Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
ludbe
Uporabnik
 
Prispevkov: 1021
Pridružen: So feb 10, 2007 5:18 pm
Kraj: Ivančna Gorica

twinpass or singlepass intercooler?

Napisal/-a ludbe Sr feb 10, 2010 1:11 pm

Stvar je sledeča,
v kratkem imam namen zamenjat intercooler na avtu z večjim. Odločam se med takim ki ima vhod in izhod na eni strani(Twinpass) in takim kateri ima vhod na eni in izhod na drugi strani(singlepass). Malo sem gledal po tujih forumih in odsvetujejo Twinpass intercoolerje ker zmanjša Airflow. Gledal sem nekaj twinpass intercooler predvsem zaradi lažje montaže. Gledal sem nekaj tazga:
http://cgi.ebay.co.uk/Medium-65mm-2-5-D ... 56397a53b6
ali
http://cgi.ebay.co.uk/Medium-FMIC-twinp ... 3359ec2376

Tako pa zgleda intercooler forge za moj avto
http://media.photobucket.com/image/fabi ... 3Large.jpg
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Sr feb 10, 2010 2:34 pm

Kolikor jaz vem ima sticker tak intercooler twinpass. Osebno mislim, daje twinpass slabši, ker mora zrak zaokrožit
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Sr feb 10, 2010 2:51 pm

Sicer mora pa zrak zaokrožiti tudi pri "singlepass" interkulerju, glede na tisto fotke. Samo da ne v kulerju ampak po odvodni cevi. Jst bi rekel, da če je presek cevi dovolj velik, ne bi smel "twinpass" kaj dosti zavirati pretok zraka.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Sr feb 10, 2010 2:58 pm

Zakaj je pa pol važen, recimo cev od ispuha čimbolj naravnost oz čim manj krivin. Če gledaš čisto lajično, vsaka stvar gre lažje naravnost kot pa v ovinek
 
Uporabniški avatar
croma_man
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4288
Pridružen: So nov 02, 2002 10:42 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a croma_man Sr feb 10, 2010 3:00 pm

1. maš dizla in ne kompliciraj tam ko ni treba, topic si pa začel tako kot da imaš high performance drag machine kjer je vse do potankosti izkoriščeno in te res skrbi pretok zraka preko ic-ja.
2. tisto kar je na sliki je neuporabno v tvojem primeru ker gre cev spet nazaj kjer je prišla, torej če bi imel vhod/izhod IC-ja na isti strani bi imel sigurno 1 meter manj cevi.
the brand with the three stripes :)
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Sr feb 10, 2010 3:33 pm

Prva resitev z vhodom in izhodom na isti strani je slaba. V vsakem primeru.
Ker je pot preko IC-ja zelo dolga in restriktivna.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Napisal/-a peroRS Sr feb 10, 2010 4:15 pm

croma_man je napisal/-a:topic si pa začel tako kot da imaš high performance drag machine kjer je vse do potankosti izkoriščeno in te res skrbi pretok zraka preko ic-ja.


S tem bi se kar strinjal. Če je IC dober za čipano Ibizo Cupro TDI (190-200KM), potem je tudi za RS-ko. ;)
Original je najboljše.
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Pe feb 12, 2010 6:57 pm

Škoda denarja za neke hude icje, ker konjev zaradi tega nebo nič več,
Če maš samo čipaniga pusti kar originalnega.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Pe feb 12, 2010 9:15 pm

monster_d je napisal/-a:Škoda denarja za neke hude icje, ker konjev zaradi tega nebo nič več,
Če maš samo čipaniga pusti kar originalnega.


http://www.forgemotorsport.co.uk/conten ... t=FMINTFAB
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Pe feb 12, 2010 10:10 pm

pskoda je napisal/-a:
monster_d je napisal/-a:Škoda denarja za neke hude icje, ker konjev zaradi tega nebo nič več,
Če maš samo čipaniga pusti kar originalnega.


http://www.forgemotorsport.co.uk/conten ... t=FMINTFAB


probaj še v praksi...
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning So feb 13, 2010 1:32 pm

Vecji IC kot ta na sliki bo zagotovo bolj hladil.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo So feb 13, 2010 9:49 pm

ti dej lepo vodni intercooler, odspredaj na obdijac das lahko tudi manjsi vodni hladilnik, ker itaq voda dosti bolje odvaja toploto oz toplega zraka...in bos zmagal...pa se cevi od zraka bos jih lahko tolko skrajsal in bo reaktivnost vecja+ manj krivin ;)

LP

PS: budget pa mores imet vecji ja za vodni intercooler
Slika
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Ne feb 14, 2010 12:22 am

vodo metanol si kupi, pa ga lahko prestaviš na naslednji avto, ko boš menjal...
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
ludbe
Uporabnik
 
Prispevkov: 1021
Pridružen: So feb 10, 2007 5:18 pm
Kraj: Ivančna Gorica

Napisal/-a ludbe Ne feb 14, 2010 12:05 pm

o vrjem da vecji kot od forga budget je ze tezko, ker stane okol 700e
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Ne feb 14, 2010 12:35 pm

RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo Ne feb 14, 2010 1:18 pm

Brez da napišeš točno kaj zaen avto imaš, katere so modifikacije do sedaj in kaj bi rad iz avta mel je tale topic popolnoma neuporaben.
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Ne feb 14, 2010 2:25 pm

ta tema je res kr neki.za cipan avto je navadn ic dost dobr.in ce ne misls menjet turbota poj nj tko ostane.ker nebos nc pridobil z vecjim ic-jem.pa nj pisejo kar hocejo.
pomer z vag com kok mas temperaturo ustopnega zraka.pa napis klele.
p.s. pa glede na to kakao ti vozis ga tut cipat nebi rabu...
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
ludbe
Uporabnik
 
Prispevkov: 1021
Pridružen: So feb 10, 2007 5:18 pm
Kraj: Ivančna Gorica

Napisal/-a ludbe Ne feb 14, 2010 4:46 pm

ja sory imam namen menat turbo ja z vecjim
P.S. kako pa ti ves kako jst vozim?
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 Ne feb 14, 2010 5:04 pm

Lahko pa zmontiraš hlajenje z vodno meglico na serijski IC, lepo en rezervoar, pa šobe plus motorček, pa nardiš da ti vklopi nad določenim boostom, ali pa čisto preprosto s stikalom samo takrat ko imaš gas do konca.
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Ne feb 14, 2010 6:02 pm

najlazje pa najbolucinkovito je dat vecji ic.te fabie majo itak tok placa spredaj med odbijacem pa hladilnikom da bi lah dal notr orjaski ic debel 10+cm.
tko da kr odmisl te vodne hlajene pa neke metanole.
en orn velik dobr ic pa cimkrajse cevi pa gasa.
niti ni tok pomembno kje pa kako bojo izhodi.itak vec k 250 ps vidu nebos pa ni to neki dirkalnik da mores na vse gledat.
Ni vse res kar napišem
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov