Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
domi1234
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Pe jan 15, 2010 7:59 pm

audi a6 2.7 tdi izpuh

Napisal/-a domi1234 Pe jan 15, 2010 8:30 pm

lep pozdrav
imam čipanega audija a6 2.7 tdi na 225 km, pa me zanima če bi iz zadnjih 2 loncev vzel ven prekate in bi dal not ravno cev, če bi bilo to dobro za motor in sam zvok bi tudi rad mel malo boljši, saj koliko sem gledal na netu imajo športni izpuhi tudi not samo ravno cev.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Pe jan 15, 2010 8:32 pm

zbok bi znau bit "bolsi" motorju pa tut nebo nic skodilo.
sam dvomim pa da bos dobu ksn dobr zvok vn iz dizla
Ni vse res kar napišem
 
domi1234
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Pe jan 15, 2010 7:59 pm

Napisal/-a domi1234 Pe jan 15, 2010 8:38 pm

sem bral tisto glede odstranitev katali. da potem prije turbina v previsoke obrate, samo imata zadnja lonca tud dušitev nareto, zdaj pa nvm če tuji zaradi tega lahko pride pri visokih obratih do preveč zraka ter premalo goriva.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Pe jan 15, 2010 8:45 pm

odstranitev cata ni povezana s prevec zraka pa premalo goriva,ampak pac samo z preveliki obrati turbine..
mislm da pri odstarnitvi zadnjih loncev se pretocnost nebo toliko povecala,saj je katalizator najbol restriktiven v celotnem izpusnem sistemu
Ni vse res kar napišem
 
domi1234
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Pe jan 15, 2010 7:59 pm

Napisal/-a domi1234 Pe jan 15, 2010 9:10 pm

mislil sem dat gor izpuh od millteka pa je fejst dragi saj stane 1300 eurov od kat. naprej, pa če ve kdo mogoče kako je narejena notranjost zadnjih loncev pri millteku za dizela.Moj avto ima variabilno turbino za topa bi lahko bil problem kot se pojavlja pri odstranitvi kata pri visokih obratih da bi turbina šibala not preveč zraka. Kaj pa če čipano mapo spremenim kakšen bi potem bil rezultat?
Priponke
audi izpuh.png
izpuh orig.lonca
 
Uporabniški avatar
Matey_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1477
Pridružen: So avg 08, 2009 9:20 pm
Kraj: Postojna

Napisal/-a Matey_ So jan 16, 2010 11:51 am

Osebno menim, da je najboljše, če enostavno kupiš izpiu od Milteka, pa ne eksperimentiraš kaj preveč sam doma ... prvo kot prvo, lahko gre turbina nekam ... drugo pa bi lahko imel probleme na tehničnem pregledu. Original gor z homologacijo in garancijo pa imaš mir.

LP
Matej
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Ne jan 17, 2010 1:12 am

turbomotorji rabijo čimbolj pretočne lonce, tak da močno dvomim ki bi zaradi tega uničil turbino
 
domi1234
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Pe jan 15, 2010 7:59 pm

Napisal/-a domi1234 Ne jan 17, 2010 9:12 am

bencinarji ja samo pri dizlih je mal drugače mogoče...
 
Uporabniški avatar
beemveempet
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 36
Pridružen: Pe dec 04, 2009 9:30 pm
Kraj: Bogenšperk

Napisal/-a beemveempet So feb 06, 2010 11:25 pm

domi1234 je napisal/-a:bencinarji ja samo pri dizlih je mal drugače mogoče...


pri dizlih je še toliko bolj pomembno, predvsem odvajanje temperature in tlaka, še posebej, če se to podkrepi z dobrim remapom
. . . . . .
Zakaj biti porno zvezda ne more biti vrlina?
. . . . . . . . . . . . . .
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov