Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
corsa16v
Novinec
 
Prispevkov: 136
Pridružen: So jul 09, 2005 3:14 pm

Downpipe

Napisal/-a corsa16v Če okt 29, 2009 5:22 pm

ker sem novopečeni lastnik 1.8T motorja in bi rad pridobil še kakšnega konjička več, me zanima kakšna je pravzaprav funkcija ti. downpipe, ali ta zadeva nadomesti katalizator glede na to da ima odprtine, vsaj iz slik je tako razvidno za lambdo sondo?
Vprašal bi pa tudi z akakšen nasvet glede tega 1.8T motorja (110kw), kaj se splača predelat za zmeren vložek?
http://cgi.ebay.at/Turbo-Downpipe-1-8-T ... 2ea8bcda17
Hvala za odgovore in lp,
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Če okt 29, 2009 5:47 pm

Smiselno je potem nadgradit še izpuh. Pridobiš pa že zaradi tega ker je katalizator odstranjen. Za kater avto pa se gre to? Pa ponavadi te zadeve niti ne pašejo "šrauf na šrauf", čeprav so izbrane in kupljene za dotičen model avta.
RiDe hArD
 
corsa16v
Novinec
 
Prispevkov: 136
Pridružen: So jul 09, 2005 3:14 pm

Napisal/-a corsa16v Če okt 29, 2009 5:54 pm

Gre se za octavio 1U,letnik 2000, limizina
 
Uporabniški avatar
kingroad
Novinec
 
Prispevkov: 199
Pridružen: Če sep 18, 2003 2:48 pm

Napisal/-a kingroad Če okt 29, 2009 9:12 pm

zmeren vložek denarja je relativna stvar....

če hočeš kolikor toliko spodobne konjiče zamenjaš komplet izpuh z downpipe-om, diverte valve (serijski pušča), tlačni regulator (4bar) in en kvaliteten čip( SKN, RSR,...). priezeš na nekje 190-200KM


lp
evo4fun
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Če okt 29, 2009 10:40 pm

vse kar je napisal kingroad sam da gres poj cip "pisat" na valje
Ni vse res kar napišem
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Če okt 29, 2009 11:47 pm

Za slaba 2 jurčka dobiš zdravih 40-50HP. Naslednjih 50 ne bo več tako poceni ;)
RiDe hArD
 
corsa16v
Novinec
 
Prispevkov: 136
Pridružen: So jul 09, 2005 3:14 pm

Napisal/-a corsa16v Pe okt 30, 2009 9:01 am

Ok, 2000 EUR je ravno toliko kot je avto vreden, tako da mislim nameniti max 1000 EUR za predelavo, se pravi najprej svetujete izpuh+downpipe, kasneje še čip in diverter valve, ker sem sam bolj neuk, me sedaj zanima kam se lahko obrnem za nakup in montažo teh stvari (bi bil fabi recimo okej izpuh in downpipe iz neta?), za diverter valve nimam pojma, čip st epa rekli Rsr?

LP
 
MAX CAVALLERA
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 90
Pridružen: Po mar 16, 2009 12:15 pm
Kraj: BRASIL Belo Horizonte

Napisal/-a MAX CAVALLERA Pe okt 30, 2009 9:15 am

in kaj vse bi potreboval za kaj več,do kolk sploh zdrži tak motor,če menjaš še ojnice,bate ,IC in ostalo navlako,pa kdo to naredi res O.K.
This is a prophecy
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Pe okt 30, 2009 10:23 am

MAX CAVALLERA je napisal/-a:in kaj vse bi potreboval za kaj več,do kolk sploh zdrži tak motor,če menjaš še ojnice,bate ,IC in ostalo navlako,pa kdo to naredi res O.K.


injektorji, večja turbina, večji IC, motor sam zdrži 350HP, za kaj več je potrebno menjat ojnice, bati so OK serijski, drugače pa se da navit 1.8t na 400kW...
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
zazi
Novinec
 
Prispevkov: 301
Pridružen: Če sep 15, 2005 2:52 pm
Kraj: inda bushezezz

Napisal/-a zazi Pe okt 30, 2009 11:36 am

to kar je napisal kingroad, ostalo grejo številke uff visoko.. R 34 GT-R ti je povedal samo od motornega dela, nazalost je se druga "navleka" polosi, roke ubistvu celotno podvozje, ojačitve bloka, menajlnik, sklopka, večje bremze --> večja platišča
Tigra ... by Opelklinika
 
MAX CAVALLERA
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 90
Pridružen: Po mar 16, 2009 12:15 pm
Kraj: BRASIL Belo Horizonte

Napisal/-a MAX CAVALLERA Pe okt 30, 2009 11:46 am

Vložek bi res bil kar velik in kdo pri nas je uspel 1.8T mašino uspešno nadgraditi,v kateri delavnici :?:
Kaj pa motor pri audiju S3,to bi verjetneje bilo ceneje ali ne
This is a prophecy
 
Uporabniški avatar
jay
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3183
Pridružen: So feb 26, 2005 10:59 am
Kraj: Mb-Ruše

Napisal/-a jay Pe okt 30, 2009 11:49 am

je uspel uporabnik @cicero navit v višave 1.8t motor ;)
Slika
dB team united
16. dB awards 2009
Slika
irmscher vectra C GTS
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Pe okt 30, 2009 11:56 am

Kar nekaj jih je ki se vozijo okoli s 300HP+, je pa dejstvo da je osnova zelo trpežna, s preventivo pa trajajo dolgo tile motorji.

Če misliš novega S3 ne vem kako daleč so že s kiti, najde se že sigurno kaj, stari S3 pa ima samo večje injektorje in K04-023 turbino se mi zdi.

Beetle od Robide je tudi bil narejen na okoli 500HP.

Od mehanikov se pa tudi najde kakšen ki je sposoben dobro vse sestavit, ne da potem na valjih vse spušča :(
Zadnjič spremenil R 34 GT-R, dne Pe okt 30, 2009 12:02 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
RiDe hArD
 
PRODRIVE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2657
Pridružen: Pe jun 18, 2004 10:09 am

Napisal/-a PRODRIVE Pe okt 30, 2009 12:02 pm

zanima me za staro S3
CARPE IMPREZAM
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Pe okt 30, 2009 12:03 pm

PRODRIVE je napisal/-a:zanima me za staro S3


Ti to resno? :roll:
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 Pe okt 30, 2009 12:03 pm

R 34 GT-R je napisal/-a:
MAX CAVALLERA je napisal/-a:in kaj vse bi potreboval za kaj več,do kolk sploh zdrži tak motor,če menjaš še ojnice,bate ,IC in ostalo navlako,pa kdo to naredi res O.K.


injektorji, večja turbina, večji IC, motor sam zdrži 350HP, za kaj več je potrebno menjat ojnice, bati so OK serijski, drugače pa se da navit 1.8t na 400kW...


Naredit res ok ni niti tak problem, ČE SE NE ŠPARA TAM KJER SE NE SME. To je pa skor povsod, če govorimo, da mora avto držat brez nepotrebnega šraufanja.

Edini, ki je to sprobal na lastni koži (pa če bi še enkrat delal bi delal drugače) je bil Cicero.
Drugače je 1.8T motorček kar trpežen, čeprav 350hp ni dolgoročnih z serijskim motorjem in so to bolj pobožne želje kot kaj drugega.
Bati serijski? Ja dokler spuščaš kompresijo z debelejšo dihtungo, kar je pa spet bolj lovska rešitev. odvisno od konjev kam želiš prilesti in to se potem odloča, kako kompresijo se naredi.
motor se da navit veliko več kot 400KW ampak potem to ni več daily driver oziroma ni več odzivnosti, ki so jo fantje navajeni.

Pri nas se ravnokar dela na projektu S3 1.8T, ki bo dihal z dobrimi 500hp. Bo avto tudi za vsak dan.


Glede fanta, ki je začel temo;
- čip pa auspuh prineseta največ. Vse ostalo draži zgodbo...
Abbe; valji? ja, če imaš custom zgodbo in če znaš delati z avtom na valjih...Za serijske komponente v avtu ni potrebe po dragih urah na valjih, razne če se zmeniš z tunerjem, da ti to naredi "poceni".

Če je pa avto resno predelan, pa je definitivno potreben pro računalnik, ki ti omogoča marsikja več kot serijski (čeprav je serijski super)...
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
 
PRODRIVE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2657
Pridružen: Pe jun 18, 2004 10:09 am

Napisal/-a PRODRIVE Pe okt 30, 2009 1:02 pm

resno me zanimajo ti VAG motorji ker je že glih tema o tem ,sicer avtorju smetim temo,če lahko :?: ampak nisem zgleda tukaj edini,poleg zgornjih
CARPE IMPREZAM
 
Uporabniški avatar
kingroad
Novinec
 
Prispevkov: 199
Pridružen: Če sep 18, 2003 2:48 pm

Napisal/-a kingroad Pe okt 30, 2009 6:16 pm

corsa16v je napisal/-a:Ok, 2000 EUR je ravno toliko kot je avto vreden, tako da mislim nameniti max 1000 EUR za predelavo, se pravi najprej svetujete izpuh+downpipe, kasneje še čip in diverter valve, ker sem sam bolj neuk, me sedaj zanima kam se lahko obrnem za nakup in montažo teh stvari (bi bil fabi recimo okej izpuh in downpipe iz neta?), za diverter valve nimam pojma, čip st epa rekli Rsr?LP


izpuh, poglej na eBayu, mislim da čez 600eur nebi smel biti (komplet z downpipe-om)
diverte valve cca 100eur (kvalitetne dobiš pri SKN in RSR)
tlačni regulator cca 50eur (greš na porscheja)
kvaliteten remap ECUja cca 400eur (odvisno od tunerja)
priporočam še kakšen dober zračni filter.

skupaj cca: 1.200eur


lp
evo4fun
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Pe okt 30, 2009 6:20 pm

Kot ti je svetoval kingroad, za cenovni optimum pa poišči še kakšnega lokalnega auspuharja, ker tak fi, kot ti rabiš, še lahko strojno krivijo., ker bo veliko ceneje. Naj ti naredi 2 skoznja lonca, cev v loncu naj bo malenkost v konus, gledano proti izhodni luknji. (mogoče namig, fabipower, sam z njimi nimam izkušenj, sem pa slišal par pozitivnih argumentov)
RiDe hArD
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Napisal/-a peroRS Pe okt 30, 2009 7:07 pm

Jaz bi ti za ta letnik Octavie (nima ASR-a) najbolj priporočil SAMO čip. Imam izkušnje z RSR čipom (190KM, 285Nm) tako z navadno 1.8T (isti letnik kot tvoja) ter tudi s faceliftano karavan 4x4 letnik 2002 in lahko ti povem, da avto rata prava zverina. :twisted:
Sploh FWD tastare 00', ker nimajo neke velike teže (ca. 1250kg).

Vse ostale predelave te udarijo po žepu pa tudi izkoristek vseh konj postane vprašljiv, 1. in 2. prestava z malo preveč težko nogo brez ASR-a vrtita v prazno :___o


Da skrajšam post...daj čipat, pa če ti pol rata premal se lahko spustiš v podroben tuning motorja in ostalih komponent.

Čipana 1.8T:
http://www.youtube.com/watch?v=sDNf-8EZCGc

lp 8)
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov