Pro_Tuning je napisal/-a:Tam dela motor se krajse intervale kot 16 sekund.
Kar precej 1000 obratov da cez v 3 sekundah. Po tvoje to ni realno pospesevanje.
Rekel bi da 1000 obratov na sekundo. Sedaj se pa odloci?
V realnem svetu noben avto ne vlece ene in iste prestave 30 sekund. Mogoce 10 sekund max. Pospesevanje v najvecji prestavi proti najvecji hitrosti. Recimo ko avto prestavi iz cetrte v peto in dirja proti 250km/h
Govora je o "navitih" avtih. Takih kot so se sedaj merili.
V nizjih prestavah pa gre se neprimerno hitreje.
In ce tako merim avto na valjih ni dobro? Ce pa tako pospesujem na cesti, pa je dobro?
Pogovarjamo se o valjih in kaj ti izmerijo, ne o tem kaj kak avto zmore, da ne bomo zasli kam.
Zakaj ga pa potem meris od 2000 do 7000? In zakaj imas idejo, da je tisto kar si izmeril verodostojno? Postopaj enkrat avto na cesti, v zadnji prestavi, koliko casa rabi od 4000 do 6000 ce ga vrtis od 2000 naprej, potem ga zavrti na 4500, spusti gas in na 4000 spet pohodi do 6000. Bos malo presenecen. Ce mi valji v 6.4 sekunde dolgem pospesevanju od 2000 do 7000 in izmerijo neke hude konje in navor, je posredi nateg. O tem debatiramo. Je dejstvo, da na cesti v nizjih prestavah nikoli ne dosezes moci kot jo v zadnji. V realnem svetu evo v peti prestavi rabi od 4000 do 6000 dvajset sekund, pa mora bit ze zelo hud, od 5000 do 7000 pa en cel vrhniski klanec.
Tako da valji, ce naj bodo uporabni del opreme, morajo simulirati slabe in se slabse pogoje kot jih dozivi vozilo na cesti. Rezultati naj bodo precizni, ne pa klobasa. Hemingway je lepo pokazal, da so tudi inercijski valji lahko spodoben kos opreme tunerja. Ce so le narejeni kot se sika. Bremza zraven sploh ne skodi, ampak omogoca veliko novih moznosti. Se da na valjih z bremzo narest skoraj vse kar bi sicer bilo treba na cesti ali pisti. Na cesti delam samo se prehode, over run cut in traction control. Vec ali manj samo se voznja z malimi hitrostmi. Nic nevarnega in policajem nevsecnega.