Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Malce stunan EVO vs STI vs malce stunan WRX vs EVO LoCo

Napisal/-a Pro_Tuning Pe dec 04, 2009 3:17 pm

Debata okoli Imprez in Lancerjev se je kar posteno zagrela.

Tako da smo si danes vzeli cas in izmerili par primerkov. EVO 8, chipan, intercooler, izpuh. WRX 2.0, STI turbina, dodelan isto kot EVO. Na koncu pa se primerjava s serijskim 2.0 WRX STI z odprtim izpuhom. STI je bil izmerjen ze pred casom, ko je bilo zunaj topleje. Tako da bi v teh hladnih dneh pokazal vsaj 10KM vec.

EVO8 ima serijsko 265KM, ce se ne motim, WRX 220, WRX STI pa 265KM. Ce sem kaj narobe napisal naj me znalci popravijo.

EVO 8

Slika


WRX

Slika


WRX STI

Slika


Najbolj me je presenetil WRX, s tem da ima se kar nekaj rezerve. Sploh ni bilo v nacrtu dobiti toliko moci. Mogoce prilezemo do 330KM.
Pri najvecji moci pa je malce razocaral EVO, naj bi imel 350 ali vec KM.
Precej vecji tlak turbine pa vseeno prinese konkretno vecji navor kot WRX.
Merjena sta bila v razmaku dobre pol ure.

Na zalost se nisem mogel priklopiti na Evo-ta da bi pogledal program in naredil kaksen datalog - ne poznam avta. (nagajal prenosnik s katerim sicer delam) Ko bo mogoce bom naredil kaksen datalog teh avtov, da se vidi vsaj koliko polni turbina. In kako to vpliva na moc motorja.
Zadnjič spremenil Pro_Tuning, dne Po dec 07, 2009 6:47 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
mito155
Uporabnik
 
Prispevkov: 1099
Pridružen: So jan 17, 2004 12:15 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a mito155 Pe dec 04, 2009 3:26 pm

WRX z turbotom od STI... se po moje najlepše pelje... flat response navor.. to je to... vse ostalo je bv za vsak dan..
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Pe dec 04, 2009 3:29 pm

Glede na ceno avta in ceno predelav je to precej avta za ta denar. EVO je seveda raketa, ampak za "povprecnega" voznika je tudi tak WRX kar v redu.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Pe dec 04, 2009 3:34 pm

Samo evo ima slabošo krivuljo kot ostala dva
 
GodOfAll
Novinec
 
Prispevkov: 299
Pridružen: So maj 07, 2005 7:39 pm
Kraj: Fračji dol

Napisal/-a GodOfAll Pe dec 04, 2009 3:35 pm

Pri WRX je acceleration time 2x daljši kot pri ostalih dveh.

Kakšne barve je bil EVO?
 
Uporabniški avatar
wuky
Novinec
 
Prispevkov: 491
Pridružen: So jul 10, 2004 12:44 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a wuky Pe dec 04, 2009 3:37 pm

Zakaj to ni mogl jt v neskončno debato ? :roll: in pol se bo spet reklo da je 100 istih topicov... to je bil namen neskončne debate, da bo 1 topic.
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Pe dec 04, 2009 3:41 pm

Cas pospesevanja na valjih je odvisen od dolzine prestavnih razmerij. WRX ima menjalnik na 5 prestav z daljso cetrto od ostalih dveh, ki imata menjalnike na 6 prestav ter krajse prestave. Zraven je se pomembno pri katerih obratih se na zacetku pohodi plin do konca in do koliko obratov se vrti.

Rdec Evo.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
wuky
Novinec
 
Prispevkov: 491
Pridružen: So jul 10, 2004 12:44 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a wuky Pe dec 04, 2009 4:21 pm

Pro_Tuning je napisal/-a:Cas pospesevanja na valjih je odvisen od dolzine prestavnih razmerij. WRX ima menjalnik na 5 prestav z daljso cetrto od ostalih dveh, ki imata menjalnike na 6 prestav ter krajse prestave. Zraven je se pomembno pri katerih obratih se na zacetku pohodi plin do konca in do koliko obratov se vrti.

Rdec Evo.


Evo 8 ni mel 6 prestav. Razn ce je ameriski MR. Tko da je to spet kr nek avto.
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Pe dec 04, 2009 4:47 pm

Tako mi je bilo receno. Mogoce sem si narobe zapomnil in kaj zamesal.
Meritve pa niso zamesane.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
wuky
Novinec
 
Prispevkov: 491
Pridružen: So jul 10, 2004 12:44 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a wuky Pe dec 04, 2009 4:51 pm

Pro_Tuning je napisal/-a:Tako mi je bilo receno. Mogoce sem si narobe zapomnil in kaj zamesal.
Meritve pa niso zamesane.

Kaj pol postaš če ne veš.
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Pe dec 04, 2009 4:57 pm

Avto ni moj. Nisem gledal v prometno. Sem ga samo izmeril. In napisal kar mi je bilo receno. Ce se zelis kregat si odpri novo temo.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
kingroad
Novinec
 
Prispevkov: 199
Pridružen: Če sep 18, 2003 2:48 pm

Napisal/-a kingroad Pe dec 04, 2009 4:58 pm

Kakšen izpuh je imel EVO?

lp
evo4fun
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Pe dec 04, 2009 5:00 pm

kingroad je napisal/-a:Kakšen izpuh je imel EVO?

lp


Ma če se prav spomnim je imel okroglega :jao:
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo Pe dec 04, 2009 5:00 pm

Dyno grafi brez primerjave pred in potem. Različni dnevi, različni avtomobili, različni pogoji. Neuporabne informacije. Dyno je orodje za ugotavljanje pridobitve moči, ne tako kot v Sloveniji vsi smatrajo da merijo konje. Izguba moči preko prenosa iz motorja na evotu manj kot 10%? Žalostni podatki. Isti avto, drug dyno, druge številke.

Rajš postajte kej takega:

2006 Evo 9 GSR
Mods:
RC 1200cc injectors
Perrin Fuel Rail
CBRD BBK Full with porting
Full exhaust with test pipe
K&N cone air filter
HKS Mivec cams
GM 3 port boost solenoid using ECU-controlled boost
100 oct
Stock 02 housing (unported)
Stock LICP
Stock UICP
Stock FMIC

Slika

Uglavnem, moje osebno mnenje o prvem postu: neuporabno zaradi premalo podatkov.
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Pe dec 04, 2009 5:20 pm

lancia hf je napisal/-a:
kingroad je napisal/-a:Kakšen izpuh je imel EVO?

lp


Ma če se prav spomnim je imel okroglega :jao:

Verjetno je mislil kakšen premer-fi rora je imel, ne pa kake oblike !
Lp .
 
Uporabniški avatar
kingroad
Novinec
 
Prispevkov: 199
Pridružen: Če sep 18, 2003 2:48 pm

Napisal/-a kingroad Pe dec 04, 2009 5:28 pm

kopron je napisal/-a:
lancia hf je napisal/-a:
kingroad je napisal/-a:Kakšen izpuh je imel EVO?

lp


Ma če se prav spomnim je imel okroglega :jao:

Verjetno je mislil kakšen premer-fi rora je imel, ne pa kake oblike !
Lp .


okroglega? :bonk

je bil turbo-back, cat-back, de-cat, samo ror, kakšen fi............ni izpuh samo okrogla cev.

lp
evo4fun
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Pe dec 04, 2009 6:18 pm

kingroad: pa saj ni to nate letel, ampak bol na izjave Pro_Tuning, ker misli, pa neve, ker avto ni njegov , so mu samo rekli....... itd :lol:
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Pe dec 04, 2009 9:51 pm

Avta sta bila izmerjena s pol ure razmaka. Tudi napisal sem o njma kar je pomembno.

Oba imata odprt izpuh, nisem sel merit premera cevi. Izpuh je izpuh, ni kaj dosti za izumit. Ce ga dajes na turbo avto samo direkt in je najvec efekta.
Vecje intercoolerje. Edino WRX ima STI turbino. Vse ostalo serijsko, Nic posebno ekstremenga. Je pa zato toliko bolj zanimiva primerjava obeh.

Verjetno je zanimivo za koga, ki razmislja o takem avtu ali pa ga ze ima in lahko vidi kaj se dobi po cisto osnovni predelavi. Navzgor pa itak ni meje.

Kaj te moti o izgubi moci? Je cisto realna. In zelo dobro pokaze. Ce ima kdo serijskega Evota ali Imprezo, bo dobil izmerjeno zelo zelo podobno tovarniskim podatkom. Zato so mi ti valji tudi vsec. Vecina jih je ponavadi razocarana, pricakujeoi se kaksnega konjicka vec.
Bom poskusi dobiti cimprej se kaksen cisto serijski avto (ce je se kaksen serijski EVO tu naokoli) in ga izmerit.

Lahko pa kdaj pripeljes tvoj avto, in primerjas s tema dvema. Recimo v takih temperaturnih razmerah.

Ce bi meril samo en avto niti nebi dajal podatkov gor, ker nebi imel orientacije.
Tako pa je primerjav obeh zelo zanimiva.

Imam tudi izmerjene se 3 ali 4 Impreze letnik 2000 in starejse in se meritve lepo ujemajo s temi.


LoCo je napisal/-a:Dyno grafi brez primerjave pred in potem. Različni dnevi, različni avtomobili, različni pogoji. Neuporabne informacije. Dyno je orodje za ugotavljanje pridobitve moči, ne tako kot v Sloveniji vsi smatrajo da merijo konje. Izguba moči preko prenosa iz motorja na evotu manj kot 10%? Žalostni podatki. Isti avto, drug dyno, druge številke.

Uglavnem, moje osebno mnenje o prvem postu: neuporabno zaradi premalo podatkov.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
beemveempet
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 36
Pridružen: Pe dec 04, 2009 9:30 pm
Kraj: Bogenšperk

Napisal/-a beemveempet Pe dec 04, 2009 10:31 pm

Mičo, govoriš kot, da si jih ti mapiral ? Kar malo dvomim iz tega kar pišeš.

Predlagam, da se naredi challenge: isti čas, isti kraj, ter par evotov in stijev ter narediti primerjeve čim bolj podobnih vozil. Vendar glede na to, da je pri nas podhranjenost z valji izjemna, še tisti, ki so, so v neustreznih prostorih oz. niso skalibrirani je težko narediti merodajne meritve.

Mogoče bi bilo zanimivo videti kako se avta primerjata na cesti (pa se lahko naredi primerjava z grafi s tem, da se pri obeh naredijo log file-i in se naredijo primerjave).

Lp,
D.
. . . . . .
Zakaj biti porno zvezda ne more biti vrlina?
. . . . . . . . . . . . . .
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Pe dec 04, 2009 10:59 pm

EVO je bil pri roki in smo ga dali za referenco WRX-u, ker se je zdelo nekam dosti konjickov iz WRX-a. Se posebej glede na STI. Mapirat te avte je skrajno preprosto, Softwareja je na tone. Eni od avtomobilov z najvec podpore. Vse gre pred OBD porta. Se racunalnika ni treba odpreti.

Tile valji so cisto v redu. Upam, da dam kmalu kaksen cisto serijski tak avto gor.

EVO ima navora ogromno, zelo "pribije", vendar ga visjih obratih rahlo zmanjka. Bom pogledal kaj se dogaja.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost