Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

rs2 by skn motorsport slovenija

Napisal/-a rs2 So nov 14, 2009 7:14 pm

Predstavljam tuning enega od štirih rs2 (ni mnogim znani rdeči rs2), katere smo predelali pri nas na skn-u v Lj.

Avto je uporabljan izključno za vsak dan (brez dirk) in bil kot tak tudi sestavljan, glede na želje lastnika.

Tukaj en graf meritve z racelogicom (driftbox-om) pospeševanja na prazni avtocesti od 100kmh - 300kmh. (setup za vsak dan)
Meritev je bila opravljena zgolj za primerjavo, kako gre z dnevnim setup-om in potem, ko se ga bo odprlo le zato, da se vidi potencial.


Izmerjeni podatki:

100 - 200 6.5s
100 - 250 12.7s
100 - 300 23.4s
200 - 300 16.9s

Avto je imel ob meritvi z voznikom vred 1.750kg.
Merilo se je na odseku, ki dejansko narašča (videno na meritvi racelogica) "v klanec". Da ne bo kdo rekel, da se je peljalo v dolino 8)

Tuning, ki smo ga izvedli:

- sknmotorsport glavna gred
- sknmotorsport ojnice z ojačanim sornikom
- sknmotorsport kovani bati z nižjo kompresijo in ojačanim sornikom
- dvolamelna sklopka (1100NM) z lažjim vztrajnikom
- sknmotorsport predelava oljnih in vodnih kanalov v bloku + sladki detajli znanja
- po meri narejen izpušni kolektor
- compturbo turbina glede na zahteve sknmotorsport
- sportquattro sesalni kolektor
- obdelani kanali glave (izpušni+sesalni) + predelava vodnih kanalov
- sknmotorsport vodna pumpa
- večji IC
- sknmotorsport injektorji
- autronic
- sknmotorsport odmične
- auspuh sknmotorsport/milltek
- sknmotorsport bencinski sistem z 2 pumpama za do 1000hp

Na vso predelavo je stranka dobila tudi garancijo :shock:

Meritev na valjih nismo izvajali, saj za dotično moč pri nas ni meni poznanih dovolj natančnih valjev z dovolj dobrim sistemom hlajenja.

Kakorkoli, svojo moč in znanje dokazujemo na dirkah :D


Upam, da še kdo predstavi svoj tuning z gps podatki, ki so bolj verodostojni kot sami valji...Važno je le, kako hiter je avto in ali je sposoben zdržati več kot le kak run.

Konkretno ta rs2 ima za sabo trenutno le 5.000km, zato se ga še ni odprlo do svoje meje. Okvar ni bilo.

Kak filmček pa kdaj drugič (če bo lastnik za)...
Priponke
100-300kmh.jpg
Zadnjič spremenil rs2, dne So nov 14, 2009 10:23 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
 
Uporabniški avatar
kingroad
Novinec
 
Prispevkov: 199
Pridružen: Če sep 18, 2003 2:48 pm

Napisal/-a kingroad So nov 14, 2009 8:35 pm

Odlično! Vidim da bom svoj šklop prepustil pravim strokovnjakom :D

lp

edit: link ne dela
Zadnjič spremenil kingroad, dne So nov 14, 2009 8:37 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
evo4fun
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 So nov 14, 2009 8:36 pm

Noro! Se pa strinjam, meritve na dynotu ne povejo vsega, dosti bolj so zgovorne številke od 0-100 pa 0-200 itd. Po tem se res vidi kako avto gre :D
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Uporabniški avatar
kingroad
Novinec
 
Prispevkov: 199
Pridružen: Če sep 18, 2003 2:48 pm

Napisal/-a kingroad So nov 14, 2009 11:19 pm

o kakšni moči pa je tu govora? Približno.


lp
evo4fun
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 So nov 14, 2009 11:30 pm

Ugibam 600 do 800KM :D
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Uporabniški avatar
mr.ramo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1774
Pridružen: Pe nov 16, 2007 2:12 pm
Kraj: WestCoast

Napisal/-a mr.ramo So nov 14, 2009 11:45 pm

se strinjam z alan-om :D 8) ..drgač je pa tole za moje pojme "pošašt" od avta :shock: :yum :clapclap

p.s.: je omenjeni audi mogoče iz okolice visnje gore?
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Ne nov 15, 2009 1:38 am

