Avto je uporabljan izključno za vsak dan (brez dirk) in bil kot tak tudi sestavljan, glede na želje lastnika.
Tukaj en graf meritve z racelogicom (driftbox-om) pospeševanja na prazni avtocesti od 100kmh - 300kmh. (setup za vsak dan)
Meritev je bila opravljena zgolj za primerjavo, kako gre z dnevnim setup-om in potem, ko se ga bo odprlo le zato, da se vidi potencial.
Izmerjeni podatki:
100 - 200 6.5s
100 - 250 12.7s
100 - 300 23.4s
200 - 300 16.9s
Avto je imel ob meritvi z voznikom vred 1.750kg.
Merilo se je na odseku, ki dejansko narašča (videno na meritvi racelogica) "v klanec". Da ne bo kdo rekel, da se je peljalo v dolino

Tuning, ki smo ga izvedli:
- sknmotorsport glavna gred
- sknmotorsport ojnice z ojačanim sornikom
- sknmotorsport kovani bati z nižjo kompresijo in ojačanim sornikom
- dvolamelna sklopka (1100NM) z lažjim vztrajnikom
- sknmotorsport predelava oljnih in vodnih kanalov v bloku + sladki detajli znanja
- po meri narejen izpušni kolektor
- compturbo turbina glede na zahteve sknmotorsport
- sportquattro sesalni kolektor
- obdelani kanali glave (izpušni+sesalni) + predelava vodnih kanalov
- sknmotorsport vodna pumpa
- večji IC
- sknmotorsport injektorji
- autronic
- sknmotorsport odmične
- auspuh sknmotorsport/milltek
- sknmotorsport bencinski sistem z 2 pumpama za do 1000hp
Na vso predelavo je stranka dobila tudi garancijo

Meritev na valjih nismo izvajali, saj za dotično moč pri nas ni meni poznanih dovolj natančnih valjev z dovolj dobrim sistemom hlajenja.
Kakorkoli, svojo moč in znanje dokazujemo na dirkah

Upam, da še kdo predstavi svoj tuning z gps podatki, ki so bolj verodostojni kot sami valji...Važno je le, kako hiter je avto in ali je sposoben zdržati več kot le kak run.
Konkretno ta rs2 ima za sabo trenutno le 5.000km, zato se ga še ni odprlo do svoje meje. Okvar ni bilo.
Kak filmček pa kdaj drugič (če bo lastnik za)...