Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Po feb 08, 2010 10:42 pm

Ampak ne vec kot 0.2 bar.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Po feb 08, 2010 10:48 pm

Pro_Tuning je napisal/-a:Ampak ne vec kot 0.2 bar.

ja normaln da ne ker so lopatice ble tko obrnjene da to ni blo mogoce.
nevem kaj ti kle sploh hoces dokazat.
dejstva so ta.
izpuh ne doloca max pritiska turbine.
to opravljao lopatice na variabilni turbini.
lopatice so sposobne tok preusmert zrak da ne fila skoraj nic,seprau ne more pridt do prevrtenja turbine.
ti pa zj lahko pises kar hoces ker si itak dokazal da nimas pojma.pa da o dizlih ne ves nic.
Ni vse res kar napišem
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar Po feb 08, 2010 10:55 pm

mondy je napisal/-a:
drmocar je napisal/-a:Evo, dve slabi sliki.
Unequal length pipes
Stepped headers

Vir: A. Graham Bell: Four-stroke Performance Tuning


Poznam to knjigo. Površno je napisana. Predvsem je pa slabo povzeta iz knjige: Philip H. Smith, John C. Morrison: Scientific design of exhaust and intake systems;

Tole o equal lenght je dober JOKE..... Zakaj nebi kar serijski litoželezni kolektor dal nazaj gor.

Kar se pa stepped headerja tiče..... on govori o konusnih prehodih.... takih kot na izpuhu za dvotaktne motorje.
Res je, on govori o konusnih prehodih. Očitno sem res površno napisal in sva se zato narobe razumela.
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Po feb 08, 2010 11:06 pm

abbe je napisal/-a:ja normaln da ne ker so lopatice ble tko obrnjene da to ni blo mogoce.
nevem kaj ti kle sploh hoces dokazat.
dejstva so ta.
izpuh ne doloca max pritiska turbine.
to opravljao lopatice na variabilni turbini.
lopatice so sposobne tok preusmert zrak da ne fila skoraj nic,seprau ne more pridt do prevrtenja turbine.
ti pa zj lahko pises kar hoces ker si itak dokazal da nimas pojma.pa da o dizlih ne ves nic.


Izpuh se kako vpliva na tlak turbine. Za test lahko pustis 1cm veliko luknjo zadaj na loncu in gres preskusit koliko bo turbo polnil. Poskus dva, pa da direkt iz turbine odmontiras izpuh in gres spet na preskus.
Tudi vse ostalo kar velja kar sem napisal.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Po feb 08, 2010 11:11 pm

cist brezveze met s tabo debato,ker itak bos skos svoje trobu.
ti si misl svoje an.jaz pa svoje pa bo se najbol.
lukne u izpuh pa kr ti pjt delat,jst vem da nebo nbene razlike v tlaku ker izpuh ne uravnava pritiska.to dela wg al pa lopatice na variabilni s pomocjo elektronike.
p.s. ma lej sj nima veze no.nj bo po tvoje.mas itak vec izkusenj k jaz pa vec projektou za sabo
Ni vse res kar napišem
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Po feb 08, 2010 11:21 pm

Ne dodatne luknje. Lonec na koncu toliko zapres, da ostane sam se 1cm luknja.
In potem lahko vidis, da je tudi sam izpuh zelo dobra regulacija tlaka turbine.
Prakticni preskus za vsakogar.
Potem vidis, da ni vse crno belo. Je cel kup zadev, ki vplivajo na delovanje turbine.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
airmike
Uporabnik
 
Prispevkov: 1214
Pridružen: Po okt 12, 2009 12:20 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Napisal/-a airmike Ne feb 14, 2010 12:38 pm

Tole vse pove kolk je pomemben izpuh na turbaku :twisted:
Priponke
biturbo.jpg
 
Uporabniški avatar
devilll
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 52
Pridružen: So nov 11, 2006 11:45 am

Napisal/-a devilll To mar 09, 2010 6:45 pm

torej, če na Hdi-ju , kateri ima variabilno turbino zadaj zamenjam lonec z direktno luknjo skozi njega nebom nič po domače povedano zaje**l..........????
 
Uporabniški avatar
lonelyboy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 52
Pridružen: Sr sep 14, 2005 6:59 pm

Re: povečanje KM, navora pri menjavi izpušnega sistema

Napisal/-a lonelyboy Pe maj 13, 2011 3:45 pm

Kaj mi priporočate za Opel Astro j 1.6T?
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: povečanje KM, navora pri menjavi izpušnega sistema

Napisal/-a pskoda Pe maj 13, 2011 4:36 pm

lonelyboy je napisal/-a:Kaj mi priporočate za Opel Astro j 1.6T?


Motor 2.0T :vrum :D
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: povečanje KM, navora pri menjavi izpušnega sistema

Napisal/-a pskoda Pe maj 13, 2011 4:43 pm

@Abbe si zvedel, zakaj si zgubil par konjev, ko si odstranil kat :?:
 
Uporabniški avatar
lonelyboy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 52
Pridružen: Sr sep 14, 2005 6:59 pm

Re: povečanje KM, navora pri menjavi izpušnega sistema

Napisal/-a lonelyboy Pe maj 13, 2011 7:36 pm

pskoda je napisal/-a:
lonelyboy je napisal/-a:Kaj mi priporočate za Opel Astro j 1.6T?


Motor 2.0T :vrum :D


Ne obstaja za ta avto :(
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: povečanje KM, navora pri menjavi izpušnega sistema

Napisal/-a pskoda Pe maj 13, 2011 8:19 pm

Pol pa turbo od prejšne astre OPC (K04) in mislim da je potrebno tudi drugi ispušni kolektor
Priponke
Zajeta slika.JPG
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: povečanje KM, navora pri menjavi izpušnega sistema

Napisal/-a pskoda Pe maj 13, 2011 8:21 pm

Aja vse skupaj z kolektrorjem in turbino stane 915 funtov, inektorji okrog 300 funtov potem pa še bat od Cosworth-a in ojnico ki sanejo štirje okrog 970 funtov in čip tuning pa bi moglo it kar nekaj čez 300hp :twisted:

Če bo še premalo, se da z drugim materialom stisnt ven čez 400hp z 1.6 mašincom, če bo še premalo pride v poštev samo nitro pol se pa konča z tem motorjem

Tole spodaj zdrži do nekje 350-360hp in paše v tvojo mašinco 1.6T
Priponke
Zajeta slika1.JPG
Zajeta slika.JPG
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: povečanje KM, navora pri menjavi izpušnega sistema

Napisal/-a abbe Pe maj 13, 2011 9:11 pm

pskoda je napisal/-a:@Abbe si zvedel, zakaj si zgubil par konjev, ko si odstranil kat :?:

sm zvedu.mi je rsr razlozu mal.pac backpresure more bit drgac ni nc,oz ne dela turbo dobro.je pa zanimivo clovek bi mislu da bojo sli konji gor ker bo bol pretocn izpuh,pa le ni vse tko crno belo...je pac treab turbo skos nazaj bremzat da ne nabija prevec pritiska,ker ga je tezko kontrolirat ce ga nic ne ustavlja(katalizator)...tko nekak sem jaz to razumu..
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: povečanje KM, navora pri menjavi izpušnega sistema

Napisal/-a pskoda Pe maj 13, 2011 9:16 pm

abbe je napisal/-a:
pskoda je napisal/-a:@Abbe si zvedel, zakaj si zgubil par konjev, ko si odstranil kat :?:

sm zvedu.mi je rsr razlozu mal.pac backpresure more bit drgac ni nc,oz ne dela turbo dobro.je pa zanimivo clovek bi mislu da bojo sli konji gor ker bo bol pretocn izpuh,pa le ni vse tko crno belo...je pac treab turbo skos nazaj bremzat da ne nabija prevec pritiska,ker ga je tezko kontrolirat ce ga nic ne ustavlja(katalizator)...tko nekak sem jaz to razumu..


Ja pa to je samo pri dizlih ali je ista fora pri bencinrjih :?:
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: povečanje KM, navora pri menjavi izpušnega sistema

Napisal/-a abbe Pe maj 13, 2011 9:18 pm

hm to nevem an,sam bencinarji nimajo variabilnih turbin tko da lahko da sam za dizle to drzi...
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
davac
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 83
Pridružen: Ne mar 02, 2008 7:06 pm
Kraj: Rog.slatina

Re: povečanje KM, navora pri menjavi izpušnega sistema

Napisal/-a davac Pe maj 13, 2011 9:46 pm

Moj golf gre občutno boljše ko sem odstranil katalizator in srednji lonec,je pa starejši tdi motor z wastegatom ne z variabilno turbino.Tak da nekaj ziher pridobiš s predelavo izpuha.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 36 gostov