a Pro_Tuning Po okt 05, 2009 10:31 pm

Okoli VW tuninga se je debata precej dobro ogrela. Poglejmo kaj se da narediti okoli Fordovih motorjev.

2.0 16V zetec iz Mondea. 136KM v originalu

Slika

270KM in 265Nm.
Tukaj pa so zamenjane tudi ojnice in bati ter dodane res hude odmicne gredi.
Posamicne lopute, ter dobro obdelana glava motorja.

Nad 7500 obratov mu zmanjka sape. Mogoce je problem v loputah, ki so od 1300 kubicnega motocikla, ali pa v Fordovem serijskem izpusnem kolektorju, ki pa je zelo dober. Potencial je za 300KM le malce vec truda (in denarja) bo se potrebno vloziti.

Kako se slisi v zivo.
http://www.shrani.si/?1j/MB/3N1Oh7lk/mov00424.3gp
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
seicento 2
Novinec
 
Prispevkov: 235
Pridružen: Ne jun 01, 2008 2:04 pm
Kraj: maribor

Napisal/-a seicento 2 To okt 06, 2009 7:17 am

cool
 
Jeaka
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 536
Pridružen: Sr maj 11, 2005 11:37 am
Kraj: lj

Napisal/-a Jeaka To okt 06, 2009 7:47 am

45mm lopute so odlične in večjih 2.0 motor ne rabi.
[url=http://www.enigma-motorsport.si][img]http://www.enigma-motorsport.si/images/enigma_uvodna.jpg[/img][/url] http://www.enigma-motorsport.si
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar To okt 06, 2009 8:40 am

Za 300 konjev bo treba še kar velik narest. Če ima avto res 270konjev potem je že to zelo velik, ker pri 7500 to nanese da je BMEP kar 234psi (za NA je to že ogromno). Če bi blo več konjev pri višjih vrtljajih bi bila ta številka že manjša in motor manj učinkovit - se pravi izgorevanje nebi bilo tako popolno. Vprašanje kaj bi bilo z 50mm loputami, bi bilo treba sprobat, ker za ta output bi blo mogoče res boljše imet večje lopute in bi se z njimi tudi še kaj pridobilo v višjih vrtljajih, na račun zmanjšanja pri nižjih. Ampak spet vprašanje če je to sploh omejitveni faktor v tem primeru.
Motor je drugače bomba in vse čestitke Mondy-ju da je sestavil to zver. :)

Zanimivo je tud to da če bi motor razvil 300konjev, pri recimo 10.000vrtljajih (tolk je približno imela 306ka maxi za gr. F2000 - 311 pri 11.000vrtljajih), bi bil rezultat na prvi pogled impresiven ampak ko enkrat preračunaš BMEP vidiš da ni tolk impresiven oz. je bolj slab (BMEP bi bil 195psi).

p.s.: BMEP je brake mean effective pressure.
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning To okt 06, 2009 10:27 am

Glede na ostre odmicne gredi bi moral se kaj pokazati v visjih obratih, pocasi pride se kaksna sprememba na vrsto.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
kinkyllama
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Če jul 31, 2008 11:33 am
Kraj: ww

Napisal/-a kinkyllama To okt 06, 2009 4:45 pm

za 300hp bodo potrebne 48 lapute, 4+4 b injektorjev, odlično portana glava, večji ventili (recimo 30, 35), lažja glavna gred (nova), res dobri bati, ojnice, odmični.....teh 30 bo dražjih ;)
 
Uporabniški avatar
dominic
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 655
Pridružen: Ne jul 04, 2004 5:23 pm

Napisal/-a dominic To okt 06, 2009 6:54 pm

mogoce se kaksen lazji vztrajnik...hmmm...sem mislo da bo narascanje moci bolj enakomerno, brez padcev... ??

drugace pa pohvale, i love NA tunig...

lp, dominic...
..::"Burn Ruber....Keiichi Tsuchiya.... Not Your Soul"::..
 
Uporabniški avatar
MikeLima
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Sr feb 06, 2008 6:47 pm

Napisal/-a MikeLima To okt 06, 2009 7:23 pm

Tule nekaj ne stima! Ce imas 270 konj iz dveh litrov pri 7500RPM, gres lahko F1 Mercedesa resevat.
Pripelji tole se na kake druge valje, pa da vidimo. Castim! Pa se polota, ceprav je iz drugega treda.
 
Uporabniški avatar
mire
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2110
Pridružen: Če jan 11, 2007 7:44 pm
Kraj: koper

Napisal/-a mire To okt 06, 2009 8:07 pm

To so avtomobili iz slo?
Nisem spremljal prejsnjih tem.
rocna - bok - streha
Pravopis spreglej
 
kinkyllama
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Če jul 31, 2008 11:33 am
Kraj: ww

Napisal/-a kinkyllama To okt 06, 2009 8:17 pm

vsekakor tudi z novim 100 oktancem ne dosežeš 234 PSI

še enkrat več, da so tele meritve na valjih en k*


je pa vseen tole" močno"!
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe To okt 06, 2009 8:20 pm

tole je 4 leta star posnetek?
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
seicento 2
Novinec
 
Prispevkov: 235
Pridružen: Ne jun 01, 2008 2:04 pm
Kraj: maribor

Napisal/-a seicento 2 To okt 06, 2009 8:25 pm

se avto tudi ni nov
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning To okt 06, 2009 11:15 pm

Pripelji na te valje tvoj avto in je problem rešen. Zacuda pri serijskih avtih pokaze toliko kot je navedla tovarna. Mnogokrat pa celo malo manj.

Na teh istih valjih pokaze recimo Opel 2.0 16V (Calibra, Vectra, Astra GSi) 155KM.
Honda Civic 2.0 Type R pokaze 200KM.

Lahko bi kdo privlekel se kaksen recimo 2.0 dirkalnik na te valje. Castim jaz.

Posnetek je od letos spomladi, ce se ne motim.
Ja to so domaci avti iz domacih delavnic.

Saj to je problem da moc zacne padat ze pri 7500. V planu je bilo da bi motor dal kaj vec od sebe do 8000 obratov ali se prek.

Se nekaj za glodanje , 275KM pri 7500obratih.

Slika
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
kinkyllama
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Če jul 31, 2008 11:33 am
Kraj: ww

Napisal/-a kinkyllama Sr okt 07, 2009 5:43 am

meritve bi bile še "kar", če bi se navajala samo moč na kolesih..meritev pokvarijo potem koeficienti čez palec...pri serijskih se "izmeri" pač pričakovan rezultat


ja 275hp samo tam je pravi izpušni kolektor, in menjano še malo več...kr preber..o bencinu pa tudi nič!
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Sr okt 07, 2009 9:55 am

Nobenega koeficienta cez palec ni. Merijo se tocne izgube na kolesih. Takrat, ko se valji v prostem teku motorja pocasi ustavljajo. Ce pogledas par grafov, ki sem jih dal lahko vidis, da so izgube zelo razlicne (v procentih).

Zato ker ima oni motor vse bolj tudi ima prek 300KM.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
mondy
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Sr feb 26, 2003 9:10 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a mondy Sr okt 07, 2009 10:08 am

 
mondy
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Sr feb 26, 2003 9:10 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a mondy Sr okt 07, 2009 10:58 am

BMEP, moč, navor in obrati so vsi povezani z osnovno enačbo. Lahko bi govorili samo o navoru pri določenih obratih za laike.
Težko je primerjati ta motor z raznimi S2000 ali F2000 grupami. Te grupe imajo omejtve kot so max kompresijsko razmerje (11:1), max dvig ventila (11mm), velikost lopute (64mm) itd...; Zato razvijajo moč šele v višjih obratih, do max dovoljenih 8500 seveda.
Dotični motor pa ima komp. dobrih 12,5:1 in max dvig ventila 12,75mm, zato tako velika površina pod krivuljo navora.
Kje so rezerve, sigurno na izpušnih kanalih, ki niso bili deležni pretirane pozornosti. Vsekakor pa se bo dalo poigrati še z nastavitvijo jermenic. Izpušni kolektor je še serijski od Focusa ST170, sicer 4-2-1 designed by Cosworth (se še kar drži).
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov