brett je napisal/-a:Hvala za prve odgovore!
Citiram: ...Obstaja tudi precejsnja verjetnost, da bos dobil ob vsakem upgradeu softwarea nazaj privzet ECU (kar pomeni, da bo predelana mapa povozena)...
Ali to laično rečeno pomeni, da mi "formatira" nastavitve (KM oz. kw in navor) na tovarniške. In je potem potrebno "jovo na novo".
Še tole:
Pa je nujno prijavit pri reg. vozila, da je čipan (kaka kazen, če te dobijo?) ali ne?
Ker če ni, bi itak stvar zamolčal.
Glede garancije: če prav razumem, bi v primeru čipanja izgubil le garancijo na motor, ostalo velja naprej??!
Ker gre se mi za to t.i. splošno 2-letno garancijo (na vso vozilo), da ostane. Posamezni sklopi so pa itak še dlje. + prodajalec mi je obljubil, da če bom k njim vozil vozilo na servise, da mi lahko t.i. splošno garancijo podaljšajo vsako leto za leto dni (max. do 5 let).
Aja: ali se čipa lahko manj kot je max možno? Npr. za mojega iz 122KM na 162KM = MAX. Jaz pa bi si npr. želel manj?
Hvala 100x vsem
Glede prvega citata - tocno tako. Delno lahko resis problem tako, da predelovalca poprosis, da ti shrani predelano mapo in ti jo vnovic nalozi, ko je potrebno. Ce bos imel s tem tezave enkrat letno ti bo verjetno to storil brezplacno...
Nujno ni nic - kazen pa bos, v primeru, da te dobijo, seveda placal. Verjetnost, da se to zgodi pa je (zaenkrat) relativno nizka. V primeru, da ti gre sklopka zaradi povecanega navora, je ne bos mogel uveljavljati pod garancijo. Enako velja za ves pogonski sklop vozila.
"Cipa" - oz. predela se lahko mapo povsem po zeljah - zavedaj pa se, da so ti specificni posegi, ko se mapo dela prilagojeno uporabniku (zame osebno tudi edini pravi "remap") nakoliko drazji, saj si je za to potrebno vzet nekaj vec casa. Z obzirom na to, da ima 1.4 TSi izredno lepo krivuljo navora in moci, se jaz na tvojem mestu ne bi kaj zelo igral. Pred tem pa bi ti vsekakor svetoval obisk kakega specificnega foruma namenjenega doticnemu problemu in se tam pozanimal o konkretnih receh - glede na tvoj avtomobil.
LpF