Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
modriDIRKAC
Novinec
 
Prispevkov: 232
Pridružen: Po apr 05, 2004 12:40 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a modriDIRKAC Če okt 21, 2010 1:40 pm

ko ti nekdo predstavi različna dejstva ...prednosti...slabosti...nevarnosti...takole detajlno kot je bilo to storjeno s strani hemingveja...se začneš spraševat v kako nevarnost se podajajo in nas spravljajo razno razni samooklicani "profesionalni" tunerji ko se z očitno popolnoma neprimerno opremo lotevajo stvari ki jim zaupamo v delo...
s tem da zavestno ignorirajo na stotine raziskav in preizkušenih rezultatov in seveda možnih in očitnih posledic...
glede na stvari ki sem jih zdaj prvič videl in prebral svojga avta zagotovo ne peljem na take valje...ker nočem tvegat da mi gumo z blatnikom vred u glavo vrže...bom raje počakal na kako bol profesionalno zadevo ne pa na tele igračke...
IMA SE...MOŽE SE...
 
hemingway
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Pe jun 28, 2002 3:30 pm

Napisal/-a hemingway Če okt 21, 2010 2:22 pm

ne vidm razlike zakaj bi bili manjši varnejši pa praktičnejši kvečjemu obratno ...

http://www.youtube.com/watch?v=0yMd2n66 ... re=related

http://www.youtube.com/watch?v=eenAINgZ ... re=related

http://www.youtube.com/watch?v=jXmpinyt ... re=related

http://www.youtube.com/watch?v=I9TqQ8iW ... re=related

http://www.youtube.com/watch?v=L-8xqD-Uaq8&feature=fvw

http://www.youtube.com/watch?v=ZeQGuopH ... re=related

itak pa kdorkoli pusti toliko ljudi zraven stati ob steni pa da hodijo okol je pa sploh čisto mimo:

http://www.youtube.com/watch?v=elpOTR6a0U0

To se je pa dogajalo na prejšnih valjih seveda to ni prihajalo v javnost.

Slika
Slika

Nesreče se itak dogajajo in vedno se bojo pametno pa se je o tem pogovarjati in predstaviti slabosti oziroma prednosti manjših oziroma večjih naprav za merjenje moči. Upam da bo na teh valjih vse ok v primeru 500+ avtomobilov in da se komu kaj ne zgodi.
- 1. place drag race Koper 402m
- 2. place drag race Ljubljana 201m
- IN 2007 DISQUALIFYED FROM KING OF EUROPE POLLAND BECAUSE OF TECHNICAL PROBLEMS ( Ford fiesta )
- KING OF EUROPE WINNER IN 2009. THANK YOU ALL FOR SUPPORT. WE ARE THE CHAMPIONS! ( Toyota MR2 )
 
brrr
Novinec
 
Prispevkov: 150
Pridružen: Če maj 28, 2009 10:34 am

Napisal/-a brrr Če okt 21, 2010 2:58 pm

hemingway je napisal/-a:itak pa kdorkoli pusti toliko ljudi zraven stati ob steni pa da hodijo okol je pa sploh čisto mimo:

http://www.youtube.com/watch?v=elpOTR6a0U0


EPIC!!! uscal sem se ob komentarju youtube uporabnika: @llamHxC101
 
Uporabniški avatar
Kovcek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 623
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:50 am
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a Kovcek Če okt 21, 2010 4:03 pm

hemingway je napisal/-a:To se je pa dogajalo na prejšnih valjih seveda to ni prihajalo v javnost.

Slika
Slika



Na slikah je moja corsa in z moje strani se ni skrivalo čisto nič in so bile celo te slike objavljene tudi po forumin (samo pač ne na tem)...pa to kar sedaj počnete, je čisto brez veze, vzroki za to početje pa so čist drugje...
Lp

kovcek
 
mondy
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Sr feb 26, 2003 9:10 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a mondy Če okt 21, 2010 4:12 pm

To kar se je zgodilo na Corsi, se zgodi vsaki gumi če jo predolgo teraš nad specificirano maksimalno hitrost. Definitivno je povečano kotalno trenje zaradi dodatnega vpetja tudi malo pripomoglo k temu.

Taki gumi defekti so zelo popularnih pri kašnih dirkah na miljo (texas mile, itd...), kjer avti dosegajo hitrosti nad 300km/h z gumami razreda do 240kh/h. :?
 
mondy
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Sr feb 26, 2003 9:10 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a mondy Če okt 21, 2010 4:20 pm

modriDIRKAC je napisal/-a:ko ti nekdo predstavi različna dejstva ...prednosti...slabosti...nevarnosti...takole detajlno kot je bilo to storjeno s strani hemingveja...se začneš spraševat v kako nevarnost se podajajo in nas spravljajo razno razni samooklicani "profesionalni" tunerji ko se z očitno popolnoma neprimerno opremo lotevajo stvari ki jim zaupamo v delo...
s tem da zavestno ignorirajo na stotine raziskav in preizkušenih rezultatov in seveda možnih in očitnih posledic...
glede na stvari ki sem jih zdaj prvič videl in prebral svojga avta zagotovo ne peljem na take valje...ker nočem tvegat da mi gumo z blatnikom vred u glavo vrže...bom raje počakal na kako bol profesionalno zadevo ne pa na tele igračke...


Jaz berem samo neke copy-paste iz tujih forumov...
Kje so kakšne lastne izkušnje.
Eni znajo samo filozofirati in kritizirati, drugi pa se raje lotijo zadev in dejansko nabavijo kaj s čimer lahko nabirajo lastne izkušnje in pripomoreju k razvoju tuning dejavnosti v Sloveniji. ;)
 
modriDIRKAC
Novinec
 
Prispevkov: 232
Pridružen: Po apr 05, 2004 12:40 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a modriDIRKAC Če okt 21, 2010 4:38 pm

lahko je nabirat izkušnje če dobiš dovol teličkov da jih plačujejo s svojim denarjem...ne razumem zakaj je treba še enkrat ponovno dokazati da je neka stvar določene kvalitete...pač vzameš tisto za kar so ze mnogi na svetu ugotovil da je dobro in potem začneš nabirat izkušnje...
kot bi dal najboljšmu smučarju ene slabe smuči za 100 eur pa bi se eno sezono jebal z njimi...da bi na koncu ugotovil da so res zanič čeprav je že v startu točno vedel katere so pa res dobre...rezultati so seveda temu primerni...
IMA SE...MOŽE SE...
 
hemingway
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Pe jun 28, 2002 3:30 pm

Napisal/-a hemingway Če okt 21, 2010 4:45 pm

mondy je napisal/-a:Jaz berem samo neke copy-paste iz tujih forumov...
Kje so kakšne lastne izkušnje.
Eni znajo samo filozofirati in kritizirati, drugi pa se raje lotijo zadev in dejansko nabavijo kaj s čimer lahko nabirajo lastne izkušnje in pripomoreju k razvoju tuning dejavnosti v Sloveniji. ;)


To ni copy paste iz forumov ampak ameriškega proizvajalca ki je kar eden top proizvajalcev dyno sistemov v ameriki če že tako radi z njimi primerjamo pa miljami.
Sami prodajajo tudi dynote z manjšimi valji kot tudi z večjimi z edijem in brez...
Več si lahko prebereš in naučiš tukaj na njihovi strani:
http://www.land-and-sea.com/
Tudi na straneh drugih top proizvajalcev nimajo drugačne fizike.
Skratka presodite sami glede razvoja tuninga pa ne bom komentiral pa za enkrat tudi te teme ne več ker sem povedal kar mislim.
- 1. place drag race Koper 402m
- 2. place drag race Ljubljana 201m
- IN 2007 DISQUALIFYED FROM KING OF EUROPE POLLAND BECAUSE OF TECHNICAL PROBLEMS ( Ford fiesta )
- KING OF EUROPE WINNER IN 2009. THANK YOU ALL FOR SUPPORT. WE ARE THE CHAMPIONS! ( Toyota MR2 )
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Če okt 21, 2010 4:52 pm

urosch je napisal/-a:Ne, pri "dragsterjih" se platišče prej zavrti kot pnevmatika in tako vidiš nagubano pnevmatiko na notranji strani, ne zunaj. :-P


http://www.youtube.com/watch?v=XttOe4rerLo
 
mondy
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Sr feb 26, 2003 9:10 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a mondy Če okt 21, 2010 7:04 pm

hemingway je napisal/-a:Skratka presodite sami glede razvoja tuninga pa ne bom komentiral pa za enkrat tudi te teme ne več ker sem povedal kar mislim.


Ne vem, če si me prav razumel.
Valji bodo koristili vsakemu, ki se bo za njihovo uporabo odločil. Torej tudi tebi in marsikomu drugemu.
Če to ne prispeva k razvoju tuninga potem pa ne vem...

A se bo kdo opogumil in nabavil Dynapack merilno napravo...kaj pravite.

BTW: S temi novimi valji nimam nobene povezave!
 
Uporabniški avatar
naliM
Novinec
 
Prispevkov: 267
Pridružen: Ne jan 01, 2006 9:55 pm
Kraj: Maribor - okolica

Napisal/-a naliM Če okt 21, 2010 7:14 pm

hemingway je napisal/-a:ne vidm razlike zakaj bi bili manjši varnejši pa praktičnejši kvečjemu obratno ...

http://www.youtube.com/watch?v=0yMd2n66 ... re=related

http://www.youtube.com/watch?v=eenAINgZ ... re=related

http://www.youtube.com/watch?v=jXmpinyt ... re=related

http://www.youtube.com/watch?v=I9TqQ8iW ... re=related

http://www.youtube.com/watch?v=L-8xqD-Uaq8&feature=fvw

http://www.youtube.com/watch?v=ZeQGuopH ... re=related

itak pa kdorkoli pusti toliko ljudi zraven stati ob steni pa da hodijo okol je pa sploh čisto mimo:

http://www.youtube.com/watch?v=elpOTR6a0U0

To se je pa dogajalo na prejšnih valjih seveda to ni prihajalo v javnost.

Slika
Slika

Nesreče se itak dogajajo in vedno se bojo pametno pa se je o tem pogovarjati in predstaviti slabosti oziroma prednosti manjših oziroma večjih naprav za merjenje moči. Upam da bo na teh valjih vse ok v primeru 500+ avtomobilov in da se komu kaj ne zgodi.


Rdeča nit posnetkov je šalabajzersko pripenjanje avtomobila in (ne)poznavanje osnovnošolske fizike.

LP,

Milan
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Če okt 21, 2010 9:01 pm

To se zgodi pri 350km/h za katere guma ni predvidena. Se posebej, ce le ta drsa ob spodnje nosilce vzmeti (šalce) na amortizerju. Tako je posnelo rob gume in kotalna povrsina se je odlepila.
Saxo ni imel tezav pri 315km/h. Ceprav je merjenje trajalo vec casa, saj ima skoraj pol manj konjev.

Sicer mi ni povsem jasno kaj ima to z najnovejsimi valji kateri bodo v kratkem na voljo. Tole je ze malce zamujena tema, teh valjev ni vec.

Z novimi valji, ki so obdelani proti zdrsavanju in predvideni za vecje moci, ne bo vec tezav z zdrsavanjem in posledicno vrtenjem koles v najvisih prestavah.

Glede velikosti valjev. Dyno dynamics so eni od najboljsih valjev, uporabljajo pa valje precej majhnega premera. Zanimivo.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
RSR_Tech
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: To sep 04, 2007 8:19 pm

Napisal/-a RSR_Tech Če okt 21, 2010 10:44 pm

Pro_Tuning je napisal/-a:.... Omogocajo tudi meritve najvecje hitrosti. Ce vneseno, koeficient zracnega upora ter precni presek avta, valji avtomobila ne bodo spustili prek dolocene hitrosti.


Uau hudo :shock:

... sam v Slo to ni ravno nova stvar, ker na moji MAHi to laufa že 8 let :)
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo Pe okt 22, 2010 2:02 am

RSR_Tech je napisal/-a:
Pro_Tuning je napisal/-a:.... Omogocajo tudi meritve najvecje hitrosti. Ce vneseno, koeficient zracnega upora ter precni presek avta, valji avtomobila ne bodo spustili prek dolocene hitrosti.


Uau hudo :shock:

... sam v Slo to ni ravno nova stvar, ker na moji MAHi to laufa že 8 let :)


A pol lah jutr pridem sprobat če gre Evo 350 km/h?
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar Pe okt 22, 2010 7:15 am

:lol:
 
Korl Olmajti
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 34
Pridružen: Pe dec 11, 2009 11:48 am
Kraj: Lesce

Napisal/-a Korl Olmajti Pe okt 22, 2010 7:42 am

Pro_Tuning je napisal/-a:Se posebej, ce le ta drsa ob spodnje nosilce vzmeti (šalce) na amortizerju. Tako je posnelo rob gume in kotalna povrsina se je odlepila.


Odlični dyno operaterji, morm rečt :lol:
A ste kdaj opazil razliko pri konjih, če so vam gume pajsale po kolotekih in če niso?
Ampak to so najbrž skrivnosti before/after grafov...
Babooni so med nami !
 
Uporabniški avatar
mito155
Uporabnik
 
Prispevkov: 1099
Pridružen: So jan 17, 2004 12:15 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a mito155 Pe okt 22, 2010 8:19 am

LoCo je napisal/-a:
RSR_Tech je napisal/-a:
Pro_Tuning je napisal/-a:.... Omogocajo tudi meritve najvecje hitrosti. Ce vneseno, koeficient zracnega upora ter precni presek avta, valji avtomobila ne bodo spustili prek dolocene hitrosti.


Uau hudo :shock:

... sam v Slo to ni ravno nova stvar, ker na moji MAHi to laufa že 8 let :)


A pol lah jutr pridem sprobat če gre Evo 350 km/h?


ne... ker ne gre... :lol:
 
GodOfAll
Novinec
 
Prispevkov: 299
Pridružen: So maj 07, 2005 7:39 pm
Kraj: Fračji dol

Napisal/-a GodOfAll Pe okt 22, 2010 8:21 am

LoCo je napisal/-a:
RSR_Tech je napisal/-a:
Pro_Tuning je napisal/-a:.... Omogocajo tudi meritve najvecje hitrosti. Ce vneseno, koeficient zracnega upora ter precni presek avta, valji avtomobila ne bodo spustili prek dolocene hitrosti.


Uau hudo :shock:

... sam v Slo to ni ravno nova stvar, ker na moji MAHi to laufa že 8 let :)


A pol lah jutr pridem sprobat če gre Evo 350 km/h?

Ne rabš hodt. Ti jst povem da ne gre (sej ni saxo).

Vi si raj cajt uzemte da prideva dans s štrumfom konje mert tko kt je blo zmenen.
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Pe okt 22, 2010 11:48 pm

LoCo je napisal/-a:
RSR_Tech je napisal/-a:
Pro_Tuning je napisal/-a:.... Omogocajo tudi meritve najvecje hitrosti. Ce vneseno, koeficient zracnega upora ter precni presek avta, valji avtomobila ne bodo spustili prek dolocene hitrosti.


Uau hudo :shock:

... sam v Slo to ni ravno nova stvar, ker na moji MAHi to laufa že 8 let :)


A pol lah jutr pridem sprobat če gre Evo 350 km/h?


mo kleparijo delali :lol:
 
Uporabniški avatar
Thor
Novinec
 
Prispevkov: 215
Pridružen: Če sep 09, 2004 4:49 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a Thor So okt 23, 2010 8:17 am

Sicer ne poznam nobenega izmed vpletenih v debato, ampak meni deluje, da mu (pro tuning) vstrajno mečete polena pod noge in se spotikate ob njegove komentarje. Iz njegovih komentarjev je razvidno da ''se lovi'' v svojem poslu in si zelo nerodno dela reklamo (prej antireklamo) s tem ko propagira meritve nevem kakšnih moči, to pa skuša podpret s površinskimi strokovnimi utemeljitvami. Če je nesposoben ga bo konkurenca izrinila.
Dejstvo je, da kdor ima denar bo šel k preverjenim profijem, le ti pa verjetno niso cenovno dosegljivi širši ciljni publiki (kateri so njegova končna stranka), ki razume kot višek tuninga čipanje 130 konjskega dizla s šparovimi tapetami. Za te bo to več kot dobro.
Pa brez zamere.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 30 gostov