Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody To nov 03, 2009 6:32 pm

sejjaretun je napisal/-a:
im nobody je napisal/-a:jaz mam 1.9 tdi 110 prevoženih 215 vendar mašina servisirana redno na 15.000 nič ne kadi ali pije olja...zanima me kok je rizika za čipat

te masine se dajo navit do 150hp in so odlicne,trpezne.ce bi bil moj,bi ga cipal ce bi mel 300k prevozenih (pogoj da je redno servisiran).odlocitev je tvoja.kolega je cipal, pri istem tipu kot jaz,golfa s to masino in nikoli ni mel tezav.


kaj pa sklopka in vztrajnik
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
en3rgie
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 720
Pridružen: Ne jan 04, 2009 10:41 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a en3rgie So nov 07, 2009 11:51 am

Da ne odpiram nove teme .. zanima me za cipanje BMW 320d E91, prevozenih ima 180k. Je pa avtomatik .. zdej me pa zanima kako je kej s cipanjem avtomatikov ? je enako kot pri rocnih menjalnikih ali je kaj drugace ? so kaksni problemi potem ?
 
Uporabniški avatar
jurcek3
Novinec
 
Prispevkov: 305
Pridružen: Če nov 01, 2007 9:04 pm

Napisal/-a jurcek3 Ne nov 08, 2009 4:05 pm

po chipanju je fajn dat karbonsko sklopko ker pri originalni rado pride do spodrsavanja, to znajo fajn ustimat pri sintarju, in seveda je fajn zamenjat intercooler in ob rednem vdrzevanju more laufat kot urca...
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Ne nov 08, 2009 4:32 pm

jurcek3 je napisal/-a:po chipanju je fajn dat karbonsko sklopko ker pri originalni rado pride do spodrsavanja, to znajo fajn ustimat pri sintarju, in seveda je fajn zamenjat intercooler in ob rednem vdrzevanju more laufat kot urca...


Na čipanje se avtomobili različnih proizvajalcev različno odzivajo oz. njihovi pogonski sklopi, včasih se tudi pri bolj odpornih proizvajalcih pojavi kakšna serija(sploh prve serije novih modelov), ki ji večja obremenitev škoduje.

@en3rgie, pri teh menjalnikih je pametno prit do kakšne izvorne informacije koliko navora je menjalnik sam sposoben prenest. Oz. če je tuner kvaliteten mora o tem vedet dovolj sam.
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
sejjaretun
Uporabnik
 
Prispevkov: 911
Pridružen: Ne feb 10, 2008 9:28 pm
Kraj: Wien

Napisal/-a sejjaretun Ne nov 08, 2009 6:08 pm

Gyga je napisal/-a:Eno vprasanje glede originalne mape.

Ce si zelis pri tunerju naloziti nazaj originalno mapo, ti nalozi dejansko tvojo mapo s tvojega avta (ki je bila nalozena pred remap-om)?

Lp,
D

ta recimo pri katerem jst cipam,vgradi popolnoma nov cip,na njega nalozi novo mapo.starega ti zadrzis.tko da potem ce se odlocis da vrnes nazaj,gre ta stari cip nazaj.je pa brezplacna vrnitev v orig.stanje.
in nobody je napisal/-a:kaj pa sklopka in vztrajnik

odvisno v kaksnem sta stanju,jst recimo se nisem menjal,nic ne drsi.kolega tudi se ni menjal.je pa dobro prevlect z karbonom kot je ze nekdo napisal.
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Ne nov 08, 2009 6:57 pm

Karbonska obloga na lameli je vmesna stopnička, sila košare ostane enaka, fi lamele tudi, material ki ga da Sinter gor zdrži veliko večje toplotne obremenitve, to je vse. Tudi sam imam drugo oblogo, športna sklopka pač premalo traja :(
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
en3rgie
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 720
Pridružen: Ne jan 04, 2009 10:41 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a en3rgie Po nov 09, 2009 1:26 pm

R 34 GT-R pri SKN-U So mi obljubili iz 164KM (340Nm) na 200KM (420Nm) pri RSR-U pa 185KM .. kako to da pri SKNu tuk vec kot pri RSRu
 
Dj Big
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 787
Pridružen: Če apr 02, 2009 6:52 pm
Kraj: LJ-Polje

Napisal/-a Dj Big To nov 10, 2009 12:23 am

en3rgie je napisal/-a:R 34 GT-R pri SKN-U So mi obljubili iz 164KM (340Nm) na 200KM (420Nm) pri RSR-U pa 185KM .. kako to da pri SKNu tuk vec kot pri RSRu


Verjetno zaradi navora. Kokr sm gledu eni čipi dajo več konjev pa manj navora eni pa pač manj konjev več navora. Nism pa to posto če gdo ve nej potrdi 8)
 
Uporabniški avatar
blackmagic
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 504
Pridružen: Po okt 23, 2006 11:14 am
Kraj: Fram

Napisal/-a blackmagic To nov 24, 2009 9:21 am

Če je že kje bilo se opravičujem :oops:
Čipanje in DPF filter?
Je kdo čipal, ki ima ta filter in ali so lahko kakšni problemi ? 8)
Who cares about
the shining of the sun
when the earth is black
\,,/ 666 \,,/
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis To nov 24, 2009 9:34 am

blackmagic je napisal/-a:Če je že kje bilo se opravičujem :oops:
Čipanje in DPF filter?
Je kdo čipal, ki ima ta filter in ali so lahko kakšni problemi ? 8)


nekaj malega o tem je omenjeno v tej temi:
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... 53c7cc5251
 
Jurchi
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 699
Pridružen: Pe jul 18, 2003 9:55 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Jurchi To nov 24, 2009 10:51 am

Če so mape delane za DPF/FAPverzije potem ni problema.....nekaj časa nazaj pa je bilo več težav s tem.

Moj nasvet je da čipaj pri nekom, ki je preverjeno delal točno tvoj model s fitrom sajastih delcev, ker v nasprotnem primeru boš imel en kup težav z motrono diagnostiko (konstanto meče ven napake).

Lahko pa neridš tko kot kakšni talenti, ki DPF odstranijo in potem se jim izpuh spremeni v dimnik.

Res je, da ti DPF, FAP prej zabaše ampak čiščenje zelo pomaga in se lahko voziš doooolgo brez problema.

Glede karbonske lamele pa tole.....sklopke, ki niso dovolj predimenzionirane bojo spodrsavala ne glede na karbonsko oblogo (tako da me govorit, da ti sinterjeva obloga reši ta problem).....problem je v prešvoh potisni plošči.

In ravno ta zadeva je npr pri nekaterih peugeotih na udaru......dvomasni vztrajnik, ki posledično še bolj trpi zaradi spodrsavanja sklopke in pa sama sklopka.
 
Uporabniški avatar
mitja1987
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Po jul 03, 2006 6:39 pm

Napisal/-a mitja1987 Pe dec 04, 2009 3:36 pm

lp!
mene pa zanima če ima kdo izkušnje z čipanjem VW GOLF VI 2.0 TDI 110KM??
 
Uporabniški avatar
beemveempet
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 36
Pridružen: Pe dec 04, 2009 9:30 pm
Kraj: Bogenšperk

Napisal/-a beemveempet So dec 05, 2009 12:09 am

blackmagic je napisal/-a:Če je že kje bilo se opravičujem :oops:
Čipanje in DPF filter?
Je kdo čipal, ki ima ta filter in ali so lahko kakšni problemi ? 8)


Problemov ni. Jaz imam čipanega 535d na 350 KS in oče Q7 3.0 tdi (285 KS), oba z DPF filtri, oba blizu 100k km in brez težav.

Slišak sem, da edino PSA modeli HDI (pa še to zelo omejena serija) modeli so imeli serijsko napako (postopek regeneracije se ni izvajal pravilno). Vzroki, zamašeni filtri, okvare turbin pri cca. 50.000 km (v Nemčiji je ogromno 407, ki imajo 2. turbino že pri manj kot 100.000 km). Čipiranje teh modelov je to hibo samo še poudarilo.

Bratranec je dal v Angliji čipirati svojega 407 HDI (1. lastnik), avto se je po menjavi aditiva za DPF (mislim, da na nekje okoli 50.000 km) začel nekoliko čudno, kot bi ga vsake toliko časa nekaj "dušilo". V garanciji so mu zamenjali črpako goriva, šobe, na koncu tudi turbino in ni bilo nič bolje. Na pooblaščenem Peugeot servisu so "vgradili čip", češ da bi to pomagalo. Avto je šel bolje, vendar je po nekaj 100 km prišlo do okvare turbine. Ko so stvar podrobneje pregledali so videli, da je bil DPF filter povsem zamašen... Na nemških forumih govorijo že nekaj časa o tej težavi.
. . . . . .
Zakaj biti porno zvezda ne more biti vrlina?
. . . . . . . . . . . . . .
 
Uporabniški avatar
SAVINJCAN
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3780
Pridružen: To avg 30, 2005 8:09 pm

Napisal/-a SAVINJCAN So dec 05, 2009 6:20 am

Dj Big je napisal/-a:
en3rgie je napisal/-a:R 34 GT-R pri SKN-U So mi obljubili iz 164KM (340Nm) na 200KM (420Nm) pri RSR-U pa 185KM .. kako to da pri SKNu tuk vec kot pri RSRu


Verjetno zaradi navora. Kokr sm gledu eni čipi dajo več konjev pa manj navora eni pa pač manj konjev več navora. Nism pa to posto če gdo ve nej potrdi 8)


Pri RSR-u je pri 185KM 380Nm navora, pri SKN pa pri 200kM 420 NM navora, ampak to je stufe 2 varianta pri SKN, lahko izbereš tudi stufe 1
 
Uporabniški avatar
brett
Novinec
 
Prispevkov: 296
Pridružen: Če okt 02, 2008 11:38 am

Napisal/-a brett Sr jan 06, 2010 3:18 pm

Zdravo!

Zadnje tedne razmišljam, da bi si tudi sam malce" predelal" svoj avto, kar se tiče "čipanja". In sicer gre za VW golf VI 1.4TSI 90kw (122KM). Na RSR strani so zapisani tile podatki:
KM - kw - navor
1.4 TSI: zdaj: 122 - 90 - 200
kasneje: 162 - 119 - 250

Avto ima 12700km, star je 8 mesecev.

In sedaj vprašanja:

1. Kako se obnese čipanje za ta motor in pogonski sklop? Je primerno ali bi bilo treba še kaj menjati? Če, kaj!?
2. Avto je pod garancijo. Jo izgubim, če dam čipat?
3. Registracija? Je enaka ali se mi poveča? Moram povedati za čipanje?

Res hvala za odgovore. Morda so kod že za regist.+garan. že podani odg, a jaz nisem zasledil ali pa sem spregledal

PS: želim pa konkretne odgovore. Ker so vprašanja tudi taka.
:roll:
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

Napisal/-a Patrik_A3 Sr jan 06, 2010 4:15 pm

ne pozabi,da če ti bo kaj crknilo na motorju,ti garancija nebo krila,če bo avto čipan. govorim ker imam sam tourana čipanega in sem že dobil info s servisa da motor več sedaj nima garancije.
Slika One day......BACK TO BLACK! Slika
 
Uporabniški avatar
error 90
Uporabnik
 
Prispevkov: 1043
Pridružen: Ne nov 23, 2008 1:29 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a error 90 Sr jan 06, 2010 4:19 pm

Kako pa vejo da je čipan? K to to samo neka "škatlica" in če pride do kake pizdarije samo ven vzameš? To sem slišal.
Slika
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Sr jan 06, 2010 4:47 pm

1. obljubljajo precejsen prirastek - upostevaj pa, da ima tale TSI ze serijsko prek 130 konj ;) Definitivno bo bolj obremenjena sklopka, svetoval pa bi tudi kak zavorni upgrade.

2. glede garancije se dogovori z pooblascenim serviserjem. Marsikdo dandanes, ko optimizacija motorjev ni vec tak tabu, ponuja garancijo tudi v primeru zmerne predelave motorja.

3. v primeru prijave predelave bos kasiral visji registracijski razred (govorim napamet: cca 150 EUR vec vsako leto).

Zdaj pa se takole, med brati:

- vsak remap obstojecega ECUja je neviden na zunaj. Vprasanje pa je kako je z pooblascenimi servisi in njihovimi testerji. Obstaja tudi precejsnja verjetnost, da bos dobil ob vsakem upgradeu softwarea nazaj privzet ECU (kar pomeni, da bo predelana mapa povozena). Ena od resitev je "piggyback racunalnik" z locenim ECUjem, ki pa je praviloma drazji. Zadeva je fizicno vidna, stvar proizvajalca pa je, kako je z namestitivijo tega boxa. Precej jih danes ponuja enote, ki so enostavno vgradljive in omogocajo priklop na privzete konektorje...

Se tole - s serviserjem se morda lahko tudi dogovoris za delno izgubo garancije - tako bos imel v primeru napake zaradi "cipanja" se vedno krito vse, kar spada v okvir stvari, ki niso vezane neposredno na motor oz. njegov racunalnik...

LpF
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

Napisal/-a Patrik_A3 Sr jan 06, 2010 5:23 pm

error 90 je napisal/-a:Kako pa vejo da je čipan? K to to samo neka "škatlica" in če pride do kake pizdarije samo ven vzameš? To sem slišal.


ti misliš menda power box.

čipanje pa so meni naredili kar preko obd priključka. vidi pa se takrat če motor zruži,pa ti priklopijo računalnik na avto in ti preberejo z motornega računalnika podatke,naj bi se videlo potem da so tlaki večji itd. ko mi tester gor priklluči se ne vidi. tako so mi na servisu rekli.
Slika One day......BACK TO BLACK! Slika
 
Uporabniški avatar
brett
Novinec
 
Prispevkov: 296
Pridružen: Če okt 02, 2008 11:38 am

Napisal/-a brett Sr jan 06, 2010 5:53 pm

Hvala za prve odgovore!

Citiram: ...Obstaja tudi precejsnja verjetnost, da bos dobil ob vsakem upgradeu softwarea nazaj privzet ECU (kar pomeni, da bo predelana mapa povozena)...

Ali to laično rečeno pomeni, da mi "formatira" nastavitve (KM oz. kw in navor) na tovarniške. In je potem potrebno "jovo na novo".


Še tole:

Pa je nujno prijavit pri reg. vozila, da je čipan (kaka kazen, če te dobijo?) ali ne?
Ker če ni, bi itak stvar zamolčal.

Glede garancije: če prav razumem, bi v primeru čipanja izgubil le garancijo na motor, ostalo velja naprej??!
Ker gre se mi za to t.i. splošno 2-letno garancijo (na vso vozilo), da ostane. Posamezni sklopi so pa itak še dlje. + prodajalec mi je obljubil, da če bom k njim vozil vozilo na servise, da mi lahko t.i. splošno garancijo podaljšajo vsako leto za leto dni (max. do 5 let).

Aja: ali se čipa lahko manj kot je max možno? Npr. za mojega iz 122KM na 162KM = MAX. Jaz pa bi si npr. želel manj?

Hvala 100x vsem
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 19 gostov