Danes smo imeli dyno day in je bilo hlajenja vec kot dovolj. 8KW ali koliko ze piha, še 10m stran od ventilatorja je konkreten prepih. Pri teh nizkih temperaturah se ni za bat da se bo kaj pregrelo. 500+KM na eno os je tudi dovolj natancno. In tudi ponovljivo. Sicer se je peljal mimo en avto, ki naj bi imel 800KM ampak se mu ni ljubilo cakat, da pride na vrsto. Upam, da se še kaj oglasi. Bo zanimivo.

Tako da si vabljen da si prides ogledat situacijo.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Re: rs2 by skn motorsport slovenija

Napisal/-a greddy Ne nov 15, 2009 8:42 am

Lepa predelava, čestitam..

No mi racelogica nismo imeli, smo pa posneli en 0-200km/h run..
http://www.youtube.com/watch?v=XfoQJB9ILk8

Ko bo odprt na 2.5+ si pridemo sposodit racelogic..8)
AUDI S2, little modified
 
Uporabniški avatar
AudiFreak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1257
Pridružen: Pe apr 28, 2006 2:53 pm
Kraj: Ried im Innkreis

Napisal/-a AudiFreak Ne nov 15, 2009 9:19 am

Vsaka vam čast, čeprav se je glih zaradi tega verjetno mogel rdeč RS2 razdret in darovati organe temu. Vglavnem gre ko pes... :shock:
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Ne nov 15, 2009 10:37 am

Okvirna cena predelave z deli ter delom je pa bila.... ? če ni prevelika sprivnost :)
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
PRODRIVE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2657
Pridružen: Pe jun 18, 2004 10:09 am

Napisal/-a PRODRIVE Ne nov 15, 2009 10:50 am

To tudi mene zanima.
Greddy,kapo dol,v tem času moj cager prleze tam do 59 km/h :oops: ,kaj bo pri 2,5+delalo :bow
CARPE IMPREZAM
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 Ne nov 15, 2009 11:02 am

Pro_Tuning je napisal/-a:Danes smo imeli dyno day in je bilo hlajenja vec kot dovolj. 8KW ali koliko ze piha, še 10m stran od ventilatorja je konkreten prepih. Pri teh nizkih temperaturah se ni za bat da se bo kaj pregrelo. 500+KM na eno os je tudi dovolj natancno. In tudi ponovljivo. Sicer se je peljal mimo en avto, ki naj bi imel 800KM ampak se mu ni ljubilo cakat, da pride na vrsto. Upam, da se še kaj oglasi. Bo zanimivo.

Tako da si vabljen da si prides ogledat situacijo.

Oba veva(samo, da si ti nočeš priznat 8) ), da hlajenje na valerjih še zdaleč ne dosega real life pihanje pri 200+ hitrostih. Da o nizkih temperaturah ne govoriva, saj ko že avto postaviš na valarje je notri vroče...tu ne mislim lče temperature vstopnega zraka ampak predvsem temperaturo vode, olja, nepotrebnega pregrevanja vseh sklopov...
Zanimivo, da se mimo vozijo 800+hp avti... Jaz nikoli nobenega ne vidim, samo veliko lapanja povsod...
Skratka, ta konkreten rs2 se ne bo dal pregrevati na valarje ampak se bo lepo zabaval po cesti. Tudi moč nas nekako preveč ne zanima ampak jo sami ocenjujemo na 600+.
Koliko avtov pa si že izmeril z močjo npr. 700hp in potem primerjal graf z tovarniškim podatkom/grafom? Samo takrat boš vedel, da so natančni, do takrat vsak verjame kar hoče...

greddy je napisal/-a:Lepa predelava, čestitam..

No mi racelogica nismo imeli, smo pa posneli en 0-200km/h run..
http://www.youtube.com/watch?v=XfoQJB9ILk8

Ko bo odprt na 2.5+ si pridemo sposodit racelogic..8)

Lep run. Avto gre dobro, bi bilo pa zanimivo probat z racelogicom en run 100 - 300. Seveda lahko tudi z nule če želiš.
Lahko se oglasiš že sedaj, ne rabiš čakat 2.5bara, pa boš potem pa še enkrat probal.
Pridi na en izlet do Ljubljane pa se zapelješ z racelogicom. Glede na posnetek ti gre avto 0-200 kakih 11.5s - 12s, kar je zelo dobro. So kdaj vagal avto?
Žal je ponavadi tako, da je marsikdo potem razočaran nad rezultatom (ne mislim nate, ker avto gre po števcu zelo dobro), ker gps pač ne laže ;)
Drugače avto dela bp? Obratomer točen?

AudiFreak je napisal/-a:Vsaka vam čast, čeprav se je glih zaradi tega verjetno mogel rdeč RS2 razdret in darovati organe temu. Vglavnem gre ko pes... :shock:

Rdeč se bi razdrl tko in tko, se je pa res nekaj darovalo...
Za rdečega imamo druge plane. ko bo prišel na vrsto...


Še dva odgovora;
- recimo le to, da je ta rs2 iz Slovenije. Ne bi preveč podrobno... ko se bo prodajal boste vedeli.
- Cena take predelave se giba cca 15.000eur + podvozje + bremze...
Vse je novo...


--
edit mactron: vse replay poste v enega :idea:
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Ne nov 15, 2009 12:21 pm

Uh, ce je to tako delikatno potem nima smisla.

Dosedaj se noben avto ni zakuhal na valjarjih. Tudi 500KM turbo avtih pri 35 stopinj zunaj. Zato malo cudno gledam zakaj bi zakuhal tale, ki jih ima dobrih 600.

Saj lahko pustis avto z odprto havbo pol ure, da stoji in se shladi. Pri 10 ali manj zunanje temperature mu ne bo hudega. In se ga potem stisne. Meritev 450KM avta je trajala 19 sekund s tem da je vec kot tretjino tega casa, cakanje, da se turbina zbudi.

Ce serijski avto ki ima 300KM (na eni osi) izmeri na 300KM smo ze na dobri poti.
Se bom potrudil in nasel kaksno meritev serijskeha 500KM avta (na eni osi).
Ce se ze dvomi v natancnost meritev.




rs2 je napisal/-a:Oba veva(samo, da si ti nočeš priznat 8) ), da hlajenje na valerjih še zdaleč ne dosega real life pihanje pri 200+ hitrostih. Da o nizkih temperaturah ne govoriva, saj ko že avto postaviš na valarje je notri vroče...tu ne mislim lče temperature vstopnega zraka ampak predvsem temperaturo vode, olja, nepotrebnega pregrevanja vseh sklopov...
Zanimivo, da se mimo vozijo 800+hp avti... Jaz nikoli nobenega ne vidim, samo veliko lapanja povsod...
Skratka, ta konkreten rs2 se ne bo dal pregrevati na valarje ampak se bo lepo zabaval po cesti. Tudi moč nas nekako preveč ne zanima ampak jo sami ocenjujemo na 600+.
Koliko avtov pa si že izmeril z močjo npr. 700hp in potem primerjal graf z tovarniškim podatkom/grafom? Samo takrat boš vedel, da so natančni, do takrat vsak verjame kar hoče...
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 Ne nov 15, 2009 12:34 pm

Pro_Tuning je napisal/-a:Uh, ce je to tako delikatno potem nima smisla.

Dosedaj se noben avto ni zakuhal na valjarjih. Tudi 500KM turbo avtih pri 35 stopinj zunaj. Zato malo cudno gledam zakaj bi zakuhal tale, ki jih ima dobrih 600.

Saj lahko pustis avto z odprto havbo pol ure, da stoji in se shladi. Pri 10 ali manj zunanje temperature mu ne bo hudega. In se ga potem stisne. Meritev 450KM avta je trajala 19 sekund s tem da je vec kot tretjino tega casa, cakanje, da se turbina zbudi.

Ce serijski avto ki ima 300KM (na eni osi) izmeri na 300KM smo ze na dobri poti.
Se bom potrudil in nasel kaksno meritev serijskeha 500KM avta (na eni osi).
Ce se ze dvomi v natancnost meritev.




Ni težava v delikatnosti. Verjemi, ta rs2 je termično dosti bolj prilagojen narejenemu tuningu kot 99% vaših predelav...
Enostavno nočem izpostavljati avto, ki ni moj, valarjem, ki jim enostavno ne zaupam - prepričaj me v nasprotno :D - z namenom, da pokaže moč, za katero že vem, da jo ima...

Najdi meritev za kak 4x4 stroj...pozabi na eno os in teorije. 8)

450hp je drugače kot 650-700. Ko boš tam boš vedel 8)

Najdi na netu kak originalen/tovarniški avto z 1750kg koliko konjev mora imeti, da prileze do 300 v kakih 26-27s... In verjemi, aerodinamika rs2-ju ni v pomoč, tudi to ne, da smo merili v "klanec" navzgor...
Jaz malo posurfam in ocenim relanost konjev...

Valarji bi mi samo pomagali vedeti približnost konjev (ga ne bi tuniral na valarjh, da dobim 20hp več, ker ni potrebe), prbližnost konjev pa vidim iz doseženih realnih časov.
Kot izmerjeno z racelogicom; 100-300 23.4s.

Pripelji kak tvoj stroj, pa jaz pridem z racelogicom in pomerimo 100-300 na istem odseku. Tako malo za primerjavo, da se kaj dogaja, če že dirk ni. :D
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Ne nov 15, 2009 12:56 pm

Se pravi pregrevanje ni problem.

Problem je nezaupanje v natancnost meritev.

Mogoce pride naslednji teden en avto, ki bi lahko imel proti 600KM (4x4) na meritve. Bom dal kaksno slikco meritve na forum. Res pa da ni tovarniski.

Sicer mi ni povsem jasno zakaj bi bil problem pri 4x4 meritvi. Zadeva lepo meri pospesevanje valjev in izracuna moc. Naj bo to na samo prednji, zadnji, ali 4x4 pogon.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
ManIAK
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2639
Pridružen: So apr 16, 2005 8:37 am

Napisal/-a ManIAK Ne nov 15, 2009 1:14 pm

Je to od dejana audi...? Al je mel on S2..?
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 Ne nov 15, 2009 1:22 pm

ManIAK je napisal/-a:Je to od dejana audi...? Al je mel on S2..?


Ne ni to od Dejana. On ima S2.
Njegov je nared za start a se bo se malo počakalo na launch.

Osebno pa sem prepričan, da bo njegov hitrejši.

Lp
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Re: rs2 by skn motorsport slovenija

Napisal/-a greddy Ne nov 15, 2009 1:24 pm

rs2 je napisal/-a:
greddy je napisal/-a:Lepa predelava, čestitam..

No mi racelogica nismo imeli, smo pa posneli en 0-200km/h run..
http://www.youtube.com/watch?v=XfoQJB9ILk8

Ko bo odprt na 2.5+ si pridemo sposodit racelogic..8)


Lep run. Avto gre dobro, bi bilo pa zanimivo probat z racelogicom en run 100 - 300. Seveda lahko tudi z nule če želiš.
Lahko se oglasiš že sedaj, ne rabiš čakat 2.5bara, pa boš potem pa še enkrat probal.
Pridi na en izlet do Ljubljane pa se zapelješ z racelogicom. Glede na posnetek ti gre avto 0-200 kakih 11.5s - 12s, kar je zelo dobro. So kdaj vagal avto?
Žal je ponavadi tako, da je marsikdo potem razočaran nad rezultatom (ne mislim nate, ker avto gre po števcu zelo dobro), ker gps pač ne laže ;)
Drugače avto dela bp? Obratomer točen?


Trenutno sem brez bremz :lol: Čakam, da poštimamo bremze, naredimo optiko, ker je avto preveč nevaren.Pri hitrem bremzanju nad 250km/h avto "zaplava" po cesti, kar zna bit nevarno, če ga nisi navajen.Zato sem se zdaj odločil, da poštimamo bremze, naredimo optiko, potem pa gasa nad 2.5 bara. :twisted:
Se pa strinjam, stevec sigurno laze, ampak avto je vseeno hiter, vsaj po feelingu...
Teza avta, nekje 1350-1400kg.
Motor dela zaenkrat b.p. edini problem je, da tezko vziga.DTA S100 ECU ne zna dobro kontrolirati velikih injektorjev zato sem zdaj nabavil še AEM Injector driver, ki čaka na vgradnjo.Z njim bomo lahko bolj natančno nastavili a/f ter izboljšali porabo, katera je trenutno katastrofalna ;)
Drugače pa zaenkrat (trkam na les) vsaj kar se mehanskih zadev tiče dela vse b.p..
Odpeljanih je blo ze vsaj 50 hard launch-ev na semi slick gumah pa zaenkrat še drzijo tako menjalnik kot polosovine... :lol:
AUDI S2, little modified
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 Ne nov 15, 2009 1:36 pm

Pro-tuning;

vem, da je težko dobiti tovarniški avto z dosti konji in 4x4. point je v tem, da se lahko primerja krivulja izmerjene moči. Verjamem, da valji izmerijo "nekaj" in tudi to, da se npr. razlikuje 30hp me prav nič ne moti. Bolj mi je važna krivulja moči in navora in tu se valji razlikujejo.

Sem sam osebno enkrat z svojim rs2 bil na enih slovenskih valarjih (jih ne bom imenoval, da ne bo slabe volje) in videl natančnost meritev; izmerili so cca dobrih 500hp pri cca 6000rpm potem pa je moč strmo padla proti 400hp proti 8000rpm. Seveda ko si se peljal po cesti je avto proti 8000rpm nabiral moč, ne pa da je tako padla... Ni me zmotil faktor, da naj bi imel rdeči rs2 cca 500hp ampak to, da mu je moč padla od 6000-8000 kar je bilo zame nesprejemljivo. Z tistim takratnim setupom je avto peljal 11.1s/212kmh in z težino 1700kg z mano vred na 402m.
po mojem prigovarjanju, kako da moč tako pade po 6000 (da pač temu ne verjamem čisto) je bil odgovor, da tako močnega avta niso merili in da ne ve ali je krivulja ok...
Tko da, dokler ne bo pri nas kakih 50 avtov z 600+hp na valarjih dotlej so to zgolj teorije, valjem navkljub.
Potem se pojavi problem preračunavanja izgub - se pravi moramo raje vzeti moč na kolesih pa problem temperaturnega korekcijskega faktorja, ki ga vsak ki meri po svoje prilagodi temu, da graf lepo zgleda :D

Vse to je en drek 8)

Racelogic vas čaka, da pokažete svoj tuning.
Z veseljem se zapeljem s komerkoli iz foruma (naj me kontaktira na pm) in priključimo racelogic in dobimo realno sliko kako hiter je kdo.
Pa da ne bo kdo mislil, da ne verjamem v valarje in meritve - seveda za to so - le pri nas ni refernčnih meritev, ki bi potrjevale tovarniške meritve - govorim o konjih nad 600hp.
So pa valji dobri za spremljat spremembe pri manjših obremenitvah - spoolup avta, da vidiš, kaj je najbolje pri mapiranju. Ni vse v boostu...

Samo za info;
Ko vas dobi upokojenc z 997 GT2 in čipom na avtobahnu pri 150kmh, boste vsi razočarani nad tuningom :D


Greddy:
No bremze pa le zrihtaj, da ne bo kake neumnosti. Pri takem tuningu kot si ga naredil, je avto zelo hiter in velikokrat prehiter 8) in ustavit se je treba, brez poplesavanja po cesti.
Z 2.5bara bo moral še bolj poriniti, ni dvoma.Bo zanimivo pomeriti. Teža je tudi kakih 250kg lažja od rs2, kar ogromno odtehta in tudi to, da karavan nedvomno izgublja z coupejem zaradi zraka pod avtom.
Super, da vse drži. Le tako naprej.
Pa ko zrihtate, le pripelji na meritve z gps-om :D

P.S. Greddy, koliko ti je pa Madžar na koncu računal za vse skupaj in tudi ta AEM kontroler ki si ga nabavil? Lahko na pm, tako za info



--
edit mactron: lepo prosim, ce se naucis uporabljati gumb uredi
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 Ne nov 15, 2009 1:56 pm

Mactron:
In naj potem kaj?
Vsak odgovor vsakemu uporabniku odgovorim v enem postu vse skupaj?
To si želel?
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost