Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

2.0 TFSI-->2.0 TSI vs. 1.8T

Napisal/-a R 34 GT-R Pe dec 11, 2009 11:34 pm

Pozdravljeni.

Ker je v zadnji periodi zaslediti nekaj tem, s kar nekaj konkretnimi in zelo poučnimi odgovori. Star 1.8t je zelo žilav in trpežen, novi oz. novejša imata za "štangico" več prostora, kar hitreje zavrti lopatice.
Zanima me primerjava teh dveh motorjev, oz. potencial in vzdržljivost 2.0 motorja, predvsem z vidika vzdržljivosti motorja na dolgi rok, avto bi bil daily driver, moč nekje 400HP-450HP. Koliko je razlike pri sklopki (240mm lamela) in menjalniku (6pr), avto bi bil quattro. Kolikšne bi bile potrebne modifikacije glave, sesalnega kolektorja? Moj AEB še ima večje kanale v glavi in večji sesalni kolektor, kasnejši modeli naj bi imeli manjše.

S stroškovnega vidika mi je zadeva dokaj jasna.

Hvala že v naprej.
Zadnjič spremenil R 34 GT-R, dne So dec 12, 2009 11:51 am, skupaj popravljeno 1 krat.
RiDe hArD
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning So dec 12, 2009 12:07 am

Odmicne das od 1.8 atmosferskega motorja.
Ostalo pa po spisku: ojnice, bati, sklopka, izpusni kolektor,....
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R So dec 12, 2009 12:13 am

Pro_Tuning je napisal/-a:Odmicne das od 1.8 atmosferskega motorja.
Ostalo pa po spisku: ojnice, bati, sklopka, izpusni kolektor,....


Kaj od 1.8 atmosferskega? Za v 2.0 al kaj? 1.8t imam dodelan..brez panike :D
RiDe hArD
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Ne dec 13, 2009 6:23 pm

Res še ni junaka, ki bi na 2.0 naredil kaj več od čipa?
RiDe hArD
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Ne dec 13, 2009 7:35 pm

Kaj tocno ni jasno okoli 2.0?
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Ne dec 13, 2009 7:41 pm

Je ravno tako vzdržljiv, manj, bolj od preverjenega, 1.8t, do 450HP.

Oz. kaj bi bilo bolje vzet za osnovo?

Školjka pa bi bila A4 avant Q.
RiDe hArD
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Ne dec 13, 2009 7:54 pm

Saj je vse v osnovi isto. Samo glavna gred ima daljsi hod.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Ne dec 13, 2009 9:02 pm

Vse že ne more bit isto, saj je slednji nastal kako dekado kasneje...ima ventil manj po valju, vbrizg se tudi razlikuje....
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Ne dec 13, 2009 9:22 pm

pro tuning je mal narobe naslov prebral.
jst mislm da govori o na motorjih
Ni vse res kar napišem
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Ne dec 13, 2009 9:32 pm

Je kr prav prebral, pri 1.8t, dajo notri odmične od 1.8, ker so ostrejše, tak poseg je smiseln pri 300HP+
RiDe hArD
 
LukL
Uporabnik
 
Prispevkov: 1075
Pridružen: Po feb 09, 2009 9:21 pm

Napisal/-a LukL Ne dec 13, 2009 9:51 pm

meni je tud 2.0 tfsi/tsi dobra mašina, mislim da se bo na teh motorjih še veliko predelovalo :D
v prihodnosti bi tud js rad mel
pa še spada me 10 najboljših motorjev na svetu
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Napisal/-a Jerch_ Ne dec 13, 2009 9:59 pm

off LukL: če bi si članek prebral bi videl, da piše o ekonomičnosti in po tej spremenljivki našteva najboljše..

on: v eni drugi temi, mislim da o predelanem rs2 mi je edi odgovoril o tem motorju in sicer sem konkretno vprašal za S3 z 2.0 motorjem. jasno je povedal tudi, da če želim 400+ realnih konjev je vse nek kompromis, če se ne menja ogromno stvari. okvirno je izrazil vsoto 8000eu, ki obsega le predelavo motorja. sicer pa glede na tvojega pasata mislim, da veš kako je s tem. komaj čakam brat novo temo o audiju 8)
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Ne dec 13, 2009 10:20 pm

Bati&ojnice 1300, turbina&kolektor 2000, injektorji&remap 1200, ojnični 200, izpuh 1000, IC 700, benz pumpa 300, montaža 1000, potrošni material 500. To so cene na oko in kr držijo.
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
HaMzO
Uporabnik
 
Prispevkov: 1164
Pridružen: So sep 30, 2006 1:05 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a HaMzO Ne dec 13, 2009 10:27 pm

R 34 GT-R je napisal/-a:Bati&ojnice 1300, turbina&kolektor 2000, injektorji&remap 1200, ojnični 200, izpuh 1000, IC 700, benz pumpa 300, montaža 1000, potrošni material 500. To so cene na oko in kr držijo.


pa če maš DSG, lahko prišteješ še 3000e za ojačitev, pa če že to delaš pol daš še špero not okol 1000e + montaža za to dvoje še ene 1000e...pa si pol za 10k na 500hp na DSGju :) ampak to samo tuning :)

če pa pomisliš kaj lahko za 10k predelaš en drug avto...me kr mine mal tele vag predelovat :)
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Ne dec 13, 2009 10:36 pm

pa če maš DSG


Ne bo DSG.
RiDe hArD
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Ne dec 13, 2009 11:35 pm

Ko zamenas vse po spisku ostane samo se blok motorja in glava. Motor kot motor.

R 34 GT-R je napisal/-a:Vse že ne more bit isto, saj je slednji nastal kako dekado kasneje...ima ventil manj po valju, vbrizg se tudi razlikuje....
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
LukL
Uporabnik
 
Prispevkov: 1075
Pridružen: Po feb 09, 2009 9:21 pm

Napisal/-a LukL Ne dec 13, 2009 11:39 pm

ja jebemo; IC ma 2 je pa pr takem avtu težko najti plac kam bi štiščal še malo večja :roll:
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Ne dec 13, 2009 11:59 pm

LukL je napisal/-a:ja jebemo; IC ma 2 je pa pr takem avtu težko najti plac kam bi štiščal še malo večja :roll:


O katerem motorju to govoriš?
RiDe hArD
 
LukL
Uporabnik
 
Prispevkov: 1075
Pridružen: Po feb 09, 2009 9:21 pm

Napisal/-a LukL Po dec 14, 2009 8:11 am

R 34 GT-R je napisal/-a:
LukL je napisal/-a:ja jebemo; IC ma 2 je pa pr takem avtu težko najti plac kam bi štiščal še malo večja :roll:


O katerem motorju to govoriš?


v a4 2.0tfsi je vse tako natlačeno spodaj na obeh straneh da je kriza dat malo večje not, še večja kriza je pa cevi spelat-sploh na desni strani
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Po dec 14, 2009 11:30 am

Pomoje je samo 1 IC, na levi strani vozila, IC ni nek večji problem, se dobijo kiti, ki skoraj pašejo na izbrano vozilo.
RiDe hArD
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov