Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

VIPEC V88 motorna elektronika

Napisal/-a rs2 Sr nov 18, 2009 4:14 pm

Avtomobilisti,
Ker smo v temi tuninga, je prav da se dotaknemo tudi nekaj drugačnih tuning informacij -računalniške podpore. Nemalokrat se srečamo s težavo, da imamo idejo, kako bi sfrizirali motor a kaj potem, kako bo vse skupaj delovalo? Tovarna zato koristi krmilno enoto – t.i. računalnik, ki nadzira več ali manj vse funkcije delovanja motorja preko raznih senzorjev in vse skupaj medsebojno uskladi v pravilno delovanje motorja.
Ker vgrajena motorna elektronika nemalokrat nezadovoljivo podpira naša pričakovanja predelanega motorja, so razni proizvajalci po svetu razvili svoje motorne elektronike za delovanje motorja. Naj omenim samo nekaj bolj poznanih (povsem lahko bom marsikaterega spustil a nič zato):
-Vipec, Autronic, Link, Motec, Pectel, Tatech, Vems, Megasquirt, Nira, Haltech, AEM(EMS), DTA in mali milijon drugih…
Vsi neserijsko vgrajevani računalniki se več ali manj medsebojno razlikujejo po sposobnostih in natančnosti krmiljenja motorja. Večinoma se take motorne elektronike uporabljajo v t.i.motorsportu, saj se tam zahteva od motorja včasih tudi nemogoče.
Vse več pa so te motorne elektronike vgrajevane po tuningu motorja v vsakodnevno uporabne avtomobile, motorje, čolne, ipd., saj nam omogočajo dnevni komfort obenem pa hitro nastavljivo elektroniko. In tu se pojavi naše zanimanje…

Predstaviti vam želim motorno elektroniko Vipec, katera je z novim imenom (Vipec) prisotna na trgu dobro leto in se je v tem času že postavila ob bok dosedaj v motorsportu renomiranim znamkam Motec-u in Pectel-u. Seveda idejni vodja projekta Vipec (Ray Hall) ima dolgoletne izkušnje na področju motornih elektronik ter tuninga ekstremno predelanih vozil ter je tako ponudil trgu zanesljiv, zmogljiv, enostaven in predvsem natančen računalnik za podporo delovanja motorja. Seveda za sprejemljiv denar, če pogledamo cene Motec-a in Pectel-a.


ViPEC V88 je naš najnaprednejši računalnik za krmiljenje motorja. Model V88 ima ogromno zmogljivosti in naprednih lastnosti ter nastavitev, kar mu omogoča, da se ga nastavi tako, da omogoča vgradnjo v še tako zahteven in napreden motorni sklop. Prav tako je izredno prilagodljiv glede kontroliranja vhodnih in izhodnih kanalov ter omogoča, da uporabnik v največji možni meri po svojih željah nastavlja vse potrebne parametre. Izredna zmogljivost mu omogoča izredno natančno kontroliranje vbrizga goriva in kontrolo predvžiga neglede na to, ali so obrati motorja visoki ali nizki ali je tlak vsesanega zraka visok ali nizek. V računalnik je vgrajen izredno zmogljiv procesor in kvalitetni elementi, ki omogočajo visoko raven tolerance glede motenj v električnem omrežju vozila in v delovanju senzorjev, vse skupaj pa omogoča izredno gladek in precizen tek motorja v vseh pogojih delovanja, še posebej v oteženih okoliščinah.

Najznačilnejše lastnosti modela ViPEC V88 :

- univerzalna brezstopenjska kontrola nastavljanja do štirih odmičnih gredi. Kontrola je izredno precizna, premik med obema skrajnima legama je izvršljiv v manj kot eni sekundi. Pomembno je, da sta interno že podprta sistema VVT ter VANOS.

- kontrola prostega teka ter tlaka polnjenja turbine sta krmiljena z povratno zanko ( closed loop control ). Ta lastnost omogoča, da je delovanje prostega teka enako kvalitetno kot pri serijskih motorjih, prav tako velja ta lastnost za kontroliranje tlaka turbine.

- tlak turbine se da kot opcija različno nastavljati po prestavah

- kontrola klenkanja z dvema senzorjema za klenkanje. Kontrola je predefinirana, omogoča pa tudi raznovrstne nastavitve glede na nastavitve motorja in zahteve uporabnika. Interni modul za zaznavanje klenkanja je vgrajen v računalnik.

- kontrola elektronske dušilne lopute za plin ( E-gas throttle body ), kontroler je vgrajen v V88

- kontrola visokoomskih in nizkoomskih injektorjev


Strojne lastnosti modela V88 :

Glavni vodotesni konektor 2 x 34 pinov

USB konektor za povezavo z PC računalnikom

Srebrno ohišje iz aluminija, dimenzij 169 x 172 x 42 mm, teža 0,7 kg

40 MHz zmogljiv procesor za obdelavo podatkov

Kontrola vžiga z natančnostjo 0,1 stopinje. Kontrola vbrizga goriva z natančnostjo 0,01 ms

32 bitne računske operacije in preračunavanje
10 bitna ADC resolucija

Največje število obratov motorja je 20000 / min

ViPEC komunicira z PC računalnikom preko USB vtiča s hitrostjo vse do 115 kbaud

4MB internega spomina za logiranje

Interna diagnostična lučka in kot opcija zunanja diagnostična lučka

Visoko zmogljivo napajanje in napredna tehnologija za zmanjšanje električne porabe in gretja računalnika

8 izhodnih enot za vžig, kar zadostuje v posamični (sekvenčni) vezavi za do 8 cilinderski motor, v podvojeni (wasted spark) vezavi pa zadostuje za do 16 cilinderski motor.

Programsko nastavljiv tip vžiga - dwell ali O/P pulse

8 izhodnih enot za injektorje

Višek izhodnih enot za vžig in vbrizg je lahko uporabljenih za dodatne funkcije

10 AUX Izhodov
11 Digitalnih vhodov
4 Temperaturni vhodi
11 Analognih vhodov
3 Vodilne veličine (MAP, MAF, TPS)
2 Sprožilne veličine (Reluctor, Optical / Hall)
2 Vhoda za zaznavanje klenkanja

Podpora za senzorje tipe Reluctor ali Optical / Hall za glavno gred in odmične gredi, senzorji so neodvisno nastavljivi. Programska možnost nastavljanja hitrosti odziva ter jakosti zaznavanja, kar omogoča največjo preciznost in neodvisnost od motenj

11 Univerzalnih digitalnih vhodov z logičnim krmiljenjem in možnostjo nastavljanja nivoja občutljivosti in odziva, merilno območje od 0 do 5V. Uporabni so naprimer za merjenje hitrosti, komande stikal ali pretikal, štirje so uporabni za merjenje pozicij odmičnih gredi

Podpora NTC ali PTC tipov senzorjev za temperaturo, programsko nastavljiv tip in merilno območje in odziv

Zunanji 0 - 2.5 bar ali 0 - 7.0 bar senzor tlaka ( MAP )

Podpora kontroli prostega teka s koračnim motorčkom v dušilni loputi ali z elektromagnetnim ventilom

Izhodi za števec in diagnostiko


Programske lastnosti modela V88 :

Launch control (štartni program, dvonivojski omejevelec obratov)
Flatshift (prestavljanje brez spuščanja pedala za plin)
Antilag (ohranjanje tlaka in obratov turbine med prestavljanjem)

Nastavljive mape za vžig
Do 440 polj velika mapa za nastavitev količine vbrizga z možnostmi upoštevanja obratov, obremenitve, tlaka zraka itd.
5D mapiranje količine vbrizga
Ogromno dodatnih map za fino nastavljanje in definiranje količine vbrizga in časa vžiga
Dekodiranje digitalnih sprožilcev na vhodih
Nastavitve in prepoznava za sprožilce tipa Reluctor, Digital / Hall
Možnost nastavljanja filtriranja in nastavljanja nivoja prožitve
Izbira prednastavljivih vzorcev proženja ( multi-tooth, missing-tooth ... Subaru, Mazda, Nissan, Suzuki, Ford, Audi, Motronic ...)
Podpora dvo, tri ali štiri rotorskim motorjem
Nastavitve za precizen prosti tek
Nastavitve za kontrolo tlaka z regulacijo z zaprto zanko, možnost nastavljanja različnega tlaka glede na različne prestave
Nastavitve za vklop kompresorja klime
Krmiljenje ozkopasovne lambda sonde z zaprto zanko
Krmiljenje širokopasovne lambda sonde z zaprto zanko pri polne plinu (WOT)
Nastavitve za izhode za števce
Kontrola ventilatorjev za hlajenje vode v motorju
Univerzalne nastavitve za proženje raznih elementov v motorju (črpalke goriva, električne črpalke vode, ventilatorjev, relejev, kontrolerjev, ...) Določeni elementi imajo možnost nastavljanja PID regulacije
Nastavitve glede na tlak zraka, pozicijo stopalke plina, itd



Skratka;

z motorno elektroniko Vipec se da krmiliti motorje avtomobilov, motociklov, čolnov, jetski-jev,...
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 Sr nov 18, 2009 4:42 pm

Iz prejšnjega posta iz druge teme bi malo odgovoril na dvome MikeLime in prosim moderatorje, da NE združujejo v prejšnji osnovni post.



Sem sel za 5 minut pogledat, kako izgleda Vipec na netu.
Ostanem pri svoji trditvi, da je Motec kar taprava rec, s katero je lustno delat in da Vipec pac ni konkurenca, prej se ena kamena doba. Zakaj? Pogledam na hitrco, se pohvalijo z autotune funkcijo. OK. Ampak... Vedno ta ampak... Dela samo, ce imas zunanji wide lambda controller oziroma skatlo.( http://www.vi-pec.com/techdata/Vi-PEC_Manual.pdf, stran 27) In kaj naj prikljucim tu gor, da bom lahko zaupal izmerjenemu? Motecev PLM? Malo draga varianta, ni kaj. Innovateja? Se drazja, ker bom scvrl motor.


Vipec dela na sledeč način;
Vipec za wideband kontrolo uporablja zunanji wide band kontroler, zaradi čimmanjšega vpliva na samo delovanje Vipeca - kot tudi veš, čimveč komponent na manjšem prostoru, večja je možnost okvare in pregrevanja. Vipec že ima zunanji air/fuel meter, kateri koristi NTK procesor in UEGO 6 žično wide band lambda sondo, na katero nima vpliva niti tlak niti temperatura kot je to zaznati pri bosch sondah.
Seveda pa Vipec podpira vse ostale wideband sonde, ki imajo 0-5V range in lahko vsak tuner priklopi tisto, kateri zaupa.
Podobno tudi Motec tako kot Vipec ne koristita notranji ojačevalec za iskro ampak koristita zunanji modul vžiga ali CDI ali tuljave z vgrajenim modulom vžiga (npr.1.8T)
Tudi standardni Motec - najmočnejši model M880, ki ga ponujajo NIMA vgrajen notranji kontroler za wideband niti veliko drugih stvari, ki jih ima Vipec ze vgrajeno kot standard. vem pa, da lahko to naročiš pri Motecu kot opcijo in ni v osnovni ceni. Vipec zaradi zgoraj napisanega ne želi vgraditi notranjega kontrolerja za wide band sondo - se pravi ne da ne morejo ampak nočejo.
Narrow band pa seveda ima notranje vgrajeno - tako sondo ima vgrajen vsakodnevni starejši avtomobil za tiste, ki ne vejo kaj je narrow band.
Vipec ima tudi CAN protocol od Moteca in lahko dela z motecovim dashom in logerjem....če že hočeš 8)[/quote]
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 Sr nov 18, 2009 5:12 pm

Pogledam se kako je s Knock kontrolo pa to... ( http://www.vi-pec.com/techdata/VipecKnockAmplifier.pdf ) Sorci, ne pije vode. Spet zunanji modul, z samo tremi frekvencami filtra, pa se te so napacno izbrane. Nic filtriranja po frekvencah glede na obrate, dinamicne obcutljivosti itd itd... Za tega je tisti na mojem "stekarju" barvna televizija.




To kar si napisal ni res.
Zunanji modul za branje klenkanja nima le V44 - bolj osnovni model, seveda pa V88 ima notranji vgrajeni modul za čitanje klenkanja. Si površno prebral...
In vhod za 2 senzorja seveda...
VSE to je brez dodatnih doplačil kot to moraš pri Motecu...sej veš kako to gre.
S to kontrolo lahko kontroliraš kakršenkoli motor več kot dovolj varno.
Frekvence so 3 + LP(low pass). S temi 4 možnostmi + tablica, katero moraš popolniti sam (knock treshold) na npr.dynotu moraš poslušati klenkanje - se pravi moraš najti max best tourque za min. best timing in potem logiraš noise treshold kje si... To vpišeš v tablico in določiš mejo knocka...
Dinamic sensitivity? Vipec V88 to ima. On sam vsakič ob priložnosti novega vžiga motorja, začne z najboljšim vžigom in s pomočjo vseh ostalih parametrov, ki si jih nastaviš(glej pdf) in knock sensorja, Vipec sam dinamično zmanjšuje predvžig samo na cilindru, katerem sliši knock in tako dinamično polni tablico po cilindrih (za vseh 8 seveda), kot je potrebno. Pa sej to veš... 8)


ostalo kasneje, ker nimam časa več zdele...
Priponke
knock.zip
(216.28 KiB) Prenešeno 172 krat
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
 
mihecgtc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: Sr jun 24, 2009 9:52 am

Napisal/-a mihecgtc Sr nov 18, 2009 5:49 pm

zanimive informacije ni kej me pa nekaj zanima

in sicer
ce imas stock motor in nato nanj priklopis aftermarket rac za kontrolo ali bi kej pridobil glede na to da imas bolj zmogliv racunalnik in seveda wide band lamdo ?

ce ja v kakih procentih to govorimo ?

in seveda v katerem območju delovanja bi bilo to najbolj opazno ?

pa recva da za primer vzames en sodobni motor atmosferski kater ima zamik faze odmicnih gredi (nekaj kar sedej ima vecina modernih motorjev)
 
TH Performance
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: Če nov 15, 2007 2:39 pm

Napisal/-a TH Performance Sr nov 18, 2009 5:59 pm

Evo dyno jedne honde, prije i poslije, razlika je samo vipec i mapiranje na dynou. Ovo je dyno ATW.

http://www.thperformance.hr/index.php?q ... /popup/140
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Sr nov 18, 2009 6:26 pm

TH Performance je napisal/-a:Evo dyno jedne honde, prije i poslije, razlika je samo vipec i mapiranje na dynou. Ovo je dyno ATW.

http://www.thperformance.hr/index.php?q ... /popup/140


:?:

Vec samo bolji usis i de-cat bi morali napravit vise od prikazanog - ne kuzim?

LpF
 
TH Performance
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: Če nov 15, 2007 2:39 pm

Napisal/-a TH Performance Sr nov 18, 2009 6:28 pm

Pa ne znam, mozda bi mogli i 200km, ali mi nismo mogli vise od ovoga. Auto je brzi i lijepsi za voziti, trosi osjetno manje. To je to. Mozda je motor sa 200 000km problem? Ne znam sto bi trebalo, znam sto je.
 
dBAss
Novinec
 
Prispevkov: 116
Pridružen: Ne jan 21, 2007 8:32 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a dBAss Sr nov 18, 2009 6:36 pm

Po specifikacijah na hitr bi reku da Vipec napram MS nudi več funkcij in možnosti nastavljanja, Vipec ni open source MS je, Vipec je ''fabrška'' zadeva MS je v osnovi DIY, sama škatla če sem prov zaslediv pride Vipec 44 4000$, MS2 mislm da ukol 400$, kaj pa še use rabiš zraven pa je vrjetno odvisno ?!? PA tudi natančno nevem kaj dobiš že zraven od senzorjev in ostalih potrebnih stvari za delovanje (vrjetno tudi različno če gre za turbo ali atm) ...
 
TH Performance
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: Če nov 15, 2007 2:39 pm

Napisal/-a TH Performance Sr nov 18, 2009 7:32 pm

wow....kakvih 4000$ se spominje? ;) :D:D:D:D
 
dr.sah
Novinec
 
Prispevkov: 206
Pridružen: So jan 19, 2008 9:54 pm

Napisal/-a dr.sah Če nov 19, 2009 7:55 am

mislim da je cena mnogo mnogo manjša.
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 Če nov 19, 2009 12:01 pm

Samo na hitro;

Vipec V44 1.200eur
Vipec V88 2.000eur

Vgradnja + mapiranje 1.000eur.

V primeru, da pa sami sestavljamo motor, se pa cene durge (nižje).

Lp
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Če nov 19, 2009 12:35 pm

Aha, torej skupaj 3000 E . Hvala + Lp .
 
Uporabniški avatar
MikeLima
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Sr feb 06, 2008 6:47 pm

Napisal/-a MikeLima Če nov 19, 2009 1:32 pm

Ko utegnem, malce poskilim ViPEC-a...

Knock sistem mi ni najbolj vsec, ker samo filtrira sum motorja na treh frekvencah, ki niso ravno posreceno izbrane. Za LP nisem nasel podatka kaksen je sploh. Tudi obcutljivost je samo v treh nivojih. Okence je fiksno za vse obrate in load-e, frekvenca filtra tudi. Sistem je precej out of date, dve generaciji nazaj. Skoda.

Lambda... Ne morem se nic rect, ker ne uspem najti ne nastavitev, ne tabel ne nic razen nekaj vnaprejsnih nastavitev in precej siromasno nastavljiv closed loop. Se bom se potrudil... Mislim da vec kot dveh senzorjev ne uspe podpret ne tako ne drugace.

Se mi prav zdi, da je stevilo tabel omejeno na 12? Da je kalibracijskih tabel samo 6?
Tabele za gorivo in vzig so malo majcene (22x20), za kak bolj zahteven motor.
Nikjer nicesar o CAN-busu, ali pa ne znam najti.

Na splosno je vtis da se trudijo. Vsec mi je, da ima 4M spomina. Sicer ne vem koliko cesa gre v ta spomin, koliko je kompresiran zapis. Sampling je max 50Hz. No, vsaj 100Hz bi bilo fino.

Ce smem primerjati, bi rekel da je V88 tam nekje kot Motecov M48 ceprav ta ze zmore furat dva injektorja sekvencno na valj in se kaj. Sem pricakoval podobno ceno, pa mislim, da je ViPEC malo drazji. Ampak z M800 ga pa ne gre tlacit skupaj.

Toliko za zdaj.
 
TH Performance
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: Če nov 15, 2007 2:39 pm

Napisal/-a TH Performance Pe nov 20, 2009 7:46 am

MikeLima je napisal/-a:Knock sistem mi ni najbolj vsec, ker samo filtrira sum motorja na treh frekvencah, ki niso ravno posreceno izbrane. Za LP nisem nasel podatka kaksen je sploh. Tudi obcutljivost je samo v treh nivojih. Okence je fiksno za vse obrate in load-e, frekvenca filtra tudi. Sistem je precej out of date, dve generaciji nazaj. Skoda.


Mike

nadam se da se neces naljutiti ukoliko se upletem i odgovorim na ovih par misljenja koja si dao. Ovo je obicno iskrivljavanje istine. (resnice)

Frekvencije knocka nisu odabrane slucajno niti palac-oko metodom. To su najcesce frekvencije koje koriste knock senzori koji imaju flat response, kao npr Bosch ili Delphi. Tu je i LP na niske frekvencije. Da se ne bi tu natjecali cija mama bolje kuha, nema tog motora koji se ne moze pinpointati u bilo kojem svojem rezimu i bez obzira na tvoje misljenje, filtrirati knock i vise nego uspjesno. Vipec nije elektronika iz perine šupe, vec visokoprofesionalni komad opreme, sto svatko tko zna citati izedju redova,, moze lako vidjeti izmeðu tvojih rijeci. Naime, ne bi se ti toliko trudio, da se nisi i sam zapitao i zabrinuo ;) To da je sistem precej i out of date, mozes samo sanjati. TI ces morati dokazati ono sto TI ovdje govoris, a to je totalna neistina. V88 itekako savrseno odraðuje posao, i samim time se SKN Slo ne boji dati GARANCIJU na motor. Da li je tako s tobom, ne znam, i niti me ne zanima
.

MikeLima je napisal/-a:Lambda... Ne morem se nic rect, ker ne uspem najti ne nastavitev, ne tabel ne nic razen nekaj vnaprejsnih nastavitev in precej siromasno nastavljiv closed loop. Se bom se potrudil... Mislim da vec kot dveh senzorjev ne uspe podpret ne tako ne drugace.


Ne znam kaj ti tu smeta, ali cinjenica je da za razliku od Moteca, koji je siromasan ulazima i izlazima, V88ima dovoljno ulaza da koristi i 9 lambda sondi na svojim analognim ulazima od 0-5V. Pogledaj i sam i dokazi da sam u krivu.
Sto se tice closed loopa....radi savrseno. Morat ces dokazati da je LOS, kao sto kazes, ili siromasan. Mozda nema neke fancy stvarcice, ali mu niti ne trebaju. Drzi lambda=1 ili AFR 14.7:1 kako god zelis i u bilo kojim uvjetima, pa prema tome, NEMA MINUSA. Simple as that. Radi. Simple as that. Bio bogat ili siromasan.
.

MikeLima je napisal/-a:Se mi prav zdi, da je stevilo tabel omejeno na 12? Da je kalibracijskih tabel samo 6?
Tabele za gorivo in vzig so malo majcene (22x20), za kak bolj zahteven motor.
Nikjer nicesar o CAN-busu, ali pa ne znam najti.


Broj tablica nije omejeno na 12. Dapaèe, ima ih 18. I to 18 GP On/Off i 18 PWM. Mislim da je to i vise nego dosta.
Tabele za gorivo i vzig? Mislim da tu kucas na kriva vrata. Pretvaras ovo u feature war, a ovo je predstavljanje elektronike. Serijski ECU ima 8*8 pa radi savrseno i vozi aute 20 godina bez kvara. Nema tog motora koji se sa 8x10 tablicom ne moze savrseno napraviti. A kamoli sa 22x20?! :D:D:D Krivi ti je argument, jer svi znamo da ne treba staviti breakpointe svaki okretaj, vec je dovoljno i svakih 500. A i 1000 u puno slucajeva. Pogledaj si ovaj filmic, koji je napravio Ben Strader na Autronicu (a Vipec je barem 10puta sofisticiraniji), pa onda pricaj marketinske price da je 22x20 premalo?!
http://www.youtube.com/watch?v=vZQvB0KD5NA
Pametnome dosta, a smatram da si ti upravo medju njima.

Sto se tice CAN protokola, koristi se upravo Motecov protokol. To je implementirano odavno i V88 i V44 bez problema koriste Motecov ADL i ostale djidje.
.


MikeLima je napisal/-a:Na splosno je vtis da se trudijo. Vsec mi je, da ima 4M spomina. Sicer ne vem koliko cesa gre v ta spomin, koliko je kompresiran zapis. Sampling je max 50Hz. No, vsaj 100Hz bi bilo fino.


Do 10.12.2009 (PRI SHow Orlando, Florida) Vipec bi trebao imati sampling od 500Hz. Trenutacno je na 50Hz, jer se radi kompletno novi 64bitni software, koji ce imati jako puno novih stvari. S obzirom da su svi zauzeti na tom poslu, jer se 10.12. opasno blizi, za ocekivati je da ce se neki featuri pojaviti iza nove godine..


MikeLima je napisal/-a: Ce smem primerjati, bi rekel da je V88 tam nekje kot Motecov M48 ceprav ta ze zmore furat dva injektorja sekvencno na valj in se kaj. Sem pricakoval podobno ceno, pa mislim, da je ViPEC malo drazji. Ampak z M800 ga pa ne gre tlacit skupaj.


Ako ja smijem primjetiti, V88 je jaci i i sposobniji od Moteca M880. Pogotovo za cijenu koju nudi.
Evo jedne tablice koju sam napravio, a podaci su izvuceni iskljucivo sa stranica proizvoðaèa, da ne bi bilo zabune.
To moze svatko provjeriti na http://www.motec.com.au/aboutecu/ecucomparison/

Tako da usporedjivati V88 sa bilo cim OSIM M880 je smijesno.

Dapace, i to je vise nego smijesno, jer molim te da javno napises cijenu moteca M880, sa SVIM DODATNIM UKLJUCENIM OPCIJAMA koje ima V88.

Znaci , da ne bi bilo zabune, molim te cijenu M880 sa sljedecim opcijama ukljucenim:

Lambda wideband kontroler (da radi dulje od 6 sati koliko radi bez OPTIONS doplate), sa 8 lambda sondi
Logging (da radi sa 4Mb i da radi isto kao lambda)
DBW potpuno funkcionalan
Anti Lag, Launch Control i Traction Control potpuno funkcionalni
Da rade sve 4 odmiène
Da radi sekvencijalno 8 tuljava (a ne 6, kao na M880 BEZ OPTIONS)
Da ima 10 digitalnih ulaza
Da ima 10 analognih ulaza
Da ima 10 auxilary izlaza
.

Hvala i citamo se.

I BTW, ako se pitas tko sam ja, ja sam onaj koji je Cicerov Seat Leon i Beetle od Zdenka Robide popravljao nakon RSR-a (nakon sto je eksplodirao motor od R32 u beetlu i nakon sto Leon nije mogao raditi kako treba). Ti auti voze i dan danas.
Mozes pogledati o ovdje, ja imam stranke koje nije strah niti sramota staviti svoje aute na net.
Pogledaj i sam: http://www.thperformance.hr/projekti

I onaj tvoj evo nema 700ks ma koliko ti trubis o tome. To je Norris Design motor sa GT35 turbom, a taj turbo ne moze napuhati vise od PRAVIH 600ks!!!! Sa trkacim benzinom i samim cudom, taj motor moze dati 650-670ks, uz bozju pomoc.

Zato ne spominji 700+ks, jer bi bio prvi u svijetu ;)

a evo i par automobila koji koriste vipec:

http://www.vi-pec.com/forum/viewtopic.php?f=4&t=372

http://www.vi-pec.com/forum/viewtopic.php?f=4&t=200

te, nesto mozda nekome zanimljivo:

http://www.vi-pec.com/forum/viewtopic.php?f=4&t=364

http://www.vi-pec.com/forum/viewtopic.php?f=4&t=212

A evo i par iskustava od tunera koji rade 1700 vozila godisnje!!!!! Australski APE iz Melbournea.


EVO 8 V88 SUCCESS

Postby APE » Wed Sep 09, 2009 11:40 am
Race car / Street car V88 EVO 8
Having tuned this or similarly modified same models, I cannot express just how impressive the result is with the Vipec. We have never enjoyed such success with factory ecu, Motec, power fc or other brands already known to you. The car has a stroker crank to 2.3L, HKS 272 cams, adjustable gears, 4 large injectors, high volume in tank pump with external 044 pump, large throttle body & other considerations that all make these cars a little cranky re start, idle and compensation for loads. To say it runs as refined as factory would be an insult to the way it functions. It starts equally well, IDLES BETTER with and without air conditioning and yes this IS WITH THE CAMS ETC. It drives superbly linear from idle and you simply cannot perceive where it leaves idle settings. Furthermore it will drive seamlessly in 1st gear from idle to 2k rpm at virtually no load such as would be done in carparks or road works. Range throttle up and down in these ranges and it simply and smoothly responds without shunting or hunting at all. Add air conditioning at idle and you HAVE TO watch the software to confirm it engages and disengages. Yes it is THAT GOOD. Now stand on it for the conservative 336kw atw and feel it rocket away on the track circuit sounding clean and solid in the process. Fuel economy not monitored yet but should be impressive looking at the stability of mixture control. Knock correction PER CYLINDER works superbly and is relatively easy to set up and tunes so this offers further peace of mind re changes in fuel or other things after the car is released to the client. Flick the switch and antilag is ready and waiting. Hold the clutch and stand on the throttle for launch control that simply works just like everything else Vipec controls. For those who have been doing these cars with similar modifications using other computers, SUCKS TO BE YOU. Our policy from now in such a vehicle is simply, no Vipec, no tune. Take it away or sell your substandard ecu so we can do the job to the best potential possible.

APE

Posts: 17
Joined: Thu May 29, 2008 10:10 am


Pa za jedan skyline:

V88 tuning progress

Postby APE » Fri Jul 25, 2008 9:35 am
For those interested;

Mapping R33 GTR with V88 and TFE adaptor harness.
The install was relatively quick and simple with the TFE breakout harness.
Running through the menus and configuration for everything was a breeze.
Right click on anything and click on what's this? Takes you straight to the menu item relevant to the task. (We all knew this of course, just thought I would add it)

TEST MODES
Test the ignition, injection, idle control, air cond clutch, tacho etc without even starting the engine. Great way to confirm wiring integrity.

TRIGGERS
Setting up triggers was simple. Just click on the Nissan opt & RB26 and all sets up for you.
Then go monitor triggers whilst cranking the engine until trigger is learned. (Software views the large window cyl reference and counts to crank 360 deg trigger to show how many appeared during the large window opening)

Quick adjust of fuel master and it ran very well.
IDLE
This is simply brilliant. Set the desired idle speed, then run through the set up in open loop to calibrate duty cycle for the base idle and idle up modes for power steer, air conditioning etc. Also set up the start up step duty cycle.
Now set the min max clamp values and turn it to closed loop for perfect idle with or without any loads. Turn loads on AND off without flaring or hunting issues. Set load rpm same as base rpm and see if you can see the tacho change when you switch them on and off. It really is that good.
Start the car no throttle and watch the tacho stability post start. Seems they really have this sorted well.

I will offer update on dyno mapping throttle/manifold sometime next week.

Brett


Re: V88 tuning progress

Postby APE » Thu Jul 31, 2008 1:18 pm
Cold start and associated calibrations allowed brilliant control and stability (Really cold mornings here this week, down near zero)

Throttle manifold mapping.
Removed air intake hose from throttle body and mapped the entire fuel table from throttle position as a normally aspirated engine.

QUICK TUNE
Use of auto and manual modes did not take long to work out and the auto mode is really quick / really accurate. No complaints at all. Use the tune ahead or tune down for whatever you require at the time or just cell by cell as we do with the A brand. Use the manual version, which should be labeled "semi auto" Just manually accept the tune when the value aligns with target rather than letting the computer decide it has met the target.. Choice is yours but all work well.

Fitted intake hose and applied the 4d fuel table to offer manifold pressure correction to the throttle mapped table.
Made more power with less boost and mapping found an easy 266kw from factory 204kw.
This system is so seamless that it is just a joke.
Expect to spend a little time in the menus to get used to the different layout and requirement of ignition on but it is all worth the result. Fantastic repeatable stability of all functions.

Knock control
Monitor knock during mapping as you normally would with detonation head set but this also allows you to monitor logged knock levels and calibrate the table during tuning so the final result can offer ignition reduction if levels exceed your programmed values. Not just look at them or flash a light for you but actually correct them.
(Great bit of safety for those clients who muck with fuels or simply different atmospheres where you may not have perfect correction values programmed?)

Will let you know more when we do other things with this car but so far exceptionally impressed with the product and looking forward to the next one.


Re: V88 tuning progress

Postby APE » Mon Aug 04, 2008 12:55 pm
No stress Ray

Final results of this vehicle are so refined it is clearly the best result we have achieved on any GTR.
For those who have used other ecu models, you really need to try this to see just how suited it is.
Power is easy on most computers and this is no exception but the exception is the repeatability, the stability and refinement. It can be cold started and immediately driven with absolute linear result on every feature. Really impressed with the result. Power repeats to the kw every run. Knock log and protection is superb. Closed loop control, individual fuel trims etc. just work without ANY fuss at all.
[/color]



I jedan post od istog tunera ( Brett), na cinjenicu da je za upload mape na Vipec u to doba trebalo 40tak sekundi (danas je to 10sec)



* Report this post
* Reply with quote

Re: V88 tuning progress

Postby APE » Mon Sep 08, 2008 11:05 am
Long upload times?
I must say that it is the A brand that spoiled us with this and we must not forget the others that are no better or actually worse in the upload times or other operational annoyances.
Try the Motec M800 that will stall or run very rough when you highlight and change a larger group of cells, or that will not allow percentage changes or that has a PID idle control that will take you between 1/2 a day to 2 days to make NEAR FACTORY but never as good as factory, let alone Vipec refinement!!!
That is just some of the stuff we forget we are dealing with when using the V series so be patient as I am sure all will be sweet in time.
Try opening the software twice and comparing files this way. It is really effective but not possible on many other brands.
Try waiting for the Wolf ecu to load etc.
Try making changes on Nisstune then having to send them each time rather than actually having a result.
Try mapping Ford factory ecu where the laptop does not even connect to the car. (Thousands of maps with no tracer or any input at all unless you use their separate logger and interpret the data into each relevant map that may not actually be correctly labeled or actually work.) Try waiting the 3.5 minutes to flash this data to a box so you can then wait another 3.5 minutes to flash from the box to the car. Imagine how much time can be lost chasing an idle issue when each step takes this flash time + your laptop time?
Not saying many things could not be improved but it is really a small pennence to pay in the short term.
I have not found 1 perfect computer after market (Or factory) but this certainly comes closer to it than most.



Pogledaj si sto kaze o motecu, a ja osobno imam 4 auta na motec i svki put kad online selim mapu, sve se strese i crkne. CRKNE.

Kad ce vipec biti na trzistu toliko godina kao Motec....onda cemo se ponovo razgovarati o featurima.

Da ne bi bilo zabune, ja Motec smatram jednim od najboljih, ali ipak Pectel SQ6 je za 5 kopalja bolji za manje novaca.
V88 itekako mozes usporediti sa M880, a da ne kazem price-wise.

I za kraj da dodam, misljenja koja cijenim nisu misljenja forumasa koji su napravili 1 ili 2 auta od 150ks, vec od ljudi koji svojim radom na tuningu zaradjuju svakodnevno za kruh, poput gore spomenutog Bretta iz APE, ili Johna Reeda (btw, jedan od najjacih Motec tunera u USA, Red R Racing). Koliko vidim tebi ne nedostaje iskustva, ali kako nijedan TVOJ automobil koji si napravio nisam vidio, ne mogu te uzeti za ozbiljno. Ipak, sve nase motore sastavljamo sami, dajemo garanciju, mapiramo na nasim valjcima i cestama, te popravljamo za drugim tunerima svakodnevno. Nismo bez gresaka, kao niti itko drugi, ali zato je tu garancija, 24h podrška za sve stranke (slovenske, hrvatske, srpske, bih), te za nas NEMA radnog vremena od 8h. Mislim da to dovoljno govori o našoj ozbiljnosti kao i o našim proizvodima.
Priponke
Vipec-Motec.jpg
Direktna usporedba uredjaja OUT OF THE BOX bez doplata (OPTIONS)
 
Uporabniški avatar
MikeLima
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Sr feb 06, 2008 6:47 pm

Napisal/-a MikeLima Pe nov 20, 2009 1:12 pm

RS2

Si to temo odprl za predstavitev ViPEC-a, za debato o primerjavi ViPEC vs Motec, prepucavanju SKN vs RSR, ali zato, da se bo kar malo pocez pljuvalo?
Toliko, da se vem odlociti, se napisem kaj ali nic vec.
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Pe nov 20, 2009 1:21 pm

MikeLima je napisal/-a:RS2

Si to temo odprl za predstavitev ViPEC-a, za debato o primerjavi ViPEC vs Motec, prepucavanju SKN vs RSR, ali zato, da se bo kar malo pocez pljuvalo?
Toliko, da se vem odlociti, se napisem kaj ali nic vec.


No, to niti ni tolk' važno, vse je dobro za nekaj ... ti samo piši !!! : - )

Jaz grem pa delat' nazaj.

Lp + #
 
Uporabniški avatar
Kovcek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 623
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:50 am
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a Kovcek Pe nov 20, 2009 1:27 pm

@kopron: s tem sem mislil, da mi ki vozimo na MS, da se nimamo tu kaj dosti zraven vtikat, glede na to koliko stane MS napram drugim :oops: - smo mi lahko potem veseli, da se s tem kar imamo sploh kam premikamo :twisted:
Lp

kovcek
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 Pe nov 20, 2009 1:49 pm

MikeLima je napisal/-a:RS2

Si to temo odprl za predstavitev ViPEC-a, za debato o primerjavi ViPEC vs Motec, prepucavanju SKN vs RSR, ali zato, da se bo kar malo pocez pljuvalo?
Toliko, da se vem odlociti, se napisem kaj ali nic vec.


Seveda sem odprl temo za predstavitev Vipec-a a primerjavo z Motec-om si začel že ti in si nekako hotel "degradirati" Vipec, čeprav imaš izkušnje z Vipecom le iz neta...

Ne smeš biti užaljen, če ti je sedaj THPerformance in jaz nekaj dejstev navedel, da Vipec pa le ni tako slab in neuporaben, kot si sprva mislil.
Da ne zabredeva predaleč, ker ni potrebe, jaz verjamem da je Motec zelo dobra zadeva, ki je žal zelo draga in je potrebno veliko "odpirati" z dodatnim denarjem, kar Vipec že v štartu podpira.
Vem tudi, da z Vipecom lahko narediš zelo safe velike konje - verjamem da tudi z motecom... ne želim pa, da (ti si začel) nekako drezaš v globine, ki 99% uporabnikov tega foruma sploh ne ve kaj je to...in ti pač Vipec ni všeč. Pač ti ni.
Jaz samo pravim, da bi bilo dobro, če bi ga enkrat stestiral in dal res primerjavo...al pa tud ne če ne bo šanse... kakorkoli.

brez zamere, ne želim se pregovarjati, kdo ma daljšega...

SKN vs RSR pa sploh nisem nikoli izpostavil (razen ko sem rekel za Matjaza vezano na Leona) in tudi ni bil namen nabijat, kdo je boljši, ker ima vsak od nas svoje kvalitete in mislim da svoj krog strank, ki se redko pokrivajo. Lažje bi bilo, če bi se kdaj pa kdaj kaj dopolnili, ne pa en drugemu "srali", ker ni potrebe.

če imaš pa željo napisat kaj več, pa go for it če želiš. Verjetno ne bo nič, kar že ne vem ali pač...

Če si videl, nikoli nisem napisal, da je Motec zanič, da je megasquirt zanič, da je Vems zanič, da je pa Vipec high tec.
Nikoli.

Vem le, da mi ponujamo kvaliteto in to tudi zagovarjamo. verjemi, da se mi ne da popravljati motorjev zaradi slabe elektronike.
Smo tudi izdobavili nekaj motorjev za vsak dan z garancijo na motor(tudi 600hp) in dosedaj brez težav. Upam, da bo tako tudi ostalo.

Dejmo vsak od nas se pohvalit le z dosežki pa bo.
Jaz bom pa bolj previden, kdaj kje koga omenim pa bo.
Brez zamere že x-tič.

Lp Edo
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
 
Uporabniški avatar
MikeLima
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Sr feb 06, 2008 6:47 pm

Napisal/-a MikeLima Pe nov 20, 2009 3:32 pm

OK! Ampak ostanem pri primerjavi, v ostale reci se mi res ne da spuscat...

Knock...
To me res zuli, ker vem, da je zadeva ze resena bolje od tega kakor ima Vipec to reseno. Dejstvo je, da za nekatere bolj navite motorje enostavno ne zadosca, pa naj pisejo svetovni tuning mojstri karkoli (pac boljsega se niso imeli). Zato ga tudi izkljuci pri vecjih obremenitvah in - ali obratih. Tu se lahko pohvalim, da mi je uspelo narest precej boljsi sistem. To na plugnplayu za 1.8T. Je kot Motec-ov OKM, le da je se izboljsan in on the fly nastavljiv med delovanjem.

Lambda...
Motec MX00 ima onboard lambda controler za dve lambdi. LSU ali NTK, vkljucno z Bosch in NTK metri in ojacevalci. Z EGT in EMAP-om ju lahko kompenziras po temperaturi in pritisku. Ker je to eden zame bistvenih tuning orodij, bi rad da dela 100%. In v primerjavi z raznimi Innovateji deluje juhu dobro. Ce je cilindrov vec, pa rabis, pa LTC ali pa DLTC na CAN, pa gre do stevilke 12. Brez uporabljenega vhoda na ECU-ju! Saj zna bit, da ima ViPEC tudi, ampak jest nisem nasel. Se pustim poducit.

Vhodi izhodi... Stalno se prepletamo okoli tega. Tudi jaz nisem nikjer napisal, da je Motec poceni. Ne, sploh ni. To, da ima sama ECU skatla manj vhodov od ViPEC-a je res. Res je tudi, da je razsirljiv do tja, do koder ViPEC ne vidi (se). Vseh moznih vhodov v ECU je 67. In za vsakega je mozno narest vsaj 2D mapo plus kalibracijo in jo uporabit v katerokoli mapi.

Koncept je drugacen. Motec sloni na CAN-Busu, se da gor prikljucit poleg osnovnih enajst senzorjev na pine ECU ali pa preko CAN-a (TP, MAP, AT, ET, EMAP, MAF, BAP, FT, FP, OT, OP) se 8x EGT, 3 inpute za E-GAS, 8 kanalov po izbiri, 12 lambd, 4 hitrosti, 3 osi G senzorja, 2 senzorja z menjalnika in rocice menjalnika, Knock V. In to VSE HKRATI. Govorim o M800, brez ADL. Ce imas ADL, se da se kup matematike tam zganjat in potem to posiljat preko CAN-a v ECU kot kontrolni parameter za karkoli. Ne na koncu je zadeva zdruzljiva s kupom hardwareja, od kontrol differencialov do ne vem cesa se vsega. Je poln katalog gadgetov. Kar se sw-ja tice pa itak. Traction control, tak kot se spodobi, da je Porsche s 630Nm po mokrem cisto krotek itd itd.

Vem, da je za marsikoga to ze prevec komplicirano. Ampak jest prihajam iz dirkaskega sveta, kjer si s pravili zelo omejen in je treba stiskati tiste zadnje se mozne Watke iz motorja, ki mora za povrh preziveti kar nekaj torture. Ni to da manjka zraka, damo pa za cifro vecjo turbino gor, ali pa ce je crknil, gremo pa domov. In takrat pride zelo prav, da se da marsikaj v kako kompenzacijo vtaknit. Ko enkrat zacnes delat na ta nacin, se mu tezko odreces. Dokler sta dve mapi + osnovne kompenzacije dovolj, se da tudi z MS skozi pridet. Tudi jaz nisem nikoli rekel da ne. Seveda je kak sistem se boljsi od Moteca. Magneti Marelli v popolnoma odprti verziji je vse to podpiral se za casa, ko smo pri Jerebu imeli Ibizo cez. In se marsikaj vec. F1 iz leta 2000?

Zato mislim, da M800 vseeno za marsikaj presega ViPEC-a 88 za zdaj. Ce to znas ponucat, seveda. Ce ga uporabljas kot MS, ne opravici stroska, ga tudi ViPEC ne. True?

To, da bo ViPEC sel naprej ne dvomim. Tudi Motec je napovedal M1XX serijo za zacetek 2010. Ko pride, bo spet korak naprej.

P.S. TH Performance... Motec... 100 ohm preko CAN linije, pa bo OK s PC-jcem.
 
erc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 45
Pridružen: So apr 07, 2007 5:05 pm

Napisal/-a erc So nov 21, 2009 8:28 am

TH Performance je napisal/-a:I BTW, ako se pitas tko sam ja, ja sam onaj koji je Cicerov Seat Leon i Beetle od Zdenka Robide popravljao nakon RSR-a (nakon sto je eksplodirao motor od R32 u beetlu i nakon sto Leon nije mogao raditi kako treba). Ti auti voze i dan danas.
Mozes pogledati o ovdje, ja imam stranke koje nije strah niti sramota staviti svoje aute na net.

da se še jaz malo vmešam v tale preucavanja. Ne zdi se mi prav, da se tule javno prepucava in blati določene ljudi-tunerje. Sam osebno ne poznam RSRa, vem pa, po tem ko sem osebno na lastne oči videl nekaj njegovih izdelkov (kar se tiče elektronike), da človek ve kaj dela in ne zdi se mi prav, da se ga tule nabija na zid. Sicer je bil pa prvi v SLO, ki se je zacel ukvarjati z tem poslom, zato vsa čast mu.
Tebi TH performance pa povem, da tega beetla od robide, ki ga tako opevaš je naredil sam Matjaž Ogrinc RSR in to 4.Julija 2009 in avto je vozil kompletni vikend dokler ga človek, ki ga je rental ni razbil v prerivanju z hčerjo Braneta Senice.
Če pa že omenjaš Seat leona, sipa poglej tele slikce... pa brez zamere. kreganja ne vodijo nikamor!
Slika
Slika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov