Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
sviz2000
Novinec
 
Prispevkov: 129
Pridružen: Po dec 19, 2005 3:11 pm
Kraj: nova gorica

turbo intercooler za dvotaktni dizel

Napisal/-a sviz2000 Po feb 08, 2010 5:19 pm

Če kdo tukaj obvlada tehniko, zanima me naslednje:
vzemimo 12 valjni dvotaktni dizel motor z turbo polnilnikom, zanma me kaj pridobim z naknadno montažo intercoolerja?
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Po feb 08, 2010 5:33 pm

Dvotaktni dizel :?: Kaj tudi to obstaja. :?
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
sviz2000
Novinec
 
Prispevkov: 129
Pridružen: Po dec 19, 2005 3:11 pm
Kraj: nova gorica

Napisal/-a sviz2000 Po feb 08, 2010 5:35 pm

ne več, so jih pokopali ekollogija in ekonomija.
Drugače pa so to bili ameriški stroji
 
erc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 45
Pridružen: So apr 07, 2007 5:05 pm

Napisal/-a erc Po feb 08, 2010 5:36 pm

predvsem na ladjah imajo dvotaktne dizel motorje
 
Strojnik10
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: So jan 30, 2010 9:36 am

Napisal/-a Strojnik10 Po feb 08, 2010 5:54 pm

lancia hf je napisal/-a:Dvotaktni dizel :?: Kaj tudi to obstaja. :?


A ti to resno?

Pri nas je še kup traktorjev s takimi motorji, ladje imajo večinoma takšne motorje, lokomotive tudi(pri nas imajo take motorje lokomotive serij 644, 661, 664, 732)...

Ti motorji so podobni tistim na mopedu, le da tu karter(v katerem je olje) motorja nima nobene zveze z zgorevalnim prostorom. Zrak, ki ga natlači puhalo(največkrat Rootsov kompresor) gre skozi sesalne rege v komoro, se stisne, vbrizg goriva, ekspanzija, plini pa izstopijo največkrat skozi izpušni ventil(slednji je ameriška pogruntavščina).
Težava teh motorjev je, da pri nižjih vrtljajih dobesedno meče nafto skozi izpuh ven, kar pomeni, da ne smejo predolgo delovati pri nizkih vrtljajih.
To je vsa znanost dvotatknega dizla. Na kratko seveda...
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Po feb 08, 2010 6:30 pm

Strojnik10 je napisal/-a:
lancia hf je napisal/-a:Dvotaktni dizel :?: Kaj tudi to obstaja. :?


A ti to resno?

Pri nas je še kup traktorjev s takimi motorji, ladje imajo večinoma takšne motorje, lokomotive tudi(pri nas imajo take motorje lokomotive serij 644, 661, 664, 732)...

Ti motorji so podobni tistim na mopedu, le da tu karter(v katerem je olje) motorja nima nobene zveze z zgorevalnim prostorom. Zrak, ki ga natlači puhalo(največkrat Rootsov kompresor) gre skozi sesalne rege v komoro, se stisne, vbrizg goriva, ekspanzija, plini pa izstopijo največkrat skozi izpušni ventil(slednji je ameriška pogruntavščina).
Težava teh motorjev je, da pri nižjih vrtljajih dobesedno meče nafto skozi izpuh ven, kar pomeni, da ne smejo predolgo delovati pri nizkih vrtljajih.
To je vsa znanost dvotatknega dizla. Na kratko seveda...


Sem se takoj spomnil, ko je bil omenjen ladiski motor, da sem jih celo gledal v tehničnem muzeju v minhnu, samo to je bilo že okoli 15 let nazaj. oops :lol:
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Po feb 08, 2010 6:53 pm

Če boš dal intercooler na trahtor boš pridobil nekaj koknjev in navora, praktično se ne bo nič poznalo. Pri tuningu avta, ki ima že original intercooler, lahko z 2x povečavo dosežeš tudi 7% moči, seveda je spet odvisno od avta
 
Uporabniški avatar
MikeLima
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Sr feb 06, 2008 6:47 pm

Napisal/-a MikeLima Po feb 08, 2010 7:00 pm

Strojnik10 je napisal/-a:Pri nas je še kup traktorjev s takimi motorji, ladje imajo večinoma takšne motorje, lokomotive tudi(pri nas imajo take motorje lokomotive serij 644, 661, 664, 732)...


732 ze ne, ker ima stiritaktnega CAT a notri...

Pri 2T dizlih z rootsom, ni cisto nujno, da bi kaj dobil, ce bi vpihoval hladen zrak.
 
Strojnik10
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: So jan 30, 2010 9:36 am

Napisal/-a Strojnik10 Po feb 08, 2010 7:12 pm

MikeLima je napisal/-a:
Strojnik10 je napisal/-a:Pri nas je še kup traktorjev s takimi motorji, ladje imajo večinoma takšne motorje, lokomotive tudi(pri nas imajo take motorje lokomotive serij 644, 661, 664, 732)...


732 ze ne, ker ima stiritaktnega CAT a notri...

Pri 2T dizlih z rootsom, ni cisto nujno, da bi kaj dobil, ce bi vpihoval hladen zrak.


732 je imela prvotno tudi 12 valjne dvotaktne dizel motorje JenbachWerke JW600. Jih pa nadomeščajo s Caterpillarjevimi stroji, ker je bil prvotni motor zelo potraten kar se goriva tiče.
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Po feb 08, 2010 10:21 pm

Cisto tehnicno vprasanje. 12 valjni dvotakni dizel je ogromna masina. Kako velik naj bo potem intercooler? Verjetno se tu uporabljajo vodno hlajeni intercoolerji?
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Po feb 08, 2010 10:29 pm

kar jaz vem se pri tako velikih zadevah intercoolerji sploh ne uporabljajo
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Po feb 08, 2010 10:38 pm

torej...ladijski motorji so za ladje v uporabi veliki pocasno hodni dizel motorji...premer valja je okoli 960mm, do slli tudi cez 1000, ampak s temi je bilo precej tezav.....
glede števila valjev....so vsi linijski, ker V bi vzeli veliko prostora...ker tej motorji imajo kriznik, bat in ojnico...tko da bi bla ladja pol presiroka......4t motorji za ladje so tudi V12 ;)

Kar se tice hlajenja vstopnega zraka...pri 2T diel motorji se uporabljajo intercoolerji ki se jim tudi rece izmenjevalci toplote...itaq na ladji so vse izmenjevalci toplote....in sicer se vstopni zrak hladi s slano vodo...prav tako se vso toploto odvaja s slano vodo...drugace pa itaq 2T motorji nebi delovali brez turbin.....in pri zagonu se tudi uporablja ventilatorje da se jih zalaufa, ker pri zagonu turbine ne laufajo....

še koga kaj zanima glede tega? :)

LP
Slika
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Po feb 08, 2010 10:43 pm

Aha, vodno hlajeni intercoolerji. Vode ne manjka.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Po feb 08, 2010 10:50 pm

na lokomotivah ni vodno hlajenih intercoolerjev.no sploh jih ni.vsaj na unioh k sm jh jaz sraubau
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Po feb 08, 2010 10:50 pm

itaq itaq...vode imas na pretek....drugace pa se poizkusa cim vec "odvecne" oz neuporabne toplote uporabit...recimo izpusne pline ko pridejo iz turbo puhala se njihovo toploto uporabi za pridelovat sladko vodo (uparjalnik) da izhlapi...in pol se jo utekocini (destilacija)... ;)

LP
Slika
 
Strojnik10
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: So jan 30, 2010 9:36 am

Napisal/-a Strojnik10 Po feb 08, 2010 11:00 pm

Dariooo je napisal/-a:torej...ladijski motorji so za ladje v uporabi veliki pocasno hodni dizel motorji...premer valja je okoli 960mm, do slli tudi cez 1000, ampak s temi je bilo precej tezav.....
glede števila valjev....so vsi linijski, ker V bi vzeli veliko prostora...ker tej motorji imajo kriznik, bat in ojnico...tko da bi bla ladja pol presiroka......4t motorji za ladje so tudi V12 ;)

Kar se tice hlajenja vstopnega zraka...pri 2T diel motorji se uporabljajo intercoolerji ki se jim tudi rece izmenjevalci toplote...itaq na ladji so vse izmenjevalci toplote....in sicer se vstopni zrak hladi s slano vodo...prav tako se vso toploto odvaja s slano vodo...drugace pa itaq 2T motorji nebi delovali brez turbin.....in pri zagonu se tudi uporablja ventilatorje da se jih zalaufa, ker pri zagonu turbine ne laufajo....

še koga kaj zanima glede tega? :)

LP


Omejil si se samo na ladje. V lokomotivah so ti motorji dokaj majhni(no, še vedno so ogromni) in so lahko tudi V oblike, oz. praviloma so V oblike...
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Po feb 08, 2010 11:02 pm

Strojnik10 je napisal/-a:
Dariooo je napisal/-a:torej...ladijski motorji so za ladje v uporabi veliki pocasno hodni dizel motorji...premer valja je okoli 960mm, do slli tudi cez 1000, ampak s temi je bilo precej tezav.....
glede števila valjev....so vsi linijski, ker V bi vzeli veliko prostora...ker tej motorji imajo kriznik, bat in ojnico...tko da bi bla ladja pol presiroka......4t motorji za ladje so tudi V12 ;)

Kar se tice hlajenja vstopnega zraka...pri 2T diel motorji se uporabljajo intercoolerji ki se jim tudi rece izmenjevalci toplote...itaq na ladji so vse izmenjevalci toplote....in sicer se vstopni zrak hladi s slano vodo...prav tako se vso toploto odvaja s slano vodo...drugace pa itaq 2T motorji nebi delovali brez turbin.....in pri zagonu se tudi uporablja ventilatorje da se jih zalaufa, ker pri zagonu turbine ne laufajo....

še koga kaj zanima glede tega? :)

LP


Omejil si se samo na ladje. V lokomotivah so ti motorji dokaj majhni(no, še vedno so ogromni) in so lahko tudi V oblike, oz. praviloma so V oblike...

z 4mi ventili na valj,pa dvema bosch pumpama :)
Ni vse res kar napišem
 
Strojnik10
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: So jan 30, 2010 9:36 am

Napisal/-a Strojnik10 Po feb 08, 2010 11:15 pm

abbe je napisal/-a:a
z 4mi ventili na valj,pa dvema bosch pumpama :)


Tole...
Slika

Ni kaj...je kar zverina... :shock:
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Po feb 08, 2010 11:18 pm

to je v 16.a ni?
no una k sm jo jaz sraubau je bla neka francoska zadeva.ni bla tok ogromna,pa ni mela skor nc elektronike.je mela pa tok veklo turbino kokr moj motor v avtu :)
Ni vse res kar napišem
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Po feb 08, 2010 11:30 pm

Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov