Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: Chip tuning da ali ne ?

Napisal/-a peroRS Sr jan 26, 2011 10:16 am

R 34 GT-R je napisal/-a:
Normalen tuner te bo seznanil s stanjem komponent ali bo celo odrekel čipanje


x2 ;)
 
Uporabniški avatar
vojkostar
Uporabnik
 
Prispevkov: 934
Pridružen: Pe jun 23, 2006 11:12 pm

Re: Chip tuning da ali ne ?

Napisal/-a vojkostar Sr jan 26, 2011 1:18 pm

in kako nj bi tuner vedu v kakšnem stanju je avto?
mašina je lahko čist suha itd ap redno servisiran, ap ti bo odneslo vsevkup, mnde ja ne grejo tunerji razkopavat turbine, sklopke in glave motorja?
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Re: Chip tuning da ali ne ?

Napisal/-a Jerch_ Sr jan 26, 2011 2:53 pm

vojkostar je napisal/-a:in kako nj bi tuner vedu v kakšnem stanju je avto?
mašina je lahko čist suha itd ap redno servisiran, ap ti bo odneslo vsevkup, mnde ja ne grejo tunerji razkopavat turbine, sklopke in glave motorja?



zelo lahko, če zna narediti pravo diagnostiko..
poleg tega, pa lahko za majhen denar pošlješ tudi turbino na diagnostiko in ti tako kot pri optiki povejo koliko odstopajo vrednosti in če so še v mejah normale..

zato pa se ločijo tunerji, ki le naložijo heckan program in tisti, ki se ti malo bolj posvetijo..
 
Uporabniški avatar
vojkostar
Uporabnik
 
Prispevkov: 934
Pridružen: Pe jun 23, 2006 11:12 pm

Re: Chip tuning da ali ne ?

Napisal/-a vojkostar Sr jan 26, 2011 8:47 pm

da ti bo nekdo za 500 ali 700€ razkopavav mašino.......sanja svinja kukuruz, par jurčkov mogoče.
turbian tud pri 300k km lahko čist lepo dela, noben pa ne garantira da bo po tuningu, enako je z ostalimi komponentami, kako boš pa šobe in pumpo z poslušanjem ocenu kok so dobre pa kolk bojo še zdržale? lahk sam danijeve zvezde pokličeš :D
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Re: Chip tuning da ali ne ?

Napisal/-a hippo Če jan 27, 2011 8:28 am

vojkostar je napisal/-a: ...lahk sam danijeve zvezde pokličeš :D

Tudi Danny ne ve, ker zelo rad gembla, tako da bi tudi on samo ugibal. :lol:
 
Uporabniški avatar
vojkostar
Uporabnik
 
Prispevkov: 934
Pridružen: Pe jun 23, 2006 11:12 pm

Re: Chip tuning da ali ne ?

Napisal/-a vojkostar Če jan 27, 2011 9:28 am

Lepa lepa :D
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Re: Chip tuning da ali ne ?

Napisal/-a Jerch_ Pe jan 28, 2011 1:17 am

vojkostar je napisal/-a:Lepa lepa :D


če ne veš.. ti povem samo to, da odstranitev turbine, čiščenje (zaradi zapacanja) in testiranje in nazaj namestitev stane za avte o katerih tukaj govorimo 150eu. pri diagnostiki se z lahkoto ugotovi, da je nekaj narobe oz. da je zapacana. in dalje po čiščenju in ponovni diagnostiki pri strokovnjakih bi ugotovili morebitne poškodbe lopatic in drugo. mojemu kolegu so ugotovili mikroskopsko razpoko in mu potem menjali tisti del.
Poleg tega lahko pri pooblaščenih serviserjih b*scha daš prečistiti vbrizgalni sistem in verjami, da se to pri starem zakajenem dizlu še kako pozna.

če ti vgrajuješ v avto uporčke zapakirane v škatlice ali pa obiskuješ tunerje, ki neznajo drugega kot kopirati heckane mape, potem pač nimaš izkušenj in neveš kaj dela pošten tuner. in zato tudi ne podpiraš, da nekoga plačaš malenkost več kot par 10eu. nič nimam proti temu, ampak ne soliti pameti, da se z dobro diagnostiko in izkušnjami ne zazna napak. kakšne pa so te napake lahko odkrijejo strokovnjaki.. ki pa niso poceni. niso pa že spet tako bajno dragi kot streljaš. tako, da vozi naprej kakor želiš, čipano nečipano ali z uporčki.. samo pozanimaj se o čem govoriš
 
Uporabniški avatar
CSS Tuning
Novinec
 
Prispevkov: 137
Pridružen: To apr 20, 2010 8:11 am
Kraj: Smarje pri Jelsah

Re: Chip tuning da ali ne ?

Napisal/-a CSS Tuning Pe jan 28, 2011 6:56 am

Jerch_ je napisal/-a:
vojkostar je napisal/-a:Lepa lepa :D

če ti vgrajuješ v avto uporčke zapakirane v škatlice ali pa obiskuješ tunerje, ki neznajo drugega kot kopirati heckane mape, potem pač nimaš izkušenj in neveš kaj dela pošten tuner. in zato tudi ne podpiraš, da nekoga plačaš malenkost več kot par 10eu. nič nimam proti temu, ampak ne soliti pameti, da se z dobro diagnostiko in izkušnjami


Vojkostar je čipal pri meni in tisto s heckanimi mapami(karkoli to že pomeni), leti na mene.
Kaj je za tebe pošten tuner?
Kaj so pošteni tunerji v Sloveniji naredili za svoje stranke?

Tisto, kar mi imamo in lahko storimo za svoje stranke, nima nihče v naši državi in tudi daleč zunaj nje ne.

LP!

Alen
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Re: Chip tuning da ali ne ?

Napisal/-a hippo Pe jan 28, 2011 7:33 am

Jerch_ je napisal/-a:če ti vgrajuješ v avto uporčke zapakirane v škatlice...
... tako, da vozi naprej kakor želiš, čipano nečipano ali z uporčki.. samo pozanimaj se o čem govoriš


Tukaj si povedal samo to, da ti ne veš o čem govoriš.
Tudi ti se malo pozanimaj o tuningboxih, potem pa piši o njih. :roll: :nae
 
Uporabniški avatar
vojkostar
Uporabnik
 
Prispevkov: 934
Pridružen: Pe jun 23, 2006 11:12 pm

Re: Chip tuning da ali ne ?

Napisal/-a vojkostar Pe jan 28, 2011 3:38 pm

brat je dal pri seatu na uradnem servisu za čiščenej turbine 300€, sam pucanje ni zadost, treba še mal prevert če ma turbina luft, zmert tlak. pa turbina je še pocen, pol mamo kle šobe in pumpo, šobe se da obnovit je prec 600€ samo šravfanje in testiranje pa okol 200€ za 4 kom, kako boš bosch pumpo preveru nevem, sigurno pa ni pocen, potem lahko še glavo odpreš da vidiš če dobro tesni pa da niso kake rajse, pa da ni vse zažgano in polno saj (na ventilih recimo)
tko da temeljito prevrjanje avta za tako ceno tuninga ni.
verjamem pa da bi ti to kdo naredil za ene 2 al pa 3 jurje
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Re: Chip tuning da ali ne ?

Napisal/-a Jerch_ Pe jan 28, 2011 6:28 pm

CSS Tuning je napisal/-a:
Jerch_ je napisal/-a:
vojkostar je napisal/-a:Lepa lepa :D

če ti vgrajuješ v avto uporčke zapakirane v škatlice ali pa obiskuješ tunerje, ki neznajo drugega kot kopirati heckane mape, potem pač nimaš izkušenj in neveš kaj dela pošten tuner. in zato tudi ne podpiraš, da nekoga plačaš malenkost več kot par 10eu. nič nimam proti temu, ampak ne soliti pameti, da se z dobro diagnostiko in izkušnjami


Vojkostar je čipal pri meni in tisto s heckanimi mapami(karkoli to že pomeni), leti na mene.
Kaj je za tebe pošten tuner?
Kaj so pošteni tunerji v Sloveniji naredili za svoje stranke?

Tisto, kar mi imamo in lahko storimo za svoje stranke, nima nihče v naši državi in tudi daleč zunaj nje ne.

LP!

Alen


hehe.. ne se razburjati. pač povedal sem svoje mnenje, glede nato, da se po tej temi govori, da se neda narediti neko pribljižno diagnostiko stanja vozila pri recimo 190.000km.
ker je smešno, da se s tem odvrača ljudi od čipanja. ti pa ki se s tem ukvarjaš lahko lepo poveš, da je to res. ker tudi če nekdo čipa avto pri teh kilomerih se napake, ki jih avto že ima ne bodo nujno pokazale zaradi čipanja prej ali bodo zato še hujše. kot prvič vemo vsi, da se lahko tudi čipan avto vozi s popolnoma enako obremenitvijo, če pa se že izkorišča tistih 20% več moči in navora se to spet ne dela non stop. lahko da samo zelo redko in to pomeni, da za voznike, ki vozijo normalno in upoštevajo neka pravila sploh ni korelacije med čipanjem in okvarami.

ko sem jst dal čipati svoj avto je bilo zelo malo ponudnikov. boxi so bili le uporčki, ki so lagali in zalivali motor. učinki so bili znani, še najmanj pozitivni kar se tiče moči.
o kvaliteti tuninga lahko govorim jst po 220.000km prevoženih. in začuda, če si prebereš vse moje poste nikoli nisem omenil kje sem čipal. omenil pa sem, da štejem kot čipanje predvsem storitev in izpolnitev žwljw stranke. moje so se izpolnile. upam, da tudi ti delaš dobro in so stranke zadovoljne, ker je to tudi najbolj pomembno.
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Re: Chip tuning da ali ne ?

Napisal/-a Jerch_ Pe jan 28, 2011 6:34 pm

vojkostar je napisal/-a:brat je dal pri seatu na uradnem servisu za čiščenej turbine 300€, sam pucanje ni zadost, treba še mal prevert če ma turbina luft, zmert tlak. pa turbina je še pocen, pol mamo kle šobe in pumpo, šobe se da obnovit je prec 600€ samo šravfanje in testiranje pa okol 200€ za 4 kom, kako boš bosch pumpo preveru nevem, sigurno pa ni pocen, potem lahko še glavo odpreš da vidiš če dobro tesni pa da niso kake rajse, pa da ni vse zažgano in polno saj (na ventilih recimo)
tko da temeljito prevrjanje avta za tako ceno tuninga ni.
verjamem pa da bi ti to kdo naredil za ene 2 al pa 3 jurje


bea je le ena (dražjih) ponudnikov čiščenja, kjer preverijo še ostale stvari kot si jih omenil, pa je cenejša kot si navedel. na stvari se ne spoznam, imam pa srečo, da mi avto popravlja kolega in mi pač po potrebi razloži zakaj se gre. glede na to, da sem dal očistiti turbino in moj kolega menjat lopatice na njej pribljižno poznam cene.

sicer pa da se vrnem na temo. ni razloga, da bi koga kar apriori odvračal od chip tuninga. seveda pa je pametno, da se ve pribljižno v kakšnem stanju je motor in vitalni deli. naj pove kakšen tuner če to lahko diagnosticira za manj kot 2000eu. vsaj pribljižno
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Chip tuning da ali ne ?

Napisal/-a pskoda Pe jan 28, 2011 6:49 pm

Če greš avto čipat je logično da ga zaradi prirastka moči, se pravi da ga bo večina tudi iskoristila drugače je škoda tistega denarja. Zdaj če se splača avto z +190kkm čipat ne vem osebno ga sigurno ne bi in bi raje molil da bi čim dlje delal, razen če ni obnovljen komplet motor.
Ecotuning je pa druga stvar, tam se pa gleda na porabo ne pa v pridobljeni moči, ki seveda tudi je malenkostna.
Moje mišljenje

ps: vsako stvar, ki jo naviješ sigurno bolj trpi pa ni važno kaj je - računalnik, avto, tudi če žensko bolj teraš bo prej pregorela :D
 
Uporabniški avatar
vojkostar
Uporabnik
 
Prispevkov: 934
Pridružen: Pe jun 23, 2006 11:12 pm

Re: Chip tuning da ali ne ?

Napisal/-a vojkostar Pe jan 28, 2011 8:01 pm

problematična so večinoma razna importana vozila z magičnimi 130 150 ali 160k km, katera jih imajo običajno mnogo več, potem se pa dogaja da po tuningu kmalu spustijo dušo (pumpa, šobe, turbina), to mislim da ni tunerja ki nebi imel kakega problematičnega primera
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Re: Chip tuning da ali ne ?

Napisal/-a Jerch_ Pe jan 28, 2011 11:06 pm

no pa smo le prišli do zaključka.. chip tuning ni primeren torej, če se tistih extra 20% neprestano izkorišča. potem smo že v štartu zgrešili. če pa ima govorim na pamet avto srednjega razreda s turbino 200konj, pa nevem kje in kako boste izkoriščali po čipanju 245KM neprestano.. no da se, ampak ne ravno pogosto.
drugo je, ko ljudje čipajo avte z 1,6 tone suhe mase in imajo v osnovi 100KM.
kot sem omenil, ga ni razloga, da nebi sam čipal avta. problemi, ki sem jih imel so posledica moje neumnosti in standardnim napakam mojega motorja in sicer odpoved LMM- merilca pretoka zraka. če bi avto vozil sam ali pa točno poznal zgodovino bi mi bilo vseeno kdaj bi ga dal čipat, pri 100.000 ali 150.000 ob predpostavki, da tej extra konji nebi bili prevečkrat uporabljeni. in ja čipat se daje avte tudi zato, da lahko tistih 5x na leto ko se vozim izven AC koga brez tveganja prehitim ter mi hkrati avto manj pije in ima več navora v obratih kjer ga največ uporabljam. je pa res, da če bi moral v vrhnjiški klanec voziti 10min cigla gas pred čipanjam mi čipanje nebi nič pomagalo. no mogoče na kratek rok, potem pa bi bilo tako kot je pri palci.. vsaka ima namreč 2 konca :D al pa pri babi če hočete ;)
 
buhti
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 662
Pridružen: Sr jan 19, 2011 10:28 pm

Re: Chip tuning da ali ne ?

Napisal/-a buhti Pe jan 28, 2011 11:13 pm

No sej pri meni je tako, pač imam tistih 100 kojn, ki bi jih s chipom spravu na 135 in še 60Nm več bi imel. Nebi sedaj jest to skos do podna tišal (že zdej ne, imam pa povprečno porabo 5.5-6l/100km/h), ampak ko pohodš da lepo potegne avto, da brez problema prehitevaš ane... Čeprou se že s temi 100km da lepo prehitevat.
Slika
 
Uporabniški avatar
vojkostar
Uporabnik
 
Prispevkov: 934
Pridružen: Pe jun 23, 2006 11:12 pm

Re: Chip tuning da ali ne ?

Napisal/-a vojkostar So jan 29, 2011 12:21 pm

čipanje je gut, ker imaš pri nižjih obratih več moči, avto je bl živ, sploh pri prehitevanju. glede teranja u podn je pa tko da boš čipanga in nečipanga prej al slej skuru če bo noga skoz u podn in obratomer do konca
 
Uporabniški avatar
CSS Tuning
Novinec
 
Prispevkov: 137
Pridružen: To apr 20, 2010 8:11 am
Kraj: Smarje pri Jelsah

Re: Chip tuning da ali ne ?

Napisal/-a CSS Tuning So jan 29, 2011 5:14 pm

Če se vozilo diagnosticira pred tuningom se vidijo določene napake.
Recimo, če je turbo umazan ali če štangca od N75 ventila šteka.
Ker je pri turbo vozilih, turbo vedno najšibkejši člen ga je treba preveriti.

Tudi tovarniške nastavitve krmiljenja turbine niso dobre.
Pri večini vozil 1.9 in 2.0 TDI vozil VAG skupine, turbo naredi špičko pri pritisku in to ni preveč zdravo za turbino.
Spodaj sta dva diagnostična loga turbine. Eden pred optimizacijo drugi po njej.Kilometri 170.000 km.
Priponke
Octavia Turbo po optimizaciji.jpg
Octavia Turbo bez optimizacije.jpg
 
need 4 speed
Novinec
 
Prispevkov: 403
Pridružen: Ne sep 06, 2009 9:17 am

Re: Chip tuning da ali ne ?

Napisal/-a need 4 speed So jan 29, 2011 6:08 pm

A lahko prosm tale graf mal bolj podrobno razložiš?? (prosim ne vzet to kot zajebavanje, ampak me res zanima) :)
Če prav razumem da turbina največ pritiska pri nižjih obratih (recimo1500-2000 rpm dizl motorja) in polnem plinu?? Z večanjem obratov ta pritisk potem rahlo pade, nato se spet povzpne, a ne do takšne vrednosti, kot je bil na začetku?? To uravnava nek wastegate ventil ane??
Torej je turbo najbolj obremenjen pri teh nižjih obratih in veliko gasa (npr. vožnja v hud klanec z nizkimi obrati in gasom "do daske")?
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5036
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: Chip tuning da ali ne ?

Napisal/-a sašo5 So jan 29, 2011 6:17 pm

need 4 speed je napisal/-a:A lahko prosm tale graf mal bolj podrobno razložiš?? (prosim ne vzet to kot zajebavanje, ampak me res zanima) :)
Če prav razumem da turbina največ pritiska pri nižjih obratih (recimo1500-2000 rpm dizl motorja) in polnem plinu?? Z večanjem obratov ta pritisk potem rahlo pade, nato se spet povzpne, a ne do takšne vrednosti, kot je bil na začetku?? To uravnava nek wastegate ventil ane??
Torej je turbo najbolj obremenjen pri teh nižjih obratih in veliko gasa (npr. vožnja v hud klanec z nizkimi obrati in gasom "do daske")?

najboljšo predstavo dobiš, ko enkrat voziš avto, ki ima vgrajen bost števec (golf V 170ps) ga ima od serijskih vozil (tisti dodatno vgrajeni so boljši/bolj pregledni)od 1200 rpm pa polni že na polno - 1500-1700 pa že motor expoatira dodaten pritisk, zato takrat cagr tudi pade (enako rec. ko voziš na 80% moči)

ta, je lep primer in zelo učinkovit/točen

Slika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 36 gostov