R 34 GT-R je napisal/-a:
Normalen tuner te bo seznanil s stanjem komponent ali bo celo odrekel čipanje
x2
R 34 GT-R je napisal/-a:
Normalen tuner te bo seznanil s stanjem komponent ali bo celo odrekel čipanje
vojkostar je napisal/-a:in kako nj bi tuner vedu v kakšnem stanju je avto?
mašina je lahko čist suha itd ap redno servisiran, ap ti bo odneslo vsevkup, mnde ja ne grejo tunerji razkopavat turbine, sklopke in glave motorja?
vojkostar je napisal/-a: ...lahk sam danijeve zvezde pokličeš
vojkostar je napisal/-a:Lepa lepa
Jerch_ je napisal/-a:vojkostar je napisal/-a:Lepa lepa
če ti vgrajuješ v avto uporčke zapakirane v škatlice ali pa obiskuješ tunerje, ki neznajo drugega kot kopirati heckane mape, potem pač nimaš izkušenj in neveš kaj dela pošten tuner. in zato tudi ne podpiraš, da nekoga plačaš malenkost več kot par 10eu. nič nimam proti temu, ampak ne soliti pameti, da se z dobro diagnostiko in izkušnjami
Jerch_ je napisal/-a:če ti vgrajuješ v avto uporčke zapakirane v škatlice...
... tako, da vozi naprej kakor želiš, čipano nečipano ali z uporčki.. samo pozanimaj se o čem govoriš
CSS Tuning je napisal/-a:Jerch_ je napisal/-a:vojkostar je napisal/-a:Lepa lepa
če ti vgrajuješ v avto uporčke zapakirane v škatlice ali pa obiskuješ tunerje, ki neznajo drugega kot kopirati heckane mape, potem pač nimaš izkušenj in neveš kaj dela pošten tuner. in zato tudi ne podpiraš, da nekoga plačaš malenkost več kot par 10eu. nič nimam proti temu, ampak ne soliti pameti, da se z dobro diagnostiko in izkušnjami
Vojkostar je čipal pri meni in tisto s heckanimi mapami(karkoli to že pomeni), leti na mene.
Kaj je za tebe pošten tuner?
Kaj so pošteni tunerji v Sloveniji naredili za svoje stranke?
Tisto, kar mi imamo in lahko storimo za svoje stranke, nima nihče v naši državi in tudi daleč zunaj nje ne.
LP!
Alen
vojkostar je napisal/-a:brat je dal pri seatu na uradnem servisu za čiščenej turbine 300€, sam pucanje ni zadost, treba še mal prevert če ma turbina luft, zmert tlak. pa turbina je še pocen, pol mamo kle šobe in pumpo, šobe se da obnovit je prec 600€ samo šravfanje in testiranje pa okol 200€ za 4 kom, kako boš bosch pumpo preveru nevem, sigurno pa ni pocen, potem lahko še glavo odpreš da vidiš če dobro tesni pa da niso kake rajse, pa da ni vse zažgano in polno saj (na ventilih recimo)
tko da temeljito prevrjanje avta za tako ceno tuninga ni.
verjamem pa da bi ti to kdo naredil za ene 2 al pa 3 jurje
need 4 speed je napisal/-a:A lahko prosm tale graf mal bolj podrobno razložiš?? (prosim ne vzet to kot zajebavanje, ampak me res zanima)
Če prav razumem da turbina največ pritiska pri nižjih obratih (recimo1500-2000 rpm dizl motorja) in polnem plinu?? Z večanjem obratov ta pritisk potem rahlo pade, nato se spet povzpne, a ne do takšne vrednosti, kot je bil na začetku?? To uravnava nek wastegate ventil ane??
Torej je turbo najbolj obremenjen pri teh nižjih obratih in veliko gasa (npr. vožnja v hud klanec z nizkimi obrati in gasom "do daske")?
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 36 gostov