Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
pusko
Novinec
 
Prispevkov: 111
Pridružen: Če mar 13, 2003 6:54 pm
Kraj: slovenija

KW coilovers za Fiat 500

Napisal/-a pusko To jan 19, 2010 11:54 am

Zdravo.

Zadnje leto imam vgrajene vzmeti H&R (30-40mm znižan avto; meni se zdi da je bolj 40mm) ob originalnih amortizerjih.
Avto je kar trd....za moje pojme kar malo preveč.

Morda lahko kdo predvideva ali bi mi KW V1 naredili vožnjo bolj udobno?

Morda kdo pozna kak kit, ki malce zniža avto a ohranja (kolikor se da) udobje v vožnji?

KW Street comfort obstaja in to bi bilo direktno zame, a zaenkrat še niso naredili kita za Fiat 500.

Prosim za pomoč.

Hvala.
 
Uporabniški avatar
Kovcek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 623
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:50 am
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a Kovcek To jan 19, 2010 12:09 pm

Eibach comfort so vzmeti, ki bi naj avto znižale in ohranile "mehkobo"...po mojih izkušnjah pa tudi lowtec
Lp

kovcek
 
Uporabniški avatar
kaWsk
Uporabnik
 
Prispevkov: 1040
Pridružen: Pe feb 13, 2004 5:51 pm
Kraj: Dol pri Ljubljani

Napisal/-a kaWsk To jan 19, 2010 12:35 pm

imam KW V2 (nastavljiva trdota), avto spuščen za 75mm in stršan na 25%... in lahko rečem, avto sploh ni trd... lepo požira neravnine in na cesti nikakor ni poskakajoča žogica.
EJ6
 
Uporabniški avatar
CockroaC
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3538
Pridružen: So okt 25, 2003 8:43 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a CockroaC To jan 19, 2010 8:21 pm

Kovcek je napisal/-a:Eibach comfort so vzmeti, ki bi naj avto znižale in ohranile "mehkobo"...po mojih izkušnjah pa tudi lowtec


Kaj pa vem jaz mam lowtec na corsi pa ni za nikamor .. kar se udobja tice.
Slika
 
Uporabniški avatar
LaMike
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1585
Pridružen: Po feb 25, 2008 5:59 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a LaMike To jan 19, 2010 9:10 pm

Imam KW V1 na moji Corsi C. Osebno sem zelo zadovoljen, ker avto ni trd. Razlika je v trdoti (napram originalu) opazna vendar minimalno.
"this is so euro its asian" by Sam B.
 
pusko
Novinec
 
Prispevkov: 111
Pridružen: Če mar 13, 2003 6:54 pm
Kraj: slovenija

Napisal/-a pusko Sr jan 20, 2010 3:49 pm

LaMike je napisal/-a:Imam KW V1 na moji Corsi C. Osebno sem zelo zadovoljen, ker avto ni trd. Razlika je v trdoti (napram originalu) opazna vendar minimalno.


To sem hotel slišati...
Si imel kdaj podvozje nastavljeno na najvišji setting in koliko nižji od originalnega je potem avto?
 
Uporabniški avatar
LaMike
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1585
Pridružen: Po feb 25, 2008 5:59 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a LaMike Sr jan 20, 2010 4:34 pm

Odvisno katero kw V1 vzameš. Imaš takšno V1 pri kateri je zadnja prema fiksna (brez nastavljanja) in takšno V1 pri kateri se nastavlja. Pri meni smo vzeli zadaj ven šalčko za nastavljanje tako, da imam sedaj zadaj -45 in fiksno. Spredaj pa imam (napram originalu) -40 oziroma 1 cm nižje, kot je najvišja možna lega (poleti gre nižje). Default imajo te gewinde -30 spredaj in -25 zadaj (za moj avto govorim) oziroma fiksna zadnja os -45. Tako kot sem rekel, meni se udobje ni bistveno zmanjšalo. Razlika je dokaj minimalna in če se nisi prej veliko vozil nevem, če jo sploh opaziš. Mislim, da bi konkretna razlika nastala komaj takrat, ko bi dal gor max. možno dimenzijo platišč in pnevmatik.
"this is so euro its asian" by Sam B.
 
pusko
Novinec
 
Prispevkov: 111
Pridružen: Če mar 13, 2003 6:54 pm
Kraj: slovenija

Napisal/-a pusko To feb 09, 2010 3:19 pm

No...nabavil sem KW V1, kateri so tudi montirani. Sedaj me pa moti višina.
Spredaj in zadaj smo nastavili na najvišji možni setting.....pa je avto na obeh koncih nižji za točno 15 mm glede na to kot "oglašuje" KW v svojih navodilih.

Ta komplet se prodaja za vse tipe Fiata 500, to pomeni za cca. 50 kg lažji 1.2 model, kot za cca. 40 kg težji model 1.3 jtd in Abartha (ki je tudi par 10 kg težji od mojega 1.4).

Bi mi znali povedati zakaj je tako?

Pisal sem tudi že na KW v Nemčijo in so mi odgovorili, da naj z dvigalko dvignem avto in poslikam, da vidijo.

Pri montaži smo se strogo držali navodil!

Navoj za določanje višine je na tistem maksimumu, kot ga predpisuje KW. Sem pa opazil, da je še kar nekaj cm navoja "hoda" + da "mala" (mehka) vzmet pri nastavljenem najvišjem settingu še ni povsem stisnjena.

http://www.kw-suspension.com/images/con ... img_01.jpg
(vijola navoj lahko premikaš gor in dol. višje kot je, višji bo avto. zgoraj je tudi viden mala vzmet, ki je zelo mehka (z rokami jo lahko stisneš)

Zanima me, če lahko (brez bojazni, da bo kaj narobe) navoj za nastavljanje višine tok zavijem, da bo mali fedrček povsem stisnjen (velik feder seveda ostane neomejeno "raztegnjen")?
 
Uporabniški avatar
TOYOTA
Uporabnik
 
Prispevkov: 1167
Pridružen: Če feb 13, 2003 4:20 pm

Napisal/-a TOYOTA To feb 09, 2010 4:09 pm

ti bi rad , da bi bil avto višji za 15 mm a,kaj? predvidevam da če boš stisnil mali fedr lahko to storiš samo tako da dvigneš avto oz. zašraufaš viola del bolj proti vrhu...s tem bo pa tudi avto višji...posamično malega fedra ne moreš stisnt...no tako je pri meni sicer bilstein ,ampak isti princip
In USA you drive car.
In Soviet Russia car drives you.
In Japan car BREAKS you.
 
pusko
Novinec
 
Prispevkov: 111
Pridružen: Če mar 13, 2003 6:54 pm
Kraj: slovenija

Napisal/-a pusko To feb 09, 2010 5:16 pm

TOYOTA je napisal/-a:ti bi rad , da bi bil avto višji za 15 mm a,kaj? predvidevam da če boš stisnil mali fedr lahko to storiš samo tako da dvigneš avto oz. zašraufaš viola del bolj proti vrhu...s tem bo pa tudi avto višji...posamično malega fedra ne moreš stisnt...no tako je pri meni sicer bilstein ,ampak isti princip


Točno to bi rad.....ampak s tem bi presegel max dolžino (katero navajajo KW navodila) med tem vijola navoljem is spodnjim vpetjem (tam kjer se privijači gewinda na podvozje).

Mene v glavnem zanima ali lahko toliko zavrtim vijola navoj, da bo mali feder povsem stisnjen, ne da bi karkoli "ogrozil"?
 
Uporabniški avatar
LaMike
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1585
Pridružen: Po feb 25, 2008 5:59 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a LaMike To feb 09, 2010 5:51 pm

Ni mi čisto jasno. Gewindo imaš v najvišji možni legi (šalčko na najvišji legi oz. najvišji navoj) in je avto 15mm nižji kot piše oz. navaja proizvajalec? Preprosto vijola del (šalčko) navij do najvišje možne lege. Pomožna vzmet se bo, povsej vrjetnosti, stisnila. Jaz je na mojih nimam. :D
"this is so euro its asian" by Sam B.
 
pusko
Novinec
 
Prispevkov: 111
Pridružen: Če mar 13, 2003 6:54 pm
Kraj: slovenija

Napisal/-a pusko To feb 09, 2010 6:15 pm

LaMike je napisal/-a:Ni mi čisto jasno. Gewindo imaš v najvišji možni legi (šalčko na najvišji legi oz. najvišji navoj) in je avto 15mm nižji kot piše oz. navaja proizvajalec? Preprosto vijola del (šalčko) navij do najvišje možne lege. Pomožna vzmet se bo, povsej vrjetnosti, stisnila. Jaz je na mojih nimam. :D


Kako nimaš male vzmeti? A si jo ven pobral?

Ja. Gewindo imam na najvišji (po navodilih "navedeni") legi. In v tej legi ima vijola navoj vsaj še 3 cm lufta in mala vzmet ni povsem stisnjena.

Bom probal jutri (če bo vreme) pofotkat, da bom bolj jasen.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov