Pro_Tuning je napisal/-a:Ampak ne vec kot 0.2 bar.
Res je, on govori o konusnih prehodih. Očitno sem res površno napisal in sva se zato narobe razumela.mondy je napisal/-a:drmocar je napisal/-a:Evo, dve slabi sliki.
Unequal length pipes
Stepped headers
Vir: A. Graham Bell: Four-stroke Performance Tuning
Poznam to knjigo. Površno je napisana. Predvsem je pa slabo povzeta iz knjige: Philip H. Smith, John C. Morrison: Scientific design of exhaust and intake systems;
Tole o equal lenght je dober JOKE..... Zakaj nebi kar serijski litoželezni kolektor dal nazaj gor.
Kar se pa stepped headerja tiče..... on govori o konusnih prehodih.... takih kot na izpuhu za dvotaktne motorje.
abbe je napisal/-a:ja normaln da ne ker so lopatice ble tko obrnjene da to ni blo mogoce.
nevem kaj ti kle sploh hoces dokazat.
dejstva so ta.
izpuh ne doloca max pritiska turbine.
to opravljao lopatice na variabilni turbini.
lopatice so sposobne tok preusmert zrak da ne fila skoraj nic,seprau ne more pridt do prevrtenja turbine.
ti pa zj lahko pises kar hoces ker si itak dokazal da nimas pojma.pa da o dizlih ne ves nic.
lonelyboy je napisal/-a:Kaj mi priporočate za Opel Astro j 1.6T?
pskoda je napisal/-a:lonelyboy je napisal/-a:Kaj mi priporočate za Opel Astro j 1.6T?
Motor 2.0T
pskoda je napisal/-a:@Abbe si zvedel, zakaj si zgubil par konjev, ko si odstranil kat
abbe je napisal/-a:pskoda je napisal/-a:@Abbe si zvedel, zakaj si zgubil par konjev, ko si odstranil kat
sm zvedu.mi je rsr razlozu mal.pac backpresure more bit drgac ni nc,oz ne dela turbo dobro.je pa zanimivo clovek bi mislu da bojo sli konji gor ker bo bol pretocn izpuh,pa le ni vse tko crno belo...je pac treab turbo skos nazaj bremzat da ne nabija prevec pritiska,ker ga je tezko kontrolirat ce ga nic ne ustavlja(katalizator)...tko nekak sem jaz to razumu..
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 36 gostov