1. obljubljajo precejsen prirastek - upostevaj pa, da ima tale TSI ze serijsko prek 130 konj
Definitivno bo bolj obremenjena sklopka, svetoval pa bi tudi kak zavorni upgrade.
2. glede garancije se dogovori z pooblascenim serviserjem. Marsikdo dandanes, ko optimizacija motorjev ni vec tak tabu, ponuja garancijo tudi v primeru zmerne predelave motorja.
3. v primeru prijave predelave bos kasiral visji registracijski razred (govorim napamet: cca 150 EUR vec vsako leto).
Zdaj pa se takole, med brati:
- vsak remap obstojecega ECUja je neviden na zunaj. Vprasanje pa je kako je z pooblascenimi servisi in njihovimi testerji. Obstaja tudi precejsnja verjetnost, da bos dobil ob vsakem upgradeu softwarea nazaj privzet ECU (kar pomeni, da bo predelana mapa povozena). Ena od resitev je "piggyback racunalnik" z locenim ECUjem, ki pa je praviloma drazji. Zadeva je fizicno vidna, stvar proizvajalca pa je, kako je z namestitivijo tega boxa. Precej jih danes ponuja enote, ki so enostavno vgradljive in omogocajo priklop na privzete konektorje...
Se tole - s serviserjem se morda lahko tudi dogovoris za delno izgubo garancije - tako bos imel v primeru napake zaradi "cipanja" se vedno krito vse, kar spada v okvir stvari, ki niso vezane neposredno na motor oz. njegov racunalnik...
LpF