lancia hf je napisal/-a:Dvotaktni dizelKaj tudi to obstaja.
Strojnik10 je napisal/-a:lancia hf je napisal/-a:Dvotaktni dizelKaj tudi to obstaja.
A ti to resno?
Pri nas je še kup traktorjev s takimi motorji, ladje imajo večinoma takšne motorje, lokomotive tudi(pri nas imajo take motorje lokomotive serij 644, 661, 664, 732)...
Ti motorji so podobni tistim na mopedu, le da tu karter(v katerem je olje) motorja nima nobene zveze z zgorevalnim prostorom. Zrak, ki ga natlači puhalo(največkrat Rootsov kompresor) gre skozi sesalne rege v komoro, se stisne, vbrizg goriva, ekspanzija, plini pa izstopijo največkrat skozi izpušni ventil(slednji je ameriška pogruntavščina).
Težava teh motorjev je, da pri nižjih vrtljajih dobesedno meče nafto skozi izpuh ven, kar pomeni, da ne smejo predolgo delovati pri nizkih vrtljajih.
To je vsa znanost dvotatknega dizla. Na kratko seveda...
Strojnik10 je napisal/-a:Pri nas je še kup traktorjev s takimi motorji, ladje imajo večinoma takšne motorje, lokomotive tudi(pri nas imajo take motorje lokomotive serij 644, 661, 664, 732)...
MikeLima je napisal/-a:Strojnik10 je napisal/-a:Pri nas je še kup traktorjev s takimi motorji, ladje imajo večinoma takšne motorje, lokomotive tudi(pri nas imajo take motorje lokomotive serij 644, 661, 664, 732)...
732 ze ne, ker ima stiritaktnega CAT a notri...
Pri 2T dizlih z rootsom, ni cisto nujno, da bi kaj dobil, ce bi vpihoval hladen zrak.
Dariooo je napisal/-a:torej...ladijski motorji so za ladje v uporabi veliki pocasno hodni dizel motorji...premer valja je okoli 960mm, do slli tudi cez 1000, ampak s temi je bilo precej tezav.....
glede števila valjev....so vsi linijski, ker V bi vzeli veliko prostora...ker tej motorji imajo kriznik, bat in ojnico...tko da bi bla ladja pol presiroka......4t motorji za ladje so tudi V12
Kar se tice hlajenja vstopnega zraka...pri 2T diel motorji se uporabljajo intercoolerji ki se jim tudi rece izmenjevalci toplote...itaq na ladji so vse izmenjevalci toplote....in sicer se vstopni zrak hladi s slano vodo...prav tako se vso toploto odvaja s slano vodo...drugace pa itaq 2T motorji nebi delovali brez turbin.....in pri zagonu se tudi uporablja ventilatorje da se jih zalaufa, ker pri zagonu turbine ne laufajo....
še koga kaj zanima glede tega?
LP
Strojnik10 je napisal/-a:Dariooo je napisal/-a:torej...ladijski motorji so za ladje v uporabi veliki pocasno hodni dizel motorji...premer valja je okoli 960mm, do slli tudi cez 1000, ampak s temi je bilo precej tezav.....
glede števila valjev....so vsi linijski, ker V bi vzeli veliko prostora...ker tej motorji imajo kriznik, bat in ojnico...tko da bi bla ladja pol presiroka......4t motorji za ladje so tudi V12
Kar se tice hlajenja vstopnega zraka...pri 2T diel motorji se uporabljajo intercoolerji ki se jim tudi rece izmenjevalci toplote...itaq na ladji so vse izmenjevalci toplote....in sicer se vstopni zrak hladi s slano vodo...prav tako se vso toploto odvaja s slano vodo...drugace pa itaq 2T motorji nebi delovali brez turbin.....in pri zagonu se tudi uporablja ventilatorje da se jih zalaufa, ker pri zagonu turbine ne laufajo....
še koga kaj zanima glede tega?
LP
Omejil si se samo na ladje. V lokomotivah so ti motorji dokaj majhni(no, še vedno so ogromni) in so lahko tudi V oblike, oz. praviloma so V oblike...
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov