Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
eljuero
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 639
Pridružen: Če jan 29, 2009 12:14 pm

povečanje KM, navora pri menjavi izpušnega sistema

Napisal/-a eljuero To dec 29, 2009 1:42 pm

Koliko resnice je v tem, da pridobiš kar nekaj KM in navora z kakšnim športnim izpušnim loncem, recimo od J's racing ali kaj podobnega. Je dovolj da samo zadnji lonec menjaš za takšen efekt?
Sicer sem nekaj prečital, da je kao boljši pretok, ker ni ovinkov...ampak lahko potem to homolomo?
V čem je potem smisel modela serijskega lonca; da je tih ali kaj?
Slika
 
Uporabniški avatar
AudiFreak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1257
Pridružen: Pe apr 28, 2006 2:53 pm
Kraj: Ried im Innkreis

Napisal/-a AudiFreak To dec 29, 2009 1:52 pm

Smisel serijskega je nedvomno tiho delovanja avtomobila, tudi pod polno močjo.
Zadnji lonec ne poveča moči, pač pa se poveča od katalizatorja dalje, vključno s sredinskim loncem in večjim fijem. Sploh če daš "rennkatalysator". :twisted:
Nimam privilegijev za branje tega foruma, ampak vseeno berem.
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard To dec 29, 2009 1:57 pm

Največ pri izpušnem sistemu definitivno pripomore vgradnja športnega katalizatorja.
 
Uporabniški avatar
mr.ramo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1774
Pridružen: Pe nov 16, 2007 2:12 pm
Kraj: WestCoast

Napisal/-a mr.ramo To dec 29, 2009 2:04 pm

kokr js vem da izpušnem sistemu največ naredi zamenjava iz.kolektorja in ob odstranitvi katalizatorja(popravite me če se motim) ..drgač pa mislm da z zadnjim loncem pridobis samo zvok ;)
 
Uporabniški avatar
ludbe
Uporabnik
 
Prispevkov: 1021
Pridružen: So feb 10, 2007 5:18 pm
Kraj: Ivančna Gorica

Napisal/-a ludbe To dec 29, 2009 2:16 pm

tako je,
če hočeš pridobit na moči zamenjaj komplet izpušni sistem, tukaj spada tudi odstranitev katalizatorja za boljšo pretožnost, za loncem boš dobil sam zvok, kar ti pa ne pomaga pri moči. Je pa tko večji motor je več boš pridobil. Splača se pa zamenjat tudi izpušni kolektor.

lp
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 To dec 29, 2009 4:20 pm

Zadeva je povsem jasna. Če želiš motor čimbolj izkoristiti je potrebno omogočiti čimlažji pretok plinov skozi motor. Na izpušni strani je zaradi okoljskih zahtev in zahtev po tihosti motorja sistem precej zadušen. Kot so povedali že pred mano glavna ovira pri pretoku plinov so izpušni lonci, ki predvsem dušijo hrup in katalizator ki s satasto strukturo (čiščenje plinov) zmanjšuje pretok. Če želiš da bodo plini hitreje odtekali iz motorja moraš sprostiti celotno pot. Torej od kolektorja preko katalizatorja do loncev. Pri tem igra določeno vlogo tudi oblika kolektorja (malce pobrskaj je bilo že nekaj tem o kolektorjih). Seveda pa ne pozabi, da izboljšana pretočnost izpuha ne pomaga dosti če motor ne more zajeti dovolj svežega zraka, zato je ob takem posegu pametno zagotoviti še vsaj bolj pretočen zračni filter.

Lp Tristan.
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda To dec 29, 2009 4:55 pm

Glede katalizatorja je bila že debata. Testirano na valjih z zavoro z golfom 4 1.9 130km čipan na dobrih 160km je brez katalizatorja izgubil kar nekaj konjev, baje ker je predviden katalizator in zato je zgubil na moči, športni katalizator naj bi bila pa čisto druga pesem.
Z zamenjavo samo zadnjega lonca ne boš pridobil nič, samo zvok, z prevelikom fi-jem naj bi se tudi zmajšala moč
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... sc&start=0
 
Uporabniški avatar
mr.ramo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1774
Pridružen: Pe nov 16, 2007 2:12 pm
Kraj: WestCoast

Napisal/-a mr.ramo To dec 29, 2009 5:08 pm

js sm s kolektorjem pridobil cca. 7km ;) ..je pa res da je kolektor biu doma narejen in ni cis "gladka" pretočnost plinov ;)
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Sr dec 30, 2009 11:14 pm

Samo zadnji lonec doda "par konjev". Najbolj se pozna pri turbo avtomobilih. Cel izpusni sistem zamenjam s povsem prerocnim vecjega premera. Pei 200KM turbo avtomobilu lahko pridobimo 20KM. Samo z izpuhom.

Pri navadnem atmosferskem motorju pa je treba zamenjati vse, zacensi s izpusnim kolektorjem, da je razlika obcutna.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Če dec 31, 2009 12:54 pm

pskoda je napisal/-a:Glede katalizatorja je bila že debata. Testirano na valjih z zavoro z golfom 4 1.9 130km čipan na dobrih 160km je brez katalizatorja izgubil kar nekaj konjev, baje ker je predviden katalizator in zato je zgubil na moči, športni katalizator naj bi bila pa čisto druga pesem.
Z zamenjavo samo zadnjega lonca ne boš pridobil nič, samo zvok, z prevelikom fi-jem naj bi se tudi zmajšala moč
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... sc&start=0

to je res.to sm jst probal na valjih in sem padu iz 175 ps na 162 se mi zdi.
problem ni v katalizatorju kot takem,problem je da je treba poj elektroniko optimizirat da zadeva funkcionira kot se zagre.mislm pa da ce bi ga dal stran pa su delat cip na valje bi pridobil kasnih 5 ps.pa mn laga.ker brez cata se turbina hitrej zavrti sam kaj ce jo poj elektronika zjebe.se je prou na grafu vidl padec navora pri 2000 rpm pa poj pac spet dvig..
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
TOYOTA
Uporabnik
 
Prispevkov: 1167
Pridružen: Če feb 13, 2003 4:20 pm

Napisal/-a TOYOTA Če dec 31, 2009 12:58 pm

jaz sem dobil skoraj 20 hp, samo je kompletni izpuh od aps performance...tako da, da se... :lol:
In USA you drive car.
In Soviet Russia car drives you.
In Japan car BREAKS you.
 
jani.vuk
Novinec
 
Prispevkov: 398
Pridružen: Če nov 23, 2006 3:27 pm
Kraj: Idrsko pri Kobaridu

Napisal/-a jani.vuk Če dec 31, 2009 1:14 pm

Ja ma 20 ps atmosferc al turbo
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 Če dec 31, 2009 1:33 pm

Da se ja, samo za kako ceno?
Menjava komplet izpuha je brezvezna zadeva, če je to edina predelava na avtu.
Ni vredno...

jani.vuk je napisal/-a:Ja ma 20 ps atmosferc al turbo


Ni problem 20hp na atmosfercu, če je ta naprimer 3.0 in ima restriktiven sistem v osnovi.
Vem iz lastne izkušnje. Na moji gtv so serijsko 4 katalizatorji in še trije lonci. Problem je da sta prva kata integrirana v kolektorjih. Samo z menjavo teh za equal lenght kolektorje je komot 10KM +, kje je potem še ostal sistem in pa dodelava ecu-ja na koncu.
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Če dec 31, 2009 6:10 pm

TOYOTA je napisal/-a:jaz sem dobil skoraj 20 hp, samo je kompletni izpuh od aps performance...tako da, da se... :lol:

preverjeno na valjih?ob podobnih pogojih?
pa brez popravka elektronike?
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
MikeLima
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Sr feb 06, 2008 6:47 pm

Napisal/-a MikeLima Če dec 31, 2009 7:41 pm

Po mojih izkusnjah, vecina n.a. avtomobilov zgubi kakega konja, dobijo le izjeme.
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Če dec 31, 2009 7:57 pm

Menart Racing Team, je v Kopru nekje dal montirati kompleten izpušni sistem + racing kat. skupaj. Cene točne nevem, je pa neke konkretne everčke omenil. Avtomobil je Clio 2.0 RS

PS: cca 40 hp in :?: navora na moji Lanci: Turbina sedaj že pokojna na cca 1.2 bara in ventil za pritisk goriva la "full" odprt, pa še krajši menjalnik, Povprečna poraba 18L. Kaj vse se je pa lahko skrilo proti njej, pa raje nebi našteval, izpušni sistem pa "made by home"
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
sergej
Novinec
 
Prispevkov: 256
Pridružen: Pe jun 01, 2007 8:28 am
Kraj: Lovrenc na Pohorju

Napisal/-a sergej To jan 26, 2010 6:47 pm

Malo prebiram.
Še moje mnenje. Če na turbo motor nabiješ športen izpuh nima neke veze saj je itak turbo na izpuhu in posledično kaj je za njim ne vpliva kaj veliko.
Dajte mi povedat kaj menite o dyno max

http://www.dynomax.com/mufflers.php

Dal bi ga na "zaugera"
l.p
 
Uporabniški avatar
airmike
Uporabnik
 
Prispevkov: 1214
Pridružen: Po okt 12, 2009 12:20 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Napisal/-a airmike To jan 26, 2010 6:53 pm

sergej je napisal/-a:Še moje mnenje. Če na turbo motor nabiješ športen izpuh nima neke veze saj je itak turbo na izpuhu in posledično kaj je za njim ne vpliva kaj veliko.

l.p


No pol pa takoj za turbino zašvasaj dol auspuh pa pusti samo luknjico premera pol cm pa boš vidu če se pozna al ne ;)
 
Uporabniški avatar
sergej
Novinec
 
Prispevkov: 256
Pridružen: Pe jun 01, 2007 8:28 am
Kraj: Lovrenc na Pohorju

Napisal/-a sergej Sr jan 27, 2010 1:04 pm

:lol:

Bravo zaradi takuh, raje ne pišem po tem forumu.
Mislil sem če kdo zna preračunat fi cevi pa kakšno propustnost bi moral imet izpuh, glede na kw in litražo motorja.Govorim seveda za "zaugera",

ADIJO
 
Uporabniški avatar
croma_man
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4288
Pridružen: So nov 02, 2002 10:42 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a croma_man Sr jan 27, 2010 1:17 pm

upam da ostaneš pri svojem zadnjem postu ker očitno nimaš pojma.
the brand with the three stripes :)
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 33 gostov