Tako da smo si danes vzeli cas in izmerili par primerkov. EVO 8, chipan, intercooler, izpuh. WRX 2.0, STI turbina, dodelan isto kot EVO. Na koncu pa se primerjava s serijskim 2.0 WRX STI z odprtim izpuhom. STI je bil izmerjen ze pred casom, ko je bilo zunaj topleje. Tako da bi v teh hladnih dneh pokazal vsaj 10KM vec.
EVO8 ima serijsko 265KM, ce se ne motim, WRX 220, WRX STI pa 265KM. Ce sem kaj narobe napisal naj me znalci popravijo.
EVO 8

WRX

WRX STI

Najbolj me je presenetil WRX, s tem da ima se kar nekaj rezerve. Sploh ni bilo v nacrtu dobiti toliko moci. Mogoce prilezemo do 330KM.
Pri najvecji moci pa je malce razocaral EVO, naj bi imel 350 ali vec KM.
Precej vecji tlak turbine pa vseeno prinese konkretno vecji navor kot WRX.
Merjena sta bila v razmaku dobre pol ure.
Na zalost se nisem mogel priklopiti na Evo-ta da bi pogledal program in naredil kaksen datalog - ne poznam avta. (nagajal prenosnik s katerim sicer delam) Ko bo mogoce bom naredil kaksen datalog teh avtov, da se vidi vsaj koliko polni turbina. In kako to vpliva na moc motorja.