Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Žiiga
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 643
Pridružen: Če feb 01, 2007 9:17 pm
Kraj: Ljubljana Bežigrad

Vprašanje glede podvozja

Napisal/-a Žiiga Če dec 17, 2009 1:02 am

No skratka, ker vidim da se je nabralo kar precej tistih tapravih ljudi na forumu me zanima slednje.

Gre se za renault clio williams. Trenutno imam gor originalne vzmeti in koni yellow sport. So nastavljivi po trdoti.

Problem nastane pri hitrih zaprtih ali polzaprtih ovinkih. Če je kakšna luknja na cesti amortizer se ni sposoben tako hitro prilagoditi. Pa lahko nastavljam trdoto kolikor hočem. Skratka od amortizerjev ne dobim tistega kar sem hotel. Seveda se to govori o naših cestah in ne pisti. In ker sem rekel, da ko bom avto popravljal bom poštimal še vse ostalo nepravilnosti.



Trenutno sem ugledal neko akcijo v IT v neki tuning trgovini. Gre se za Bilstein B8 v kombinaciji s Eibach PROKIT vzmetmi. Pogovarjal sem se že z večimi, da naj bi bili te monotube amortizerji tisto pravo.

Se pravi bi bil setup podvozja:
- Amortizerji Bilstein B8
- Vzmeti Eibach PROKIT -1,5 cm


Zdaj pa me zanima, če ima kdo drug še kakšno mnenje ali komentar glede tega kompleta
Slika
Koni Sport Adjustable Dumpers, Renault sport CV axles, Renault sport suspension arms with powerflex, Williams front subframe, Williams cams, Custom made hydraulic hoses, custom made exhaust system
 
Uporabniški avatar
airmike
Uporabnik
 
Prispevkov: 1214
Pridružen: Po okt 12, 2009 12:20 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Napisal/-a airmike Če dec 17, 2009 1:21 am

Na Koni-jih se štela rebound-odboj. Moje skromno mnenje je da bi samo z eibach fedri blo boljš :idea:
 
Uporabniški avatar
pinjas
Novinec
 
Prispevkov: 411
Pridružen: Ne feb 06, 2005 11:11 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a pinjas Če dec 17, 2009 10:52 am

v monotube gr eveč olja lai plina, zato se tudi ob daljši vporabi lastnosti amortizerja ne spremenijo.

Tvoj problem je v preveliki kompresiji- pretrdi so ko se morajo stisnit. Z eibach ne bi rekel da bi kaj dosti spremenil z b8 pa bi bila zgodba mogoče drugačna.
 
Uporabniški avatar
Žiiga
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 643
Pridružen: Če feb 01, 2007 9:17 pm
Kraj: Ljubljana Bežigrad

Napisal/-a Žiiga Pe dec 18, 2009 7:35 pm

hvala za vajini mnenji... a res noben od teh tunerjev tukej gor ozr uporabnikov nima izkušenj z B8? :?: :?
Slika
Koni Sport Adjustable Dumpers, Renault sport CV axles, Renault sport suspension arms with powerflex, Williams front subframe, Williams cams, Custom made hydraulic hoses, custom made exhaust system
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar Pe dec 18, 2009 9:58 pm

Jest mam B8 pa nimam nobenih problemov, samo imam serijske vzmeti. B8 so narejeni za serijske oz. trše vzmeti (odvisno od vozila), še vedno pa to ni neka "dirkalna" roba.
 
Uporabniški avatar
airmike
Uporabnik
 
Prispevkov: 1214
Pridružen: Po okt 12, 2009 12:20 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Napisal/-a airmike Pe dec 18, 2009 11:53 pm

B8 je isti amortizer kot B6 razlika je samo v tem da ma skrajšane batnice in je primeren za ekstremnejša nižanja (več kot 3cm).
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost